Announcement

Collapse
No announcement yet.

GDC 2010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Πέρα από την 1-1 κίνηση σε τίτλους όπως fps,αθλητικούς και με ξιφομαχίες δεν βρίσκω κάτι θετικό στα motion controls.Το ίδιο ίσχυε και για το Wii απλώς δεν ήθελα να το συνειδητοποιήσω παλαιότερα.Οπότε κάθε κίνηση του σώματος δεν παύει να αποτελεί waggle ή gimmick ή όπως αλλιώς θέλετε πέστε το.
    Nintendo I.D.: paixtis
    3ds friend code: 2664-2347-7128

    Comment


    • #62
      Ρε παιδιά να κάνω μια ερώτηση;

      Γιατί η sony και η msoft βγάζουν motion controllers;
      Γιατί ξαφνικά πίστεψαν ότι αυτή είναι η εξέλιξη;
      Ή γιατί το Wii μοσχοπούλησε και μοσχοπουλάει;

      Πως λοιπόν είστε τόσο σίγουροι ότι και το ps3 δεν θα γεμίσει σαβούρα;
      Σκεφτήκατε ότι ένας από τους λόγους που το Wii πουλάει σαν τρελό είναι ότι ακριβώς έχει απλά παιχνιδάκια που μπορεί να παίξει ο κάθε nongamer;
      Και εφόσων η sony και η msoft θέλουν να κλέψουν το κοινό του Wii θα το κάνουν μόνο με killzone και socom;

      Το έγραψα και πιο πάνω 505 games και Zoo entertainment
      Καλωσήρθες shovelware! :kill:

      Comment


      • #63
        Μαζι με το βασιλικο ποτιζεται και η γλαστρα.
        Η ουσια ειναι περα απο τα 100δες προχειροπαιχνιδα να δουμε και μερικους αξιολογους τιτλους. Πληρης αναγνωριση κινησων δε νομιζω οτι υπαρχει στο Sony Move (τη μπαλα βλεπει το "ματι"), τουλαχιστον ελπιζω να αντιλαμβανονται σωστα τις κινησεις των χεριων.
        Do a barrel roll!

        Comment


        • #64
          Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.


          Για μενα αυτο ειναι το πιο ενδιαφερον concept - παιχνιδι που παρουσιαστηκε στην GDC. Μιλαμε για ενα Music game το οποιο χρησιμοποιει μια ΑΛΗΘΙΝΗ ηλεκτρικη κιθαρα, κανει switch απο το "απλο" mode (οπου χρησιμοποιει νομιζω τα μερη στο fret) σε chord mode μεσα στο παιχνιδι, και μαλιστα δεν χρειαζεται να ξερεις Χριστο απο κιθαρα για να παιξεις. Παραλληλα σου κανει κανονικα μαθηματα κιθαρας, οποτε για μενα που θελω να μαθω βασικες αρχες και να παιξω ηλεκτρικη ειναι must το παιχνιδι αυτο το φθινοπωρο!!!!
          :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

          Comment


          • #65
            Originally posted by Dj Solid View Post
            http://www.youtube.com/watch?v=9lVEFhP39Ws

            Για μενα αυτο ειναι το πιο ενδιαφερον concept - παιχνιδι που παρουσιαστηκε στην GDC. Μιλαμε για ενα Music game το οποιο χρησιμοποιει μια ΑΛΗΘΙΝΗ ηλεκτρικη κιθαρα, κανει switch απο το "απλο" mode (οπου χρησιμοποιει νομιζω τα μερη στο fret) σε chord mode μεσα στο παιχνιδι, και μαλιστα δεν χρειαζεται να ξερεις Χριστο απο κιθαρα για να παιξεις. Παραλληλα σου κανει κανονικα μαθηματα κιθαρας, οποτε για μενα που θελω να μαθω βασικες αρχες και να παιξω ηλεκτρικη ειναι must το παιχνιδι αυτο το φθινοπωρο!!!!
            +1 και εμένα μου έκανε εντύπωση το συγκεκριμένο , αν και ξέρω κλασσική κιθάρα ποτέ δεν έκανα την μετάβαση στην ηλεκτρική , ίσως με αυτό το game να καταφέρω να εκπληρώσω αυτό τον πόθο μου..

            Comment


            • #66
              Ο Newell είχε ανέβει στην σκηνή και έκανε μια παρουσίαση οταν ξαφνικά



              "That's what I get for working at Microsoft" claimed Newell

              Και μετά


              Χαχαχαχα! α ρε Valve μονο εσύ να πουμε
              The code in the second one is hex. Someone converted it to decimal, then to another format, which ended up reading:
              S U S : P E N D ... U N T ( I ) L ... E E E
              aka suspend until E3
              Υπόμονη μέχρι τον Ιουνιο.

              Ηavoc


              Cryengine
              I attack sharks
              when i smell them bleed
              I dont go swimming
              water just wants to be around me.

              Comment


              • #67
                Προσωπικά δεν μου τραβάει το ενδιαφέρον το Move. Δεν με τραβάνε καθόλου τα motion controls, όχι μόνο ως concept αλλά και γιατί δεν βολεύουν καθόλου σε fighting παιχνίδια τα οποία και παίζω περισσότερο. Πάντως το PS3 βλέπουμε πως μπορεί και ανταπεξέρχεται πολύ άνετα στις νέες συνθήκες, πρώτα με την ανακοίνωση περί 3D και τώρα με τα motion controls. Απ' ό,τι φαίνεται κερδίζει το στοίχημα με το χρόνο που είχε θέσει, και είναι ασφαλές να υποθέσουμε πως η κονσόλα θα συνεχίσει να εξελίσσεται/προσαρμόζεται κι άλλο. Αυτό μόνο θετικό μπορεί να είναι. Το PS Move έχει μεγάλες προοπτικές, αρκεί να χρησιμοποιηθεί σωστά.

                Επίσης, επειδή ξέρουμε πως οι κόντρες των fanboys που τόσο αγαπάμε (να μισούμε) είναι αναπόσπαστο μέρος της gaming βιομηχανίας, επιτρέψτε μου να κάνω μερικές προβλέψεις για τις συζητήσεις σε όλο το internet ανά τον κόσμο.

                Οι Nintendo fans αρχίζουν και κράζουν την $ony που τόλμησε και αντέγραψε στεγνά το χειριστήριο του Wii. Όταν οι Sony-κοί τους λένε πως εδώ υπάρχει και κάμερα, οι Nintend-ικοί αναφέρουν πως αυτά είναι πρόχειρες ευρεσιτεχνίες απλά για να τραβήξουν το ενδιαφέρον του κόσμου, το σημαντικό είναι πως πήραν το design του Wii mote και μερικές φορές πως τελικά δεν τους αρέσουν και τόσο τα motion controllers, άσχετα αν μέχρι χθες τα παρουσιάζαν ως το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του Wii.

                Οι Sony fans που μέχρι πριν λίγες μέρες έκραζαν την Nint€ndo (ή αλλιώς Nint¥), τα motion controllers, το χειριστήριο του Wii, τους τόνους από παιχνίδια-σκουπίδια και την ευθύνη που έχει η κονσόλα στην πτώση του ποιοτικού gaming, τώρα υποστηρίζουν μετά μανίας την επανάσταση που έφερε η Sony. Ρε δε πάτε να δείτε αν έρχομαι...

                Οι Xbox followers από την άλλη περιμένουν την εμφάνιση του Project Natal. Όταν με το καλό εμφανιστεί θα δούμε σε τι θα αναλωθούν οι κόντρες των fanboys, με το Wii mote, με το PS Move ή με το Eye Toy.



                Gaming debates, serious business...

                PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                Comment


                • #68
                  Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.

                  :xp:
                  sigpic

                  Comment

                  Working...
                  X