No announcement yet.

Final Fantasy XIV

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Rwthsane ton Yoshi-P pws skopevei na valei sto lore ta original Jobs xwris na xalasei to hdh yparxon kai eipe pws afta tha einai Advance classes, dhladh mexri ena shmeio tha phgaineis ws Gladiator kai tha mporeis na anavathmiseis se Paladin as poume h Dark Knight, ena allo paradeigma tha einai o Pugilist pou tha mporei na ginei eite Monk eite Thief, o Lancer - Dragoon ktl ktl

Para poly kalh idea an thn ylopoihsei!
    "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
    But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
    Kindred, this blade and I.
    "

"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
    Greek Gaming Videos
    Greek Final Fantasy Forum

Comment

• ειδα τις απαντησεις σου νομιζω πανω κατω και εγω αυτα θα απαντουσα αν εξαιρεθει εκει που λες ισως για farming

αλλα μισο λεπτο οταν αναφερεστε σε Lack of class uniqueness τι εννοειτε? γιατι παραπονιουνται και αλλοι, δεν εχω τσεκαρει πολυ abilites και classes κτλπ γι αυτο ρωταω

Comment

• Enooume oti den yparxei kati pou na kanei to ena class na ksexwrizei dramatika apo to allo.

Thaumatourge kai Conjurer as poume einai 2 mage classes ta opoia den exoun kapoio ksexwristo theme.
        Kai oi 2 mporoun na einai healers, kai oi 2 mporoun na kanoun damage, h diafora tous einai oti o enas exei kala buffs kai o allos kala debuffs.
        Me to systhma tou FFXIV pou mporeis na kaneis skill transfer, sthn ousia exei poly mikrh shmasia an tha eisai Thaumatourge h Conjurer se ena party, arkei na exeis ta skills.

Afto pou theloume na epitefxthei edw einai na vgoun kapoia armors h eksoplismoi telos pantwn pou na einai class specific kai na kanoun complement ta skills tou enos apenanti ston allo.
        Epishs tha vohthouse ean vgainane kapoia Quests - Instances - Bosses pou apaitoun kati idiaitero apo sygekrimena classes gia na vgoun, kapoia stratigikh h kati allo.

Den kserw an sou edwsa na katalaveis akrivws afto pou thelw na pw, allo mikro paradeigma einai Pugilist kai lancer, entaksei ws DDs exoun diaforetika skills, alla o tropos me ton opoio leitourgoun sto party aftoi oi 2 einai paromoios, giati na dialekseis enan lancer sthn thesh enos pugilist as poume?

Afta panw katw.

Official Forum Launch stis 8 Martiou:
        "

Greek Gaming Videos

Comment

• Shmera anoiksane ta Official Forums tou FFXIV opou oi paixtes mporoun na syzhtoun me tous Devs gia thn poreia tou paixnidiou kai tis eperxomenes allages:

To Forum einai anoixto gia na to dei opoiosdhpote, alla gia na symetexeis prepei na exeis Live Square Enix account.
          "

Greek Gaming Videos

Comment

• Update sxetika me thn katastash ths omadas twn devs sthn Iapwnia logw tou seismou kai plhrofories gia to epomeno patch tou paixnidiou to opoio tha kathysterisei ligo dedomenwn twn katastasewn:

Letter from the Producer, VI (03/16/2011)

As you may have heard, northeastern Japan was recently struck by a devastating earthquake and tsunami. I would like to extend my heartfelt condolences to all affected by this great tragedy.

To do our part in the electricity conservation effort, we have temporarily taken our game servers offline. I apologize deeply for the inconvenience this causes all of you, and ask for your patience and understanding.

I would also like to thank all of the players who have offered words of support and sympathy on the FFXIV forums. I made a brief post myself, but would like to take this opportunity to do so formally and report on the current state of the development team.

Tokyo, where our development and operation teams are based, has suffered minimal damage from the earthquake and its after effects. We have confirmed the safety of all our team members, but there are those with family in the affected regions. Due to this, the concerns of the nuclear plants, and the ongoing aftershocks, we are not at our best.

The planned blackouts in the Kanto region have disrupted public transportation, preventing many from even making it to work. In addition, our French and German localization staff have left Tokyo at the urging of their respective embassies. For these reasons, and to allow our staff to focus on their safety and that of their families, I have decided to make adjustments to the development schedule.

We were working to release patches 1.16a and 1.17 by the end of March, but now anticipate a delay of one to two weeks. During this time, we will not only be making minor improvements, but also directing our efforts on laying the groundwork for future content.

I had intended to announce this in a future letter, but we will release information regarding the Grand Companies of Eorzea (what were referred to as “public companies” in previous posts) just before patch 1.17 goes live. We are currently readying a page dedicated to this exciting new feature, and hope to have it up on the Lodestone shortly.

Despite current conditions, we are doing all we can to release the patches and get you adventuring again as quickly as possible.

Talk to you again soon!

FINAL FANTASY XIV Producer/Director Naoki Yoshida

"

Greek Gaming Videos

Comment

• It's me!

Comment

• Gia poio Rank einai to panteloni pou foras re?
                Anyway apo shmera mpainw kai egw ksana sto game!
                Tha ta poume online.
                "

Greek Gaming Videos

Comment

• all casses 38 rank lol δεν έχω τπτ καλύτερο

Comment

• Extes mphke to kainourio patch kai exwse arketa wraia pragmata mesa:
                    Event Upon meeting the objectives of a main scenario or class quest, an exclamation point (!) icon will appear over the NPC offering the quest. An exclamation point icon will also appear over the heads of NPCs with whom a player must speak to advance a quest. Objectives for several quests have been adjusted. Party members who are KO'd now receive credit for defeated enemies. Party members KO'd in battle while on a quest are now automatically revived after the battle

Parathetw kai kapoia artworks apo ta nea events epeidh kserw pws o Akihiko Yoshida einai o agaphmenos sas (opws kai emena):

"

Greek Gaming Videos

Comment

• Ήθελα να παίξω το παιχνίδι αλλά για κάποιο λόγο ξεχάσανε να το βγάλουν σε PS3.
                      https://www.emulator-zone.com
                      I am an iteration closer to my desired solution!
                      The World Ends With You

I will wipe out the Belmonts from the face of earth!
                      Castlevania Lords of Shadow

I am Wowser, King of the Woopa Twoopa and ruler of the Shroom Kingdom
                      Hyperdimension Neptunia

Comment

• καλομελετα

Comment

• O kosmos tou paixnidiou siga siga allazei, mia megalh katastrofh erxetai kai emeis ws paixtes exoume arxisei pleon na to niwthoume mesw merikwn poly eksypnwn event pou ginontai aproeidopoihta ton teleftaio kairo ingame.

Me to teleftaio patch ta terata ston xarth exoun allaksei, exoun ginei megalytera, poio epikindyna kai epithetika (sthn arxh skotwname pontikia kai katsikes, twra ta pragmata exoun allaksei, vghkan lykoi, ogres, drakoi ki alla).

Prin apo merikes evdomades oi dialogoi pollwn NPC allaksan, exoun arxisei na kanoun anafores se mia skoteinh periodo h opoia epese ston kosmo prin apo 1500 xronia (6th Umbral era) kai pws oi 12 theoi (Archons) eixan katevei sthn Eorzea kai eixan prokalesei megales katastrofes.
                          Epishs miloun gia mia profhtia h opoia tha ksekinhsei thn 7th Umbral era kai pws afth h epoxh einai konta.

Pleon symvainoun kapoia atyxhmata, peftoun aeroploia kai mia megalh stratiotikh dynamh etoimazetai na epitethei apo ta voreia.
                          Oi treis megales poleis exoun ksekinhsei tis diadikasies (mesw Quests) gia na epanaferoun tis megales palies symaxies (Grand Companies of Eorzea, einai oi treis pou evgala sto prwhgoumeno post mou) gia na antimetwpisoun thn anerxomenh apeilh.

Proxtes arxisame na pernoume de-aspected crystals.
                          Oi krystaloi xrhsimevoun sta crafts kai einai fortismenoi me ta gnwsta elements (Fire crystals , Water crystals ktl) pleon omws pou kai pou pernoume krystalous pou exoun xasei to element tous pragma pou exei kanei polous NPC na anarwtiountai mhpws ta elements exoun arxisei na ftheinoun.

