Announcement

Collapse
No announcement yet.

Retro VS New games

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Δεν νομίζω ότι οι υπηρεσίες για dlc έχουν μεγαλώσει τόσο για να θέτουμε τέτοιο ερώτημα. Έχει πολύ δρόμο ακόμα αν και προσωπικά πιστεύω ότι το "μπαμ" δεν πρόκειται να γίνει ποτέ.

    Από τη μια έχουμε το modern gameplay, το οποίο κακά τα ψέματα, μέσα στις άπειρες διαφοροποιήσεις του (θετικές ή αρνητικές με βάση κυρίως το υποκειμενικό κριτήριο) από το retro gaming, έχει εξελίξει πολλά πράγματα. Το modern gaming είναι σε θέση να δώσει εμπειρίες που το retro gaming, είτε αδυνατούσε, είτε απλά δε τα κατάφερνε στον ίδιο βαθμό να προσφέρει. Γενικότερα είμαι της άποψης ότι από πλευράς συνολικής εμπειρίας, το modern gaming είναι ανώτερο από το retro. Άσχετα από το τι προτιμάει κανείς ανάμεσα στα δυο, δύσκολα μπορεί να παραγνωρίσει το γεγονός ότι μια εμπειρία ανάλογη του Bioshock, του Shadow of the Colossus, του Half-Life 2 ή του Halo, δύσκολα μπορούσε κανείς τη βιώσει στην εποχή των 8 και των 16bit, ή για να ακριβολογώ, δύσκολα η συγκεκριμένη σχολή μπορούσε να την αποδώσει. Εν κατακλείδι, imo το modern gaming είναι σε θέση να προσφέρει πιο ολοκληρωμένες εμπειρίες από το retro. [/b]
    +1

    Προφανως και η φιλοσοφια μου δε συμβαδιζει με αυτη της πλειοψηφιας, αλλα πλεον εστιαζω σε οτιδηποτε ειναι συντομο, ανταγωνιστικο, εχει περιθωρια βελτιωσης[/b]
    Αυτό που λες εδώ μπορεί να εμμηνευθεί ποικιλοτρόπως. Προσωπικά θεωρώ τελείως ανούσιο το να κάθεται κάποιος π.χ με τις ώρες και να προσπαθεί να κάνει τέλειο σκορ στο Ikaragua. Υπάρχει μία λεπτή γραμμή μεταξύ του χαλαρώματος/διασκέδασης και της αποβλάκωσης. Κάπου εδώ όμως η κουβέντα ξεφεύγει και πάει στο πως αντιλαμβάνεται ο καθένας την ασχολία του με vg και για αυτό δεν θα επεκταθώ.
    Πάντως συμφωνώ μαζί σου στο κομμάτι για το multi, μόνο που θα σου πω ότι ο χαβαλές και το fun factor δεν έχει να κάνει με retro και new, και τα 2 είναι το ίδιο πράγμα στην συγκεκριμένη περίπτωση. Όταν είσαι με παρέα, οτι και να παίξεις θα περάσεις καλά.

    Comment


    • #17
      O Xenov (όπως κι εγώ) ήθελε να αναφερθεί με αυτόν τον τρόπο στο skill και στην καμπύλη μάθησης των arcade έναντι των retail τίτλων. Για μένα ούτε καν τείθεται θέμα σύγκρισης, στα μεν έχεις άπειρα περιθώρια και ποτέ δε σταματάς να μαθαίνεις, στα δε τα πάντα είναι περιορισμένα. Όταν φτάνεις στο επίπεδο να διαβάζεις στρατηγικές, να βλέπεις videos, να αναπτύσεις το δικό σου στυλ παιξίματος και όλα αυτά για χρόνια στο ίδιο game...

