Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nintendo Wii U

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by hideo View Post
    Moνο εγω βλεπω,οτι παραδοσιακα εδω και 10 σχεδον χρονια(απο gamepro forum) ολα τα vs ηταν στην πραγματικοτητα(στην ουσια) BigBoss vs Paixtis ?


    Χαχά καλό!
    Τώρα BB τα tech demo του WiiU είναι τα καλύτερα που έχουμε δει μέχρι τώρα.Το killzone 2 είναι cgi οπότε δεν είναι στην ίδια κατηγορία.Αυτό από μόνο του γεννάει μεγάλες προσδοκίες για το WiiU και πού ξες μπορεί να μην είναι και πολύ μακρυά από τον επικείμενο ανταγωνισμό.Και επαναλαμβάνω ότι θα χρησιμοποιεί κάρτα του 2008 έγκειται ακόμη στα όρια της φήμης.Μπορεί να αλλάξει χίλιες κάρτες μέχρι να κυκλοφορήσει του χρόνου η κονσόλα αν δεν την αποκαλύψουν επίσημα μέχρι τότε.
    Nintendo I.D.: paixtis
    3ds friend code: 2664-2347-7128

    Comment


    • #62
      Originally posted by Enpsty View Post
      Μην συγκρίνετε το U3 με ένα tech demo.

      Είπαμε το U3 είναι το top of the top του ps3, και η Naughty Dog χρειάστηκε 3 παιχνίδια για να βγάλει τέτοια γραφικά.

      fail λογική, κατά λάθος το wii u εγκαινιάζει την νέα γενιά στις κονσόλες, ή μήπως αυτό δεν είναι ακόμη και τόσο σίγουρο;;

      δηλαδή το καλύτερο σε γραφικά fighting του ps2 (επειδή οι devs ήξεραν χρόνια την κονσόλα και τα κόλπα της) ξεπερνούσε σε γραφικά ας πούμε το Virtua Fighter που βγήκε στους πρώτους μήνες κυκλοφορίας του ps3;

      όχι φυσικά γιατί το ps3 ήταν επόμενης γενιάς κονσόλα ώστε ακόμη και τα καλύτερα γραφικά του ps2 να μην αγγίζουν καν τα γραφικά των αρχικών games του ps3.

      Deus δεν είπα πως το Killzone 2,3 είναι καλύτερο σε gameplay απο τα Halo, αλλά όχι πως και τα Halo δεν είναι υπερκτιμημένα.
      Star Citizen videos Star Citizen gallery

      Comment


      • #63
        [QUOTE=BigBOSS;102902
        αλλά όχι πως και τα Halo δεν είναι υπερκτιμημένα.[/QUOTE]
        OBJECTION!!!
        Carpe diem

        Comment


        • #64
          Originally posted by Altair View Post
          OBJECTION!!!
          τι; ρώτα και τον crpl
          Star Citizen videos Star Citizen gallery

          Comment


          • #65
            O Crpl είναι βλάκας.
            Carpe diem

            Comment


            • #66
              Άρα το Wii u ή δεν είναι next gen κονσόλα ή δεν είναι τόσο ισχυρότερη απο τα ps3 και xbox 360. Διαφορετικά ο τεχνικός τομέας ακόμη και των αρχικών games του θα ήταν καθαρά ανώτερος απο τον αντίστοιχο τεχνικό τομέα των πιο πρόσφατων ps3, xbox 360 games.
              Star Citizen videos Star Citizen gallery

              Comment


              • #67
                koita provlhmatismos
                As vgoun prwta games pou na exoume ws paradeigma na deiksoume oti na ayto einai next gen kai meta milame giafto to thema wre!!!!
                "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                Kindred, this blade and I.
                "

                "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                Greek Gaming Videos
                Greek Final Fantasy Forum

                Comment


                • #68
                  Σε κάθε γενιά υπήρχε μια κονσόλα που έφερε δυνατότερο hardware, δεν είναι κανένα νέο αυτό. Η διαφορά πάντως στο τεχνικό τομέα ανάμεσα σε PS3/Xbox 360, σε αντίθεση με ότι έλεγαν οι βαρύγδουπες ατάκες, είναι εύκολα η μικρότερη που έχουμε δει ποτέ από τα 8bit και μετά.
                  There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                  Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by BigBOSS View Post
                    fail λογική, κατά λάθος το wii u εγκαινιάζει την νέα γενιά στις κονσόλες, ή μήπως αυτό δεν είναι ακόμη και τόσο σίγουρο;;

                    δηλαδή το καλύτερο σε γραφικά fighting του ps2 (επειδή οι devs ήξεραν χρόνια την κονσόλα και τα κόλπα της) ξεπερνούσε σε γραφικά ας πούμε το Virtua Fighter που βγήκε στους πρώτους μήνες κυκλοφορίας του ps3;

                    όχι φυσικά γιατί το ps3 ήταν επόμενης γενιάς κονσόλα ώστε ακόμη και τα καλύτερα γραφικά του ps2 να μην αγγίζουν καν τα γραφικά των αρχικών games του ps3.

                    Deus δεν είπα πως το Killzone 2,3 είναι καλύτερο σε gameplay απο τα Halo, αλλά όχι πως και τα Halo δεν είναι υπερκτιμημένα.


                    Αν εξαιρέσουμε την ανάλυση και βάλουμε το PS2 σε SD TV τότε υπάρχουν παιχνίδια του PS2 που δείχνουν καλύτερα από παιχνίδια του PS3.
                    Ας πάρουμε για παράδειγμα το Shadow of the Colossus σε σχέση με το Nier.
                    I'm back bitches... Version 2.0

                    Το νέο forum για το αυτοκίνητο: PetrolHeads

                    Comment


                    • #70
                      Loggo εχεις δικιο το οτι στην πραξη δεν ειναι τεραστια η διαφορα.Δεν μπορεις ομως να συγκρινεις την διαφορα των 2 συστηματων με την διαφορα που βλεπαμε σε προηγουμενες γενιες αναμεσα στους τοτε ''αντιπαλους'',και αυτο διοτι σχεδον παντα φαινοταν(ιδιως στα multiplatform) αυτη η διαφορα των συστηματων στο παρελθον,ενω σημερα δεν φαινεται λογο της φυσης του hardware του ps3.

                      Naughty Dog,Guerilla,Santa monica,Quantic Dream?
                      Αυτες και αντε 2 ακομα(οχι σε τετοιο βαθμο) ειναι που πραγματικα δουλευουν πανω στην κονσολα.
                      Καμια αλλη δεν εκμεταλευεται στο ελαχιστο τις δυνατοτητες της(ουτε το blu ray).
                      Δεν ειναι θεοι οι παραπανω devs,απλα ειναι οι μονοι που ασχολουνται.Κατα την γνωμη μου οι καλυτεροι,δεν εχουν καν ασχοληθει(σοβαρα) με το μηχανημα.

                      Πως να φανει η μεγαλη διαφορα λοιπον,οταν τα καλυτερα στουντιος σε ταλεντο οσον αφορα τον τεχνικο τομεα,απεχουν?(δινουν κυριως μετρια ports)

                      Παλιοτερα η ανωτερη τεχνικα κονσολα θα φαινοταν σε ολα τα παιχνιδια.Αν εξαιρεσεις το Saturn,που για μενα εκει (στα 32 bit)ειδαμε την μικροτερη διαφορα.

                      Την μεγαλυτερη διαφορα(απο 8 bit και μετα) πιθανον και να την διεκδικουσε το ps3,αν ηταν με διαφορα το εμπορικοτερο μηχανημα σε αυτη τη γενια.
                      Παλιοτερα ειχα γραψει σε καποιο ποστ μου ,οτι απο μονο του το ps3 ως hardware δειχνει αλαζονεια, δεν χρειαζονται οι δηλωσεις μεσα απο την sony.

                      Comment


                      • #71
                        Nαι η αληθεια ειναι οτι επειδη η main console σε αυτη τη γενια ειναι το 360 (δηλαδη με βαση αυτο φτιαχνονται τα περισσοτερα παιχνιδια και μετα περνουν στο ps3) η διαφορα στη δυναμη των μηχανηματων δεν φαινεται. Επιπλεον η αρχιτεκτονικη του ps3 ειναι τετοια που οι περισσοτεροι developers πρεπει να δυσκολευονται (σε οτι αφορα multi τιτλους) να δωσουν το κατι παραπανω (και λογω χρονου και λογω της επιπλεον ενασχολησης που πρεπει να ριξουν στο hardware).

                        Οσοι εχετε παιξει ωστοσο GoW3, Uncharted, Killzone, Heavy Rain ξερετε οτι υπαρχουν τεραστιες διαφορες στο τι μπορουν να κανουν οι δυο κονσολες. Γενικοτερα το ps3 σου δινει την αισθηση οτι δεν το εχουν ξεζουμισει σε αντιθεση με το 360 που ειναι μαλλον νεκρο (εχει φτασει τα ορια του) σε θεματα οπτικης αποδοσης... Εχουμε δει και crysis 2 βεβαια οποτε ποτε μην λες ποτε (αν και σε αυτη την περιπτωση πιστευω οτι αν αναπτυσσοταν αποκλειστικα σε ps3 το παιχνιδι θα ηταν αλλου).

                        Παντως ρε παιδια ειναι λογικο το Wii U να ειναι σκαλια παραπανω σε θεματα οπτικης αποδοσης απο τους αλλους 2 (και πιστευω οτι θα δουμε πραγματα πολυ πιο πανω οπτικα απο το zelda demo).

                        Comment


                        • #72
                          Να σου πω την αλήθεια, δεν γνωρίζω από τεχνικά θέματα οπότε δε μπορώ να πάρω θέση, δεν αμφισβητώ ότι το PS3 είναι δυνατότερο, αλλά μίλησα για το τι βλέπουμε στη πράξη. Το εν δυνάμει είναι διαφορετική υπόθεση και είμαι σίγουρος ότι δεν ισχύει μόνο για το PS3 αλλά και για άλλες κονσόλες του παρελθόντος που σε ελάχιστες περιπτώσεις (για διάφορους λόγους) χρησιμοποιήθηκε 100% το hardware τους. Πάντα συνέβαινε αυτό, δεν είναι γνώρισμα του PS3. Το θέμα είναι ότι, ακόμα κι έτσι, σε άλλες γενιές έβλεπες διαφορές από κονσόλα σε κονσόλα που δε τις βλέπεις στη τρέχουσα γενιά.

                          Από κει και πέρα, αφού το πήγαμε στο εν δυνάμει, όπως συνηθίζεται σε κάθε κονσόλα, οι τίτλοι που έχουν το κάτι παραπάνω σε τεχνικό επίπεδο στο PS3 είναι κατά βάση εσωτερικές παραγωγές. Πιθανότατα αν η Microsoft δε το γύρναγε στο casual και ακολουθούσε το παράδειγμα της Sony στηρίζοντας τη κονσόλα με αντίστοιχες παραγωγές, οι τίτλοι αυτοί, όπως και στη περίπτωση του PS3, θα ξεχωρίζαν σε σχέση με τον μέσο multiplatform τίτλο και θα έσπρωχναν ακόμα περισσότερο το hardware του 360.

                          Εν τέλει, σε όλες τις προηγούμενες γενιές, υπήρχαν διαφορές εμφανώς μεγαλύτερες απ' ότι στη τρέχουσα. Όταν έβλεπες τους τίτλους του Xbox πχ, ακόμα και στους multiplatform, υπήρχε διαφορά σε σχέση με τα PS2/GC, για τα exclusives ούτε λόγος βέβαια, το ίδιο και σε SNES – Mega Drive κλπ. Εδώ, παρά τη προσπάθεια που έγινε να παρουσιαστεί διαφορετικά, δεν είναι το ίδιο. Η διαφορά, σε επίπεδο αποτελεσμάτων, είναι πολύ εύκολα η μικρότερη από κάθε άλλη γενιά.
                          There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                          Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                          Comment


                          • #73
                            Από κει και πέρα, αφού το πήγαμε στο εν δυνάμει, όπως συνηθίζεται σε κάθε κονσόλα, οι τίτλοι που έχουν το κάτι παραπάνω σε τεχνικό επίπεδο στο PS3 είναι κατά βάση εσωτερικές παραγωγές. Πιθανότατα αν η Microsoft δε το γύρναγε στο casual και ακολουθούσε το παράδειγμα της Sony στηρίζοντας τη κονσόλα με αντίστοιχες παραγωγές, οι τίτλοι αυτοί, όπως και στη περίπτωση του PS3, θα ξεχωρίζαν σε σχέση με τον μέσο multiplatform τίτλο και θα έσπρωχναν ακόμα περισσότερο το hardware του 360.
                            Προσωπικα πιστευω οτι το 360 δεν μπορει να παει παραπανω... βλεποντας τα Gears of War 3 και Halo Reach, θεωρω πλεον οτι η κοσνολα εχει αδυναμιες τις οποιες δεν μπορει να κρυψει...Η μονη περιπτωση που εμεινα εντυπωσιασμενος ηταν οπως ειπα απο το crysis2 για το οποιο ωστοσο δομηθηκε μια ολοκαινουργια μηχανη προκειμενου να εχουμε αυτο το αποτελεσμα.

                            Εν τέλει, σε όλες τις προηγούμενες γενιές, υπήρχαν διαφορές εμφανώς μεγαλύτερες απ' ότι στη τρέχουσα. Όταν έβλεπες τους τίτλους του Xbox πχ, ακόμα και στους multiplatform, υπήρχε διαφορά σε σχέση με τα PS2/GC, για τα exclusives ούτε λόγος βέβαια, το ίδιο και σε SNES – Mega Drive κλπ. Εδώ, παρά τη προσπάθεια που έγινε να παρουσιαστεί διαφορετικά, δεν είναι το ίδιο. Η διαφορά, σε επίπεδο αποτελεσμάτων, είναι πολύ εύκολα η μικρότερη από κάθε άλλη γενιά.
                            Βασικα σε αυτη τη γενια σχεδον τα παντα ηταν multi για αυτο και κατα τη γνωμη μου δεν μπορεις να διακρινεις διαφορες... 360 based αναπτυξη και port στο ps3. Αν ηθελαν θα μπορουσαν να κανουν τις ps3 εκδοσεις ομορφοτερες αλλα η αρχιτεκτονικη του μηχανηματος ζηταει πολυ παραπανω ενασχοληση απο το αντιστοιχο περασμα '' Ps2 σε xbox port''...Ξαναλεω οτι οταν επαιξα τις αποκλειστικες ps3 παραγωγες και στη συνεχεια συνεδεσα ξανα το 360, το δευτερο μου φαινοταν αρκετα γερασμενο...

                            Comment


                            • #74
                              Που ακριβως φαινετε η μεγαλη διαφορα?? Σε 3 exclusives του PS3??

                              Πραγματικα τι βλακεις διαβαζω το 2011 δεν το πιστευω.. Party like its 2005...

                              Comment


                              • #75
                                nooto το crysis 2 έγινε περισσότερο με βάση το xbox 360 hardware και όχι του ps3, για pc ούτε λόγος.
                                Star Citizen videos Star Citizen gallery

                                Comment

                                Working...
                                X