Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Με τρελαινει η pick απο emulator, ουτε ενα pixel ρε παιδι μου, τι γραφικαρες ειχαν τοτε οι ανθρωποι!!!!!!!!lo lolololol
Ακολουθωντας το γνωστο πρηξιμο των ημερων (βασικα απλα βαριεμαι να ψαξω κατι κουλο που θα ελπιζω πως δεν το ξερει κανεις) βαζω αυτο...
Θελω ακριβες ονομα.
Σωστός.
Ρε είναι ΤΟΣΟ μαπα το παιχνίδι.Το κατέβασα σε εμιου,και έβλεπα τον ροζ ουρανό,και νόμιζα ότι ήταν σφάλμα εξομοίωσης.Μετά έμαθα ότι και το πραγματικό παιχνίδι είναι τόσο κιτς.
OK για μη κολλάει το θέμα και επειδή είμαι σίγουρος πως το έχουν δει αρκετά παιδιά, το ομολογουμένως αυτό έπος, αλλά δε θυμούνται ή δεν είχαν συγκρατήσει όνομα, δίνω hint.
ΕΠΟΣ ΕΠΟΣ, Κορυφαιο αλλα δεν θυμαμαι καθολου το ονομα!!!!!! ΕΠΟΣ ΛΕΜΕ!!!!!!! Που το θυμηθηκες ρε αθεοφοβε......
Leave a comment: