Announcement

Collapse
No announcement yet.

GDC 2010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Δεν ειπα αυτο. Με Wii δεν εχω ασχοληθει δε ξερω. Εγω για το move σχολιασα απο αυτα που ειδα.
    Ground_Zero:

    Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

    Comment


    • #47
      Originally posted by paixtis View Post
      Kαλά οι ανιχνεύσεις κίνησης του σώματος είναι τουλάχιστον γελοίες.Φαίνεται εξάλλου ότι το κάνει για εφέ και μόνο όπως γινόταν και γίνεται με τα αντίστοιχα παιχνίδια του Wii που θέλουν να εντυπωσιάσουν!
      Originally posted by BigBOSS View Post
      Καλά σε λέει paixtis παραδέξου το, το wii mote είναι gtp, το ps move είναι άλλο πράμα :resp:


      Νιωθω σα να βλεπω τη γενια αυτη να ξεκιναει παλι. Εποχες gamepro με console wars posts να φευγουν το ενα μετα το αλλο...
      Do a barrel roll!

      Comment


      • #48
        Μάλλον δεν καταλαβαίνεις πότε γράφουμε για πλάκα και πότε σοβαρά:xp:

        Αzrael και εγώ έχω μηδαμινή σχεδόν εμπειρία από wii, κάποιες λίγες ώρες έπαιξα στο paixtis wii και τίποτα άλλο. Φυσικά αστειευόμουν με το "gtp".
        Star Citizen videos Star Citizen gallery

        Comment


        • #49
          Δε σε εχω συνηθισει να αστειευεσαι, ο Paixtis παντως 99% σοβαρολογουσε
          Do a barrel roll!

          Comment


          • #50
            Mα αλήθεια είπα εγώ.Τα ίδια gimmicks που βλέπαμε με το Wii βλέπουμε και με το ps3.Ίσως η κάμερα και όχι το χειριστηρίο να ανιχνεύει και κίνηση σώματος.Αν το σκεφτείς από αυτή την άποψη το χειριστήριο είναι τελείως αχρείαστο αφού και η κάμερα μπορεί να κάνει όλες τις δουλειές πολύ εύκολα.Θα τα δούμε όλα αυτά στην πράξη όμως.
            Nintendo I.D.: paixtis
            3ds friend code: 2664-2347-7128

            Comment


            • #51
              Kai kala tha kanoun na meinoun gimmicks Imo
              Gerika skylia den mathainoun nea kolpa...
              "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
              But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
              Kindred, this blade and I.
              "

              "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
              Greek Gaming Videos
              Greek Final Fantasy Forum

              Comment


              • #52
                GDC 10: Trick And Tech Gameplay (Cam)


                Aρκετα ενδιαφερον βιντεο για το move.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by paixtis View Post
                  Mα αλήθεια είπα εγώ.Τα ίδια gimmicks που βλέπαμε με το Wii βλέπουμε και με το ps3.Ίσως η κάμερα και όχι το χειριστηρίο να ανιχνεύει και κίνηση σώματος.Αν το σκεφτείς από αυτή την άποψη το χειριστήριο είναι τελείως αχρείαστο αφού και η κάμερα μπορεί να κάνει όλες τις δουλειές πολύ εύκολα.Θα τα δούμε όλα αυτά στην πράξη όμως.

                  Το SOCOM ειναι gimmick;

                  Επισης βαλε λιγο το μυαλο σου να σκεφτει το κατα ποσο ειναι ξεκουραστο να παιζεις αποκλειστικα βασιζομενος στην καμερα ή με το συνοδευτικο χειριστηριο...

                  Επισης θα πρεπει πλεον να βαλεις στον νου σου οτι θα εχουν υποστηριξη για τον Move ολα τα μεγαλα franchise απο εδω και περα, καθως ειναι φανερο οτι η 1:1 κινηση δινει τα περιθωρια για αμεση μεταφραση του χειρισμου στο Move.

                  Εαν δεις καλα (μιλαμε για ΚΑΛΑ) το βιντεο της παρουσιασης, και δεις ας πουμε LBP και SOCΟΜ θα καταλαβεις αυτο που σου λεω.
                  :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                  Comment


                  • #54
                    Απο την αλλη ομως αν θελουν 2 ατομα να παιξουν ή και παραπανω την κατσαν τη βαρκα γιατι για να παρει ο καθενας εξοπλισμο(και ειδικα αμα ειναι στην ιδια οικογενεια δε λεω για φιλους που λογικα εχουν το δικο τους) τοτε το κοστος ανεβαινει πολυ.

                    Σε αντιθεση με το natal που παιζεις μονο με αυτη τη καμερα, χωρις επιπλεον κοστος.
                    Ground_Zero:

                    Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

                    Comment


                    • #55
                      Βασικά δεν μιλάω για το game αν είναι gimmick.Αλλά το ότι τα motion controlls όπως υλοποιούνται μέχρι στιγμής είναι gimmick.Αφού οτιδήποτε κάνεις γίνεται πολύ εύκολα και με το κλασσικό χειριστήριο.Ειδικά σε παιχνίδια τύπου socom.
                      Nintendo I.D.: paixtis
                      3ds friend code: 2664-2347-7128

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by paixtis View Post
                        Βασικά δεν μιλάω για το game αν είναι gimmick.Αλλά το ότι τα motion controlls όπως υλοποιούνται μέχρι στιγμής είναι gimmick.Αφού οτιδήποτε κάνεις γίνεται πολύ εύκολα και με το κλασσικό χειριστήριο.Ειδικά σε παιχνίδια τύπου socom.
                        Kατα πρωτον, θα ηθελα να μου εξηγησεις με δικα σου λογια τον ορο gimmick, να δω τι ακριβως σημαινει για σενα.

                        Κατε δευτερον, ειναι η πρωτη φορα που εσυ ο ιδιος, κατοχος Wii και υπερασπιζομενος για χρονια το WiiMote, υποστηριζεις οτι τα motion control ειναι gimmick. Πολυ ενδιαφερουσα εξελιξη μαλιστα.

                        Τελος, εαν θες να καταλαβεις το τι ακριβως μπορει να προσφερει το Move και τα motion controls σε core παιχνιδια, θα σου ζητησω να σκεφτεις το ποσο καλα περασες οταν παιξαμε house of the dead στο εμπορικο την τελευταια φορα. Βαλε λοιπον εκεινη την εμπειρια στο σαλονι σου με ενα τιτλο σαν το Killzone ή το Uncharted και σκεψου ακριβως ποιες ειναι οι προοπτικες.

                        Επισης θα σε παραπεμψω σε ενα σχολιο που εκανε ο φιλος μας ο loggo σε ενα νεο στο Authority:

                        "Spector σε τιμάμε, σ’ αγαπάμε, αλλά σιγά μην έπρεπε να μείνουμε και στο 2D επειδή αυτό θα μας επέβαλε η παράδοση μέχρι τα mid 90’s. Η εμμονή στη παράδοση είναι η κατ’ εξοχήν αιτία γένεσης του συντηρητισμού. Μου κάνει μεγάλη εντύπωση που τα λόγια αυτά βγαίνουν από το στόμα του Spector. Μήπως τελικά ήθελε πει ότι φοβάται το casual gaming με το οποίο και, μέχρι στιγμής, είναι συνδεδεμένα τα motion controls;

                        Όσον αφόρα το Wii, με εξαίρεση τις casual προτάσεις οι οποίες και, συνήθως, δεν απαιτούν πολύπλοκες κινήσεις παρά στηρίζονται σε πολύ απλές ενέργειες, η αλήθεια είναι το potential των motion controls δεν εξερευνήθηκε ποτέ στη κονσόλα. Ο μέσος core τίτλος του Wii, με εξαίρεση τις 1st party παραγωγές, είναι αδούλευτος, προχειροφτιαγμένος και, τελικά, από κακός έως μέτριος ποιοτικά.

                        Πέρα από την ίδια τη ποιότητα των τίτλων, η οποία και σαφώς δε βοηθάει, η συντριπτική πλειονότητα των core προτάσεων χρησιμοποιεί τα motion controls ως απλό υποκατάστατο του παραδοσιακού control scheme. Μένοντας έτσι στη λογική της απλής ενσωμάτωσης των κλασικών inputs σε waggle και καταλήγοντας, συνήθως, να προσφέρουν απλά μια εναλλακτική πρόταση. Μια πρόταση η οποία όχι μόνο δε καταφέρνει να εξελίξει το παραδοσιακό control scheme, άλλα δε φτάνει καν τα επίπεδα λειτουργικότητάς του.

                        Γι' αυτό όμως, δεν ευθύνονται τα motion controls καθεαυτά, όσο η δουλειά που πέφτει και φυσικά ο γενικότερος τρόπος με τον οποίο προσεγγίζονται. Τα motion controls δεν απαιτούν μια απλή και πρόχειρη αντικατάσταση των inputs, αλλά, αντίθετα, το χτίσιμο ενός ολόκληρου τίτλου από το μηδέν βάσει του νέου control scheme ως θεμέλιο. Δεν πρόκειται για καμιά φιλοσοφία, οι developers το γνωρίζουν πολύ καλά αυτό, άλλο που στο Wii, για συγκεκριμένους λόγους, δεν επιδιώκουν την εφαρμογή του.

                        Πλέον, με τις προτάσεις της Microsoft και της Sony, κυρίως λόγω της διαφορετικής αντιμετώπισης στο development, υπάρχουν οι προϋποθέσεις για να αλλάξει η κατάσταση
                        ."
                        :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by Azrael View Post
                          Σε αντιθεση με το natal που παιζεις μονο με αυτη τη καμερα, χωρις επιπλεον κοστος.
                          Ειχα μεγαλες ελπιδες για το Natal αλλα αν ισχυουν καποια πραγματα που διαβασα σημερα...



                          Natal, though -- the motion offering from Microsoft -- not so much. The same studio rep calls Natal a big, buggy mess. "It's sh*t," he adds, saying that it just doesn't work as promised. That it's slow and that the camera is imprecise, which he notes, is causing some major development woes.

                          He refers to a development conference Microsoft held not so long ago in which Peter Molyneux of Fable fame (presently, creative director at Microsoft Game Studios) took the stage and attempted to demo the publisher's much-publicized Milo Natal project. Molyneux apparently called someone from the audience to the stage and asked them to interact with the virtual boy, but it didn't go to plan. Natal's camera failed to see the person accurately because he was wearing a black trench coat. After some fiddling, he was asked to remove his trench coat and -- whoops -- wore a black shirt underneath. When it still didn't work, he was invited to take his seat again.

                          Next, Molyneux said that Milo could interact with illustrations drawn to paper and scanned by the camera. He asked the audience for suggestions. "You could see him cocking his head and listening for the right key words, and then finally he heard something the game would recognize," my development source explains. It was a cat. So he invited someone from the audience to ascend the steps to the stage and illustrate the feline on paper. When Natal attempted to scan the horribly scribbled drawing, it instead picked up the Abercrombie & Fitch logo on the person's sweater.

                          I laugh at this but try to play devil's advocate. Okay, I say, so it's obvious you're not a fan, but somebody must be getting this thing to work well or it wouldn't be on the slate to ship this year. I ask if he knows of any other studios struggling with Natal.

                          "How about Rare and Lionhead? They're just going to try to make launch and then they're going to patch everything later," he says, laughing.

                          I'm very interested in the platform, but I haven't entrenched myself in Natal development. Later, when I bump into a colleague, I ask them if they have heard any behind-the-scenes rumblings about development trouble with Microsoft's casual entry device. He turns to me and says that yes, he has -- that studios are telling him they're struggling to get it working.
                          :kill::kill::kill::kill::kill:
                          Do a barrel roll!

                          Comment


                          • #58
                            Κοιτα, βγαλαν τον processor που ειχε μεσα το natal και θα χρησιμοποιει εναν απο τους 3 πυρηνες της CPU τπυ 360. Λενε πως θα εχει θεμα με το lag κτλ.Αλλα το καναν αυτο για να ειναι φτηνο(κανα 50ευρο). Πες μου εσυ ομως, υπαρχει περιπτωση η Ms, να βγαλει κατι τετοιο, που το εχει διαφημισει τοσο πολυ και να ειναι "unplayable" ?. Δε παιζει.

                            Εξαλλου σιγουρα οπως το κοβω θα εχει χρηση σε mini games και ισως καποιες αλλες μικρες χρησεις σε core games.
                            Ground_Zero:

                            Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

                            Comment


                            • #59
                              Δε παιζει αλλα ποτε δεν ηταν σιγουρο οτι θα λειτουργησει, μπορει να μη βγει καν, μπορει να απετυχαν να κανουν αυτο που θελαν, μπορει να το αφησουν στην ακρη για αργοτερα, μπορει να συμβαινουν πολλα. Στην Ε3 θα ξερουμε αν οντως θα βγει φετος ή οχι.
                              Do a barrel roll!

                              Comment


                              • #60
                                Και μένα μου φαίνεται υπερβολικά αρνητικό αυτό με το Ναταλ. Χειρότερο κι από το πρώτο Eyetoy ακούγεται. Ίσως το σημαντικότερο στοιχείο της ακρίβειας του Move είναι ο γλόμπος που αλλάζει χρώμα (ασχέτως αν σχεδιαστικά είναι βλακεία). Στην παρούσα φάση όμως μου φαίνεται και το Move αδιάφορο γιατί: 1) δεν παίζω FPS, 2) δεν ενδιαφέρομαι για καινούργιο Wiisports, 3) δε μου αρέσουν τα Star Wars.
                                Originally posted by Squall Leonhart
                                I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                                Originally posted by 丹野
                                Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                                Originally posted by Ryu_gr
                                υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                                Comment

                                Working...
                                X