Announcement

Collapse
No announcement yet.

Identify the Screenshot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Wii_Master_Link
    replied
    μισο να βρω εικονες απο ενα παιχνιδι και θα ανεβασω.
    το μηνυμα θα γινει update

    edit:

    προσπαθουσα να θυμηθω το ονομα του παιχνιδιου για να βρω εικονες
    η εικονα ειναι απο την εκδοση του mega drive.

    Leave a comment:


  • Scatman
    replied
    παιχταρα μου εσυ, βαλε

    Leave a comment:


  • Wii_Master_Link
    replied
    prime goal και να φανταστει κανεις πως γνωριζω ελαχιστα απο ποδοσφαιρο

    Leave a comment:


  • Scatman
    replied
    Θα συνεχισω στην ιδια cult-oσυνη με ενα ακομη ποδοσφαιρακι.



    Oταν ειχα πρωτοδει screens απο Promotion της εταιρειας εκανα το λαθος να πιστεψω οτι ειναι καλο...

    Δεν ειναι δυσκολο να βρεθει αλλα χρειαζεται μια σχετικη εμπειρια... ;)

    Psx

    Leave a comment:


  • sub_zero
    replied
    Αυτό είναι! Πάντως δεν το θυμάμαι τόσο unplayable, ίσως φταίει ΄πως είπα το γεγονός ότι είχε Παναθηναϊκό και το έβλεπα με άλλο μάτι :icon_twisted:

    Leave a comment:


  • Scatman
    replied
    Ειν τουτο το Adidas Power Soccer 97 ή με γελουν τα ματακια μου?
    Πιο μικρη Pic?

    Αν ειναι αυτο, το σχολιο μου ειναι πως το '98 ηταν Total unplayable

    Leave a comment:


  • sub_zero
    replied
    Βάζω μία αφού έχουμε κολήσει...


    Ήταν το πρωτο ποδοσφαιράκι που είχε μέσα ελληνική ομάδα. Και μόνο αυτό ήταν αρκετό

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Rage of the Dragons.

    Leave a comment:


  • Jedah
    replied
    Chuck Rock.

    Leave a comment:


  • Sith Lord Bahamut
    replied
    Μιας και δεν πολυπαίρνω μέρος ας βάλω κάτι για να συνεχίσετε.



    Ονγκα μπονγκα!!!!!

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Χμ.. δεν εδωσα σημασια στην εικονα καν.
    Οποιος βιαζεται.. .

    Leave a comment:


  • Neltharion
    replied
    Λοιπόν ο σωστός τίτλος είναι του Sith Lord.Τον πλήρη τίτλο τον ζήτησα παραπλανητικά Στο gameboy έχουν κυκλοφορήσει 2 παιχνίδια Battletoads.Το Battletoads από το οποίο προέρχεται και η εικόνα που έβαλα και ήταν και το 1ο που κυκλοφόρησε για gameboy και το Battletoads in Ragnarok's World(άλλη παιχνιδάρα κι αυτή) το οποίο στην ουσία είναι ένα remake της έκδοσης του NES.

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Battletoad's in Ragnarok's World.

    Απο τα πρωτα μου παιχνιδια στο GB.

    Ακομα ριχνω καντιλια οταν σκεφτομαι την 3η πιστα.

    Leave a comment:


  • Sith Lord Bahamut
    replied
    Battletoads

    Leave a comment:


  • Neltharion
    replied
    Από τα αγαπημένα μου για Gameboy. Θέλω κι εγώ πλήρη τίτλο ;)

    Leave a comment:

Working...
X