Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kickstarter Projects
Collapse
X
-
Καλά όλο το υπόλοιπο post να μπω στην διαδικασία να το αναλύσω και να του απαντήσω, αλλά όταν τελειώνεις έτσι μάλλον μου κάνεις πλάκα. Πάλι καλά που ξεκίνησες κάπως έτσι: "να μη λεμε αστοχιες αλλα να μιλαμε συγκεκριμενα". Αν τα περί πολιτικής ηγεσίας και άχτι δεν είναι αστοχία, αλλά το ότι συγκέντρωσαν 8 φορές το ποσό που αρχικά ζητούσαν (γεγονός) είναι, τότε μάλλον πρέπει να επαναπροσδιορίσεις τι σημαίνει αστοχία.Originally posted by Ramparter View PostΕπειδη ειμαστε ανικανοι να οριεθετηθουμε σε μια πολιτικη ηγεσια που μας κανει οτι θελει, μη βγαζουμε το αχτι μας σε developers που παλευουν για την επιβιωση τους και εχουν 1000 λογους αυτη τη στιγμη να ναι αγχωμενοι και πιεσμενοι με αυτη την εξελιξη.
Προφανώς πολλά θα κριθούν από το τελικό αποτέλεσμα, αλλά αυτό δεν παύει να σημαίνει ότι το υπάρχον μοντέλο "κάνω μια υπόσχεση, μαζεύω τα κέρατα μου" έχει πρόβλημα, και αυτό είναι που γίνεται απόλυτα εμφανές εδώ. Έχουμε δημιουργούς που έχουν συγκεντρώσει υπέρογκα ποσά και πριν καν παραδώσουν ότι υποσχέθηκαν ζητάνε και άλλα για 2ο project (πρώτα ο Fargo, μετά ο Schafer), και τώρα ο ένας μας λέει ότι τα λεφτά του τελείωσαν.
Μόνο και μόνο αυτό λέει πολλά για τον Schafer δυστυχώς. Με ποια λογική όταν ξέρει ότι έχει να λύσει ένα τέτοιο σοβαρό ζήτημα ξεκινάει 2ο project, και μάλιστα 1 μήνα πριν σκάσει αυτή η εξέλιξη; Μόνο "αγχωμενοι και πιεσμενοι με αυτη την εξελιξη" δεν μου φάνηκαν στο pitch video του Μassive Chalice.
Δεν επιθυμώ να αποτύχουν (στην τελική τον έχω ήδη υποστηρίξει με τα λεφτά μου, την καλύτερη υποστήριξη που μπορεί να λάβει), αλλά κάποια πράγματα πρέπει να κριτικάρονται, γιατί όταν έναν "σύστημα" σαν το Kickstarter "αμαυρώνεται" από τα μεγάλα ονόματα, αυτοί που θα πληγούν είναι όντως οι μικροί, που μέσω αυτού ψάχνουν τρόπο να ξεκινήσουν, και όχι ο Schafer και ο Fargo, που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο θα την βρουν την άκρη τους.
Leave a comment:
-
Ειδε πως και αλλοι κανουν pre-release early access στο steam και δεν εχασε την ευκαιρια,χαχαχαχαχα.Gib me monnies plox
Leave a comment:
-
Χωρις να υπερασπιζουμε απαραιτητα τη τροπη που πηραν τα πραγματα καλο ειναι να μη λεμε αστοχιες αλλα να μιλαμε συγκεκριμενα.Originally posted by Spahar View PostΝαι αυτό με το Steam το κατάλαβα μια χαρά, αλλά δεν αλλάζει το γεγονός ότι δεν του έφτασαν 3,3 εκατομμύρια για ένα παιχνίδι για το οποίο αρχικά ζήτησε 400,000.
Δε ζητησε 400.000 για καποιο game. Ζητησε 400.000 για να φτιαξει ενα game. Αν δε γινει αυτο καταρχην σαφες δεν εχει νοημα να συζητησουμε παρακατω. Γιατι πολυ απλα αυτο σημαινει οτι αφου πηραν τα χρηματα αρχισαν να σχεδιαζουν το game και αφου πηραν πολυ περισσοτερα ειπαν να πανε για κατι πιο δυνατο. Τωρα το οτι πεσαν εξω τελικα ειναι αλλο θεμα και σιγουρα εχουν ευθυνη και ηδη λουζονται τις συνεπειες γιατι οσο να ναι το ονομα τους ηδη πληττεται (δε μιλαμε για τυχαιους ή νεους indies). Σιγουρα ομως αλλο game θα επαιρνες με τα 400.000 αν απλα επαιρναν τοσα και εφτιαχναν κατι σε 7-8 μηνες οπως σκοπευαν αρχικα, και αλλο game θα παρουμε τελικα τωρα.
Σημασια εχει τι θα γινεις στο τελος, αν το game τελικα ειναι πολυ καλο οι περισσοτεροι θα ξεχασουν οτι εγινε και θα ναι ευχαριστημενοι, αν παλι παρουμε κατι μετριο ή καλουτσικο σιγουρα θα υπαρξει πολλη γκρινια και θα χουν προβλημα μελλοντικα να πεισουν το κοσμο σε παρομοιο εγχειρημα.
edit επειδη τωρα ειδα το πρωτο σου ποστ
Βιαζεσαι πολυ να κρινεις, οι περισσοτεροι backers επειδη παρακολουθουν τη πορεια του game εδω και καιρο δεν εχουν προβλημα. Αλλωστε το περιμεναν γιατι μη ξεχναμε οτι ειναι ενα game με development εκτεθειμενο στο κοσμο μεσω βιντεος, updates ακομη και community forums και οι χρηστες εχουν λογο στην αναπτυξη. Αυτο επαιξε σιγουρα το ρολο του. Επειδη ειμαστε ανικανοι να οριεθετηθουμε σε μια πολιτικη ηγεσια που μας κανει οτι θελει, μη βγαζουμε το αχτι μας σε developers που παλευουν για την επιβιωση τους και εχουν 1000 λογους αυτη τη στιγμη να ναι αγχωμενοι και πιεσμενοι με αυτη την εξελιξη.Originally posted by Spahar View PostΑπαράδεκτη εξέλιξη, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για αυτό. Μήπως εκεί αποσκοπούσε ο Shafer με το 2ο Kickstarter, να βρει λεφτά να ολοκληρώσει το Broken Age;
Leave a comment:
-
Ναι αυτό με το Steam το κατάλαβα μια χαρά, αλλά δεν αλλάζει το γεγονός ότι δεν του έφτασαν 3,3 εκατομμύρια για ένα παιχνίδι για το οποίο αρχικά ζήτησε 400,000.Originally posted by Deus View PostSpahar αυτό που ακούστηκε είναι ότι μέσω της υπηρεσίας του prerelease του steam θα προσπαθήσει να συγκεντρώσει τα υπόλοιπα χρήματα. Τουτέστιν,θα διαθέσει ανολοκλήρωτη έκδοση του παιχνδιού επί πληρωμή με σκοπό να χρηματοδοτήσει την ολοκλήρωση του παιχνιδιού.Συμφωνώ μαζί σου πάντως πως η όλη στάση τους ήταν απαράδεκτη.
Επίσης τι θα γίνει στην περίπτωση που δεν πάει καλά η λύση του Steam Prerelease; Δεν θέλει να κάνει νέο Kickstarter (αν και προσωπικά είμαι πεπεισμένος ότι με το Massive Chalice εκεί αποσκοπούσε και είδε ότι δεν θα έχει την επιτυχία που θα ήθελε), αλλά πάλι ζητάει λεφτά από τους gamers μέσω άλλης οδού.
Leave a comment:
-
Spahar αυτό που ακούστηκε είναι ότι μέσω της υπηρεσίας του prerelease του steam θα προσπαθήσει να συγκεντρώσει τα υπόλοιπα χρήματα. Τουτέστιν,θα διαθέσει ανολοκλήρωτη έκδοση του παιχνδιού επί πληρωμή με σκοπό να χρηματοδοτήσει την ολοκλήρωση του παιχνιδιού.Συμφωνώ μαζί σου πάντως πως η όλη στάση τους ήταν απαράδεκτη.
Leave a comment:
-
Ο Tim Schafer χρειάζεται περισσότερα χρήματα για να τελειώσει το Broken Age
Απαράδεκτη εξέλιξη, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για αυτό. Μήπως εκεί αποσκοπούσε ο Shafer με το 2ο Kickstarter, να βρει λεφτά να ολοκληρώσει το Broken Age;
Ειδικά το Broken Age έχει να σηκώσει στους ώμους του το βάρους του παιχνιδιού που ξεκίνησε τον χορό και θα έπρεπε να είναι εξαιρετικά προσεχτικοί. Ότι βγήκαν over-budget ενώ συγκέντρωσαν 8 φορές το αρχικό ποσό δεν τους τιμάει καθόλου.
Leave a comment:
-
Το είδα από το post του Deus στο ninty.gr. Θα το χρηματοδοτήσω, όταν γυρίσω από Τουρκία(πάω γι' αθλητικούς λόγους).Originally posted by Altair View PostSoul Saga JRPG για PS4/Vita/Wiiu στα πρότυπα των Breath of Fire,Suikoden,Final Fantasy όπως λέει.
http://www.kickstarter.com/projects/...ssics?ref=live
Leave a comment:
-
Εντύπωση μου κάνει ότι δεν βλέπω να έχει αναφερθεί το Massive Chalice. turn-based tactics' από την double fine κι αυτό. Δεν με ενδιαφέρει ο τίτλος αλλά μου χτύπησε κάπως άσχημα ότι βγάλαν κι άλλο χωρίς ακόμα να έχουν ολοκληρώσει το πρώτο, το οποίο αν δεν κάνω λάθος υποτίθεται ότι θα είχαν βγάλει στην αγορά εδώ και αρκετό καιρό.
Leave a comment:
-
Φάση φαίνεται να έχει το παιχνιδάκι,όμως δεν είναι λίγο κοροιδία τα stretch goals;Δηλαδή αν από τα 80000 φτάσει τα 90000 τότε θα προσθέσει αερόπλοιο;Δηλαδή ο προγραμματισμός ενός σκάφους κοστίζει 10000;Orly;Με παρόμοια λογική,αν φτάσει από τα 110000 στα 120000 θα προσθέσει και legendary weapons;Δηλαδή πέντε ξέρω γω όπλα με απλά μεγαλύτερα στατιστικά κοστίζουν 10000;Στην τελική,πως μπορώ εγώ να ξέρω τι περιείχε η αρχική έκδοση του παιχνιδιού και το κατά πόσα όλες αυτές οι προσθήκες ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα;
Leave a comment:
-
Soul Saga JRPG για PS4/Vita/Wiiu στα πρότυπα των Breath of Fire,Suikoden,Final Fantasy όπως λέει.
Leave a comment:
-
Shadow of the eternals update.
Έμειναν 15 μέρες και δεν έχουν πιάσει ούτε το 10% των χρημάτων.
Δεν το κόβω να χρηματοδοτείται το project.Κρίμα,ήταν ενδιαφέρουσα περίπτωση αν και είναι λογικό,ο Dennis Dyack δεν έχει καθόλου καλό όνομα και μάλλον όχι άδικα.
Leave a comment:
-

Lionel “Seith” Gallat, the animation director on the film Despicable Me, is the one-man team behind the game. He writes that his “goal is to craft a small yet beautiful game with environments that look a bit like movie sets and characters that have a sense of stylization in their design, while retaining a certain simplicity and immediacy as far as gameplay is involved.”
Gallat lists a number of inspirations for the project, including “Disney’s “Robin Hood,” the fables of La Fontaine, “Redwall,” “Winnie the Pooh,” “The Secret of Nimh,” “The Dark Crystal,” the paintings of Alan Lee, John Howe, Paul Bonner, John Bauer, and many, many others…”
For games that inspired Ghost of a Tale, Gallat lists Zelda, Ico, the Gothic series and Dark Souls. After watching that gameplay footage, I can’t say that I’m surprised.
The game will be a combination of exploration, searching for clues, running and jumping, and melee and ranged combat.
To game έχει κινήσει το ενδιαφέρον μου και μένουν πλέον 5 μέρες και έχει συγκεντρώσει 38.000$ από τα 45.000$ που χρειάζεται για να γίνει funded. Προσωπικά επένδυσα 20€ και θα ήθελα να το δω να κυκλοφορεί γιατί φαίνεται μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση.
Leave a comment:
-
Θέλω να πιστεύω ότι με αυτά τα λεφτά θα χτιστούν μηχανισμοί (μηχανή κτλ) που θα χρησιμοποιηθούν σε όλα τα επεισόδια. Είναι λογικό το πρώτο να κοστίσει παραπάνω από τα υπόλοιπα, εφόσον για αυτό πρέπει να δημιουργηθεί η απαραίτητη τεχνολογία που τα άλλα θα πατήσουν πάνω.Originally posted by Deus View PostΕγώ πάντως παραμένω δύσπιστος απέναντί τους.Μου φαίνεται εντελώς τρελό το ότι ζητάνε ενάμισι εκατομμύριο για ένα μόνο επεισόδιο διάρκειας τεσσάρων ωρών το πολύ.Ε έχει και αμαρτωλό παρελθόν ο dyack οπότε για εμένα είναι αναξιόπιστος.
Από την άλλη 1,5 εκατομμύριο για παιχνίδι 4 ωρών δεν είναι και άσχημα, εδώ βγαίνουν 6ώρα παιχνίδια που έχουν κοστίσει διψήφιο αριθμό εκατομμυρίων.
Leave a comment:
-
Εγώ πάντως παραμένω δύσπιστος απέναντί τους.Μου φαίνεται εντελώς τρελό το ότι ζητάνε ενάμισι εκατομμύριο για ένα μόνο επεισόδιο διάρκειας τεσσάρων ωρών το πολύ.Ε έχει και αμαρτωλό παρελθόν ο dyack οπότε για εμένα είναι αναξιόπιστος.
Leave a comment:
Leave a comment: