Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kickstarter Projects

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    I am going to survive

    Η παρακάτω καμπάνια δεν αφορά άμεσα κάποιο παιχνίδι άλλα μία indie δημιουργό. Ο λόγος για την Chloe Sagal, δημιουργό του free indie horror παιχνιδιού Homesick (κατεβάστε το από εδώ).

    Συνοπτικά αναφέρω ότι η κοπέλα μετά από ένα αυτοκινητιστικό ατύχημα σώθηκε εκ θαύματος, όμως οι γιατροί ξέχασαν κάποιο μεταλλικό κομμάτι μέσα της. Αποτέλεσμα αυτού είναι να πάσχει από δηλητηρίαση από μέταλλο, γεγονός που θα της στοιχίσει τη ζωή σε μερικούς μήνες αν δεν εγχειριστεί για την αφαίρεση του μετάλλου. Η ασφάλεια της δεν δέχτηκε να καλύψει το κόστος, ούτε το νοσοκομείο ανέλαβε τις ευθύνες του (η Chloe έχασε δικαστικά και τις δύο υποθέσεις). Πέρσι η Chloe κυκλοφόρησε δωρέαν το Homesick, ένα μικρό indie τίτλο, ζητώντας από όσους απόλαυσαν τη δημιουργία της να συνεισφέρουν μέσω donations. Λόγω απευθείας διαμοιρασμού του download link, χωρίς να συνοδεύεται από τις απαραίτητες επεξηγήσεις, οι δωρεές ήταν ελάχιστες. Από τότε η Chloe έχει προσπαθήσει να μαζέψει τα λεφτά με διάφορους τρόπους, καταφεύγοντας τελικά στο indiegogo. Εκεί (όπως και με την αρχική έκκληση για δωρεές με το Homesick) αντιμετώπισε δυσπιστία και κατηγορήθηκε για απάτη, με το indiegogo να απενεργοποιεί την καμπάνια της και μετά από έρευνα να την επαναφέρει πριν από 2-3 μέρες ως αληθινή πλέον.

    Από χτες διάφοροι indie δημιουργοί έχουν αρχίσει να κινητοποιούνται για να βοηθήσουν, οι δημιουργοί του Zomboid δημοσίευσαν blog όπου ανακοίνωσαν ότι τα έσοδα του παιχνιδιού τους μέσω Desura για τις επόμενες τρεις ημέρες θα πάνε στην καμπάνια της Chloe. Μέσω του twiiter ο δημιουργός του Thomas was Alone δήλωσε ότι τα έσοδα από τις απευθείας πωλήσεις του παιχνιδιού του (δηλαδή όχι μέσω Steam και παρόμοιων υπηρεσιών) θα πάνε για αυτόν τον σκοπό.

    Η καμπάνια στο indiegogo όπου υπάρχουν και περισσότερες πληροφορίες βρίσκεται εδώ. Οπότε κάποιος μπορεί να αγοράσει κάποιο από τα προαναφερθέντα παιχνίδια και να βοηθήσει ή να δωρίσει κάποιο ποσό (ακόμα και η μικρότερη δωρεά του 1$ θα βοηθήσει) απευθείας στην καμπάνια.

    Κάποια μαζεμένα links με επιπλέον πληροφορίες:

    indiestatik.com αποτελεί την πρώτη και καλύτερη πηγή για όλες τις πληροφορίες που ψάχνετε. Από γενικά έως τα πιο απίθανα θέματα, το indiestatik.com τα έχει όλα. Ελπίζουμε να βρείτε αυτό που ψάχνετε!

    Comment


    • #92
      Originally posted by Loggo View Post
      Το Giana βγήκε όντως πολύ καλό.

      Ένα από τα πράγματα που μου άρεσαν περισσότερο σε αυτό είναι ότι, όλο το πακέτο, σχεδιασμός, αισθητική, soundtrack, παραπέμπει σε παλιούς ευρωπαϊκούς τίτλους σε κονσόλες και Amiga.

      Ειδικά ο Somari, ως Amigας, πρέπει να το τιμήσει.


      Έχει μπει στην λίστα, μετά από το Klonoa remake πάει αυτό
      Originally posted by Raf
      Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

      Comment


      • #93
        Το Shovel Knight έγινε πανεύκολα funded (311.502/75.000).

        Απ' ότι είδα τα pledges πήραν φωτιά όταν ανακοινώθηκε ότι η Manami Matsumae (Mega Man - NES) θα γράψει μουσική για το OST του τίτλου.


        Chasm

        Side-Scroller Action/RPG/Platformer επηρεασμένο από Zelda, Metroid, Symphony of the Night και Diablo.



        Chasm (pronounced kaz-um) is a 2D Action-RPG Platformer currently in development for Windows, Mac, & Linux. Taking equal inspiration from hack ‘n slash dungeon crawlers (procedurally generated dungeons, loot drops, etc) and Metroidvania-style platformers, the game aims to immerse you in its 2D fantasy world full of exciting treasure, deadly enemies, and abundant secrets.

        We are attempting to create an authentic retro experience similar to the games you remember. Chasm was heavily influenced by games like Castlevania: Symphony of the Night, The Legend of Zelda, Metroid and Diablo. If these games are your style, then this is the game you have been waiting for!

        In Chasm, players take up the role of a soldier passing through a remote mining town on their journey home from a long war. The town’s miners have recently disappeared after breaching a long-forgotten temple far below the town, and reawakened an ancient slumbering evil. Now trapped in the town by supernatural forces, you’re left with no option but to explore the mines below, battle enemies and bosses, and increase your abilities in hopes of finally escaping and returning home.
        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

        Comment


        • #94
          Του adventure της DoubleFine πλεον εχει ονομα. Λεγεται Broken Age.
          Και ενα prvto teaser ap'ton titloQ
          Do a barrel roll!

          Comment


          • #95
            Ρε παιδιά κάπου εδώ δεν υπήρχαν κάτι ποστ για το avgn game?
            Originally posted by Raf
            Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

            Comment


            • #96
              Εδώ είναι τα posts για το avgn game. Δεν χρησιμοποίησαν Kickstarter / Indiegogo, το έβγαλαν κατ' ευθείαν στο Steam Greenlight το οποίο πήρε το ΟΚ κιόλας μέσα σε μία εβδομάδα.

              PK World - Τα πάντα για Disney comics!

              Comment


              • #97
                Έγινε και αυτό.Τρέχει καμπάνια για να χρηματοδοτηθεί πνευματικό sequel του eternal darkness.Το όνομα αυτού shadow of the eternals.(όχι στο kickstarter,αλλά θεώρησα πως αυτό το τοπικ είναι το καταλληλότερο.)Στην ανάπτυξή του έχει αναλάβει ο dennis dyack,παραγωγός του eternal darkness.




                Το ιδιαίτερο είναι ότι το project θα είναι επεισοδιακής φύσης... Το ενάμισι εκατομμύριο που ζητάνε είναι ΜΟΝΟ για το πρώτο επεισόδιο διάρκειας 2 με 4 ωρών. Σαν λίγο τραβηγμένο μου ακούγεται να ζητάνε τέτοιο μεγάλο ποσό για το πρώτο επεισόδια ενός τίτλους που θα έχει στο τέλος 12 επεισόδια. Βέβαια είπανε ότι θα κάνουν refund αν δεν τα καταφέρουν αλλά ο dennis dyack δεν έχει και την καλύτερη φήμη, η silicon knights όταν την ήλεγχε αυτός ακύρωνε το ένα project μετά το άλλο.Κυκλοφόρησαν ένα μέτριο remake του metal gear solid,το blood omen δύο μάπα παιχνίδια για το χβοχ και to eternal darkness.Όλα τα άλλα είναι παιχνίδια που ακύρωσαν.Αυτό το ποστ στο neogaf τους ξεβρακώνει πραγματικά.




                Προσωπικά δεν τους έχω καθόλου εμπιστοσύνη,θεωρώ ότι είναι πέρα για πέρα αναξιόπιστος ο dyack.

                Εντιτ: Μέσα στον Ιούνιο κυκλοφορεί το shadowrun returns,άντε να δούμε τι θα γίνει.Πάντως έγινε το πρώτο άδειασμα των οπαδών από τους developers,ενώ είχαν υποσχεθεί ότι το παιχνίδι θα είναι drm free τελικά θα κυκλοφορήσει στο steam.Οι backers θα παραλάβουν drm free εκδόσεις όπως τους είχαν υποσχεθεί αλλά δεν θα είναι συμβατές με dlc,patches και λοιπές βελτιώσεις.Μεγάλη βλακεία από την μεριά των δημιουργών το να μην είναι συνεπείς στους φίλους της σειράς χωρίς τα χρήματα των οποίων δεν θα είχε αναπτυχθεί το παιχνίδι.


                Tidy!

                Do not blame me.Blame yourself or God.
                In Matsuno we trust.

                Comment


                • #98
                  Ακούγεται και για δεύτερη season στο shadow of the eternals εφόσον φτάσουν στο στόχο τους.
                  Nintendo I.D.: paixtis
                  3ds friend code: 2664-2347-7128

                  Comment


                  • #99
                    Δε θα τον φτασουν. Μ' αρεσει που βαλαν υψηλο στοχο και μαλιστα εκτος kickstarter σε δικο τους site, τουλαχιστον στο kickstarter εχεις και μια σιγουρια οτι αν δε φτασουν το στοχο θα παρεις τα χρηματα πισω. Ετουτοι εδω ειναι ικανοι να πουν "βγαλαμε 300,000 τελικα, θα φτιαξουμε ενα πετσοκομενο επεισοδιακι να σας παρηγορησουμε"
                    Do a barrel roll!

                    Comment


                    • Silicon Knights( τι Silicon Knights δλδ Dyack με νέο studio)... Πάλι καλά που βγάλανε το Blood Omen και το Eternal Darkness. Το demo που δείξανε προσωπικά μου ξύπνησε μια Eternal Darkness νοσταλγία αλλά ως εκεί. Θεωρώ και εγώ πως είναι τελείως αφερέγγυοι και είναι τουλάχιστον άκομψο να χρησιμοποιούν crowdfunding και να απαιτούν τόσα χρήματα για το spiritual sequel( βασικά το prologue από το spiritual sequel) ενός τίτλου για τον οποίο απλά και αόριστα υποστηρίζουν πως έχουν υποστήριξη της Nintendo. Όταν όμως ερωτούνται για το αν θα περιλαμβάνονται τα Sanity Effects( είναι trademark της Big N), χαρακτήρες από το Eternal Darkness etc τότε οι απαντήσεις είναι αόριστες και διπλωματικές. Για να μη σχολιάσω το 1.5 εκατομμύριο για το πρώτο μόνο επεισόδιο. Λάθος επιλογή... Θεωρώ πως αν είχαν να επιδείξουν κάτι το αξιολογο και η ίδια η Ninty θα τους έπαιρνε υπό τη σκέπη της- δεδομένης της ανάγκης που έχει το Wii U για καλούς τίτλους. Πιστεύω πως μάλλον μιλάμε για μια περίπτωση- αν το θυμάστε- Sadness.
                      «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                      Comment


                      • Originally posted by Sinclair View Post
                        Θεωρώ πως αν είχαν να επιδείξουν κάτι το αξιολογο και η ίδια η Ninty θα τους έπαιρνε υπό τη σκέπη της- δεδομένης της ανάγκης που έχει το Wii U για καλούς τίτλους. Πιστεύω πως μάλλον μιλάμε για μια περίπτωση- αν το θυμάστε- Sadness.
                        Από την άλλη επέδειξαν πολλά περισσότερα από παιχνίδια τύπου Double Fine Adventure, Wasteland κτλ, τα οποία δεν είχα ούτε artwork και συγκέντρωσαν 3-4 εκατομμύρια. Είδες teaser trailer και 9λεπτο gameply, πήρε μια πολύ καλή γεύση για τι πράγμα δίνεις τα 5$ (άλλο πολύ σημαντικό σημείο, ότι ναι μεν 1.5 μύριο για ένα επεισόδιο φαίνεται πολύ, αλλά το χαμηλότερο pledge με το οποίο παίρνεις το επεισόδιο είναι μόλις 5$).

                        Συμφωνώ ότι ο Dyack δεν είναι Schafer στην αξιοπιστία που μπορεί να εμπνεύσει, αλλά και το ποσό που έχει συγκεντρώσει είναι πολύ μικρό σε σχέση με άλλα projects. Οι λόγοι πολλοί, πάντως εγώ προσωπικά θεώρησα καλή την κίνηση να αποδεσμευτεί από το kickstarter (γιατί να παίρνει ο νταβάς το 5%; )και γενικότερα όλη την προώθηση του επιχειρήματος. Αλλά όπως φαίνεται δεν θα βρει ανταπόκριση.

                        Comment


                        • Σαφώς αλλά δε λέει κάτι το γεγονός πως παρά το φανατικό κοινό του πρώτου τίτλου μέσα σε 3 μέρες δεν έχουν μαζέψει πάνω από το 10% του στόχου?? Περί kickstarter διαφωνώ μιας και εκεί είσαι εξασφαλισμένος σαν funder. Δες εδώ τα terms για το δικό τους "kickstarter"
                          No Obligation. Precursor Games will use its commercially reasonable efforts to develop and produce the Game, and will apply all donations to the development and production of the Game and the other rewards. However, circumstances outside of Precursor Games’ control may make it impossible for Precursor Games to complete production of the Game or other rewards. Precursor Games is under no obligation to complete the Game, or in the event completion is impossible, return any of the donations it has received.
                          Συγγνώμη αλλά το συγκεκριμένο απόσπασμα δε μου κάθεται καλά.

                          Όσον αφορά τα projects που αναφέρεις μιλάμε για τίτλους που δεν έχουν θέση στο σύγχρονο gaming ή από την άλλη αποτελούν παραγωγές που μπορούν επιτευχθούν και παράλληλα να αποτελέσουν ποιοτικά games με σχετικά συγκρατημένο budget. Old school adventure game από τον Tim Schaffer και την Double Fine- που έχουν δώσει καλά δείγματα γραφής- και old school wrpgs από αξιοσέβαστους developers/ writers, 2d action-adventures, platformers κτλ Θεωρώ πως το συγκεκριμενο project είναι υπέρ τους δέοντος φιλόδοξο και εξυπηρετεί τη ματαιοδοξία του Dyack. Δεν μπορώ να πιστέψω πως θέλουν να αναπτύξουν με 1.5 εκ $ έναν ΑΑΑ τίτλο και να υποστηρίζουν πως αυτά αρκούν για το pilot episode ενώ με τα έσοδα από αυτό αισιοδοξούν πως θα αναπτύξουν τα επόμενα- μου φαίνεται προγραμματισμός στο πόδι. Όσον αφορά την κλίμακα του project, αν μιλούσαν για ένα spiritual successor στο πρώτο Blood Omen( top down action adventure) θα το θεωρουσα περισσότερο ρεαλιστικό.

                          Προσωπικά έδωσα τον οβολό μου τόσο για το Adventure της Double Fine όσο και για το Torment και από όσα βλέπω μέχρι στιγμής δεν πιστεύω να απογοητευθώ. Θα το έκανα και για το Shadows αλλά τα όσα βλέπω συν το αμαρτωλό παρελθόν του Dyack με ωθούν στο να είμαι συγκρατημένος. Ένα tech demo το οποίο υποστηρίζουν πως τρέχει σε Wii U αλλά όλα συνάδουν- σύμφωνα και με το neogaf- πως τρέχει σε PC με το button layout του Wii U pad δε με πείθουν. Ένα κλώνο του Eternal Darkness είδα με ομολογουμένως καλύτερα γραφικά( το art direction δε μου άρεσε). Δεν μπορώ να πιστέψω πως πήγαν σε publisher και δη στη Nintendo και τους έριξε πόρτα. Και καλώς ή κακώς η φερεγγυότητα του εκάστοτε developer, designer παίζει ρόλο... Δεν είναι το ίδιο πχ να μου ζητάει να κάνω fund project ο Molyneux και το ίδιο ο Blow ξέρω γω- όσο τραβηγμένη κι αν φαίνεται η σύγκριση.

                          Επίσης το episodic nature δε μου αρέσει για τον συγκεκριμένο τίτλο και θεωρώ πως θα τον απλώσει σε μεγάλο χρονικό διάστημα- 12 episodes? really σε πόσο σε 2-3 χρόνια??- με αποτέλεσμα να χάνει ο παίκτης την επαφή με τη συνέχεια του σενάριου και της ατμόσφαιρας η οποία παίζει μεγάλο ρόλο σε ένα τίτλο Eternal Darkness αλλά και του είδους( ακόμη και το Siren Blood Curse ολοκληρώθηκε σχετικά σύντομα αν και episodic). Επίσης όσο σκληρό κι αν ακούγεται, καλό και άγιο το Eternal Darkness όταν κυκλοφόρησε αλλά πλέον δεν παίζεται το ίδιο εύκολα μιας και ακολουθεί την λογική στο desing, χειρισμό etc των παλιών Resident Evil, Silent Hill. Επίσης παραμένει εμπόδιο το trademark της Nintendo η οποία το ανανέωσε σχετικά πρόσφατα ενώ η Precursor Games απαντά με ασάφειες λέγοντας πως υπάρχει μια στήριξη από την Nintendo- δεν μπορώ να πιστεψω πως η Nintendo έχει τα δικαιώματα και έτσι απλά θα τους αφήσει να χρησιμοποιήσουν ονόματα, τα sanity effects etc
                          «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                          Comment


                          • Παρεμπιπτόντως, στο περίπτερο που πήγα σήμερα, είδα πως το PC Master του μήνα μεταξύ άλλων έχει αφιέρωμα σε εξωφρενικές περιπτώσεις του Kickstarter. Δεν το αγόρασα, απλά το αναφέρω για όποιον ενδιαφέρεται.

                            PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                            Comment


                            • Originally posted by Sinclair View Post
                              Συγγνώμη αλλά το συγκεκριμένο απόσπασμα δε μου κάθεται καλά.
                              Τι δε σου καθεται καλα ακριβως; Το οτι ειναι απατεωνες και κομπιναδοροι;
                              Do a barrel roll!

                              Comment


                              • Originally posted by Ramparter View Post
                                Τι δε σου καθεται καλα ακριβως; Το οτι ειναι απατεωνες και κομπιναδοροι;
                                Δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα κατά τη γνώμη μου. Στην τελική έχουν δίκιο σε αυτό που γράφουν, άλλο το crowdfunding και άλλο το pre-order. Απλά η πλειοψηφία τα έχει μπερδέψει αυτά τα δύο και θεωρεί ότι όλα είναι pre-order. Σε αυτό φυσικά φταίνε και οι ίδιο οι δημιουργοί με τα rewards.

                                Εγώ πάντως από την αρχή το kickstarter, και γενικά το crowdfunding, το είχα αντιληφθεί ως δωρεά (donation) για να βοηθήσεις τον άλλο να πραγματοποιήσει ένα "όνειρο", τα rewards είναι απλά το bonus της υπόθεσης και ο τρόπος του δημιουργού να σε ευχαριστεί. Ακόμα και η ίδια η λέξη αποτελείται από το "επένδυση", που προφανώς περικλείει το νόημα του ρίσκου από μεριά του επενδυτή (backer). Ακόμα και στο Kickstarter αν κάποιος δημιουργός δεν καταφέρει να παραδώσει ότι υποσχέθηκε πέφτει στην δικαιοδοσία σου να τον κυνηγήσεις. Και εντάξει αν έχεις δώσει 1000+ δολάρια να κινηθείς νομικά, αλλά ποιος θα ασχοληθεί για 10-15$; Με λίγα λόγια παντού υπάρχει το ρίσκο είτε το καμουφλάρουν όπως στο Kickstarter, είτε το δηλώνουν ξεκάθαρα όπως εδώ.

                                Comment

                                Working...
                                X