Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kickstarter Projects
Collapse
X
-
Ντάξει, δεν έχει και τρελούς γρίφους, αλλά η όλη φάση μου θύμιζε κλασικά RE. Π.χ. spoilers για την αρχή-μέση του παινχιδιού
Τα rotatings που είπες, που το κάνεις σε φλάσμπακ και όταν φτάνεις ο ίδιος ξέρεις τι να κάνεις, το πώς ψάχνεις για το ψεύτικο shotgun για να σου ξεκλειδώσει το κανονικό, τους φούρνους που πρέπει να διαβάσεις στο γράμμα ποιους να αφήσεις ανοιχτούς για να σου δώσει το dissection room key, τις φωτογραφίες με τους θησαυρούς, το ότι ψάχνεις την λάμπα για να σου ανοίξει την πόρτα, και εν τέλει καταλαβαίνεις πως πρέπει να φας την τύπισσα που κουβαλάει το φως, κλπ
Δεν είναι δηλαδή οι σούπερ ντούπερ γρίφοι, όμως μέχρι στιγμής μου δίνει πολύ την αίσθηση κλασικών RE. Κάτσε να τερματιστεί κιόλας και θα δείξει το πράμα.
Leave a comment:
-
Που τους ειδες τους γριφους πραγματικα... 2 φορες το τελειωσα και σε madhouse και ο μονος γριφος που εχει ειναι το rotating shadow puzzle που κανεις μεσα σε 20-30sec το πολυ..
Επισης ειναι καλο παιχνιδι αλλα δεν εχει καμια σχεση με RE.
Leave a comment:
-
Το 7 πάντως μπορεί να είναι πρώτου προσώπου, όμως το όλο σκηνικό είναι πολύ Resident Evil. Το περιορισμένο inventory, οι γρίφοι, τα όπλα που παίρνεις σταδιακά, η βίλα, χάρτες, αντικείμενα, εχθροί, γενικά τα πάντα όλα πλην της κάμερας είναι κλασικό RE.
Leave a comment:
-
Πω ρε φίλε, δείχνει όπως ακριβώς θέλω τα Resident Evil. Μακάρι να βγει καλό γιατί το traileraki δεν είναι καθόλου άσχημο. Έρχονται στην μνήμη μου το Resident Evil 5 που το έπαιξα Co-Op και το 6 και βγάζω αφρούς από το στόμα μου. Πως κατάφερε η Capcom να ξεφύγει τόσο πολύ από το 4 στο 5, μου είναι δύσκολο να το χωνέψω.
Leave a comment:
-
Βγήκε ανακοίνωση για τα tiers του Daymare:1998 που θα ξεκινήσει την καμπάνια στις 15/2 http://invaderstudiosofficial.com/si...ails-revealed/
Δείχνει να έχει σκοπό να γίνει κάτι σαν σύγχρονο Resident Evil 2, προσωπικά είμαι ενθουσιασμένος αν και φοβάμαι είναι μεγάλη η πιθανότητα να απογοητευτώ
Leave a comment:
-
Μου το θυμιζει το art και τα relics(το μεγαλο σπαθι συγκεκριμενα) δεν ειπα οτι το φτανει σε θεμα main char..
Leave a comment:
-
^^ τι σχεση εχει αυτο το...πραγμα...που εχει για ηρωα με την θεα την shanoa?
Leave a comment:
-
Φαίνεται καλούτσικο metroidvania, μου θυμιζει το ecclessia καπως.

Leave a comment:
-
Χρηματοδοτήθηκε το shaq fu a legend reborn.
Το θρυλικά απαράδεκτο παιχνίδι αποκτάει sequel... Ήθελα να ήξερα ποιοι έδωσαν 450000 για να δουν sequel ενός εκ των χειρότερων παιχνιδιών όλων των εποχών; Άραγε θα είναι αντάξιο του πρωτότυπου;
Leave a comment:
-
Νομίζω πως εδώ είναι το πιο κατάλληλο σημείο...
Μέχρι στιγμής δύο Kickstarted adventures έχουν σπάσει σε δύο τμήματα, για να μαζέψουν περισσότερους πόρους. Το πρώτο είναι το Broken Age της Double Fine (Tim Schafer κλπ), που κατάφερε με budget 6 μύρια να χρειάζεται κι άλλα, και το δεύτερο το πιο συντηρητικό στο funding Broken Sword 5.
Και για τους δύο τίτλους δεν υπάρχει ιδέα για το πότε θα βγει η συνέχεια. Το Broken Sword ειδικά αναφέρει στο site "πρώτο τρίμηνο του '14" και ήδη έχουμε μπει στον Απρίλη (χώρια το πιο ελαστικό χρονοδιάγραμμα), ενώ το Broken Age εξασφάλισε τη δημιουργία του δεύτερου επεισοδίου με τα έσοδα της κυκλοφορίας του πρώτου, αλλά πάλι περιμένουμε.
Προφανώς εκνευριστικό, και για τους δύο τίτλους. Τέλος πάντων, ο λόγος που γράφω είναι για όσους ενδιαφέρονται για το Broken Sword 5. Προσωπικά μου φάνηκε συμπαθητικό σαν adventure, μέτριας δυσκολίας, με προσεγμένο art direction, μάλλον πλαδαρό σενάριο και πλοκή, αλλά με αρκετά εκνευριστικά στοιχεία. Καρικατούρες χαρακτήρες που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ είναι τουριστικά στερεότυπα, απλοϊκοί διάλογοι, μέτρια σκηνοθεσία και ομιλίες, μερικά κομμάτια που υπήρχαν απλά για να υπάρχουν.
Δεν ξέρω, στους οπαδούς θα αρέσει, αλλά μου έδωσε την εικόνα παιχιδιού που ποντάρει μόνο στη φανέλα του και το ρετρό στυλ του.
Leave a comment:
-
Επειδή παρακολουθώ το game- με τα αποκλειστικά mails etc- έχει αρκετές προσθήκες και διαφοροποιήσεις, οπως το ότι μπορείς να παίρνεις abilities από τους απλούς εχθρούς( κάτι σαν το Kirby) Πολύ σημαντικό imo σαν προσθήκη είναι- αν είδα καλά από το vid- το multi direction shooting το οποίο αν το εφαρμόσει σωστά η ομάδα ανάπτυξης πιστεύω θα έχει ενδιαφέρον- άλλωστε κανένα MegaMan δεν είχε 8way aiming κάτι που από ένα σημείο και έπειτα ήταν λίγο χαζο και σε περιόριζε αρκετά όπως στο X6. Απλώς το συγκεκριμένο game από της συλλήψεώς του στο κεφάλι του Inafune, εναλλακτική στο MegaMan ήταν το οποίο η Capcom πλέον το έχει θάψει τελείως σαν σειρά... Αυτός ήταν και ο λόγος που, προσωπικά μιλώντας, το στήριξα day one. Από όσα έχω/ δει διαβάσει πάντως πιστεύω πως θα έχουμε έναν πολύ καλό 2d action τίτλο.
Απλώς θα αναφέρω πως- αν και έχει επικρατήσει η αντίθετη άποψη και δεν ξέρω γιατί- τα MegaMan Zero( πολύ καλή λύση η Collection)καθώς και τα ΖΧ, ΖΧ advent είναι αρκετά καλά games- ειδικά η σειρά Ζero. Το all time low της σειράς imho δεν ήταν το Χ6( που υπέφερε από υπερβολική δυσκολία σε συνδυασμό με πολύ μέτριο lvl design)αλλά το ανεκδιήγητο X7- το X8 δεν ήταν άσχημο είχε κάποιες καλές στιγμές... Αλλά αν κάποιος ήθελε να παιξει έναν τίτλο στα χνάρια του MegaMan 2 και 3, θα πρότεινα χαλαρά το MegaMan 9- αν είχε βγει στα 8bit θα μιλούσαμε για κλασικό τίτλο.
Leave a comment:
-
Μωρέ δεν αντιλέγω ότι θα είναι καλό, είμαι σίγουρος για αυτό, απλά περίμενα κάτι παραπάνω. Megaman fan είμαι και εγώ απλά έχω χορτάσει από την σειρά και δεν θα ήθελα να δω και άλλο megaman στιλ παιχνίδι. Περί ορέξεως...
Leave a comment:
Leave a comment: