Announcement

Collapse
No announcement yet.

Halo: Reach

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Προσωπικα θεωρω το multiplayer του Reach καπως πιο unbalanced απο το 3. Αν και στην αρχη το ελιωνα για μηνες μετα αρχησα και χαλαστηκα...

    Comment


    • Για πες τι σε χάλασε πάνω-κάτω να δω αν συμφωνώ. Για να κάνω μια γρήγορη σύγκριση με το 3 να δεις γιατί λέω το Reach πιο ισορροπημένο.

      -Ξεκινάς με μια χειροβομβίδα αντί για δυο οπότε λιγότερο noob-friendly. Επίσης είναι λίγες σε κάθε πίστα οπότε δε μαζεύεις 2+2+2=6=βροχή και όλεθρος!
      -Το Needler θέλει καλύτερο σημάδι για να κολλήσει αρκετά.
      -Το DMR σε σχέση με το BR θέλει περισσότερο skill καθώς έχει recoil και δεν αρκεί να ρίχνεις ασταμάτητα σε μεσαίες-μεγάλες αποστάσεις.
      -Τα loadouts είναι μόνιμα σε σχέση με τα pick-up που χρησιμοποιούσες μια φορά. Με καλή χρήση αλλάζουν τη ροή του παιχνιδιού.
      -Τα turrets έχουν αρκετό spread και σε μεγάλες αποστάσεις είναι άχρηστα.


      Comment


      • Το νέο οριστικό update με την έλευση του Anniversary που αλλάζει κάποια πράγματα στο gameplay του Matchmaking στο Halo: Reach δεν με βρίσκει σύμφωνο. Προσωπικά, δεν μπορώ να ανταποκριθώ στις νέες αλλαγές και τρώω ήττες στα μούτρα. Η κλασσική συνταγή που μας έχει συνηθίσει το Reach με ένα τρόπο παιξίματος λίγο πιο αργό και μεθοδικό ύστερα από κάποια συνεχή επιτυχημένα sessions την θεωρώ ανώτερη. Προτιμώ το Multiplayer του Reach να παίζει σαν Reach παρά σαν ένα συνονθύλευμα στοιχείων Reach & Halo 3. Το καλύτερο που έχει να κάνει η 343 είναι να προσφέρει και τους 2 τρόπους παιξίματος ώστε να μείνουν όλοι ικανοποιημένοι.

        Comment


        • Δεν καταλαβα, εγινε καινουργιο update που επηρεαζει το ballance? Για πες τι αλλαγες εχουν γινει (να δουμε λιγο και τι στιγμα αφηνει η 343), εχω καιρο να παιξω multi.

          Η κλασσική συνταγή που μας έχει συνηθίσει το Reach με ένα τρόπο παιξίματος λίγο πιο αργό και μεθοδικό ύστερα από κάποια συνεχή επιτυχημένα sessions την θεωρώ ανώτερη
          Και εγω αυτης της αποψης ειμαι, γενικα οι αλλαγες που εφερε το Reach μου αρεσαν παρα πολυ και θα ηθελα να συνεχισουν προς αυτη την κατευθυνση. Το μονο αρνητικο imo ηταν η μορφη των χαρτων που ευνοουσαν ενα ειδος gameplay τη φορα (με οχηματα ή χωρις).


          Retrospective Part 3

          Comment


          • Retrospective Part 4


            Το τελευταιο μερος του αφιερωματος που δινει μια περιληψη ολου του lore.

            Comment


            • Α, η 343 έχει αναλάβει το Reach; Καλά κρασιά.

              Comment


              • 9/10 από EDGE το Halo: CEA
                アラフォーサラリーマン:アキラのブログ。出会い系のセフレ作りや風俗の体験談、性に関するコラムを綴っています。

                Όλα αυτά τα χρόνια που γκαρίζω και υπερασπίζομαι το Halo είναι γιατί κάνει αυτά που γράφονται στην τελευταία παράγραφο της παρουσίασης. Πραγματικά, ο δημοσιογράφος είναι μέσα στι μυαλό μου και αποδεικνύει τα μικρότερα, σίγουρα και πεπατημένα βήματα που ακολουθεί η βιομηχανία ακολουθώντας μια πιο κινηματογραφική προσέγγιση τλχ. στον τομέα των shooters και που δυστυχώς σε ένα μικρό βαθμό έχει επηρεάσει και το Reach.

                Halo exhibits a single-minded focus that the modern FPS, with its choreographed set-pieces and thrilling scripted sequences, largely disregards. This is a game about the arc of a perfectly thrown grenade, a game about tense games of cat-and-mouse with foes as powerful as you, a game about constant improvisation with the tools at your disposal. It's a game that always feels tactical, and a game that – even now – has the capacity to surprise.
                Δεν γουστάρω τα reviews του EDGE γιατί το παίζουν πολύ ελιτιστές αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση τους πετάω το γάντι. Όσον αφορά τις βαθμολογίες σύμφωνα με το metacritics ο τίτλος λαμβάνει 83% όπως ήταν το ODST περίπου.

                Comment


                • Το gameplay του Combat Evolved είναι αξεπέραστο. Εξαιρετικά ευφυές παιχνίδι, με ένα τρόπο που διακρίνεται μονάχα εάν το ζήσεις. Πολλά παιχνίδια έχουν replay-value στο single player όμως μόνο το Halo βάζει καινούργιους όρους κάθε φορά που παίζεις. Με συγχωρείτε για την υπερβολή αλλά, με εξαίρεση τους βαρετούς flood, αδυνατώ να του βρω ένα ελάττωμα. Η Bungie είχε άστρο όταν το έφτιαχνε. Νομίζω πως, βάζοντας και τη καινούργια μηχανή γραφικών στο πλάνο, δεν υστερεί καθόλου μπροστά στις μοντέρνες κουράδες.

                  Παραπέμπω σε ένα αρθράκι που είχα γράψει κάτι χρόνια πριν. http://www.gamers-odyssey.com/forums...ead.php?t=1202
                  Έλα πάμε το Halo defence force να γουστάρουμε, και haters will hate.

                  Comment


                  • Originally posted by Ren_of_Heavens View Post
                    Το νέο οριστικό update με την έλευση του Anniversary που αλλάζει κάποια πράγματα στο gameplay του Matchmaking στο Halo: Reach δεν με βρίσκει σύμφωνο. Προσωπικά, δεν μπορώ να ανταποκριθώ στις νέες αλλαγές και τρώω ήττες στα μούτρα. Η κλασσική συνταγή που μας έχει συνηθίσει το Reach με ένα τρόπο παιξίματος λίγο πιο αργό και μεθοδικό ύστερα από κάποια συνεχή επιτυχημένα sessions την θεωρώ ανώτερη. Προτιμώ το Multiplayer του Reach να παίζει σαν Reach παρά σαν ένα συνονθύλευμα στοιχείων Reach & Halo 3. Το καλύτερο που έχει να κάνει η 343 είναι να προσφέρει και τους 2 τρόπους παιξίματος ώστε να μείνουν όλοι ικανοποιημένοι.

                    Δοκιμασα και εγω TU Beta και οντως εχεις δικιο, το παιχνιδι εχει τους μηχανισμους του Reach αλλα ειναι γρηγορο σαν το 3. Δεν ξερω, προσωπικα και εγω προτιμω το gameplay του Reach το οποιο ειναι πιο tactical... προφανως προσαρμοζεσαι στα νεα δεδομενα αλλα οk, το παιχνιδι χανει λιγο απο την ταυτοτητα του.

                    Απο κει και περα στο Forge World εχει γινει ο κακος χαμος, επαιξα πολυ ωραιους χαρτες (καμια σχεση με τους τελευταιους που δοκιμασαμε πριν μια εβδομαδα) και ειμαι ιδαιτερα ικανοποιημενος απο το πως κινειται η κοινοτητα.

                    Μεγεια το Anniversary btw περιμενουμε σχολιασμο τοσο για το campain οσο και για τα νεα maps. Btw ριχνω 5ο replay Reach στο Legendary, epic game is epic.

                    Edit: Για καποιο λογο (ισως bug) εχουν ξεκλειδωσει τα achievements του noble one... μπορεις να τα παρεις κανονικα χωρις το DLC...

                    Comment


                    • Λοιπόν, όποιος είναι fan της σειράς αξίζει να αγοράσει το Anniversary. Οι υπόλοποι που αρέσκονται στα FPS πρέπει να το αποκτήσουν για να βιώσουν μία remastered εμπειρία που σέβεται το όνομά της και το original.

                      Ο τίτλος κατ' εμέ από γραφικής απόδοσης είναι ανώτερος του Reach και αυτό οφείλεται στα εκπληκτικά εφέ φωτισμού που κάνει το Reach να φαίνεται σκοτεινό. Τα textures με εξαίρεση συγκεκριμένες επιφάνειες που έχουν να κάνουν κυρίως με αντικείμενα που βρίσκονται έξω από το βασικό τερρεν των επιπέδων είναι πολύ καλά ενώ εντύπωση μου έκανε που οι μαρινάκηδες έχουν πιο λεπτομέρη πρόσωπα.Τα μικρά frame drops που μαστίζουν τον τίτλο της Bungie σε μερικά σημεία δεν υπάρχουν στο Anniversary και πλέον με το ομαλότερο frame rate οι μάχες είναι πιο γρήγορες και στο Legendary οι εχθροί πυροβολούν σαν να έχουν καταπιεί νέφτι. Μικρές λεπτομέρειες όπως οι ηλιαχτίδες που περνούν μέσα από τα δέντρα στην classic έκδοση δεν υπάρχουν στην αναβαθμισμένη και με παραξένεψε η απουσία τους όπως επίσης δεν έχουν βάλει scoring system κάτι που το θεωρώ επιβεβλημένο να υπάρχει. (πολύ γκρίνια εδώ.) Οι νέες πίστες του multiplayer είναι πολύ ωραίες σχεδιαστικά και δεν παρουσιάζουν την συμμετρική λογική που έχουν οι Forge πίστες του Reach ενώ και το νέο επίπεδο του Firefight το βρήκα ενδιαφέρον. Ο τίτλος σε όσους το έχουν πάρει pre-order έχει 2 καρτέλες με κωδικούς. 1 για το νέο skull, 2 για τα Masterchieftικα avatars, 1 48ωρη Gold κάρτα και 1 κωδικό με τους νέους multi χάρτες για να παίζονται απευθείας από το δίσκο του Halo: Reach με την εγκατάστασή τους στο σκληρό δίσκο της κονσόλας.

                      Σε γενικές γραμμές η δουλειά που έχει γίνει είναι αξιόλογη και όποιος σκεφτεί να το αγοράσει δεν θα απογοητευτεί. Το παιχνίδι παίζεται ακριβώς όπως παιζόταν 10 χρόνια πριν αλλά η ανανέωση των γραφικών το κάνει να φαίνεται σαν καινούριο. Σίγουρη αγορά για τους fans της σειράς ενώ για τους υπόλοιπους με δεδομένες δυνατές κυκλοφορίες στην αγορά μπορούν να περιμένουν σε κανά price- drop.

                      Υ.Γ. Τα skulls & τα terminals φανερώνονται μόνο με τα ανανεωμένα γραφικά. Το μοντέλο του Masterchief μαμάει. Οι Elites του Reach είναι ευκολότεροι από του Anniversary στο Legendary.Το ξαναλέω, μεγάλη μαλακία της 343 να μην βάλουν scoring στο campaign. Ρε Frankie βάλτε το σε κανά update ναούμε.

                      Nooto & Raphael σας περιμένω για κάψιμο κοουοπίστικο και όχι μόνο.

                      Comment


                      • Εχει ηδη πεσει παραγγελια και το περιμενω... Αυτα που λες επιβεβαιωνουν οτι ειχα δει και εγω τους τελευταιους μηνες γυρω απο τα διαφορα νεα,videos,previews/reviews για το Anniversary.
                        Ελπιζω να σου κανω και εγω για κανα co-op αν nooto και Rapha δεν ειναι διαθεσιμοι

                        Comment


                        • Παίζω κλέφτικα το ODST έτσι πριν φύγω για φαντάρος. Τελικά είναι το πιο αδύναμο της σειράς, χωρίς αυτό να λέει κάτι για την ίδια τη ποιότητα του τίτλου. Αρχίζω και βρίσκω ενοχλητική τη σιωπηλή περιήγηση στη πόλη αν και το παιχνίδι προσπαθεί να φτιάξει μία ατμόσφαιρα και μέχρι ένα βαθμό το καταφέρνει.
                          Η μάχη μέσα στη πόλη είναι νομίζω ένα απωθημένο της Bungie από τότε που παρουσίασε το θρυλικό trailer της E3 2003 αλλά τελικά απέτυχε να προσφέρει αυτό που υποσχέθηκε.

                          Προς μεγάλη μου χαρά διακρίνω για άλλη μια φορά την ευφυία πίσω από το σχεδιασμό του περιβάλλοντος χώρου και της ποσότητας των εχθρών που έχω να αντιμετωπίσω. Το Halo, παιχνίδι προορισμένο να παιχτεί σε υψηλή δυσκολία, Heroic ή Legendary, είναι μία "open-source" πρόκληση, στην οποία τη λύση δίνει η προσωπική ιδιοσυγκρασία του παίχτη. Σου προσφέρει μία σχετικά γραμμική διαδρομή. Απο' κει και πέρα, το πώς θα φτάσει ο παίχτης από το σημείο Α στο σημείο Β είναι καθαρά δικό του ζήτημα. Τρόποι τακτικής αντιμετώπισης ή τρόποι βουρ-στο-ψητό, είναι όλοι υποστηρίξιμοι από τους υποθάλπτοντες μηχανισμούς και το μαγικό είναι πως εν τέλει το παιχνίδι σου δίνει την εντύπωση πως φτιάχτηκε έτσι όπως εσύ ήθελες να το παίξεις.
                          Αυτό υπάρχει σε όλα τα Halo της Bungie, ελπίζω (αν και αμφιβάλλω) να υπάρχει και στο Halo 4 και αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα κατορθώματα στην "επιστήμη" του gameplay.

                          Comment


                          • Βαζω μερικες φωτο που τραβηξα απο το replay του campain για το art της υποθεσης









                            O ουρανος και τα τοπια του Reach ποτε δεν σταματουν να εντυπωσιαζουν...

                            Παντα ανακαλυπτεις κατι νεο σε αυτο το παιχνιδι (πχ επαιξα το nightfall με full stealth προοπτικη σε στυλ cloak engaged) και ειναι πραγματικα απιστευτο το ποσο replay value υπαρχει δεδομενου οτι η καθε φορα ειναι διαφορετικη (ακριβως οπως τα λεει ο Rapha).

                            Ren τελειος, χαιρομαι πολυ με τα οσα ακουω, εννοειται οτι μολις το παρω στα χερια μου μπαινουμε για οτι θες.

                            Λεω μεσα στην βδομαδα να τσιμπησω το ODST για να το δω και αυτο και μετα μαλλον ακολουθει το CEA.

                            Comment


                            • Originally posted by Bartman View Post
                              Ελπιζω να σου κανω και εγω για κανα co-op αν nooto και Rapha δεν ειναι διαθεσιμοι
                              Όλοι οι καλοί χωράνε.

                              Comment


                              • Nooto , το κανεις υπερβολικα σωστα ρε αρχηγε και εγω με Nightfall ειδικα εφαγα απιστευτο κολημα και προσπαθουσα οπως και εσυ καθε φορα να βρισκω καινουριες τεχνικες approaching στους εχθρους.
                                Οπως σου εγραψα και στο live οποτε θελεις για ενα replay σε legendary co-op , i'm in

                                Comment

                                Working...
                                X