Announcement
Collapse
No announcement yet.
Identify the Screenshot
Collapse
X
-
Wtf...
Λεω να βαλω και το επομενο μιας και προηγουμενως ηταν η σειρα μου και ειχα ξεχασει να βαλω.
DC game from SEGA.. Ευκολο για οσους το εχουν ακουστα ...
Αν ποτε το βρω θα το παρω
.
Leave a comment:
-
Μωρή κουφάλα,όταν στο περιέγραφα πριν κανα δεκαπενθήμερο έκανες ότι δεν το ξερες.Έιδες τελικά πως σου είπα πως αν το έβλεπες ΣΙΓΟΥΡΑ το είχες παίξει...Μάλλον Halo 4.
Το έχω παίξει το παιχνίδι γαμώτο, αλλά δυστυχώς δε ξέρω πως το λένε.
Αθάνατα κιτρινοκάσσετα, όλο το NES library είχαμε παίξει έτσι. :icon_twisted:
[/b]
Scatman,όχι δεν είναι το (twin) cobra.
Leave a comment:
-
Μάλλον Halo 4.
Το έχω παίξει το παιχνίδι γαμώτο, αλλά δυστυχώς δε ξέρω πως το λένε.
Αθάνατα κιτρινοκάσσετα, όλο το NES library είχαμε παίξει έτσι. :icon_twisted:
Leave a comment:
-
εκτος απο παιχτουρα, εισαι και μεγαλη παιχτουρα
βαζεις. βασικα ευκολακι ηταν! τρομερο παιχνιδι btw
Leave a comment:
Leave a comment: