Announcement

Collapse
No announcement yet.

Identify the Screenshot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sinclair
    replied
    Μήπως θες και επιβεβαίωση?
    Άντε βάζεις.Και btw τρελό παλούκι.

    Leave a comment:


  • Loggo
    replied
    Solar Striker

    Παιχνιδάρα

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Για Game Boy

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Σωστος.
    Απαισιο παιχνιδι παρεπιπτοντως.

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Capcom Fighting Jam ή Evolution.

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Street fighter Alphabeta Zed 3+1.5 turbopower extra.

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Ειπα να αναστησω το θεμα πριν ξεχαστει τελειως... Το τυπικο confirmation δεν ηρθε αλλα δεν πειραζει, προχωραμε.

    Βαζω κατι φαινομενικα ευκολο γιατι τετοια ωρα (5 το πρωι) βαριεμαι ελεεινα να ψαξω.
    Αντικειμενικα δεν ειναι και τοοοοοοσο ευκολο παντως, εκτος αν καποιος παει με τη μεθοδο του αποκλεισμου:

    Leave a comment:


  • OneWingedAngel
    replied
    Hell Yeah! Καλό όμως είναι να περιμένουμε την απάντηση αυτού που έχει βάλει την φωτό για να μη γίνεται μπάχαλο

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Day of the tentacle.

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    To road balsters einai gia Nes.
    Twra prepei na valw egw?

    Leave a comment:


  • OneWingedAngel
    replied
    Κανένας ρε παιδιά? :blink: :blink:
    Τόσο δύσκολο έβαλα? :blink: :blink:

    Leave a comment:


  • OneWingedAngel
    replied


    Πείτε μου ποιό είναι
    Το είχα λιώσει το παιχνιδάκι μιλάμε...αααααχ.. παλιές καλές εποχές

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Βάλε!!!

    Leave a comment:


  • OneWingedAngel
    replied
    OXI!!!!!!! IMBA game και άπειρα δύσκολο (όταν το έπαιζα τουλάχιστον )

    Rygar για το NES! B)

    Leave a comment:


  • Sith Lord Bahamut
    replied
    Evil Mode: ON

    Μου θυμίζει ένα instance κοντά στο Crossroads στο WoW (συγκεκριμένα η χελώνα!).

    Evil Mode: OFF
    Δεν έχω ιδέα...
    [/b]

    Βασικά η χελώνα είναι σχεδόν ολόιδια όντως

    Να το πω το όνομα?

    Leave a comment:

Working...
X