Announcement

Collapse
No announcement yet.

Identify the Screenshot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Loggo
    replied
    Έτσι

    Leave a comment:


  • Scatman
    replied
    Scorcher

    Leave a comment:


  • Loggo
    replied

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Αν το βρω στο Tokyo θα σου παρω κι εσενα .
    Βαλε.

    Leave a comment:


  • Loggo
    replied
    Ρε τρελέ, Cosmic Smash και το θέλω κι εγώ, αλλά είναι ακριβό.

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Wtf...
    Λεω να βαλω και το επομενο μιας και προηγουμενως ηταν η σειρα μου και ειχα ξεχασει να βαλω.
    DC game from SEGA.. Ευκολο για οσους το εχουν ακουστα ...
    Αν ποτε το βρω θα το παρω .

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Field Combat.

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Να το παρει το ποταμι..

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Μάλλον Halo 4.

    Το έχω παίξει το παιχνίδι γαμώτο, αλλά δυστυχώς δε ξέρω πως το λένε.
    Αθάνατα κιτρινοκάσσετα, όλο το NES library είχαμε παίξει έτσι. :icon_twisted:
    [/b]
    Μωρή κουφάλα,όταν στο περιέγραφα πριν κανα δεκαπενθήμερο έκανες ότι δεν το ξερες.Έιδες τελικά πως σου είπα πως αν το έβλεπες ΣΙΓΟΥΡΑ το είχες παίξει...
    Scatman,όχι δεν είναι το (twin) cobra.

    Leave a comment:


  • Scatman
    replied
    cobra?

    Leave a comment:


  • Loggo
    replied
    Μάλλον Halo 4.

    Το έχω παίξει το παιχνίδι γαμώτο, αλλά δυστυχώς δε ξέρω πως το λένε.
    Αθάνατα κιτρινοκάσσετα, όλο το NES library είχαμε παίξει έτσι. :icon_twisted:

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Halo 3;

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Για να σας παιδέψω λίγο...

    ΝΕS.

    Leave a comment:


  • Wii_Master_Link
    replied
    εκτος απο παιχτουρα, εισαι και μεγαλη παιχτουρα
    βαζεις. βασικα ευκολακι ηταν! τρομερο παιχνιδι btw

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Virtua Racing

    Leave a comment:

Working...
X