.. τι θελει να πει ο ποιητης;
Παιχνιδια τα οποια παιξατε για παραδειγμα 2 φορες και την 1η σας φανηκαν απο απαραδεκτα εως μετρια ενω την 2η φορα αναθεωρησατε τελειως και σας αφησαν μαλιστα πολυ καλη εντυπωση.
Για εμενα το απολυτο παραδειγμα ειναι το Final Fantasy VIII.
Μη εχοντας PS1, το πηρα για PC μολις κυκλοφορησε (1999-2000;).
Εχοντας παιξει 1-2 χρονια πριν παλι σε PC το FF VII περιμενα να δω κατι παρομοιο...
Sci-fi σκηνικα, βγαλμενα απο action movies και φυσικα πρωτοκλασατο σεναριο γεματο ανατροπες, ιντριγκες, εκπληξεις κτλ κτλ καθως και εναν πρωταγωνιστη με πλουσιο παρελθον αλλα και καποιον COOL villain.
Φυσικα τιποτα δεν ειδα απο αυτα, ενω ακομα και το battle system με ειχε ξενισει αρκετα και δε το ειχα καταλαβει 100% - ως ενα σημειο επαιζα μονο με GF - lol.
Μετα απο 3-4 χρονια ειπα να του δωσω αλλη μια ευκαιρεια και οντας πλεον πιο ωριμος σαν gamer εξεπλαγην με τη συνολικη εμπειρια και μαλιστα με το παραπανω.
Το σεναριο δε με ενοχλησε.. μου απεδειξε πως ενα ποιοτικο συνολο δε πρεπει απαραιτητα να βασιζεται μονο στις ανατροπες..
Το παιχνιδι βασιζοταν αρκετα στην αναπτυξη ορισμενων χαρακτηρων.. Ειναι απιστευτο το ποσο ξεφευγε απο τα cliche της σειρας.
O Squall δεν ηταν ο μαμιας της γειτονιας, αλλα ηταν ενας εσωστρεφης, μοναχικος και κομπλεξικος εφηβος που προσπαθουσε ο παιχτης να τον ψυχολογησει.
Ο Seifer δεν ηταν αυτο που περιμενε ο οποιοσδηποτε εβλεπε την εντυπωσιακη εισαγωγη του παιχνιδιου.
Μεσα στο ιδιο το παιχνιδι καποια στιγμη αποκαλυπτεται τι σοι χαρακτηρας ειναι και σιγουρα απεχει πολυ απο τον typical badass villain.
Εκτιμησα πολυ αυτη τη διαφορετικοτητα του τιτλου, παροτι καποιοι χαρακτηρες ηταν τελειως αδιαφοροι - οπως η Selphie.
Μαζι με αυτα εντυπωσιαστηκα και απο τις περιοχες του παιχνιδιου αλλα και τη μουσικη του επενδυση - κατ εμε την καλυτερο σε FF.
Περιττο να αναφερω τα μοναδικα cut-scenes φυσικα...
Τελος το battle system παροτι ακρως abusable ηταν ιδιαιτερα διασκεδαστικο - αν εξαιρεσουμε το drawing εστω.
Μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις το customisation των char stats μεσω του junctioning αν και οπως ειπα τελικα ηταν πανευκολο το παιχνιδι αν το εκμεταλλευοσουν σωστα.
Οπως και να χει το παιχνιδι με εκανε να αναθεωρησω καποιες αποψεις για τη σειρα αλλα και να μετριασω μερικως τον ενθουσιασμο μου για το VII, παιχνιδι που για καιρο πιστευα πως ειναι πολυ πανω απο οτιδηποτε αλλο ειχα παιξει.
Οχι πως θεωρω το VIII καλυτερο αλλα δε παυει να ειναι απο τα αγαπημενα μου RPG.
Να λοιπον πως κατοπιν εορτης σωθηκε μια αρχικα "αστοχη"?αγορα παιχνιδιου.
Πλεον εχω το παιχνιδι και στο PC και στο PSX (x2 κομματια).
Παιχνιδια τα οποια παιξατε για παραδειγμα 2 φορες και την 1η σας φανηκαν απο απαραδεκτα εως μετρια ενω την 2η φορα αναθεωρησατε τελειως και σας αφησαν μαλιστα πολυ καλη εντυπωση.
Για εμενα το απολυτο παραδειγμα ειναι το Final Fantasy VIII.
Μη εχοντας PS1, το πηρα για PC μολις κυκλοφορησε (1999-2000;).
Εχοντας παιξει 1-2 χρονια πριν παλι σε PC το FF VII περιμενα να δω κατι παρομοιο...
Sci-fi σκηνικα, βγαλμενα απο action movies και φυσικα πρωτοκλασατο σεναριο γεματο ανατροπες, ιντριγκες, εκπληξεις κτλ κτλ καθως και εναν πρωταγωνιστη με πλουσιο παρελθον αλλα και καποιον COOL villain.
Φυσικα τιποτα δεν ειδα απο αυτα, ενω ακομα και το battle system με ειχε ξενισει αρκετα και δε το ειχα καταλαβει 100% - ως ενα σημειο επαιζα μονο με GF - lol.
Μετα απο 3-4 χρονια ειπα να του δωσω αλλη μια ευκαιρεια και οντας πλεον πιο ωριμος σαν gamer εξεπλαγην με τη συνολικη εμπειρια και μαλιστα με το παραπανω.
Το σεναριο δε με ενοχλησε.. μου απεδειξε πως ενα ποιοτικο συνολο δε πρεπει απαραιτητα να βασιζεται μονο στις ανατροπες..
Το παιχνιδι βασιζοταν αρκετα στην αναπτυξη ορισμενων χαρακτηρων.. Ειναι απιστευτο το ποσο ξεφευγε απο τα cliche της σειρας.
O Squall δεν ηταν ο μαμιας της γειτονιας, αλλα ηταν ενας εσωστρεφης, μοναχικος και κομπλεξικος εφηβος που προσπαθουσε ο παιχτης να τον ψυχολογησει.
Ο Seifer δεν ηταν αυτο που περιμενε ο οποιοσδηποτε εβλεπε την εντυπωσιακη εισαγωγη του παιχνιδιου.
Μεσα στο ιδιο το παιχνιδι καποια στιγμη αποκαλυπτεται τι σοι χαρακτηρας ειναι και σιγουρα απεχει πολυ απο τον typical badass villain.
Εκτιμησα πολυ αυτη τη διαφορετικοτητα του τιτλου, παροτι καποιοι χαρακτηρες ηταν τελειως αδιαφοροι - οπως η Selphie.
Μαζι με αυτα εντυπωσιαστηκα και απο τις περιοχες του παιχνιδιου αλλα και τη μουσικη του επενδυση - κατ εμε την καλυτερο σε FF.
Περιττο να αναφερω τα μοναδικα cut-scenes φυσικα...
Τελος το battle system παροτι ακρως abusable ηταν ιδιαιτερα διασκεδαστικο - αν εξαιρεσουμε το drawing εστω.
Μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις το customisation των char stats μεσω του junctioning αν και οπως ειπα τελικα ηταν πανευκολο το παιχνιδι αν το εκμεταλλευοσουν σωστα.
Οπως και να χει το παιχνιδι με εκανε να αναθεωρησω καποιες αποψεις για τη σειρα αλλα και να μετριασω μερικως τον ενθουσιασμο μου για το VII, παιχνιδι που για καιρο πιστευα πως ειναι πολυ πανω απο οτιδηποτε αλλο ειχα παιξει.
Οχι πως θεωρω το VIII καλυτερο αλλα δε παυει να ειναι απο τα αγαπημενα μου RPG.
Να λοιπον πως κατοπιν εορτης σωθηκε μια αρχικα "αστοχη"?αγορα παιχνιδιου.
Πλεον εχω το παιχνιδι και στο PC και στο PSX (x2 κομματια).
Comment