Announcement

Collapse
No announcement yet.

Halo: Reach

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Και ο πελατης ο jedah που εχει το πιο παλιο το παραδεχθηκε οτι το framerate στο συγκεκριμενο halo για πρωτη φορα παει περιπατο, εγω εχω jasper απο περσι παρεμπιπτοντως, αζρα το θυμαμαι οτι μου το ειχες πει γι αυτο ρωταω, δεν μπορω να βρω καποια αλλη πηγη να το διασταυρωσω. Με τρωει πολυ γιατι θελω να βλεπω καμια ταινιουλα απτο zune, το ματακι του δανεικου ps3 τα εφτυσε, το dvd playback στο 360 ειναι ως γνωστον αθλιο και με το pc λογω nvidia failware δεν βρισκω ακρη με τα χρωματα και τον ηχο στην bravia, ποιος βλεπει mkv rips σε 22αρι TN panel, pfffff

    Comment


    • Ti na diastaurwseis egw sto lew. Polloi xristes pou piran elite me 120gb eidan diafora, px sta games opws gta 4, fortone ta textures pio grigora.


      gia reach polloi diavazw exoun provlima me ta frames.
      Ground_Zero:

      Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

      Comment


      • Αααααααααααααααχ.....

        Reach...

        Παει κι αυτο... Εχω παρει παραμαζωμα τα μεγαλα blockbusters τελευταια ε; Batman, Uncharted 2, FFXIII, Reach, F1 (ξεκολατε, ειναι μεγαλο παιχνιδι)...

        Ομως μου εχει ερθει ξανα εκεινη η ομορφη ορεξη για gaming, you know, οταν τα πραγματα πανε λιγο καλυτερα και θες να το γιορτασεις ρε παιδι μου....


        HALO: Reach λοιπον:

        Καταρχην το απολαυσα αρκετα. ΟΧΙ τοσο οσο τα υπολοιπα main HALO (το ODST κατα την ταπεινη μου δεν στεκεται ουτε για πλακα διπλα στα υπολοιπα παιχνιδια της σειρας), αλλα οσο ενα καλο single player fps.


        Ας παρουμε τα πραγματα με την σειρα.

        Τα γραφικα του προσωπικα με απογοητευσαν, οχι τοσο σε επιπεδο τεχνικου τομεα οσο σε αισθητικη και ΚΥΡΙΩΣ αυτο το ηλιθιο blur effect το οποιο υπαρχει για το narative και καλα, να δινει τον τονο του παρελθοντος γιατι ειναι prequel κλπ κλπ κλπ. Τα μοντελα ειναι παρα πολυ καλα, το περιβαλλον επισης εχει ωραιους τονους και positioning των τοιχων, δωματιων, τα παντα ολα γενικα ειναι φτιαγμενα για fight και ηταν κομπλε.

        Το frame rate εμενα προσωπικα δεν μου δημιουργησε προβλημα, μονο στην 10η αποστολη εσπασε λιγο αλλα και παλι ολα κυλησαν ομαλα, δεν ειχα δλδ τα προβληματα που ειπωθηκαν απο αλλα παιδια και παικτες ανα τον κοσμο.

        Ο χειρισμος μου αρεσει περισσοτερο απο ολα, διοτι κατα εναν περιεργο λογο μπορουσα να σκαω headshots σχετικα ανετα, για πρωτη φορα σε HALO.

        Η μουσικη και ο ηχος ηταν ασχημα ομως. Στην 37αρα δεν ακουγα πραγματικα ΤΙΠΟΤΑ απο οσα ελεγαν μεσω radio, με αποτελεσμα να χανω πραγματα ΚΑΙ απο το σεναριο. Επισης το γενικοτερο ηχητικο σημα νομιζω οτι δημιουργηθηκε με αποκλειστικο γνωμονα ατομα τα οποια εχουν οπτικη ινα και 5.1 ηχο στο elite 360 τους και μονο. Ολοι οι αλλοι πρεπει να ειχαν προβλημα. Το μονο που παλεψα ηταν οταν εβαλα ακουστικα, επειδη μετεφερα το καλωδιο απο την 37αρα στην 23αρα LG (η οποια παρεπιπτοντως ανεδειξε πολυ καλυτερα με το ηλιθιο εφε τα χρωματα το παιχνιδιου).

        Το campaign αυτο καθ'αυτο δεν ειναι και τιποτα συγκλονιστικο, αλλα διαφωνω καθετα με τον Evans που θα ηθελε περισσοτερα cut scenes. Αντιθετα εγω θα ηθελα το παιχνιδι, ειδικα απο την στιγμη που ιοθετει ΠΑΛΙ την λογικη του lone wolf παικτη απο πλευρας σεναριου, να μην εχει καθολου cut scenes αλλα να εξελισσονται ΟΛΑ μεσα στο gameplay, a la Half-Life 2. Θεωρω πως θα ηταν πολυ πιο immersive η πλοκη του σεναριου με αυτον τον τροπο, ειδικα απο την στιγμη που το παιχνιδι επιλεγει σχεδον να το κανει στο τελος του.

        Παμε λιγο ομως στα σοβαρα θεματα και προβληματα:

        Το παιχνιδι ειναι πολυ ευκολο για τα δεδομενα της σειρας. Αυτο συμβαινει κυριως λογω του "αθανατου" mode που εχει στο αιμα της η Noble Team. Χαρακτηριστικο παραδειγμα το γεγονος οτι στην μοναδικη αποστολη που εισαι μονος, χωρις συνοδεια Noble, ειναι σαφως και πιο ενδιαφερουσα τακτικα αλλα κυριως και πιο δυσκολη. Ειδαλλως το μονο που εχεις να κανεις για να ηρεμησουν τα πραγματα ειναι να αφησεις τον μαστορα να πυροβολαει (πολλες φορες ανεπιτυχως μαλιστα) τους αντιπαλους και εσυ μετα να τους αποτελειωνεις.

        Επισης απορω με αυτα που ακουσα απο καποιους για τους Elites. ΟΚ, δεν ειναι walk in the park, αλλα δεν νομιζω οτι διεκδικουν και βραβεια τακτικης νοημωσυνης. Το μονο που εκαναν στο Heroic ηταν να πηγαινουν δεξια αριστερα (οταν δεν καθονταν να τις φανε απο μακρια) και καποια στιγμη να ερχονται κατα πανω σου. Δεν ειδα με τιποτα τις καλυψεις που ειχε το 3, δεν ειδα με τιποτα τους συνδιασμους επιθεσεων που ειχα δει στο 3 και γενικοτερα το Heroic μου φανηκε αρκετα κατω του αντιστοιχου του 3.

        Επισης με το καταλληλο εργαλειο (grenade launcher ή τα αλλα βαρεα οπλα των covenant) μπορεις να σπειρεις πραγματικα τον ολεθρο. Ειδικα οταν στην τελευταια αποστολη σκοτωσα με μια gren απο launcher ΤΡΕΙΣ Brutes, ε καπου εκει το θεμα ειχε ληξει.

        Επισης διαφευγει τις αντιληψεως μου το γιατι οι εχθροι εχουν απειρα πυρομαχικα οσο ειναι ζωντανοι, ενω με το που τους σκοτωνεις βλεπεις πεντε και δεκα σφαιρες μεσα στα οπλα.

        Τελος, η μεγαλη, ΤΕΡΑΣΤΙΑ καταρα ολης της σειρας: το AI των φιλικων μοναδων και του teammate σου.

        Τα γελια και τα facepalms που εκανα δεν περιγραφονται οταν εδωσα στην Kat να οδηγησει Warhog. Ο φαναρτζης και ο λαμαρινας του πλανητη Reach πρεπει να ηταν οι πιο πλουσιοι ανθρωποι στον κοσμο τους. Επισης ειναι ανθρωπινως αδυνατο να ολοκληρωσεις αποστολη με αυτους στο τιμονι, ενω οι περιπτωσεις που απλα καθονται και κοιτανε στο κενο ενω εσυ γαμιεσαι στις μαχες ειναι περισσοτερες απο οτι θα επρεπε. Ειδικα στις μεταβασεις απο το ενα encounter στο αλλο περιμενα κανα δυο λεπτα μεχρι να νιωσει η ΑΙ και να ακολουθησει.

        Ευτυχως ολα τα παραπανω δεν επιδρουν και τοσο στην εμπειρια, κυριως γιατι το Reach ειναι σχεδιασμενο να πει μια ιστορια μεσω του παικτη. Οι χαρακτηρες βεβαια θα μπορουσαν να εχουν λιγο περισσοτερο βαθος, διοτι δεν ειναι αδιαφοροι, αλλα αρκετα ενδιαφεροντες. Γενικα ολο το backstory της Noble team θα επρεπε να επιδρα πιο πολυ στον τιτλο, αλλα οκ, δεν ειναι θεμα.

        Βεβαια δεν παει να πει οτι δεν απολαυσα το παιχνιδι σε αυτο τον τομεα, κυριως στα τελευταια του σταδια οπου και γινεται αρκετα πιο ενδιαφερον. Μεχρι την 7η αποστολη ειναι αρκετα generic, ομως ανεβαινει απο εκει και υστερα. Επισης η μαχη στο διαστημα ειναι ανετα το πιο ενδιαφερον του εναλλακτικο σημειο, και γνωμη μου ειναι πως θα ηταν ωραιο να βλεπαμε ενα Space Shooter στον κοσμο του HALO.

        Τελος θα πω οτι για εναν περιεργο λογο το παιχνιδι δεν μου εδωσε τα δυo achievements του finished campaign στο Heroic, πιθανον επειδη δεν ημουν μεσα στο live (αλλα δεν εχει να κανει, τα αλλα γιατι τα πηρα κανονικα; ).

        Εαν θα επρεπε να βαλω εναν βαθμο στο single, θα του εβαζα ενα γεματο 8αρι. Multi δεν επαιξα και δεν μπορω να το κρινωμ αν και ξερω οτι ουσιαστικα ειναι το Ultimate HALO. Καλο παιχνιδι, αρκετα καλο, αλλα σιγουρα οχι η εμπειρια του HALO 2 και 3.

        Επισης το παιχνιδι ηταν λιγο μικρο ή εμενα μου φανηκε ετσι;
        :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

        Comment


        • Για μενα παιρνει 8.5, μονο η AI και το framerate το χαλασαν, το blur υπαμε χιλιαδες φορες πως υπαρχει επειδη χρησιμοποιειται temporal AA το οποιο σε συνδυασμο με το 30fps cap προκαλει εντονο ghosting, και στο DMC4 μπορει να το παρατηρησει καποιος εστω και πιο δυσκολα λογω του διπλασιου framerate, περισσοτερα για το temporal AA στο λινκ παρακατω http://forum.beyond3d.com/showthread.php?p=1113342

          Οι elites τωρα ειναι οτι χειροτερο αμα παιζεις στο legendary και δεν προσεχεις, τρωνε ΔΥΟ κοντακιες και υπαρχει περιπτωση να επιζησουν ακομα και οταν η shield ειναι ετοιμη να φυγει, αντιθετως εσυ το "κοροιδο" ετσι και σου σκασουν κοντακια φευγεις ακλαφτος, το αλλο σπασιμο ειναι το ποσο καλα αποφευγουν το needle, δεν ξερω τι παιζει με το heroic παντως οταν δοκιμασα normal και legendary στην τελευταια πιστα η διαφορα ητανε ΧΑΩΔΗΣ.

          Οσο για τους noble team εγω θα προτιμουσα να εχω το γνωστο covevant fodder διπλα μου παρα αυτους, τουλαχιστον αυτοι μπορει να μην ειναι σε god mode αλλα ανταλλαζετε οπλα και εχει ενα ενδιαφερον, παντα φυλαγα την τελευταια μου βολη απτο fuel rod η το sniper η το rocket launcher για παρτυ τους. Btw οι ODST ητανε αρκετα bad ass μπορω να πω, ασχετα αν σε καποιες φασεις εκει που πηδουσανε απο πλατφορμα σε πλατφορμα με το jetpack πεφτανε στο κενο τα γιδια :S

          Σαν εμπειρια το single player για μενα παει reach > odst > 3 > 1 , βεβαια συντομα θα συνεχυσω το halo marathon τερματιζοντας το 1 και το 2 οποτε ισως αλλαξω γνωμη στο τελος.

          Comment


          • Τελειωσα και εγω χθες τον τιτλο και οι εντυπωσεις μου ειναι θετικες.

            Overall πολυ ωραιο παιχνιδι και μου αφησε μια αισθηση αναλογη με αυτην που ειχα παρει τελειωνοντας το Uncharted 2. Μεγαλη βελτιωση στον οπτικο τομεα, πολυ ωραιο soundtrack, τρελα production values σε ενα συνολο που προσφερει ενα καθαρο blockbuster.

            Ξεκινωντας εναν μικρο σχολιασμο πανω σε πραγματα που μου εκαναν εντυπωση, θα ελεγα οτι το script δεν μου αρεσε... ανα στιγμες ηταν τιγκα στους στρατιωτικους ορους και δεν πολυκαταλαβαινα τι συνεβαινε...Γενικα υπηρχαν σημεια που δυσκολευομουν να παρακολουθησω το κειμενο. Το σεναριο απο την αλλη ηταν αρκετα καλο και ειχε μερικες πολυ ομορφες στιγμες. Θα ελεγα οτι η Bungie πετυχε πολλες φορες να δημιουργησει απιστευτη ατμοσφαιρα απο το τιποτα. Το στησιμο της ιστοριας ειναι επικο (πρεπει να δειτε ορισμενες απο τις σκηνες για να καταλαβαιτε) και καθολη διαρκεια του τιτλου υπαρχει πολυ ομορφα δοσμενη, η τραγικοτητα των χαρακτηρων της Noble Team (καθε φορα που οι ηρωες κανουν εναν βημα μπροστα για τη σωτηρια του Reach, τα γεγονοτα αμεσα τους οδηγουν δεκα βηματα πισω).

            Στο gameplay, η κλασσικη συνταγη της σειρας, με ενδιαφερουσες προσθηκες που προσφερουν εναν αερα ανανεωσης (δεν υπαρχει ωστοσο κατι το συνταρακτικα νεο). Τα σημεια στα οποια σταθηκα ηταν η χρηση των jetpacks και τo κομματι των space battles που ηταν υπεροχα υλοποιημενα. Μου αρεσαν επισης οι πολυ ανοιχτες περιοχες που εχει το παιχνιδι καθως δομουν υπεροχα setpieces (ισως πολυ καλυτερα απο αυτα των προηγουμενων τιτλων). Το μονο αρνητικο (κατα τα γνωστα) που βρηκα ηταν για αλλη μια φορα το φιλικο AI.

            Με το multi δεν εχω πολυασχοληθει (επαιξα μερικους αγωνες το προηγουμενο free σ/κ + τα χθεσινα ματσακια με τους DJ και Strawhat τωρα που εβαλα gold για ενα μηνα) αλλα απ'οσα ειδα θεωρω οτι αξιζει να περασει κανεις απο το 3 στο Reach. Οι ολες προσθηκες που εχουν γινει δινουν ενα πολυ καλυτερο συνολο απ'οτι εχουμε δει στα υπολοιπα παιχνιδια της σειρας. Απο κει και περα θα ηθελα περισσοτερα maps (δεν ξερω τον ακριβη αριθμο αλλα χθες μας εβγαλε λιγα).

            Συνολικα λοιπον ενας πολυ καλος τιτλος, αψογος αυτη τη φορα τεχνικα, με ωραιες σεναριακες στιγμες και με ενδιαφεροντα νεα στοιχεια στο gameplay. Imo κραταει και επιβεβαιωνει τον τιτλο ''το Starwars των videogames" αν και πιστευω και εγω οτι θα ηταν καλυτερο καποια πραγματα που αφορουν στο σεναριο να δινοταν μεσω του ιδιου του παιχνιδιου και οχι μεσα απο νουβελες. Οχι τιποτα αλλο αλλα χαραμιζεται το πραγματικα επικο στησιμο που εχει ο τιτλος επειδη δεν υπαρχει in game υλικο να το στηριξει.

            Ως κλεισιμο της σειρας και του ολου ταξιδιου παντως, πιστευω οτι το Reach ηταν ακριβως αυτο που επρεπε.

            Παμε για playthrough στο Legendary τωρα και φυσικα συνεχιζουμε με online. Αν στησουμε κατι καλο με τα παιδια απο το forum θα υπαρξει πληροφορηση ;).

            Comment


            • Nooto θα ήθελα να κάνουμε ένα Legendary session στο Reach.Αν και όποτε θελήσεις στείλε μήνυμα στο Xbox και κάνω ντου. Αν και άλλα μέλη του φόρουμ και μη θέλουν το πάμε ομαδικά.

              Comment


              • Ren ειμαι μεσα για co-op απλα σε πρωτη φαση θα ηθελα να δοκιμασω και μονος μου το legendary. Μολις το τελειωσω (τις επομενες μερες) κανουμε ντου μαζι. Θελω πολυ να δω πως δουλευει το co-op...Μιλαμε και στο Live, προφανως οσοι πιστοι προσελθετε!!!

                Comment


                • DP

                  Τελος το παιχνιδι και στο Legendary. Μπορω να πω οτι αυτη τη φορα εκτιμησα το σεναριο ακομη περισσοτερο μιας και παρακολουθησα το ολο script πιο στενα. Θεωρω οτι η bungie εσκεμμενα διαλεξε να μην κανει καμια αναφορα στα κινητρα των covenant κλπ επειδη ηθελε να δωσει στον παικτη μια εικονα του τι ηξεραν-δεν ηξεραν και του πως βιωσαν τα γεγονοτα (εχοντας αγνοια για το τι πραγματικα συμβαινει) οι χαρακτηρες της noble team. Κατω απο αυτο το πρισμα τα βιωματα και η απογνωση των πρωταγωνιστων πιστευω οτι αποδιδονται εκπληκτικα. Σε μερικες στιγμες δε, ανατριχιασα. Για να μην παρεξηγηθω, δεν λεω οτι σεναριακα προκειται για κατι το ιδιαιτερο, αλλα εν τελει οταν σκεπτεσαι τη σειρα απο την αρχη μεχρι το τελος, την ιστορια του Masterchief, το τι τελικα εγινε πριν αυτος παρει τα ηνια και το πως ολα αυτα αποδοθηκαν, πιστευω οτι συνολικα η bungie εκανε πολυ καλη δουλεια (και το κλεισιμο του ολου timeline μεσω του reach ηταν υπεροχο). Απο κει και περα το θεμα με τα extras που περιοχονται στις νουβελες κλπ παραμενει...

                  Τωρα στα της δυσκολιας, θα ελεγα οτι το παιχνιδι στο Legendary γινεται μερικες φορες unfair με αποκορυφωμα το τελευταιο mission... Ok o χειρισμος ειναι πλεον πιο user friendly (noob friendly, οτι προτιματε ) αλλα ακομη και ετσι υπαρχουν απιστευτα δυσκολα sessions με 3-4 elites που εχουν ενισχυμενα shields και παραλληλα για καποιο λογο εχει παρθει η αποφαση για απουσια δυνατων οπλων στα σημεια αυτα. Το τελευταιο mission ειναι γεματο τετοια σκηνικα και imo ορισμενα απο τα setpieces ειναι αρκετα εκνευριστικα. Επιπλεον θεωρω γελοιο οι final class elites να τρωνε βολη απο το spartan laser ή χτυπημα απο το gravity hammer και να μην πεθαινουν (ιδιως οταν ο spartan ειναι τοσο τραγικα αδυναμος).

                  Anyway συνολικα το campain εχει αρκετη ισορροπια και αν δεν ηταν το τελευταιο mission ισως και να μην εκανα τα παραπανω σχολια, απλα ενω σε ολες τις αποστολες υπαρχουν 1-2 τετοια δυσκολα σημεια, η τελευταια ουσιαστικα αποτελει μια διαδοχη των πιο δυσκολων setpieces ολου του παιχνιδιου και οπως και να το κανεις σου χτυπαει...

                  Τελος να πω οτι κατα τη γνωμη μου ο τιτλος ειναι πιο δυσκολος απο το 3 και συνολικα καλυτερος απο το 3 (και ως προς το campain και ως προς το online). Για οσους δεν εχουν ακομη ασχοληθει να περιμενουν ενα πολυ δυνατο blockbuster. Solid 9 απο εμενα.

                  Στην πορεια ισως ανεβασω και μερικα photos, θα δουμε!

                  Comment


                  • Μπράβο Nootαρε...σκίστους τα σασά...
                    Από την μεριά μου Winter Contingency & Oni: Sword Base Solo Legendary με 6+1 skulls (Iron, Tough Luck, Catch, Famine, Fog, Thunderstorm και IWHBYD λόγω διαλόγων με χιουμορ).
                    Πάμε για Nightfall αν και προβλέπω να φάω πολύ ξύλο μέχρι να την καταφέρω.

                    Comment


                    • Κατα καποιο τροπο τελος το Halo Reach . Ολοκληρωσα το campain 2 φορες, εκλεισα αρκετες ωρες στο online και ειδα ολα τα modes. Εκανα ολα τα achievements εκτος απο ενα το οποιο απλα θελει περισσοτερο farming και λογικα θα γινει καποια στιγμη στο μελλον.

                      Κλεινει ενας μεγαλος κυκλος του καταπληκτικου αυτου παιχνιδιου με τις εντυπωσεις να ειναι περα για περα θετικες. Θα συνεχισω να ασχολουμαι αλλα πλεον οχι κατα αποκλειστικοτητα.

                      Παμε για αλλα!!!

                      Comment


                      • Είμαι στο 7ο κεφάλαιο και συνεχίζω ακάθεκτος.Λογικά μέχρι το βράδυ θα βλέπω τα Credits.
                        Ως τώρα δεν έχω να πω κάποιο αρνητικό.Η δυσκολία στο normal είναι κομπλέ,ίσως λιγο πιο δύσκολο από τα προηγούμενα λόγω των Elites,αλλά οκ,ο χειρισμός όντως είναι Noob friendly,κάνω Heashots ακόμα πιο εύκολα απ'οτι στο ODST.Γραφικά και ήχος τα σπάνε και ειλικρινά με φτιάχνουν για μια συνέχεια στον κόσμο του Halo σε δυνατότερο σύστημα,τα FMVs θυμίζουν Halo Wars και γενικά το όλο στήσιμο θυμίζει πολεμική σύρραξη.
                        Συμφωνώ στα όσα ειπώθηκαν για την φιλική Α.Ι.Ειδικά στο σημείο που πάει να οδηγήσει η Kat το Warthog ξενέρωσα απίστευτα με το πόση ώρα περίμενα μέχρι να πάρει μπρος.Το κλασσικό cannon fodder μια χαρά λειτουργεί ως τώρα,δεν έχω δει κάποιο ευτράπελο.Η ιστορία είναι όμορφα δοσμένη και δημιουργεί πλούτο συναισθημάτων,κυρίως αρνητικών,μιας και ξέρεις τι έπεται,σε αντίθεση με την τριλογία του Μάστερ Τσίφτη όπου ήσουν μονίμως αισιόδοξος και περίμενες ότι στο τέλος θα τα γ***σεις όλα.
                        Carpe diem

                        Comment


                        • Major Update!!!

                          Προσφατα αρχισα ξανα το Halo Reach για να παρω το τελευταιο achievement (Lt.Colonel). Ειδα λοιπον οτι εχουν γινει τεραστιες προσθηκες στο multi και γενικοτερα η bungie φαινεται οτι συνεχιζει ακομα να στηριζει σε μεγαλο βαθμο το Reach.

                          Παρακατω παραθετω πιο προσφατες αλλαγες (να σημειωσω οτι εχουν εισαχθει και νεα maps απο το community).

                          Ιf you already read the update on 4/22, none of this will catch you off guard. Otherwise, details are below, courtesy of Jeremiah. (Who is really into instant arm for Assault.)

                          Action Sack

                          • Shotty Snipers: Shotguns and Sniper Rifles… don’t forget to bring marshmallows.
                          • Splockets: Spartan Lasers and Rocket Launchers. It’s like getting punched in the face repeatedly, WHY DID YOU ASK FOR THIS?!
                          • BOOM! Ball: Play Oddball (Hot Potato) with Grenade Launchers and infinite ammo.
                          • Hog Potato: Get to the Warthog! Ride it around for points, pile your teammates in for more points. Does anyone else smell gas?
                          • Shotgun Assault: Play Neutral Bomb Assault with only your trusty Shotgun.
                          • Dino Blasters: Elites + Concussion Rifles + Bottomless Clip + Jetpack = 42
                          • Rocket CTF: Play Neutral Flag CTF using Rocket Launchers. Yes you heard me, Neutral FLAG.
                          • To The Death!: Duel to the death… swing, clang and deliver the final blow with no recharging shields.


                          Squad Slayer

                          Squad Slayer is a new 5v5 playlist featuring Squad Slayer (AR/Magnum) and Squad Slayer DMRs (DMR/AR) game variants. Both game variants will be 75 kills to win and offer Sprint, Hologram, Jetpack and Active Camo abilities. Big Party Restrictions will be enforced on parties of 4-5 players, allowing them to only match with other big parties. Maps include Condemned, Uplink, Tempest, Unanchored, Asylum, Uncaged, Ivory Tower Reflection, Countdown, Boardwalk, Powerhouse and Arena Zealot.

                          • Team Size: 5
                          • Max Party Size: 5
                          • Big Party Size: 4-5
                          • Max Local Players: 4


                          Team Classic

                          We’re adding Classic CTF, Neutral Bomb Assault, Crazy King and Oddball game variants to the Team Classic lineup. Additionally, we’re changing starting grenades for all game variants in the Team Classic playlist to 1 frag starts and the Overshield will now give 3x up from 2x. We’ve accepted updated versions of a few maps and added objective gametype support to others.

                          • Classic CTF: Magus, Noble Creek, Prolonged, Prophet
                          • Classic Assault: Magus, Noble Creek, Prophet
                          • Classic King: Eclipse, Magus, Noble Creek, Prolonged, Prophet
                          • Classic Oddball: Eclipse, Magus, Noble Creek, Prolonged, Prophet, Rat Trap


                          Living Dead

                          The dead rise again! Significant changes are being made to the Living Dead playlist. First and foremost we’re increasing the player count to 12. Next up we’re going to start using the Alpha Zombies game variant as our core offering, but the traditional Infection game variant will remain available for the time being. Alpha Zombies features Sprint for everyone including Zombies, while Alpha Zombies also have infinite equipment usage.

                          Big Team Battle

                          Assault is being added to Big Team Battle! In addition to adding Assault, we’re also adding several community maps. The following maps have been considered and some are still being playtested so this is not a final list, some of these may or may not be added.

