No announcement yet.

Final Fantasy XIV

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Για το guild, γιατί δεν κάνετε ένα νέο thread στο Insomnia ή στο anime.gr ή όπου έχει κόσμο ώστε να το δουν κι άλλοι?

Για το όνομα, θέλετε κάτι ελληνοπρεπές ή κάποιου άλλου στυλ? Ίσως προτείνω κάτι.
    Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

Comment

• Sto Bar opou ksekinas to paixnidi yparxei ena Lalafel pisw apo enan gise opou kathe 36 wres sou prosferei 8 Quests maxhs kai 8 crafting quests.

Afta ta quests ta perneis apo ekei, alla ta energopoieis se sygekrimena merh pou onomazontai Aetherite crystals, aftoi einai oi megaloi ble crystaloi pou exoun mia kataskhnwsh xtismenh gyrw tous kai einai shmademenes oi topothesies tous ston xarth an ton anoikseis kai deis.

Kathe kataskhnwsh me crystalo exei to diko ths onoma kai tha prepei na elenxeis to kathe quest pou perneis gia na deis apo poio crystalo mporeis na to energopoihseis.

Apo ekei kai pera ta Main Quests mporeis na ta energopoihseis sta 10 Rank, sta 15 Rank, sta 29 Rank, sta 26 Rank, sta 30 Rank ktl ktl (proswxh oxi Physical level, alla Class Rank).

Telos otan ftaseis kapoio class sta Rank 20 kai argotera sta Rank 30 mporeis na energopoihseis ta Class quests pou antistoixoun sto ekastote class pou anevazeis ekeinh thn stigmh.
      Afta ta energopoieis apo to Guild pou antistoixei sto kathe Class pou anevazeis.
      Sygekrimena tou Thaumaturge to Guild einai sthn Uldah sto 5-6 tetragwno tou xarth kai onomazetai Arrzaneth Ossuary.

Afta gia ta Quests gia thn wra.

Gia na episkevaseis ton eksoplismo sou pou xalaei me thn xrhsh mporeis na xrhsimopoihseis kapoia NPC pou kanoun afthn thn douleia.
      Ta NPC afta vriskontai sthn mesh apo thn perioxh agoras kathe polhs.
      Distyxws afta ta NPC sou episkevazoun ta pragmata mono mexri to 75%, alla oso tha paizeis to paixnidi, tha vreis poia crafting classes tha anevaseis gia na episkevazeis monos sou ton eksoplismo sou.
      "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
      But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
      Kindred, this blade and I.
      "

"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
      Greek Gaming Videos
      Greek Final Fantasy Forum

Comment

• Double Post gia ton Titus.

Titus den xreiazetai na postarw sto Insomnia, h sto Anime.gr, ean endiaferetai kapoios psaxnei kai vriskei, apo ekei kai ystera onomata gia to guild mporei na proteinei o kathenas.
        Gia thn wra opws eipa prin exoume to Olympus Descendants.
        "

Greek Gaming Videos

Comment

• Olympus Descendants loipon

mi ksehnate, oti gia opoiondipote npc psahnete, to http://ffxiv.yg.com/ ehei map pou deihnei tin thesi tou, kai ti poulaei.

kai genika, ehei ta panta auto to database.

Comment

• Ta eipame kai extes arketh wra me ton Liaka liaka kai pistevw oti ta epiase kala.
            On to the gameeee!
            "

Greek Gaming Videos

Comment

• H kwlofardia xtypise kokkina shmera kai mou epese ena item to opoio exei 0,12% pithanothta na pesei:

YARRRR!
              "

Greek Gaming Videos

Comment

• kai mena mou pese to idio otan htypisa me shrieker sto kefali to proto wight apo ena leve, kai malista +3 :O

tora na doume poso LW thelei gia na to kanoume repair....

Comment

• 33 level item den einai?
                  Logika 17 rank LW+- esy den mporeis na to kaneis repair?

Afou esy den to thes to +3 den to dineis emena?
                  "

Greek Gaming Videos

Comment

• Wx! Wx! Wx! pesan kefalia sth Square Enix.

Thank you for your continued interest in and support of FINAL FANTASY XIV.

While more than two months have passed since the official launch of FINAL FANTASY XIV service, we deeply regret that the game has yet to achieve the level of enjoyability that FINAL FANTASY fans have come to expect from the franchise, and for this we offer our sincerest of apologies.

After thorough deliberation on how to meet those expectations, it was decided that the most viable step was to approach improvements under new leadership and with a restructured team.

To realize this vision, and in doing so, provide our customers with a better game experience, we have assembled our company's top talent and resources. Taking over the role of producer and director is Naoki Yoshida, a passionate individual for whom customer satisfaction has always taken top priority. Not only is he one of our Group's most accomplished and experienced members, Naoki Yoshida is also a charismatic leader possessing the skill to bring together and effectively helm a team which encompasses a wide range of responsibilities. We also welcome several new leaders handpicked from other projects to work with the existing talent on FINAL FANTASY XIV.

We realize time is of the essence and are fully determined to provide our customers with quality service. It is because of this that we ask our customers to be patient until we are able to confidently present them with a concrete plan outlining FINAL FANTASY XIV's new direction. The free trial period will be extended until that time.

Regarding the PlayStation 3, it is not our wish to release a simple conversion of the Windows version in its current state, but rather an update that includes all the improvements we have planned. For that reason, we have made the difficult decision to delay the release of the PlayStation 3 version beyond the originally announced date of March 2011.

The FINAL FANTASY XIV team is working hard to bring our customers an unparalleled adventure, and we ask for your continued understanding and support as we march ever diligently towards that goal.

President and CEO, Yoichi Wada
                    Ean diavasete sto link poioi antikathistoun tous palious, tha deite ola ta "big guns" twn FF11 - FF12 - Vagrant story, apoti fenetai den egataleipoun toso efkola.

Tespa elpizw oti ginetai na ginetai gia kalo diko mas, ade na doume ti tha kanei h nea omada.
                    Emeis ws tote tha paizoume dwrean
                    "

Greek Gaming Videos

Comment

• To deftero megalo patch tou paixnidiou einai edw kai ta pragmata synexizoun na veltionontai, epitelous to crafting den tha einai toso megalh diadikasia kai tha ginetai poio efxarista, to epipleon content me ta spania terata kai tous neous eksoplismous fenetai endiaferon epishs.

Wriste to arthro me tis leptomereis allages pou tha isxyoun apo avrio:

Exoume akomh ena patch mexri to telos tou Dekemvrh kai vlepoume ti tha ginei apo thn kainouria xronia.
                      "

Greek Gaming Videos

Comment

• Originally posted by Ground_zero View Post
                        Wx! Wx! Wx! pesan kefalia sth Square Enix.

Ean diavasete sto link poioi antikathistoun tous palious, tha deite ola ta "big guns" twn FF11 - FF12 - Vagrant story, apoti fenetai den egataleipoun toso efkola.

Tespa elpizw oti ginetai na ginetai gia kalo diko mas, ade na doume ti tha kanei h nea omada.
                        Emeis ws tote tha paizoume dwrean

Γιατί κάτι μου λέει ότι δεν θα βγει σε καλό αυτή η ιστορία;
                        sigpic

Comment

• ε να παει χειροτερα απο οτι πηγαινει δεν νομιζω, μολις πιασεις τον πατο μετα μονο πανω μπορεις να πας

πιστευω οτι το ffxiv θα βρει τον δρομο του συντομα,

Comment

• Δεν θεωρώ με τίποτα ότι έχει πιάσει πάτο η S-E, μια χαρά άρμεγμα πέφτει. Απλά πιστεύω πως μόνο να χάσει έχει αν δώσει περισσότερο του επιτρεπτού focus (λεφτά>ταλέντο δημιουργών στη προκειμένη περίπτωση) ανάγοντάς το σε "ιερό σκοπό της εταιρίας να πετύχει το FFIXV" γιατί δεν πρόκειται να πετύχει. Με Cataclysm, SWTOR και Guild Wars 2 η πίτα είναι πολύ περιορισμένη για τέτοια ανοίγματα.
                            sigpic

Comment

• οταν μιλησα για πατο δεν αναφερομουνα στην SE αλλα στο ffxiv, η SE φυσικα ζει και βασιλευει

Comment

• Kala h Square Enix me to FFxiv den stoxevei sto koino twn mainstream MMO opws to WoW h to Star Wars, stoxevei sto koino tou FF11 kai twn FF genikotera.
                                Den diafwnw pws to paixnidi eixe para polles eleipseis, alla aftes htan panta sygrinomenes me to FF11 gia mena.

Kathe patch veltiwnei stathera to paixnidi kai einai aisthito, afto einai to shmantiko gia emena afth th stigmh.
                                Sthn arxh den thn paleva katholou, alla twra exei arxisei na mou aresei poly, exw ksekleidwsei abilities apo diafora classes kai exw hdh arxisei tous syndiasmous, epishs to crafting meta to shmerino patch mou aresei akomh perissotero kai twra pou mphkan kai ta kainouria leves me ta Notorious Monsters arxizei kai to Boss-Mark hunting.
                                Exei dikio o Vaynard pistevw, to FF14 tha vrei ton dromo tou syntoma.

Sto metaksy, mphkan oi giortes kai arxisame kai ta prwta seasonal events
                                Goustarw Chocobo Roudolf!

"

Greek Gaming Videos

Comment

Working...
                                X