Announcement

Collapse
No announcement yet.

Identify the Screenshot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Psycomaniac
    replied
    Evil Mode: ON

    Μου θυμίζει ένα instance κοντά στο Crossroads στο WoW (συγκεκριμένα η χελώνα!).

    Evil Mode: OFF


    Δεν έχω ιδέα...

    Leave a comment:


  • Sith Lord Bahamut
    replied
    Ας βάλω εγώ μία, δεν μπορούσα μέχρι τώρα να βρω κάτι

    Leave a comment:


  • Wii_Master_Link
    replied
    xD το βρηκε ο αδερφος μου στο nes emulator του ds μου -ουτε που ηξερα πως το εχω- και ερχεται ο μικρος φωναζοντας:

    '' αντωνη, αντωνη! δεν θα το πιστεψεις! ο μαριο ζηλεψε τον σονικ και τωρα εγινε ο ιδιος σονικ ''

    εκεινη την στιγμη εσκασα στα γελια επειδη αυτο που ειπε το ειπε με τσιριχτη φωνη και ειχε ανοιξει τα ματια του διαπλατα.

    καλο παιγνιο, αλλα ο χειρισμος εναι χαλια και υποφερει απο frame rate.

    Leave a comment:


  • Evans
    replied
    Damn I was so close . Πολύ lame παιχνίδι, αλλά είναι too cult XD .

    Leave a comment:


  • Loggo
    replied
    LOOOL
    Στη πραγματικότητα ονομάζεται Somari (lol ούτε καν Somario SOMARI WTF!? culture overdose) και αν εξαιρέσεις τα άπειρα bugs είναι και γαμώ τα παιχνίδια?!?

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Somario, lol. So cult .
    [/b]
    Λάθος :icon_twisted:

    Leave a comment:


  • Evans
    replied
    Somario, lol. So cult .

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    NES

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Μετά από το τεράστιο ενδιαφέρον <_< να το πάρει το ποτάμι
    Zillion II:The Tri Formation.

    Βάζει όποιος θέλει.

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Sihouette Mirage.Saturn και PS



    HINT:Sega Master System

    Leave a comment:


  • Jedah
    replied
    Για να δούμε ποιό καλό παιδί θα βρεί αυτό:




    UPDATE ΗΙΝΤ: Το παιχνίδι είναι της Treasure.

    Leave a comment:


  • Scatman
    replied
    Χμ... εδωσα διπλη πληροφορια : PsP , RPG
    περασε ομως καιρος απο τοτε που την εβαλα. Θεωρω πως ειναι καλυτερο να αποσυρω τη συγκεκριμενη συμμετοχη.

    Ειναι το Dragoneers Aria και μαλλον το forum δεν εχει επαφη με RPGs του PsP

    Jedah βαζεις ;)

    Μην Post-αρεις ομως RPG, θα αναγκαστω να απαντησω

    Leave a comment:


  • Jedah
    replied
    Κανα hint ρε μάστορα γιατί κολλήσαμε. Το Monster Hunter δεν πρέπει να είναι πάντως...

    Leave a comment:


  • Scatman
    replied
    Βασικα εγω βαζω και δικαιωματικα μαλιστα, αφου βρηκα τον ακριβη τιτλο του game. Dragon Warriors υπαρχουν πολλα εξαλου, Monsters ομως 2

    Συνεχιζω κι εγω με aru-pi-gi για PsP. Ευκολο να βρεθει και αρκετα καλο σαν ποιοτητα.

    Leave a comment:


  • akisz001
    replied
    Έβαλα πιο πάνω, παραχωρώ την σειρά

    Leave a comment:

Working...
X