                          • Abridged by Schmittler 5000 (Forgetacular BTB winner)
                          • Wayont by FDL iGet Down (Original map from the iLoveBTB.com community)
                          • Utopie by FDL FiFTy I (Paradiso rebalance from the iLoveBTB.com community)
                          • Renegade by x black kn1ght
                          • Trident by x black kn1ght
                          • Temptation by tkblingx2


                          The Arena, Team Slayer and Double Team

                          Always subject to change, blah blah blah… let’s just assume this is always the case and get on to the good stuff? OK! The following community maps are being considered for integration into The Arena, Team Slayer and Double Team where appropriate. Due to the inclusion of community maps, the Team Slayer playlist will be restricted to a maximum of 2 local players. For you wild and crazy split-screen fans, please see the Squad Slayer section above for where you’ll get your 3way and 4way action on.

                          • Affinity by GodlyPerfection
                          • Enclosed by Kymicals
                          • Kingdom by Sikamikanico
                          • Synapse by HWM BlacKnight
                          • Treasury by JoeSki73
                          http://www.bungie.net/News/Blog.aspx?mode=news#cid31423

                          Επισης, ενα trailer απο το νεο map pack που κυκλοφορησει σχετικα προσφατα




                          Και ενα επικαιρο video παλι απο το community

                          Portal: Reach




                          Τελος ενα απλα ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ video top10 kills στο multiplayer. Απολαυστε...

                          Comment


                          • LOL, το τελευταιο ηταν epic prank.
                            Do a barrel roll!

                            Comment


                            • Χθες τελικα καταφερα να φτασω το 1000ρι στο Halo Reach. Ok τα εχουμε ξαναπει το παιχνιδι ειναι awesome, genius campain και multiplayer μπλα μπλα μπλα. Πριν αφησω το παιχνιδι σκεπτομαι να ξαναριξω ενα replay στο Legendary (ναι δεν μπορω να το αφησω ετσι ευκολα), καποια στιγμη θα ηθελα να δω και το co-op οποτε οποιος ψηνεται στο μελλον ειμαι μεσα. Παρακατω μερικα photos που τραβηξα απο την τελικη μορφη του δικου μου noble 6 αλλα και καποιες all around απο το multi.





                              Παλιοτερη εμφανιση και multi






                              Να ξαναπω για οποιον ενδιαφερεται οτι στο παιχνιδι περα απο τα επισημα map packs εχουν προστεθει και δωρεαν νεοι χαρτες απο το community.

                              Comment


                              • Eπαιξα και γω σημερα λίγο multi μετα απο πολύ καιρό και γούσταρα άπειρα. Χαλαρά το καλύτερο multi που εχω παίξω και σαφώς ανώτερο και ποιο στρατηγικό σε σχέση με του halo 3. To μόνο μειον του κατ εμε είναι οι χάρτες που λόγω μεγέθους και design δεν προσφέρουν σε ιδιο βαθμό το μακελειό που γίνοταν στους χαρτες του Η3. Είτε θα παίξεις big team σε μεγάλους χάρτες που τα οχήματα θα κυριαρχούν είτε team slayer σε μικρότερους που τα οχήματα δεν θα υπάρχουν (κυριολεκτικα ομως). Δεν υπάρχει αυτή η μέση κατάσταση που βρισκαμε στο social slayer του H3 οπου μπορούσες ανετα να παίζεις σε ενα χάρτη και με όχημα και χωρίς.

                                Νοοbo συγχαρητηρια ρε φίλε για αλλή μια φόρα τα κατάφερες και εφτιαξες τον ποιο ασχημο spartan στην ιστορία του Reach αλλα και ολων των Halo γενικότερα! Ευγε αχρηστε!!

                                Παρε δω όμορφια!!

                                Μοντελάκι ρε φίλε. Φτου σου αγόρι μου να μη σε ματιασω!!
                                I attack sharks
                                when i smell them bleed
                                I dont go swimming
                                water just wants to be around me.

                                Comment

                                Working...
                                X