H Precursor Games με το δικό της "kickstarter" συγκέντρωσε 145.000$ σε μία εβδομάδα και τώρα ανεβάσανε το project και στο official Kickstarter.( όπου ο στόχος είναι μειωμένος κατά 145k $) Το Neogaf έπαιξε και πάλι το ρόλο του...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kickstarter Projects
Collapse
X
-
Originally posted by Sinclair View PostH Precursor Games με το δικό της "kickstarter" συγκέντρωσε 145.000$ σε μία εβδομάδα και τώρα ανεβάσανε το project και στο official Kickstarter.( όπου ο στόχος είναι μειωμένος κατά 145k $) Το Neogaf έπαιξε και πάλι το ρόλο του...
http://www.kickstarter.com/projects/...f-the-eternals
Comment
-
Συμφωνώ. Κίνηση απελπισίας μου μοιάζει. Τώρα έχουν λαμβάνειν από το δικό τους funding μέσω PayPal και από το Kickstarter. Ίσως το πιο τίμιο θα ήταν να έβγαινε ο Dyack στο Neogaf να ζητούσε συγγνώμη, να μιλούσαν ειλικρινά για τους στόχους του project, το πού βρίσκονται με τη Nintendo και τα δικαιώματα και εν τέλει να ξεκαθάριζαν τι θα συμβεί αν κάτι πάει στραβά- πχ αν κάποιο επεισόδιο δεν πάει καλά αυτό θα σημάνει το τέλος του project? Προφανώς κάθε παρόμοιο funding project απαιτεί την τυφλή εμπιστοσύνη των funders αλλά από την άλλη η εμπιστοσύνη στον κο εκπρόσωπο της Precursor games έχει κλονιστεί εδώ και καιρό, οπότε σαν κίνηση ήταν εξαρχής, imo, καταδικασμένη. Τέλος πάντων θα δούμε σε 1μήνα και κάτι τι θα συμβεί.
Comment
-
Εγώ πάντως παραμένω δύσπιστος απέναντί τους.Μου φαίνεται εντελώς τρελό το ότι ζητάνε ενάμισι εκατομμύριο για ένα μόνο επεισόδιο διάρκειας τεσσάρων ωρών το πολύ.Ε έχει και αμαρτωλό παρελθόν ο dyack οπότε για εμένα είναι αναξιόπιστος.
Tidy!
Do not blame me.Blame yourself or God.
In Matsuno we trust.
Comment
-
Originally posted by Deus View PostΕγώ πάντως παραμένω δύσπιστος απέναντί τους.Μου φαίνεται εντελώς τρελό το ότι ζητάνε ενάμισι εκατομμύριο για ένα μόνο επεισόδιο διάρκειας τεσσάρων ωρών το πολύ.Ε έχει και αμαρτωλό παρελθόν ο dyack οπότε για εμένα είναι αναξιόπιστος.
Από την άλλη 1,5 εκατομμύριο για παιχνίδι 4 ωρών δεν είναι και άσχημα, εδώ βγαίνουν 6ώρα παιχνίδια που έχουν κοστίσει διψήφιο αριθμό εκατομμυρίων.
Comment
-
Lionel “Seith” Gallat, the animation director on the film Despicable Me, is the one-man team behind the game. He writes that his “goal is to craft a small yet beautiful game with environments that look a bit like movie sets and characters that have a sense of stylization in their design, while retaining a certain simplicity and immediacy as far as gameplay is involved.”
Gallat lists a number of inspirations for the project, including “Disney’s “Robin Hood,” the fables of La Fontaine, “Redwall,” “Winnie the Pooh,” “The Secret of Nimh,” “The Dark Crystal,” the paintings of Alan Lee, John Howe, Paul Bonner, John Bauer, and many, many others…”
For games that inspired Ghost of a Tale, Gallat lists Zelda, Ico, the Gothic series and Dark Souls. After watching that gameplay footage, I can’t say that I’m surprised.
The game will be a combination of exploration, searching for clues, running and jumping, and melee and ranged combat.
To game έχει κινήσει το ενδιαφέρον μου και μένουν πλέον 5 μέρες και έχει συγκεντρώσει 38.000$ από τα 45.000$ που χρειάζεται για να γίνει funded. Προσωπικά επένδυσα 20€ και θα ήθελα να το δω να κυκλοφορεί γιατί φαίνεται μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση.
Comment
-
Shadow of the eternals update.
Έμειναν 15 μέρες και δεν έχουν πιάσει ούτε το 10% των χρημάτων.
Δεν το κόβω να χρηματοδοτείται το project.Κρίμα,ήταν ενδιαφέρουσα περίπτωση αν και είναι λογικό,ο Dennis Dyack δεν έχει καθόλου καλό όνομα και μάλλον όχι άδικα.
Tidy!
Do not blame me.Blame yourself or God.
In Matsuno we trust.
Comment
-
Soul Saga JRPG για PS4/Vita/Wiiu στα πρότυπα των Breath of Fire,Suikoden,Final Fantasy όπως λέει.
Carpe diem
Comment
-
Φάση φαίνεται να έχει το παιχνιδάκι,όμως δεν είναι λίγο κοροιδία τα stretch goals;Δηλαδή αν από τα 80000 φτάσει τα 90000 τότε θα προσθέσει αερόπλοιο;Δηλαδή ο προγραμματισμός ενός σκάφους κοστίζει 10000;Orly;Με παρόμοια λογική,αν φτάσει από τα 110000 στα 120000 θα προσθέσει και legendary weapons;Δηλαδή πέντε ξέρω γω όπλα με απλά μεγαλύτερα στατιστικά κοστίζουν 10000;Στην τελική,πως μπορώ εγώ να ξέρω τι περιείχε η αρχική έκδοση του παιχνιδιού και το κατά πόσα όλες αυτές οι προσθήκες ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα;
Tidy!
Do not blame me.Blame yourself or God.
In Matsuno we trust.
Comment
-
Εντύπωση μου κάνει ότι δεν βλέπω να έχει αναφερθεί το Massive Chalice. turn-based tactics' από την double fine κι αυτό. Δεν με ενδιαφέρει ο τίτλος αλλά μου χτύπησε κάπως άσχημα ότι βγάλαν κι άλλο χωρίς ακόμα να έχουν ολοκληρώσει το πρώτο, το οποίο αν δεν κάνω λάθος υποτίθεται ότι θα είχαν βγάλει στην αγορά εδώ και αρκετό καιρό.
Comment
-
Originally posted by Altair View PostSoul Saga JRPG για PS4/Vita/Wiiu στα πρότυπα των Breath of Fire,Suikoden,Final Fantasy όπως λέει.
http://www.kickstarter.com/projects/...ssics?ref=livesigpic
Comment
-
Ο Tim Schafer χρειάζεται περισσότερα χρήματα για να τελειώσει το Broken Age
Απαράδεκτη εξέλιξη, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για αυτό. Μήπως εκεί αποσκοπούσε ο Shafer με το 2ο Kickstarter, να βρει λεφτά να ολοκληρώσει το Broken Age;
Ειδικά το Broken Age έχει να σηκώσει στους ώμους του το βάρους του παιχνιδιού που ξεκίνησε τον χορό και θα έπρεπε να είναι εξαιρετικά προσεχτικοί. Ότι βγήκαν over-budget ενώ συγκέντρωσαν 8 φορές το αρχικό ποσό δεν τους τιμάει καθόλου.
Comment
-
Spahar αυτό που ακούστηκε είναι ότι μέσω της υπηρεσίας του prerelease του steam θα προσπαθήσει να συγκεντρώσει τα υπόλοιπα χρήματα. Τουτέστιν,θα διαθέσει ανολοκλήρωτη έκδοση του παιχνδιού επί πληρωμή με σκοπό να χρηματοδοτήσει την ολοκλήρωση του παιχνιδιού.Συμφωνώ μαζί σου πάντως πως η όλη στάση τους ήταν απαράδεκτη.
Tidy!
Do not blame me.Blame yourself or God.
In Matsuno we trust.
Comment
-
Originally posted by Deus View PostSpahar αυτό που ακούστηκε είναι ότι μέσω της υπηρεσίας του prerelease του steam θα προσπαθήσει να συγκεντρώσει τα υπόλοιπα χρήματα. Τουτέστιν,θα διαθέσει ανολοκλήρωτη έκδοση του παιχνδιού επί πληρωμή με σκοπό να χρηματοδοτήσει την ολοκλήρωση του παιχνιδιού.Συμφωνώ μαζί σου πάντως πως η όλη στάση τους ήταν απαράδεκτη.
Επίσης τι θα γίνει στην περίπτωση που δεν πάει καλά η λύση του Steam Prerelease; Δεν θέλει να κάνει νέο Kickstarter (αν και προσωπικά είμαι πεπεισμένος ότι με το Massive Chalice εκεί αποσκοπούσε και είδε ότι δεν θα έχει την επιτυχία που θα ήθελε), αλλά πάλι ζητάει λεφτά από τους gamers μέσω άλλης οδού.
Comment
-
Originally posted by Spahar View PostΝαι αυτό με το Steam το κατάλαβα μια χαρά, αλλά δεν αλλάζει το γεγονός ότι δεν του έφτασαν 3,3 εκατομμύρια για ένα παιχνίδι για το οποίο αρχικά ζήτησε 400,000.
Δε ζητησε 400.000 για καποιο game. Ζητησε 400.000 για να φτιαξει ενα game. Αν δε γινει αυτο καταρχην σαφες δεν εχει νοημα να συζητησουμε παρακατω. Γιατι πολυ απλα αυτο σημαινει οτι αφου πηραν τα χρηματα αρχισαν να σχεδιαζουν το game και αφου πηραν πολυ περισσοτερα ειπαν να πανε για κατι πιο δυνατο. Τωρα το οτι πεσαν εξω τελικα ειναι αλλο θεμα και σιγουρα εχουν ευθυνη και ηδη λουζονται τις συνεπειες γιατι οσο να ναι το ονομα τους ηδη πληττεται (δε μιλαμε για τυχαιους ή νεους indies). Σιγουρα ομως αλλο game θα επαιρνες με τα 400.000 αν απλα επαιρναν τοσα και εφτιαχναν κατι σε 7-8 μηνες οπως σκοπευαν αρχικα, και αλλο game θα παρουμε τελικα τωρα.
Σημασια εχει τι θα γινεις στο τελος, αν το game τελικα ειναι πολυ καλο οι περισσοτεροι θα ξεχασουν οτι εγινε και θα ναι ευχαριστημενοι, αν παλι παρουμε κατι μετριο ή καλουτσικο σιγουρα θα υπαρξει πολλη γκρινια και θα χουν προβλημα μελλοντικα να πεισουν το κοσμο σε παρομοιο εγχειρημα.
edit επειδη τωρα ειδα το πρωτο σου ποστ
Originally posted by Spahar View PostΑπαράδεκτη εξέλιξη, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για αυτό. Μήπως εκεί αποσκοπούσε ο Shafer με το 2ο Kickstarter, να βρει λεφτά να ολοκληρώσει το Broken Age;
Comment
Comment