Announcement

Collapse
No announcement yet.

Halo: Reach

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ΟΚ σας στέλνω προσκλήσεις όσους δεν έχω και αν συγχρονιστούμε πάμε! Just point at the bad guys!


    Comment


    • Απλά παιδιά να ξέρετε ότι η μεγαλύτερη δυσκολία που έχω βγάλει halo είναι normal οπότε μην βαράτε μέχρι να συνηθίσω

      Comment


      • Καλα και εγω μεχρι να συνηθισω θα περασει λιγο χρονος.

        Comment


        • Το παιχνίδι φαίνεται από Heroic και πάνω. Όλη η δουλεία στην Α.Ι. εκεί ξετυλίγεται. Στο Legendary είναι μεγάλο ψέμα αλλά εκεί παίζω. Τρώω ξύλο βέβαια αλλά η τριβή αποδίδει και φαίνεται και στο multiplayer μετά (αλλά και εναλλάξ). Θέλει υπομονή και νομίζω πως όλο το παιχνίδι είναι η διαχείρηση της ασπίδας...
          Grimmtak και Bart, σας έκανα invite.


          Comment


          • Εχοντας ξεκινησει το Anniversary (και ανοιξει καποια κονσολα μετα απο απειρο καιρο) θα ηθελα να πω καποια πραγματα.

            Αυτο που εισπραττει ο παικτης θα ελεγα οτι ειναι σε ενα βαθμο περιεργο. Οπως γνωριζετε οι περισσοτεροι, η 343 δεν πειραξε στο ελαχιστο τη μηχανη πανω στην οποια στηριζεται το παιχνιδι, το σχεδιασμο των επιπεδων, το ballance των οπλων ενω απο την αλλη βελτιωσε απιστευτα τα οπτικοακουστικα. Το τελικο αποτελεσμα ειναι περιεργο διοτι ενω οπτικα παιρνεις εναν πανεμορφο τιτλο (ειδικα οι εξωτερικοι χωροι ειναι απλα απιστευτοι) μηχανικα ειναι σαφες οτι βρισκεσαι στο 2001 (θα εξηγησω ).

            Το Halo ηταν genius στην εποχη του και αυτο γινεται αντιληπτο περισσοτερο απο ποτε στο σημερα μεσω του Anniversary καθως ο ανταγωνισμος σε πολλα επιπεδα δεν εχει καταφερει να φτασει αυτο που εκανε η Bungie 10 χρονια πριν... Ωστοσο υπαρχουν καποια στοιχεια τα οποια φανερωνουν οτι ο τιτλος ερχεται απο το παρελθον. Δεν υπαρχει recoil στα οπλα, το εξωτερικο περιβαλλον αγγιζει τα επιπεδα του sandbox (η αληθεια ειναι οτι δεν το θυμομουν και τελικα οι επομενοι τιτλοι ακολουθησαν σχεδιαστικα μια πιο γραμμικη λογικη) σε επιπεδο αποπροσανατολισμου σε οτι αφορα το τι κανω στη συνεχεια ενω οι εσωτερικοι xωροι μαλλον προσεγγιζουν το corridor shooter. Γενικοτερα υπαρχει μια σχεδιαστικη ασαφεια με ταση επαναληψης. Ok δεν λεω κατι καινουργιο απλα θελω να τονισω το οτι σου χτυπαει περισσοτερο λογω του οπτικου τομεα μιας και σου δημιουργειται η ψευδαισθηση οτι παιζεις τιτλο του σημερα.

            Η επιλογη του να μην πειραχτει τιποτα ειναι πληρως κατανοητη και δεν κανω καποιο παραπονο αυτη τη στιγμη απλα το θεμα ειναι οτι η ολη δουλεια που εχει γινει στα οπτικοακουστικα σε οδηγει πολλες φορες να μην κρινεις το παιχνιδι σαν απλο remake αλλα σαν καινουργιο τιτλο. Ειναι ακυρο αυτο που λεω το ξερω αλλα σε επιπεδο remake μιλαμε για κατι που δεν μπορεις ευκολα να αντιμετωπισεις συμβατικα.

            Να σημειωσω επισης οτι το framerate δεν ειναι τοσο smooth σε σχεση με τους μεταγενεστερους τιτλους (δεν υπαρχουν τα σπασιματα τους Reach αλλα κατα μεσο ορο το Reach κινειται πιο ομαλα).

            Απο κει και περα και αν δεν σας αφορουν οι παραπανω προβληματισμοι, μιλαμε μαλλον για την απολυτη εκδοση του Combat Evolved και σε περιπτωση που θελετε να ξαναβιωσετε την εμπειρια του campain αυτουσια αλλα ντυμενη τεχνικα στο σημερα, τοτε πρεπει οπωσδηποτε να παιξετε το Anniversary.

            Να τονισω οτι την παρασταση κλεβει το anniversary map pack που περιεχει μαλλον τους καλυτερους χαρτες που εχω δει... Πολυ θετικη γραφη απο την 343 κατι περα για περα ελπιδοφορο για το μελλον της σειρας. Βελτιωση εχει δεχθει και η μηχανη του Reach και γενικοτερα περα απο τον πολυ καλο σχεδιασμο (που αποτελουσε θεμα για τους αρχικους χαρτες της Bungie) το multi εχει γινει και χαρμα οφθαλμων (μια συγκριση αναμεσα στην Alexandria του Reach και του νεου χαρτη της κατεστραμενης πολης του anniversay πιστευω ειναι ικανη προκειμενου να αντιληφθει κανεις την ολη βελτιωση).

            Τελος να πω οτι δυστυχως δεν υπαρχει scoring οπως ειπε και ο Ren ενω προσωπικα θα ηθελα και theater mode στο campain του CE το οποιο επισης απουσιαζει.

            Αυτα για την ωρα, περισσοτερα οταν το τελειωσω...

            Comment


            • Μου έχει βγει η πίστη στο solo legendery campaign και όχι τίποτα άλλο αναγκάστηκα να παίξω ξανά όλο το mission 7 γιατί με πέταξε το internet και με πέταξε και από το campaign χωρίς να έχω κάνει save.... Κατάφερα λοιπών να φτάσω στο 8 κουτσά στραβά και πιστεύω σε κάνα δυο μέρες θα το έχω τελειώσει, μετά θα ρίξω invites σε όλους όσους δεν έχω να παίξουμε και κάνα ματσάκι ;)

              Υ.Γ. DMR = Best Weapon Ever!

              Comment


              • Ωραία τα είπες Nooto για το Anniversary! Ακριβώς τις ίδιες σκέψεις έκανα. Μου ήρθε σήμερα το παιχνίδι και το έβαλα αμέσως γιατί ήμουν τόσο περίεργος να δω τι έκαναν. Γραφικά και μουσική είναι στο επίπεδο που πρέπει με φανερά πολλή δουλειά από πίσω και όχι πασάλειμμα όπως πίστευα. Μέτα το βαρετό Pillar of Autumn, όπου διαπίστωσα πόσο αστείο φαίνεται το animation και πόσο μπροστά είναι ακόμα η A.I. σε σχέση με τους περισσότερους σημερινούς τίτλους, έβαλα την επόμενη να χαζέψω λίγο τα εξωτερικά τοπία και εκεί φάνηκε το graphics remake αλλά και γιατί αγάπησα τη σείρα(μελαγχολία κτλ.).

                Πριν από λίγο παίξαμε μερικά ματσάκια με Grimmtak και Bartman και μπορώ να συμπεράνω ότι είναι άξιοι Spartans συνάδελφοι! Ειδικά το tag team που κάναμε με τον Grimmtak σε κάποιες φάσεις ήταν επικό! Armor-lock εγώ να τραβάω την προσοχή και assassination ο GR1M!


                Comment


                • Ωραιος Andy, πρεπει να δοκιμασουμε ολοι μαζι και το Anniversary Map Pack. Προσωπικα πρωτη φορα ευχαριστιεμαι τοσο πολυ γραφικα, σχεδιασμο, χρωματα και gameplay στο multi, εχει γινει φανταστικη δουλεια...

                  Btw εχω φτασει Library και ευτυχως με το update στα γραφικα πλεον παλευεται ανετα (βασικα δεν νιωθεις οτι μπαινοβγαινεις συνεχεια στο ιδιο δωματιο ).

                  Περιμενε να φτασεις στο Silent Cartographer για να δεις τι δουλεια εχει πεσει στα γραφικα ;).

                  Παντως οταν επαιξα για πρωτη φορα CE δεν πρεπει να χρησιμοποιουσα καθολου το pistol γιατι δεν θυμομουν οτι οι hunters ειναι oneshot kill αν τους πετυχεις στην πλατη . Ειναι χαλαρα το πλεον overpowered οπλο και pownαρει ανετα και το DMR στις anniversary playlists του multi.

                  Comment


                  • Ναι, είδα 3 από τα maps και είναι άψογα! Πουθενά να κρυφτείς σχεδόν! Τελικά τι παίζει με τη μηχανή του παιχνιδιού; Νιώθω πως έχει γίνει τεράστια αλλαγή. Σα να έχουν όλοι περισσότερο shield! 3 χτυπήματα melee πλέον θέλουν, οι χειροβομβίδες πιο αδύναμες, η ταχύτητα αυξημένη. Ιδέα μου είναι;

                    Θα μπαίνω συχνά για Anniv. multi απλά αυτές τις μέρες είμαι χάλια από πυρετό και πονοκέφαλο και δεν αντέχω να παίζω για πολλή ώρα! Πάνω που ήρθε αυτό μαζί με το RAGE!


                    Comment


                    • Οχι ετσι οπως τα λες ειναι. Στα anniversary playlists θελεις οντως 3 melee προκειμενου να σκοτωσεις καποιον, δεν ξερω αν εχουν αυξησει τη δυναμη των shields ή αν εχουν μειωσει τα hitboxes καποιων επιθεσεων. Επιπλεον οι spartans κινουνται πιο γρηγορα (κατι αναμεσα στον νορμαλ βηματισμο και στο sprint του Reach), ενω οπως ειπα το pistol ειναι πλεον πιο δυνατο απο το DMR (νομιζω με 2-3 headshots εισαι off).

                      Δεν ξερω ακομα αν οι αλλαγες αυτες εχουν περασει τα playlists του Reach (αν θυμαμαι καλα στο anniversary squad που δοκιμασα η ταχυτητα πχ δεν ειχε υποστει αλλαγες) αλλα γενικα το ψαχνουν... Στο TU Beta ας πουμε καποια modifications αλλαζαν πολυ το παιχνιδι.

                      Anyway θα τα πουμε λογικα και στο live και εγω ακομα στο ψαξιμο ειμαι, περαστικα ευχομαι ;).

                      Comment


                      • Τελος το Anniversary στο Heroic . Με δυσκολεψε μπορω να πω αν και μου φανηκε πολυ πιο ευκολο απο οτι το ειχα παιξει 10 χρονια πριν που εκανα πολυ καιρο να το τερματισω ο νουμπακος .
                        Οτι ειπε nooto και Andy συφωνω 100% . Για μενα το πιο ωραιο πραγμα στον τιτλο περα απο τη σαφη βελτιωση των γραφικων ειναι το γεγονος οτι δεν πειραχτηκε καθολου gameplay και AI τα οποια βαζουν ανετα κατω την πλειοψηφια των fps της φετινης γενιας.
                        Το Anniversary pack απο το λιγο που το επαιξα χθες βραδυ μου αρεσε αρκετα και το προτιμω απο τα υπολοιπα map-packs του reach.Οντως το pistol γαμαει και δερνει , 2 γρηγορα hits για να φυγει η ασπιδα και 1 headshot θα κανει την δουλεια.
                        Ψηθειτε για multi , co-op σε legendary και οτι αλο γουσταρετε

                        Comment


                        • Το εβαλε ο Bart στο chat και επαθα την πλακα μου οποτε το ποσταρω και εδω



                          Λογικα εχει γινει ολο μεσω του Theater Mode αλλα πρεπει να εχει πεσει ΤΡΕΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ προκειμενου να βγει αυτο το αποτελεσμα (το τελος ειναι ολα τα λεφτα). Ποσες δυνατοτητες πια??

                          Comment


                          • Θα το δω κάποια στιγμή και γω. Μοιραστείτε εδώ όσα λέτε στο chat και χάνω ρε άτιμα grunts! Κάποια στιγμή πρέπει να κάνουμε ένα καλό achievement farming σε όσα μπορούμε. Ειδικά τα σχετικά με stockpile/CTF...


                            Comment


                            • Andy , ειχαμε πει με τον nooto να παιζαμε co-op legendary στο Anniversary , αν θες join us .

                              Edit : Κατι ενδιαφερον για το παραπανω video :
                              In his submission email to Joystiq, creator Philip Kang told us it took over two years to create Eye of the Storm. He had to play through the same mission over 100 times trying to get the AI to do specific things necessary for each shot!!

                              Comment


                              • Τελος και απο μενα στο Heroic.

                                Overall το βρηκα αρκετα δυσκολο και ζοριστηκα πολλες φορες αν και σε καποια σημεια θεωρω οτι τον κυριο ρολο στα παραπανω επαιξε μαλλον η σχετικα αναρχη δομη που σημειωσα στο προηγουμενο post.

                                Περα απο τα θεματα που εχει ενας τιτλος του 2001 (τα οσα ειπα ουσιαστικα πιο πανω) το παιχνιδι στο συνολο του ειναι απιστευτο ακομα και σημερα. Σιγουρα υπαρχουν σημεια που ο σχεδιασιασμος δειχνει την ηλικια του (Library, The Maw Final Part) αλλα κοιτωντας τον τιτλο απο ''μακρια'' ειναι πραγματικα ιδιοφυης με setpieces που και τα πιο προσφατα FPS αδυνατουν να δωσουν.

                                Στα του Remake θεωρω οτι η δουλεια που εγινε ηταν απλα καταπληκτικη... Ο τιτλος ειναι πανεμορφος, το art direction της νεας μηχανης ειναι τελειο (η κατευθυνση της οπτικης αποδοσης ειναι αψογη) και το παιχνιδι εχει γινει αρκετα κλικ πιο κινηματογραφικο μιας και πολλα ingame set pieces αναδυκνειονται σε μεγαλο βαθμο μεσω της νεας οπτικης αναπαραστασης (Silent Cartographer, The 2 Betrayals). Υπαρχουν καποια μικροπροβληματα (ορισμενες επιφανειες δεν φορτωνουν τοσο γρηγορα για παραδειγμα) αλλα συνολικα νομιζω οτι δεν προκειται κανεις να μεινει παραπονεμενος.

                                Τα ερωτηματα που εγραψα στο προηγουμενο post συνεχιζουν να υπαρχουν ωστοσο κατανοω οτι η θεση της 343 ηταν και ειναι πολυ δυσκολη. Μην αλλαζοντας τιποτα βλεπεις προβληματα στο animation, στον σχεδιασμο (που στο library ας πουμε φαινεται αρχαιος), στην φυσικη κλπ, αλλα εχεις ενα παιχνιδι πιστο στο πρωτοτυπο. Απο την αλλη αν αλλαζες πραγματα προκειμενου να παρασουσιασεις και μηχανικα κατι πιο συγχρονο μπορει να ακουγες τα εξ αμαξης απο τους fans. Και ok, το Anniversary ειναι remake, ο προβληματισμος ειναι μεγαλυτερος σε οτι αφορα το επερχομενο Halo 4 που σαν project ειναι σαφως πολυ σημαντικοτερο και εκει οι επιλογες που θα κανουν εχουν αλλο βαρος...

                                Αnyway, το παιχνιδι ειναι must για τους fans του Halo αλλα και μια πολυ καλη προταση συνολικοτερα. Οσοι πιστοι προσελθετε.

                                Συνεχιζουμε με Legendary, Legendary co-op και achievements-challenges ;).

                                Comment

                                Working...
                                X