Epishs enas dhmosiografos (NPC) pou parakolouthei thn olh katastash grafei:
                          The Last Word – Storm over Gridania

The heavens seem hell-bent on inundating Gridania of late. While the Twelveswood is no stranger to willful weather, something is afoot that sits ill with this reporter. Driven by an inner disquiet, I set out on a mission to give shape and form to intangible trepidation.
                          Ere long, I pick up the trail of irregularity, catching curious whispers on the wind that deaspected crystals have been circulating. Yes, you read true: these crystalline manifestations of aetheric energy are turning up utterly divested of aspect. Even a wee tot could tell you that such a thing is an affront to the very laws of nature.
                          Perchance this development does not suffice to chill spines, the frightful rumors being propagated by a camp-bound transient could well prompt folk to run for the hills. This shady figure is said to manifest with nary a warning, preach feverishly of impending doom, and then vanish like a phantom only to reappear elsewhere. Though the ramblings of this seemingly touched soul are largely lost to gibberish, such is the zeal with which they are delivered, more than a few citizens are like to be taken by fear.
                          Far be it from this reporter's intent to incite panic, but if history has taught man aught, it is that we dismiss portentous signs at our peril. Are these incidents merely isolated occurrences? Or are they a dire warning of disaster? This I leave to you, our informed readers, to ponder.
                          Kipih Jakkya
                          Molis extes h mousikh stamathse na paizei stis megales perioxes kai arxise na vrexei pantou taftoxrona se ola ta zones.
                          Ekeinh thn stigmh enas diaforetikos apo tous synithismenous GM emfanisthke sthn polh ths Uldah onomati (URIANGER AUGIRELT), forontas eksoplismo pou pote den exoume dei kai erixne Buffs twn 10 leptwn stous diaforous perastikous ta opoia den yparxoun ws spells sto paixnidi.

Kata thn diarkeia pou emeine ekei, epanalamvane kapoia logia ths profhtias, malista den ta elege sta agglika, alla sta Latinika:
                          Lorsque le sixième soleil se sera couché et que la septième lune brillera dans le ciel, l'océan de nuages déversera une pluie de flammes ardentes et des ombres funestes jailliront du plus profond de la terre...
                          Eprepe na psaksoume sto Googe translate gia na doume thn metafrash:
                          When the sixth sun will have set and the seventh moon shine in the sky, the ocean of clouds poured a rain of fiery flames and shadows fatal burst forth from the depths of the earth ...

Shmera vghke oloklhrh h metafrash twn oswn eipe:

Hear my words if you are in search of truth…
                          The disaster in Hydaelyn is imminent…
                          The time of awakening has come for those who are preparing to tackle the chaos in motion…
                          The future is not immutable… You can still change it…
                          When the sixth sun will have set and the seventh moon shine in the sky, the ocean of clouds poured a rain of fiery flames and shadows fatal burst forth from the depths of the earth…
                          The “Seventh Purification” predicted by Mezaya approaches…
                          You who are in search of truth… wake up and put yourself against the imminent threat…
                          Kai san na mhn eftanan ola afta shmera o ouranos skoteiniase gia kapoies wres enw parallhla se mia apo tis perioxes emfanisthke mia porta h opoia den anoigei akomh, alla froureitai apo dekades beastmen.

Mporeite na diavasete kapoia pragmata pou vghkan shmera kai edw ean endiafereste:

Genika einai kalh fash giati den ta perimename ola afta, einai aproeidopoihta kai einai mia poly efxaristh ekplhksh, niwtheis oti opoiadhpote stigmh mporei na symvei kati pou tha allaksei to game kai tha einai kati megalo.
                          Kykloforoun fhmes pws o xarths ths mia ek twn triwn megalwn polewn tha allaksei teleiws kai afto tha ginei me mia poly megalh katastrofh, to paixnidi exei apokthsei megalo endiaferon kai oloi perimenoume na doume ti tha ginei meta tis 9 Maiou opou ypotithetai oti teleiwnei ena mini event sxetika me to kalesma twn 12 thewn sthn gh ths Eorzea.

Anamenw sto akoustiko mou
                          "

Greek Gaming Videos

Comment

• Για κάποιον που μπαίνει τώρα στο παιχνίδι, το σενάριο ξεκινάει από την αρχή ή όχι; Από βδομάδα λογικά θα το έχω και λέω να μπω λίγο να δω τι παίζει.

Comment

• Γαλλικά είναι αυτά. Γιατί μιλάει γαλλικα ο προφήτης; Κάτι πράγματι δεν πάει καλά, εγώ θα ανησυχούσα στη θέση σου

Comment

• Otan paizeis ena MMO prepei na vlepeis alliws ta pragmata, to senario den vrisketai pantou, oute proxwraei me thn idia taxythta me ena single player paixnidi, eksalou ola einai ftiagmena me tetoio tropo wste na se kathysteroun oso poio poly ginetai.

Exontas afto ypopshn, yparxoun 3 eidh quests (an ekseraisoume ta levequests pou yparxoun mono kai mono gia ton skopo tou level - money grinding) pou fanerwnoun perissotera gia to lore tou kosmou:

- Ta main story missions.
                                Afta einai ta megala quests me ta cutscenes pou proxwroun to main scenario tou paixnidiou.
                                Mexri stigmhs yparxoun 12 tetoia quests ek twn opoiwn ta arxika diaferoun metaksy tous analoga thn polh pou tha dialekseis na ksekinhseis, enw argotera siga siga ola kanoun join se ena main storyline.
                                Epishs einai megala se diarkeia.
                                Afta ginontai diathesima me to Rank (level) tou xarakthra sou sthn arxh poio araia, alla argotera emfanizetai h synexeia kathe 4 ranks.

- Guild Quests.
                                Afta ta quests einai sxetika me to introduction twn klasewn kai genika to lore pisw apo tis klaseis aftes.
                                Afta ta quests exoun epishs cutscenes kai mporeis na ta ksekinhseis apo to Rank 20 kai epeita.
                                Kathe diaforetiko class guild exei dika tou quests kai story kai sto telos se epivravevoun me ena eidiko typo xrhmatwn (class marks) anti gia gil me ta opoia agorazeis abilities - traits gia ta class tou xarakthra sou apo to ekastote guild.

- Sidequests.
                                Afta einai mini istorioules xwris cutscenes oi opoies den einai anagaies na oloklhrwthoun gia to story progression, omws dinoun items, h lefta kai prosthetoun sto genikotero lore tou paixnidiou.

Afta pou anefera egw sto prwhgoumeno post mou oti symvainoun sto paixnidi einai live events pou symvainoun ekeinh thn stigmh kai den ksanasymvainoun, opote opoios den htan mesa ekeinh thn stigmh ta exase gia panta distyxws.
                                Akomh eimaste sthn arxh twn allagwn opote an mpeis sxetika grhgora (kai meineis ligo kairo) den tha xaseis thn eperxomenh allagh, apo thn allh omws ta MMO einai apaithtika paixnidia kai eidika gia kapoion pou den exei ksanapaiksei kai den einai eksikeiwmenos, mporei na tou fanoun apistefta apaithtika.
                                O typos ths dyskolias einai diaforetikos, mporei na psaxneis gia vohtheia kai na mhn erxetai pote, h mporei na mhn ksereis ti na kaneis meta gia megala xronika diasthmata kai telos einai POLY ma POLY xronovora, otan thes na kaneis kati, prepei na skeftesai me tis evdomades kai tous mhnes kai oxi me tis wres kai tis hmeres.
                                Apo thn allh omws mexri stigmhs to FF14 einai dwrean kai tha arghsei na xrewsei akomh (h Beta katastash tou den exei teleiwsei akomh, to systhma maxhs tha allaksei syntoma) opote entaksei den tha xaneis lefta sthn telikh.

Afta hthela na pw, an to arxiseis frontise na mhn se parei apo katw to scale enos MMO.

Γαλλικά είναι αυτά. Γιατί μιλάει γαλλικα ο προφήτης; Κάτι πράγματι δεν πάει καλά, εγώ θα ανησυχούσα στη θέση σου
                                Xaxaxa, oxi entaksei den milouse Gallika, latinika milouse, aplws ekana lathos "copy paste" ta logia tou apo galliko site epeidh den mporousa na ta kanw mesa apo to game.
                                Den ekana kan ton kopo na diavasw se ti glwssa htan afto pou antegrafa, eida logia pou den anagnwriza kai aplws ta epikolhsa
                                Ekeinh thn wra pou ta elege, den prolavename na ta katagrapsoume shmera epsaksa kai vrhka ola osa elege apo alla site.
                                "

Greek Gaming Videos

Comment

Working...
                                X