      Comment


      • #18
        προσωπικα ψηφισα υπερ των νεων παιχνιδων.πιστευω πως ως gamers πρεπει να εξελλιζομαστε και οχι να μενουμε στασιμοι.δεν λεω καλα τα παλια και κλασικα παιχνιδια η τεχνολογια βαδιζει με γοργους ρυθμους και πρεπει να την ακολουθησουμε για να μην χαθουμε στο περασμα του χρονου.

        Comment


        • #19
          Sub ποια ειναι ι συγκριση, η χαλαρωση με την αποβλακωση; Χμ μαλιστα.
          Αnyway, εγω θεωρω ανουσια πολλα αλλα πραγματα σχετικα με τα games, αλλα ολα ειναι σχετικα.
          Η προσπαθεια για οτιδηποτε "καμενο" οπως αυτο που αναφερεις σου αφηνει τουλαχιστον το αισθημα οτι εκανες κατι που δε μπορει να κανει καποιος αλλος... ή μαλλον κατι που καποιοι αλλοι δε θα μπορεσουν να κανουν ποτε.. Οκ το λεω πολυ χυμα, αλλα φανταζομαι πιανετε την ουσια του θεματος.

          Comment


          • #20
            Κατά την άποψή μου δεν είναι θέμα καψίματος.Απλά σε κάποια παιχνίδια-και δη τα arcade-πρέπει να εξοικιωθείς με τους μηχανισμούς και να τους κατανοήσεις για να κάνεις πρόοδο.Και βλέποντας πως γίνεσαι καλύτερος είναι μια ανταμοιβή για τον κόπο σου.Βασική προϋπόθεση φυσικά είναι να σε ελκύει το game.Αν παίζεις πχ Rez ή οποιοδήποτε άλλο παιχνίδι(από Ikaruga μέχρι Τetris)επειδή είναι της μόδας,είτε επειδής είναι ψαγμένο και cult και πρέπει να δείχνουμε εναλλακτικοί που λέει και ο Τζιμάκος,αλλά στην ουσία δε σου αρέσει σαν παιχνίδι,αυτό θα φανεί.

            Χθες για παράδειγμα ξεκίνησα το every extend extra στο psp,που θεωρείται δύσκολο.Όντως μέσα σε playthrough μιας ώρας είχα παίξει 6-7 φορές την πρώτη πίστα και 3-4 τη δεύτερη την οποία δεν κατάφερα να τελειώσω.Ωστόσο δεν απογοητεύτηκα αλλά θα συνεχίσω την ενασχόληση-ακόμη και με δόσεις των 30 λεπτών-γιατί μέσα στη μία ώρα είδα ουσιαστική πρόοδο στα skills μου(βοηθά αρκετά και το tutorial αλλά πάνω από όλα η τριβή με τον τίτλο)

            Αν κάποιος έπαιζε Gunbird 2 για παράδειγμα και περίμενε να το τελειώσει με τη μία ή χρησιμοποιώντας 30 credits και μετά διαμαρτυρόταν για τη διάρκεια,imo χάνει την ουσία.Το θέμα του high score ήταν η πρωταρχική ουσία του gaming,όπως και της προόδου των skills του παίκτη.Σε κάποια games αυτό είναι που μετράει,ο καλως εννοούμενος ανταγωνισμός(ξέρω φαίνεται οξύμωρο).Με την ίδια λογική καμένος μπορεί να θεωρηθεί αυτός που λιώνει το pro evo η το fifa γιατί απλούστατα δε θέλει να χάνει αλλά και επειδή-το κυριότερο-απολαμβάνει το παιχνίδι.Προσωπικά δε βρίσκω κάτι το μεμπτό σε αυτό.

            Κλασική προσωπική εμπειρία είναι το Contra III.Όταν το είχα αγοράσει Α γυμνασίου είχα παίξει το normal και το easy.Το hard απλά δε μου έκανε και βαριόμουν να τσεκάρω ξανά το ίδιο παιχνίδι που είχε διάρκεια-αν είναι δυνατόν έλεγα-1 ώρα το πολύ.Το πούλησα και ξεμπέρδεψα.Έχει ο καιρός γυρίσματα όμως και σε περσινή ενασχόληση με τον τίτλο σπατάλησα 10άδες ώρες για να μάθω κάθε pattern,κάθε εχθρό για να δω το τέλος.Αυτή ήταν η ουσία του παιχνιδιού που την πρώτη φορά μου είχε διαφύγει εντελώς(περιττό να πω πως στο hard o τίτλος μεταμορφωνόταν σε πολλά επίπεδα σε υπέροχο παιχνίδι)
            «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

            Comment


            • #21
              Το skill σαν έννοια όπως το ανέφερε ο Xenovagrant το "καμένο" αυτό επίτευγμα δηλ. που κατορθώνεις πράγματα που δεν μπορεί ο άλλος υπάρχει λογικά και στις 2 κατηγορίες τόσο στα retail όσο και στα DLC.Από κει και πέρα όλα είναι θέμα διασκέδασης ή ψυχαγωγίας και αν θέλει κάποιος να επιγκεντρώσει το ενδιαφέρον για κάτι πιο challenging πάνω σε ένα τίτλο το κάνει και τελειώνει.Περιττό να πω ότι αν ο τίτλος σε ελκύει ασχολείσαι περισσότερο άσχετα αν διαθέτει μεγάλη ή μικρή πρόκληση.


              Βάλτε ένα Halo 3 με ΟΛΑ τα χρυσά skulls ενεργοποιημένα (προσωπικά με γονατίζουν ακόμα) στο legendary κι αν βγάλετε ένα επίπεδο να μου σφυρίξετε.Εδώ ταιριάζει το challenge που αναζητούν μερικοί πέρα από τα γνωστά απαιτητικά DLC παιχνίδια.

              Κάπως εκτός θέματος:Δανείζομαι αυτή την πρόταση από τον Xeno έτσι για να ξέρουμε και που βρισκόμαστε διότι αρχίζει να χάνεται κι αυτό.
              καλυτερα να διασκεδασω με ο,τι με ευχαριστει με παρεα κατα προτιμηση ή μονος, παρα να παιζω ο,τι ο κοσμος θεωρει καλο απλα για να λεω πως το επαιξα κι εγω.[/b]

              Comment


              • #22
                Ναι αυτο που αναφερεις αρχικα εννοειται πως υπαρχει παντου και δεν ειναι θεμα DLC ή retail, αλλα οκ ειναι πιο πολυ θεμα old school φιλοσοφιας, η οποια πλεον οπως ειναι λογικο αλλωστε, εχει περιοριστει αρκετα.

                Comment


                • #23
                  Όντως αλλά περιορίστηκα εκεί λόγω ότι ο Ferryman έκανε αναφορά μόνο σε DLC XBLA,Virtual Console,PSN υλικό.Αν δεν το λάβουμε υπόψιν αυτό το πράγμα απόκτά ευρύτερη σημασία και θα αρχίσουμε να ψαχνόμαστε περισσότερο.

                  Comment


                  • #24
                    Sub ποια ειναι ι συγκριση, η χαλαρωση με την αποβλακωση; Χμ μαλιστα.
                    Αnyway, εγω θεωρω ανουσια πολλα αλλα πραγματα σχετικα με τα games, αλλα ολα ειναι σχετικα.
                    Η προσπαθεια για οτιδηποτε "καμενο" οπως αυτο που αναφερεις σου αφηνει τουλαχιστον το αισθημα οτι εκανες κατι που δε μπορει να κανει καποιος αλλος... ή μαλλον κατι που καποιοι αλλοι δε θα μπορεσουν να κανουν ποτε.. Οκ το λεω πολυ χυμα, αλλα φανταζομαι πιανετε την ουσια του θεματος.
                    [/b]
                    Δεν είναι αυτή η σύγκριση, απλά εκεί που το πήγες το θέμα είπα ότι υπάρχουν ας πούμε 2 κατηγορίες. Πάντως μην συγχέεις το ανούσιο με την αποβλάκωση δεν είναι ταυτόσημες έννοιες. Αν ρωτήσεις κάποιον που δεν ασχολείται με τον χώρο το πιθανότερο είναι να σου πει πως όλα ta vg είναι ανούσια, αυτό δεν λέει κάτι. Όταν όμως κάποιος κάθεται με τις ώρες για να πετύχει το τέλειο σε ένα παιχνίδι τότε αυτός μάλλον χαρακτηρίζεται αποβλακωμένος άσχετα με το τι θεωρεί ο καθένας ανούσιο.

                    Γενικά ειναι αντίθετο στην φιλοοφία μου το να κάνεις κάτι μόνο και μόνο για να την "λες" στους άλλους. Θυμίσου τα όσα έγραφες για τα achievments στο 360.

                    Εκεί που θα συμφωνήσω μαζί σου είναι για το challenging sto multi. Προφανώς σε όσο πιο υψηλό επίπεδο παίζεις τόσο μεγαλύτερη είναι και η διασκέδαση-κόντρα-χαβαλές.

                    Comment


                    • #25
                      Δε νομιζω να αναιρω πουθενα τα οσα ειπα περι achievements.
                      Απλα χωριζω στο μυαλο μου τα πραγματα που μπορουν να γινουν μεσα σε λιγα λεπτα, αν εχεις τα καταλληλα skills και αυτα που ειναι τραγικα ευκολα, αλλα χρονοβορα, αλλα παρολαυτα καποιος θα τα κανει για το virtual reward της υποθεσης.

                      Comment


                      • #26
                        Δε νομιζω να αναιρω πουθενα τα οσα ειπα περι achievements.
                        Απλα χωριζω στο μυαλο μου τα πραγματα που μπορουν να γινουν μεσα σε λιγα λεπτα, αν εχεις τα καταλληλα skills και αυτα που ειναι τραγικα ευκολα, αλλα χρονοβορα, αλλα παρολαυτα καποιος θα τα κανει για το virtual penis της υποθεσης.
                        [/b]
                        Fixed
                        Originally posted by Raf
                        Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                        Comment


                        • #27
                          Σωστος .
                          Και πριν καποιος πει α αυτο υπαρχει στα retro και το αλλο στα νεα; Οχι δεν ισχυει.
                          Φυσικα και θες πολυ skill για να κανεις αυτα που λεγε ο Ren στο Halo, γιατι οντως εγω δεν θα τα καταφερω ποτε, αφου δεν εχω τα απαιτουμενα skills.
                          Πιο πολυ μιλουσα για χαζομαρες οπως στο Dead Rising (λεμε τωρα) που σου λεει kill 10000000000000 zombies και καποιος θα κατσει να το κανει για να παρει 50gs.

                          Οκ σε καποιους φαινεται λογικο και δικαιωμα τους, εγω τη γνωμη μου ηθελα να πω επι του θεματος και να κανω εναν σαφη διαχωρισμο για να μη λετε.

                          Comment


                          • #28
                            To skill δεν ειναι μετρισιμη μοναδα, το Halo στο live το καταφερε καλυτερα απο ολα τα αλλα παιχνιδια να αποτυπωσει οσο το δυνατον καλυτερα την ικανοτητα του παιχτη με βαθμους και σαρδελες, ομως και παλι για μενα το skill ειναι μονο in game και τα στατιστικα το μονο που κανουν ειναι να σε παρπλανουν τα χει πει και ο προφητης Ακιρα Τοριγιαμα χρονια πριν!

                            Περα απο αυτο καθε παιχνιδι που παιζουμε ειναι μοιραιο να γινει ρετρο βρισκω ατοπο το θεμα.

                            Comment

                            Working...
                            X