Announcement

Collapse
No announcement yet.

Console vs PC vs Cloud gaming (remove amulet of logic before entering)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Somari
    replied
    Εγώ πάντως γράφω κώδικα στην Unity for XboxOne. Γενικά είναι πιο εργονομικό να γράφεις C# με χειριστήριο XBONE από ότι με keyboard + mouse.

    Leave a comment:


  • 丹野
    replied
    Originally posted by Enpsty View Post
    Τα έχουμε ξαναπεί. Οι pcαδες δίνουν λεφτά στο hardware όχι στο software. Αν δεν μπει σε humble bundle δεν το αγοράζουν. Οι ΑΑΑ παραγωγές δεν μπορούν να συντηρηθούν από τα PC μόνο.
    Οι PCαδες θα πρέπει να λένε ευχαριστώ στους κονσολάδες γιατί χωρίς αυτούς μεγάλη παραγωγή δεν θα βλέπανε ποτέ.

    Α, σόρρυ, ξέχασα ότι υπάρχει και το Star Cirizen. Αν θα υπάρξει δλδ.
    Αυτές οι ΑΑΑ παραγωγές δημιουργήθηκαν από τους υπολογιστές για να βγουν στις κονσόλες και στους υπολογιστές, οπότε οι κονσολάδες θα πρέπει να λένε ευχαριστώ στο PCMR, γιατί χωρίς αυτό δεν θα βλέπανε καν αξιόλογα παιχνίδια, όπως το Battle of Gods, στις κονσόλες.

    Χωρίς υπολογιστές δεν γίνονται τα παιχνίδια, οπότε... PCMR! ΟΛΟΙ οι δημιουργοί χρησιμοποιούν τους υπολογιστές για να δημιουργήσουν, κι έχουν τους υπολογιστές και τις κονσόλες για τεστς απλά.

    Deal with it!

    Πάρτε κι ένα βίντεο μουσικής βασισμένο στο PC Master Race και αφιερωμένο στους κονσολάδες. Ο υπολογιστής είναι ο θεός των κονσολάδων!
    Last edited by 丹野; 07-01-2018, 08:43 PM.

    Leave a comment:


  • Enpsty
    replied
    Τα έχουμε ξαναπεί. Οι pcαδες δίνουν λεφτά στο hardware όχι στο software. Αν δεν μπει σε humble bundle δεν το αγοράζουν. Οι ΑΑΑ παραγωγές δεν μπορούν να συντηρηθούν από τα PC μόνο.
    Οι PCαδες θα πρέπει να λένε ευχαριστώ στους κονσολάδες γιατί χωρίς αυτούς μεγάλη παραγωγή δεν θα βλέπανε ποτέ.

    Α, σόρρυ, ξέχασα ότι υπάρχει και το Star Cirizen. Αν θα υπάρξει δλδ.

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Originally posted by nooto View Post
    Βασικα εχω μια απορια, αφου το pc ειναι as big as consoles together και ''οι κονσολες κρατουν πισω την βιομηχανια'' γιατι οι developers δεν τις αγνοουν να τελειωνουμε? Θελω να πω, απο τη στιγμη που οι devs δεν την παλευουν με τις κονσολες και δεν μπορουν να φτιαξουν τα παιχνιδια που θελουν σε αυτα τα hardware και ταυτοχρονα το pc εχει το μισο market, γιατι δεν βγαινουν να φτιαξουν εκει τα παιχνιδια τους, οπως τα θελουν, χωρις περιορισμους, χωρις να ασφυκτιουν απο το κονσολαδικο hardware, και ετσι να εχει το pc αποκλειστικοτητες απο μεγαλους publishers? Γιατι η μονη ομαδα που το κανει αυτο ειναι η ομαδα του star citizen το οποιο περα οτι ειναι kickstarter θα κυκλοφορησει σε καμια 10ετια? Και αφου το pc ειναι τοσο μεγαλο market μπορει να γινει κατι τετοιο, απο τη στιγμη που το κανει η sony με το horizon και εχει κερδη φαντασου τι κερδη θα ειχαν οι μεγαλοι publishers οταν βγαζαν τα γαματα games που τωρα δεν μπορουν να βγαλουν, στο υπερhardware του pc και σε ενα market που ειναι μεγαλυτερο απο αυτο του PS4.

    Επισης γιατι παλια αυτο γινοταν? Γιατι games που δεν τρεχαν σε κονσολες βγαιναν αποκλειστικα στο PC και τωρα αυτο δεν γινεται παροτι το pc market μεγαλωσε και εγινε τοσο τεραστιο?

    Γιατι?

    Ε?
    Σας γλεντησε, φατε τη πουτσα του nooto τωρα. (Κριμα που δε ξερει απο star wars)

    Leave a comment:


  • Roronoa
    replied
    Originally posted by nooto View Post
    Βασικα εχω μια απορια, αφου το pc ειναι as big as consoles together και ''οι κονσολες κρατουν πισω την βιομηχανια'' γιατι οι developers δεν τις αγνοουν να τελειωνουμε? Θελω να πω, απο τη στιγμη που οι devs δεν την παλευουν με τις κονσολες και δεν μπορουν να φτιαξουν τα παιχνιδια που θελουν σε αυτα τα hardware και ταυτοχρονα το pc εχει το μισο market, γιατι δεν βγαινουν να φτιαξουν εκει τα παιχνιδια τους, οπως τα θελουν, χωρις περιορισμους, χωρις να ασφυκτιουν απο το κονσολαδικο hardware, και ετσι να εχει το pc αποκλειστικοτητες απο μεγαλους publishers? Γιατι η μονη ομαδα που το κανει αυτο ειναι η ομαδα του star citizen το οποιο περα οτι ειναι kickstarter θα κυκλοφορησει σε καμια 10ετια? Και αφου το pc ειναι τοσο μεγαλο market μπορει να γινει κατι τετοιο, απο τη στιγμη που το κανει η sony με το horizon και εχει κερδη φαντασου τι κερδη θα ειχαν οι μεγαλοι publishers οταν βγαζαν τα γαματα games που τωρα δεν μπορουν να βγαλουν, στο υπερhardware του pc και σε ενα market που ειναι μεγαλυτερο απο αυτο του PS4.

    Επισης γιατι παλια αυτο γινοταν? Γιατι games που δεν τρεχαν σε κονσολες βγαιναν αποκλειστικα στο PC και τωρα αυτο δεν γινεται παροτι το pc market μεγαλωσε και εγινε τοσο τεραστιο?

    Γιατι?

    Ε?
    Προφανως γιατι θελουν χρηματα οπως λεει και ο phantomduck, αυτος ειναι ο κυριος σκοπος για οσους επενδυουν σε videogames. Τωρα οι indies το βλεπουν ισως και λιγο διαφορετικα, αλλα προφανως και αυτοι τα βγαζουν σε κονσολες με την πρωτη ευκαιρια.

    Νομιζω το "οι κονσολες κρατανε τα PC πισω" ειναι περισσοτερο γνωμη των gamers και οχι τοσο των developers. Εμεις οι gamers θελουμε να δουμε εντυπωσιακα πραγματα, αυτο δεν σημαινει ομως πως οι developers εχουν το budget. Οσο και αν δυσκολευονται οι developers αναγκαστηκα θα βγαλουν το παιχνιδι και σε κονσολα γιατι το θελει και εκει ο κοσμος. Το οτι στο τελος της προηγουμενης γενιας επρεπε να κανουν παπαδες για να τρεξουν σχετικα εξιοπρεπει μερικα παιχνιδια ειναι fact, οπως και οτι λογω περιορισμων σε hardware καποια στοιχεια ηταν αδυνατον να ενταχθουν (μεγαλοι χαρτες, πολλα physics κτλ).

    H sony θα εβγαζε χρηματα αν εβγαζε τα παιχνιδια της σε PC, αλλα τα exclusives ειναι ενας απο τους ελαχιστους λογους που οι κονσολες επιβιωνουν στην σημερινη εποχη.
    Αν πεσουν οι πωλησεις του ps4 στο μισο θα πεσουν και οι πωλησεις software στο μισο. Αν απο 100εκ τεμαχια software πεσει στα 50εκ τοτε χανει 50εκ χ 5-6$ στο τεμαχιο σε royalties, τον χρονο χωρις να υπολογιζουμε τα τρελα ΤΣΑΜΠΑ λεφτα που βγαζει απο συνδρομες ps+ εχοντας ομηρους τους gamers.
    Οποτε δεν αξιζει να καταστρεψει οτι εχει χτισει. Η microsoft επελεγε να στηριξει PC, δεν το εκανε απο την καλη της την καρδια, απλα βλεπει πως δεν της βγαινουν τα κουκια πια και εχει πεσει πολυ το xbox και παει για plan b.
    Btw εχουμε δει καποιες κυκλοφοριες σε steam απο sony. Το helldivers και το everybody's gone to the rapture http://store.steampowered.com/search...0Mobile,%20Inc. ειναι μεν απο indie devs αλλα τα δικαιωματα τα εχει η sony. Οποτε ποτε μην λες ποτε, εστω για low profile games.

    Leave a comment:


  • Phantom Duck
    replied
    Για τα $$$. Ο κάθε developer μπορεί ενίοτε να είναι φανμπόης, όμως όταν δει τα φράγκα που θα το αποφέρει ένα νέο κανάλι διανομής (όποιο και αν είναι αυτό, κονσόλα της Sony, MS, Nintendo, PC) είναι διατεθειμένος να ξεχάσει τα πάντα. Και τώρα που όλα τα συστήματα έχουν λίγο πολύ παρόμοια αρχιτεκτονική (x86) είναι πιο εύκολο από άλλες εποχές που έπρεπε να επιλέξει αναγκαστικά μεταξύ PC, PS1 ή Ν64 ξέρω 'γω. Τους τσακωμούς για τα console wars τους αφήνει για κάτι καμένους στο διαδίκτυο όπως εμάς, όσο αυτός τρώει στην υγειά των κορόιδων που τον υπερασπίζονται / κατακεραυνώνουν μετά μανίας
    Last edited by Phantom Duck; 03-01-2018, 07:38 PM.

    Leave a comment:


  • nooto
    replied
    Βασικα εχω μια απορια, αφου το pc ειναι as big as consoles together και ''οι κονσολες κρατουν πισω την βιομηχανια'' γιατι οι developers δεν τις αγνοουν να τελειωνουμε? Θελω να πω, απο τη στιγμη που οι devs δεν την παλευουν με τις κονσολες και δεν μπορουν να φτιαξουν τα παιχνιδια που θελουν σε αυτα τα hardware και ταυτοχρονα το pc εχει το μισο market, γιατι δεν βγαινουν να φτιαξουν εκει τα παιχνιδια τους, οπως τα θελουν, χωρις περιορισμους, χωρις να ασφυκτιουν απο το κονσολαδικο hardware, και ετσι να εχει το pc αποκλειστικοτητες απο μεγαλους publishers? Γιατι η μονη ομαδα που το κανει αυτο ειναι η ομαδα του star citizen το οποιο περα οτι ειναι kickstarter θα κυκλοφορησει σε καμια 10ετια? Και αφου το pc ειναι τοσο μεγαλο market μπορει να γινει κατι τετοιο, απο τη στιγμη που το κανει η sony με το horizon και εχει κερδη φαντασου τι κερδη θα ειχαν οι μεγαλοι publishers οταν βγαζαν τα γαματα games που τωρα δεν μπορουν να βγαλουν, στο υπερhardware του pc και σε ενα market που ειναι μεγαλυτερο απο αυτο του PS4.

    Επισης γιατι παλια αυτο γινοταν? Γιατι games που δεν τρεχαν σε κονσολες βγαιναν αποκλειστικα στο PC και τωρα αυτο δεν γινεται παροτι το pc market μεγαλωσε και εγινε τοσο τεραστιο?

    Γιατι?

    Ε?
    Last edited by nooto; 03-01-2018, 06:30 PM.

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    "Naturally, the biggest video-game market right now is the mobile which accounts for 43%."

    Α ρε κακομοίρηδες.Master race σου λέει μετά και είναι δεύτεροι.
    Επομένως,στις πωλήσεις είναι πρώτα τα κινητά,δεύτερη η Mustard Race,τρίτες οι κονσολάρες.
    Βλέποντας τι σαπίλα υπάρχει στην πρώτη κατηγορία μπορούμε να συμπεράνουμε πως η ποιότητα είναι αντιστρόφως ανάλογη.
    Επομένως στο θέμα παιχνιδάρες και ποιότητα,πρώτες οι κονσολάρες,δεύτερη η Mufa race,τρίτα τα κινητά.
    Συμπέρασμα;Μια ζωή στην μετριότητα και μια ζωή δεύτερες θα είστε.
    Le poule!!!

    Leave a comment:


  • Roronoa
    replied
    PC games sales in 2017 are almost as big as all console sales combined

    PC gaming appears to be in a really healthy stage. Today, GamesIndustry published some interesting statistics about the video-game sales of 2017. GamesIndustry reached out numerous analysts in order to create the following graph, and browsed through lots of financials and sales figures.

    As we can see, PC gaming accounts for 28% of the total game market in 2017, whereas consoles (this includes all consoles) accounts for 29%. As such, and if we compare the PC individually with each console, we can easily see how more profitable PC gaming actually is.

    Going into slightly more details, PC gaming generated $32.3 billion in 2017 and saw a YoY growth of 1.4%. Boxed and downloaded PC games generated $27.1 billion whereas browser PC games generated for $5.2 billion.

    Naturally, the biggest video-game market right now is the mobile which accounts for 43%.


    PC gaming appears to be in a really healthy stage. Today, GamesIndustry published some interesting statistics about the video-game sales of 2017. GamesIndustry reached out numerous analysts in order to create the following graph, and browsed through lots of financials and sales figures. As we can see, PC gaming accounts for 28% of the total game market … Continue reading PC games sales in 2017 are almost as big as all console sales combined →


    2017 has been a busy year for the world of video games and it's nigh on impossible to quantify everything that has happ…

    Leave a comment:


  • nooto
    replied


    To βαζω εδω αν και δεν αφορα το console vs pc αλλα κατι που προσωπικα βρισκω πολυ πιο ενδιαφερον, το console wars παλιας κοπης, οπου σε επιπεδο marketing τουλαχιστον θα μεινει στην ιστορια πιστευω. Το καναλι ειναι ελληνικο αλλα θεωρω οτι εχει μερικα πολυ καλα βιντεο. Το βιντεο βασιζεται στο βιβλιο console wars απο τον Blake Harris που εχει πολυ backstage με συνεντευξεις απο ατομα που ηταν στο τιμονι εκεινες τις εποχες.

    Ειναι ολοκληρη σειρα που φτανει μεχρι και την προηγουμενη γενια. Το συγκεκριμενο βιντεο το επελεξα κυριως επειδη εχει την επικη και ιστορικη στιγμη (στο 12.50) που ανεβαινει ο προεδρος της scea με χαρτια μαζι του για να παρουσιασει στην e3 (τοτε ces) το psone και το μονο που λεει ειναι 299 και κατεβαινει . Αγαπημενο μου επισης και αυτο μιας και κατα βαση ειναι αφιερωμα στο dreamcast.

    Last edited by nooto; 23-09-2017, 10:40 PM.

    Leave a comment:


  • petran79
    replied
    Eπαιξά Ocean Hunter σε Ultra Wide Screen στο Segamodel3.

    Aν και δεν συγκρίνεται με το πραγματικο cab σε ατμόσφαιρα, ήταν κάτι μοναδικό.

    Leave a comment:


  • Evans
    replied
    Μάλλον έχει παραπάνω active users όμως.

    Leave a comment:


  • nooto
    replied
    Πιστευα οτι το steam εχει παραπανω χρηστες απο το psn και το live μαζι για να πω την αληθεια.

    Leave a comment:


  • Roronoa
    replied
    Originally posted by Raf View Post
    Τις προάλλες διάβαζα πως το XBL έχει τα διπλάσια μέλη από το PSN (και παραξενεύτηκα μάλιστα γιατί θα περίμενα το αντίθετο)... Τι παίζει;
    Αλλο ο συνολικος αριθμος μελων και αλλο οι active users.

    Leave a comment:


  • Evans
    replied
    Το PS4 έχει πουλήσει 60 κάτι εκατομμύρια, οπότε αρκετός κόσμος απλώς άλλαξε στρατόπεδο halfway through της προηγούμενης γενιάς. Φαντάζομαι τουλάχιστον.

    Leave a comment:

Working...
X