Announcement
Collapse
No announcement yet.
Identify the Screenshot
Collapse
X
-
Είναι και λίγα ::kill:Originally posted by Burai_Fighter View Post
Για Ps2 είναι το game.
Leave a comment:
-
refresh....eixa valei tin evgala tin evala photobucket gia na mi fainete sto link
Leave a comment:
-
Όντως δεν έχει βάλει.Καλά ρε Σομάρι ότι να'ναι λες κι εσύ έτσι;Άντε απαντήστε και συνεχίστε αντί να μ***κίζεστε.
BTW δεν ξέρω γιατί αλλά δεν μου κάνει resize.
Leave a comment:
-
Τι έγινε θα απαντήσει κανείς στη δική μου; Γελοία είναι.
Ground με το παλιό "΄συστημα" έτσι το παίζαμε, έλεγε κάποιος "βαριέμαι ας βάλει άλλος" αλλά τότε δεν τις μετράγαμε κιόλας
(τις νίκες)
Leave a comment:
-
Den to eipa gia sena, pragmatika variemai na vazw eikones, an kai thelw na paiksw to gameωωωχου μωρέ, απάντησα, έτσι και αλλιώς πρέπει να υπάρχει επισημοποίηση σωστού αποτελέσματος, και μέχρι να γίνει έψαξα να βρω εικόνα.
Leave a comment:
-
LOL
Δηλαδή αν περιμένουν οι άλλοι 5 λεπτά θα καταστραφεί ο χωροχρόνος; Από εποχής GamePro πάντα έτσι το παίζαμε το παιχνίδι.
Leave a comment:
-
Kai egw mexri na kanw upload sto photobucket to Dig Dug de prolava na grapsw to glover prin ton loggo.
EDIT:οχι πρεπε ινα βαλεις ? μετα την απαντηση για τν επισημοποιηση
Leave a comment:
-
ωωωωχου μωρέ, απάντησα, έτσι και αλλιώς πρέπει να υπάρχει επισημοποίηση σωστού αποτελέσματος, και μέχρι να γίνει έψαξα να βρω εικόνα.
Leave a comment:


Leave a comment: