Announcement

Collapse
No announcement yet.

Identify the Screenshot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vaynard
    replied
    καλα το ποτε το θεματακι:boff:

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Originally posted by Loggo View Post
    Έλα ρε συ, μπαμ έκανε ποιο ήταν.
    Δες το έντιτ.;)

    Somari σωστός,αλλά αν δεις το opening post τι έλεγε θα καταλάβεις γιατί το έγραψα.Αλλά εφόσον έγινε merge είμαι οκ,βάλτε ότι θέλετε.

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Originally posted by Altair View Post
    Υποτίθεται πως πρέπει να καταλάβουμε τι έβαλες;Το μυαλό μου πάει στο Dino Crisis 1 λόγω χρωμάτων ατμόσφαιρας κλπ,αλλά δεν θυμάμαι κάποιο σκηνικό σαν αυτό.
    Μάλλον δεν θυμάσαι την Hardcore έκδοση, που προσπαθούσαμε να βάλουμε εικόνες που να είναι πιο "κρυμμένες". Αλλιώς τι ενδιαφέρον έχει, απλά θα αναγνωρίζει ο καθένας τα παιχνίδια του και τέλος.

    αλλά έκανα την μαλακία να πατήσω στην εικόνα και είδα την ονομασία bigbridges ps1

    Leave a comment:


  • Loggo
    replied
    Έλα ρε συ, μπαμ έκανε ποιο ήταν.

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Υποτίθεται πως πρέπει να καταλάβουμε τι έβαλες;Το μυαλό μου πάει στο Dino Crisis 1 λόγω χρωμάτων ατμόσφαιρας κλπ,αλλά δεν θυμάμαι κάποιο σκηνικό σαν αυτό.

    edit:Κι εμένα εκεί πήγε ο νους μου,αλλά έκανα την μαλακία να πατήσω στην εικόνα και είδα την ονομασία bigbridges ps1 και σκάλωσα νομίζωντας πως έχει βγει για ps1.

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    ;)

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    Edw tha apanthsw, mono apo ta kseplimena grafika nomizw pws einai to goldeneye etsi?

    Leave a comment:


  • Loggo
    replied
    LOL αυτά είναι.

    Leave a comment:


  • Somari
    replied

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Ρε τρελιάρη,1)έκανα όλα σου τα ποστ quote και δεν μου βγάζει τίποτα και 2) άμα είναι να σε κάνω quote για αν δω μια εικόνα,τότε κάτι δεν πάει καλά.Τελικά ποιο έβαλες;Ξαναβάλτο να τελειώνουμε.

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Dokimase AGORINA MOU TRELI na to kaneis quote, de douleuo kanenan.

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Ούτε καν broken δεν έβγαζε,μη μας δουλεύεις.

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Προς Altair και LMS:


    Originally posted by Somari View Post
    Ρε μη βαράτε, δεν είχα βρει εικόνα, απλά έπρεπε να βιαστώ μην το πει άλλος


    Άλλοι μ@@νται, όχι εγώ.
    ΕΔΙΤ: Τώρα είσα πως είναι broken, θα αλλάξω uploader.

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Το βρήκα μέσω google,οπότε δεν λέω.Πάντως ναι κατάλαβα που το θυμόμουν.Burai αξίζει τίποτα;

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Και είναι της Capcom.
    ΕDIT:
    Τέλος πάντων επειδή είδα ό,τι είδα και στο chat. Δεν είχα ως στόχο να κολλήσει το topic με τπτ ψαγμένο- δεν είναι και ψαγμένο δλδ, ίσως oλίγον τι underrated. Gregory Horror Show λοιπόν, οπότε συνεχίστε. Να ωραίο game είναι κάτι σαν μια μίξη adventure με Clock Tower και ολίγη από Haunting Ground.

    Leave a comment:

Working...
X