Announcement

Collapse
No announcement yet.

Identify the Screenshot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vaynard
    replied
    ape escape
    vaynard:1

    μην ξεχνατε τo counter

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Δεν είναι αντιγραφή εμείς νομίζω το είχαμε ξεκινήσει σαν forum το game και μετά κυκλοφόρησε- νομίζω και στο GP forum και μάλιστα υπήρξαν κάποια uber cult entries. Ωραίο thread περιμένω να δω πώς θα εξελιχθεί- γιατί με Loggo, Scatman και σένα πρόκειται να μπει πολύ πράγμα. Ο αθεόφοβος ο Jedah είχε βάλει θυμάμαι το Exile
    EDIT:
    Μάλιστα κάπου πρέπει να υπάρχει και θέμα με βρες το παιχνιδι από τη μουσική. Πόσο μπροστά είμαστε γμτ μου xD

    ΕDIT 2:
    λολ τώρα είδα πως έχεις βάλεις game. Κοιμάμαι όρθιος συγγνώμη.
    Medievil
    burai:1



    EDIT:
    Μία συμβουλή επίσης. Μη βάζετε απευθείας link τις εικόνες, ή αλλάζετε τα names μετά το save, γιατί υπάρχουν πονηρούληδες. Όπως είχε αποδειχθεί όταν ο Xeno στο GP forum είχε βάλει το Melty Blood για PS2. xD

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    Guess the game

    ενταξει ειναι κομματακι κλεμμενη ιδεα , αλλα what the hell πρεπει να υπαρχει και εδω

    προσοχη μην αρχιζουμε να βαζουμε games ''καλτιες'' που τα εχουμε παιξει εμεις και αλλοι δυο γιατι οπως καταλαβαινετε δε θα προχωραει το thread

    επισης οποιος απανταει σωστα θα βαζει ενα counter διπλα για να δειχνει ποσα games εχει βρει μεχρι στιγμης , και θα δινει και το επομενο pic

    αν δεν ειναι σιγουρος για την απαντηση του ας βαζει ενα ερωτηματικο διπλα και ας περιμενει επαληθευση απο αυτον που εδωσε το pic, αν ειναι σιγουρος ας προχωραει παρακατω απο μονος του

    αν μπει καποιο franshize με πολλα νουμερα αν δεν εχουνε πολλες διαφοροποιησεις δεν ειναι απαραιτητο να πετυχετε και το νουμερο , οστοσο θα μετρησει σαν +

    λοιπον ας κανω την αρχη

    Leave a comment:


  • Ryu_gr
    replied
    Σωστόοοος! Captain Claw!

    Leave a comment:


  • akisz001
    replied
    Claw ;

    Leave a comment:


  • Ryu_gr
    replied
    Nope, είναι για PC και ο ήρωας είναι γατόνι.

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    βασικά μου θυμίζει τη σειρά Sly the racoon για το ps2

    Leave a comment:


  • Ryu_gr
    replied
    Πείτε μην ντρέπεστε.
    Το παιχνίδι δημιουργήθηκε από τη Monolith Productions (βλέπε FEAR)

    Leave a comment:


  • Ryu_gr
    replied


    Από τα πρώτα μου PC platforms, ε και συνήθως ότι είναι πρώτο είναι και αγαπημένο.
    Είχα παίξει το demo 348 φορες, δεν το έβρισκα στα καταστήματα, όταν έβαλα dsl ήταν σε σειρά προτεραιότητας.
    Έμαθα ότι είναι και το πρώτο game που υποστήριζε μέχρι και 64 (!) παίχτες online αλλά δεν το έχω δοκιμάσει.


    Χαχα! Προσέξτε το ύφος του κακού! Τι μουτσούνι είναι αυτό!!!

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Right-on.
    Ερχεται σε 4 ημερες και θα κοστιζει 800 ποντους - περιπου 10ε.

    Leave a comment:


  • Ryu_gr
    replied
    Trigger Heart Exelica ;

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Καλα βαζω ενα "ευκολακι" να τσουλησει το θεμα και μετα ας παιξει κανας αλλος μπαλα.

    Ηint: Ερχεται συντομα στο XBLA και ξερετε ολοι πως πρεπει να το κατεβασετε:

    Leave a comment:


  • Scatman
    replied
    Βtw, oταν ανεβει τελικα το site, εχω καταθεσει κι ενα παλιο Review μου γιαυτο.

    Βαζεις αλλα plz την επομενη φορα περιμενε λιγο περισσοτερο γιατι επαιξες προσφατα/ Να συμμετασχουν κι αλλοι

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Policenauts.

    Leave a comment:


  • Scatman
    replied


    Απτα καλυτερα Games ολων των εποχων...Ιαπωνεζικο αλλα με καλη φημη στη δυση.
    Προδοθηκα ;)

    Leave a comment:

Working...
X