Announcement

Collapse
No announcement yet.

Indie/Fan Made

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Ramparter View Post
    Το entry μας στο Global Game Jam. http://globalgamejam.org/2013/cpr-co...y-resurrection



    Για windows phone το φτιαξαμε αλλα ανεβασα και μια εκδοση windows για να μπορει να το παιξει ευκολα οποιος θελει.

    Καντε ενα κοπο εγκαταστησετε, θα θελα πολυ να δω σχολια/γνωμες.
    Μόλις το δοκίμασα και επί της ευκαιρίας είδα και κάποια άλλα από το global game jam.

    Για παιχνίδι που έγινε σε 48 ώρες προφανώς είναι πολύ καλή προσπάθεια και συγχαρητήρια. Φαίνεται επίσης ότι έχετε δουλεψει στο ΧΝΑ και κάποια πράγματα σας βγαίνουν εύκολα πλέον. Τώρα σαν ιδέα γενικότερα δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε, κυρίως γιατί ήταν απλοϊκό το gameplay και χωρίς καμμία πρόκληση. Για τον 48ώρο περιορισμό αυτό είναι ίσως και αναμενόμενο, αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ πως μπορεί αυτή η ιδέα να εξελιχθεί σε κάτι πιο δυνατό. Αν έχετε σκεφτεί πράγματα και μπορείς να τα μοιραστείς θα ήταν πολύ ενδιαφέρον.

    Δοκίμασα και το Moments of Truth που βγήκε πρώτο. Σαν ιδέα το βρήκα ωραίο, αν και δεν πιστεύω ότι μπορεί να σταθεί σαν full game με αυτή τη μορφή, αλλά σαν mini-game σε κάποιο άλλο παιχνίδι ως τρόπο να κατευθείνεις NPCs θα μπορούσε να λειτουργήσει άψογα. Για παράδειγμα θα μπορούσε να αποτελεί μηχανισμό στο Remember Me που θα βγάλει η Capcom.

    Comment


    • Σε σχέση με αυτό που βγάλατε στον προηγούμενο διαγωνισμό νομίζω είναι πολύ κατώτερο. Βέβαια οκ το προηγούμενο μάλλον ήταν πααααρα πολύ καλό για τα δεδομένα τέτοιων διαγωνισμών οπότε δεν είναι και τόσο εύκολο να βγάζατε κάτι ανάλογο. Αν και αυτό που βγάλατε οπτικά ήταν τουλάχιστον αξιοπρεπές, σαν ιδέα θα έλεγα πως ήταν αδιάφορη.

      Comment


      • Το θεμα ειναι οτι αυτη τη φορα ρισκαραμε και καναμε κατι καινουργιο για μας - το παιχνιδι κανονικα παιζεται σε windows phone με accelerometers οποτε αυτο μας εφαγε ωρα οπως επισης και το να στησουμε μια engine απο το 0 με σφαιρικα αντικειμενα. Βεβαια το μεγαλυτερο προβλημα ειναι οτι για platformer ξεκινησαμε και αλλιως μας προεκυψε και το λεω με πολυ τσαντιλα μεσα μου γιατι υπηρξαν διαφωνιες και φαγαμε πολυ ωρα και τελικα φυγαμε απο το platformer που ειχα στο μυαλο μου.

        Παρ'ολα αυτα η ιδεα εχει προοπτκες Spahar γιατι μπορουμε να βαλουμε πολλες πληροφοριες για το συστημα και το game να γινει πολυ ολοκληρωμενο educational με δυνατοτητες επεκτασεις μελλοντικα σε αλλα συστηματα.

        @Sub zero
        Δε θα ηταν δυσκολο να βγαλουμε κατι αναλογο με το προηγουμενο εχοντας παραπανω εμπειρια απλα ειπαμε να δοκιμασουμε κατι διαφορετικο, δε πηγαμε τοσο για τη νικη οσο για τη πρωτοτυπια και μαλλον μας βγηκε σε καλο γιατι αρκετοι εδειξαν ενδιαφερον τελικα για το concept και για το γεγονος οτι τρεχει σε windows phone. Ενας διαγωνισμος σα το game jam ειναι καλη ευκαιρια να δοκιμασεις κατι που υπο αλλες συνθηκες δε θα εκανες ποτε.

        Anyway αναμενομενα τα σχολια (περιμενω κι απο αλλους) αφου κι εγω ο ιδιος ξενερωσα γιατι στο τελος μετα απο τοσους πειραματισμους και μπρος πισω καταληξαμε σε κατι βαρετο.
        Do a barrel roll!

        Comment


        • Εκπαιδευτικά όντως θα μπορούσε να εξελιχθεί. Πρέπει όμως να δημιουργήσετε καλύτερο μηχανισμό για την "δημιουργία" του κάθε πλανήτη, και όχι απλά τη συλλογή κάποιων εικονιδίων.

          Προσωπικά θα μου άρεσε να είναι πιο μεγάλοι οι πλανήτες σε μέγεθος, και ας μην φαίνονται ολόκληροι στην οθόνη. Αυτό ίσως έδινε περισσότερες επιλογές για γρίφους κτλ.

          Γενικά έχετε σκοπό να το συνεχίσετε;

          Comment


          • Originally posted by Spahar View Post
            Εκπαιδευτικά όντως θα μπορούσε να εξελιχθεί. Πρέπει όμως να δημιουργήσετε καλύτερο μηχανισμό για την "δημιουργία" του κάθε πλανήτη, και όχι απλά τη συλλογή κάποιων εικονιδίων.
            Οπωσδήποτε αυτο, ειναι το μεγαλυτερο μειον αυτη τη στιγμη.

            Originally posted by Spahar View Post
            Προσωπικά θα μου άρεσε να είναι πιο μεγάλοι οι πλανήτες σε μέγεθος, και ας μην φαίνονται ολόκληροι στην οθόνη. Αυτό ίσως έδινε περισσότερες επιλογές για γρίφους κτλ.
            Ηταν ενα σημειο αρκετης συζητησης και διαφωνιας αυτο. Η κοντινη καμερα βεβαια εχει νοημα αν υπαρχει κατι να δεις (ή να κρυψεις).

            Originally posted by Spahar View Post
            Γενικά έχετε σκοπό να το συνεχίσετε;
            Ναι.
            Do a barrel roll!

            Comment


            • XNA is Dead

              Όπως μπορείτε να διαβάσετε και εδώ, το ΧΝΑ μας αφήνει χρόνους σύντομα. Επισημοποιήθηκε ότι δεν θα λάβει άλλο update (το τελευταίο ήταν η έκδοση 4.0 το 2010) και το 2014 θα αποσυρθεί τελείως. Το indie κανάλι του Xbox μπορεί να ήταν κατά κύριο λόγο σκουπιδότοπος, με ευθύνη κυρίως της MS (μου φαίνεται το έχουμε συζητήσει και παλιότερα το θέμα εδώ), αλλά όπως και να το κάνουμε είναι δυσάρεστη αυτή η κίνηση. Μην ξεχνάμε ότι διαμάντια του XBLA, όπως το Dust: An Elysian Tale, ξεκίνησαν και υλοποιήθηκαν στο ΧΝΑ.

              Προσωπικά είχα ενθουσιαστεί πολύ όταν είχε πρωτοανακοινωθεί, "youtube των videogames" το είχαν αποκαλέσει οι τότε ιθύνοντες της MS, και ανεξαρτήτως από το αποτέλεσμα στεναχωριέμαι ιδιαίτερα για αυτή την εξέλιξη. Είναι πολύ κρίμα που η MS αντί να διορθώσει τα στραβά αποφάσισε να το πετάξει τελείως. Την συγκεκριμένη απόφαση την αντιλαμβάνομαι σαν μία ακόμα προσθήκη στην κακή εικόνα που βγάζει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια προς τα έξω (λίγα exclusives, προώθηση Kinect, υπηρεσίες over games κτλ).

              R.I.P XNA.

              Comment


              • Υπαρχει βεβαια το MonoGame οπως λεει και στο αρθρο.
                Do a barrel roll!

                Comment


                • Originally posted by Ramparter View Post
                  Υπαρχει βεβαια το MonoGame οπως λεει και στο αρθρο.
                  Δεν το είχα ξανακούσει πριν διαβάσω το άρθρο, αλλά από ότι κατάλαβα αυτό που κάνει το MonoGame είναι να παίρνει ένα ΧΝΑ παιχνίδι και να το μετατρέπει σε iOS, Android κτλ. Πολύ καλό αυτό για κάποιον που φτιάχνει ένα ΧΝΑ παιχνίδι και θέλει να το δει και σε άλλες πλατφόρμες, αλλά από τη στιγμή που η ίδια η MS παύει να υποστηρίζει το ΧΝΑ, αυτό σημαίνει ότι σταδιακά το ΧΝΑ θα είναι άχρηστο για Xbox (το επόμενο προφανώς) και Windows Phone παιχνίδια. Αν λοιπόν στόχος είναι εξαρχής να φτιάξεις ένα παιχνίδι για iOS ή Android για ποιο λόγο πλέον να ασχοληθείς με ένα framework που βασικό του πλεονέκτημα ήταν τα Xbox games;

                  Εσείς το έχετε χρησιμοποιήσει το MonoGame; Αποτελεί στην ουσία ξεχωριστό framework ή όχι;

                  Comment


                  • Δε το χω χρησιμοποιησει και δε το χω ψαξει πολυ γιατι εχει και ενα κοστος αλλα μπορει καλλιστα να αντικαταστησει το xna και να γραφεις παιχνιδια σε αυτο τα οποια στη συνεχεια να ειναι συμβατα και με Windows 8, Windows phone 8 και ποιος ξερει ισως και με το επομενο xbox.
                    Do a barrel roll!

                    Comment




                    • Το indie game που περιμένω περισσότερο μετά το Witness.

                      Description

                      You are a Restorer, an individual with a lost identity who is sent into the minds of mentally ill humans to restructure their broken memories. Tasked with restoring the mind of a client named Jean you must explore the depths of her memories in order to rebuild the fragile structures within.

                      Restore her memories. Restore yours.

                      Features

                      • Restructure the world around you using your powers of restoration.
                      • Use memory artefacts to solve cryptic puzzles of the mind.
                      • Navigate a hand-painted world where science-fiction meets the English coastline.
                      • Immerse in a mature tale of love, loss, hope and freedom.
                      • Explore and be rewarded with secret locations and story artefacts hidden in each memory.
                      • Interact with your surroundings by rummaging through drawers, cupboards and more.
                      There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                      Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                      Comment


                      • Η ιδέα είναι ασύλληπτη. Αν μπορεί να υλοποιηθεί σε ένα ενδιαφέρον gameplay τότε θα μιλάμε για indie game αναφοράς.

                        Comment


                        • ...
                          ....
                          .............
                          wow
                          inception meets phyconauts...
                          only creepier...
                          and more surreal
                          Originally posted by Raf
                          Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                          Comment


                          • Και αλήθεια, οι τεχνικές "αδυναμίες" του παιχνιδιού (όπως το animation) προσφέρουν με έναν ευφυή τρόπο πολλά στο surreal σκηνικό, και next-door τρωγόμαστε για MB και κάρτες γραφικών.

                            Comment


                            • Για Steam, PSN και Live.

                              Comment


                              • Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον.Μακάρι να βγει καλό.
                                Carpe diem

                                Comment

                                Working...
                                X