Είναι γεγονός ότι υπάρχει ας πούμε το Oblivion, που αλλάζει την δυσκολία των εχθρών ανάλογα με το level του παίκτη. Σε γενικές γραμμές όμως τα παιχνίδια με εξέλιξη χαρακτήρα/εξοπλισμού ξεφεύγουν από την παλιά τακτική του powerup και φτάνουν σε καταστροφή της δυσκολίας.
EDIT by TheCursed: Μεταφέρθηκαν εδώ τα posts επί του θέματος που έγιναν σε άλλο topic. Το topic κανονικά το έχει ανοίξει ο straier με το post #9, αλλά πρώτο μπήκε το post του Jedah γιατί ήταν το πρώτο το οποίο έγινε, εξ' αυτών που κρίνω ότι αφορούν την συγκεκριμένη συζήτηση.
EDIT by TheCursed: Μεταφέρθηκαν εδώ τα posts επί του θέματος που έγιναν σε άλλο topic. Το topic κανονικά το έχει ανοίξει ο straier με το post #9, αλλά πρώτο μπήκε το post του Jedah γιατί ήταν το πρώτο το οποίο έγινε, εξ' αυτών που κρίνω ότι αφορούν την συγκεκριμένη συζήτηση.
Comment