vaynard:1
μην ξεχνατε τo counter

Ωραίο thread περιμένω να δω πώς θα εξελιχθεί- γιατί με Loggo, Scatman και σένα πρόκειται να μπει πολύ πράγμα. Ο αθεόφοβος ο Jedah είχε βάλει θυμάμαι το Exile 

Όπως είχε αποδειχθεί όταν ο Xeno στο GP forum είχε βάλει το Melty Blood για PS2. xD




Leave a comment: