Announcement

Collapse
No announcement yet.

Σκοτώνει το leveling την πρόκληση;

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Το ότι η δυσκολία υποφέρει σε παιχνίδια με leveling είναι γεγονός. Ο λόγος δεν είναι όμως το ότι δυναμώνει υπερβολικά ο παίχτης ή οι brοken συνδυασμοί (αν και συμβαίνει αρκετά συχνά), αλλά η έλλειψη στρατηγικής, βάθους και έξυπνου παιχνιδιού από τη μεριά των αντιπάλων. Στα πιο action παιχνίδια σπάνια υπάρχει λόγος να αλλάξεις τις 1 - 2 - 3 στάνταρ στρατηγικές που χρησιμοποιείς, στα δε RPG η ανθρώπινη δημιουργικότητα φέρνει αρκετά σύντομα το PC/ κονσόλα σε δεινή θέση. Κοντολογίς, δώστε στο λαό overpowered εχθρούς και βάθος στο gameplay και level design, και όχι σκέτα ΧΡ. Και, προς Θεού...όχι άλλο Oblivion...
    Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

    Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

    Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

    Comment


    • #32
      Mono gia to FF2, na pw oti den eftaige toso to systhma to idio san idea, oso ta bugs pou eixe kai to oti to xrhsimopoihsan se ypervoliko vathmo.

      Ena paradeigma gia to prwto einai to exploit pou mporouses na kaneis akyrwnontas thn prwhgoumenh epithesh (h otidhpote).
      Ena paradeigma gia to deftero einai h xrhsh tou idiou systhmatos gia ta HP, to na megalwnoun ta HP analoga me to Damage pou pathaineis einai apodedigmena lanthasmenh texnikh (giati mporei na ginei exploit).
      "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
      But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
      Kindred, this blade and I.
      "

      "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
      Greek Gaming Videos
      Greek Final Fantasy Forum

      Comment


      • #33
        Originally posted by Ground_zero View Post
        Ma ayto einai sxetiko se kathe paixnidi, sto D&D to megisto level einai 20, sta perissotera jRPG einai to 100, sto disgaea einai 9999.

        Einai fanero oti sto disgaea xrisimopoihte me lathos tropo, alla afto den shmenei oti o tropos twn D&D einai o sostos, ti shmainei 20 kai 99? einai apla ena panw orio.

        Gia kathe level pou pairneis den anevainei mono o arithmos, alla kai kapoia apo ta core stats tou xarakthra.
        Aplws to level twn D&D sou dinei 100 pragmata enw to level sta alla sou dinei ligotera (omaloterh anavathmish).
        Το level-up system των Dungeons and Dragon δεν το ανάφερα γιατί θεωρώ ότι το level 20 cap είναι ένα καλό όριο, καμία απολύτως σχέση. Το ανέφερα γιατί είναι ένα παιχνίδι στο οποίο οι χαρακτήρες δυναμώνουν λογικά σε επίπεδο στατιστικών, σε αντίθεση με πολλά άλλα παιχνίδια στα οποία π.χ. ξεκινάς με 6 Strength και μπορείς να καταλήξεις να έχεις 5.786.423. Καλώς ή κακώς τα τεράστια νούμερα και η υπερβολή ώρες - ώρες καταντούν γελοία.

        Έπειτα, (και αυτό απευθύνεται και σ' εσένα Deus - παρεμπιπτόντως, όχι, δεν έβλεπα Kabamaru ), στα posts μου κρίνω το level-up σαν μηχανισμό όχι θεωρητικά, αλλά βάση του πως υλοποιείται στα περισσότερα, παιχνίδια, εκ του συνήθους αποτελέσματος δηλαδή. Το χαρακτηριστικό παράδειγμα, Oblivion, μόνοι σας το αναφέρατε.

        Όμως! Ακόμα κι αν σκεφτώ τον μηχανισμό στην ιδανική του μορφή, εξακολουθώ να το θεωρώ περιττό και επιπλέον, τίποτα παραπάνω. Αυτό βέβαια, δεν το αρνούμαι, είναι υποκειμενικό (προσπάθησα εξαρχής να το ξεκαθαρίσω άλλωστε, ξεκινώντας την πρόταση στην οποία εξέφρασα την άποψη αυτή με την λέξη "προσωπικά") και καλά κάνετε και διαφωνείτε αν δεν το βλέπετε έτσι. Εγώ, όμως, δεν θέλω ένα νούμερο να μου λέει αν μπορώ να νικήσω έναν εχθρό (θα προτιμούσα άλλους τρόπους - και είναι πολλοί οι πιθανοί), ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο. Καλώς ή κακώς, η ύπαρξη και μόνου του αριθμού με έχει κουράσει. Το Morrowind είναι για μένα ένα καλό παράδειγμα, είχε βέβαια κι αυτό τις αδυναμίες του έναντι leveling, αλλά την δύναμη των εχθρών δεν την έβλεπες πουθενά (έπρεπε να την κρίνεις ο ίδιος από το παρουσιαστικό τους) και τα levels γενικά εξυπηρετούσαν μόνο στο να θυμάσαι πόσες φορές έχει πάρει bonus στα στατιστικά σου.

        Ο Solid λέει πάνω - κάτω το ίδιο, με άλλα λόγια:

        Originally posted by DjSolid
        Η δικια μου προταση ειναι η εξης: θα πρεπει ο μηχανισμος leveling να ξεφυγει απο τα αριθμητικα του πλαισια. Κοινως ο παικτης να μην εχει μπροστα του πινακες με νουμερα για να αποφασισει το τι θελει να αναπτυξει, αλλα θα πρεπει μεσω των ενεργειων του στο παιχνιδι να βελτιωνεται.

        Ενα παραδειγμα: εισαι τρελος με τα τοξα και θες να γινεις ο καλυτερος archer ever? Τελεια! Παιρνεις το τοξακι σου και αρχιζεις την προπονηση. Στην αρχη δεν μπορεις να χτυπησεις ουτε δεντρο, αλλα μετα απο encounters και προπονηση θα γινεις ασος. Σε αυτο θα βοηθαει το ιδιο το παιχνιδι, απεικονιζοντας σου την βελτιωση σου μεσω του ιδιου του gameplay. Κοινως απο ενα σημειο και μετα ο στοχος θα ειναι πιο σταθερος, η ταχυτητα του βελους μεγαλυτερη, η ταχυτητα αλλαγης επισης το ιδιο κλπ. Δε θα πρεπει να ερχεσαι καθε φορα αντιμετωπος με την επιλογη lvl up, αλλα να το καταλαβαινεις εσυ ο ιδιος μεσα στο παιχνιδι.

        Κοινως, ας λειτουργουν απο πισω οι αριθμοι, αλλα αυτο να γινεται χωρις την παρεμβαση του παικτη και χωρις να νομιζει ο ιδιος οτι εχει να κανει με απλες επιλογες για να βελτιωθει.
        Επιπλέον, ο Ferryman καλά κατάλαβε, σίγουρα δεν ήταν αυτό το κύριο θέμα των posts μου ως τώρα, πάντως έκανα μια νύξη και περί αυτού. Περί βελτίωσης ενός spell του μάγου έχεις δίκιο Ground, αλλά αυτό που δεν έχουν πολλά παιχνίδια είναι διεύρυνση των δυνατοτήτων του εκάστοτε χαρακτήρα και διεύρυνση μεθόδων προσέγγισης μιας μάχης. Σα να λέμε, δηλαδή, Ground, ότι αν είμαστε σ' ένα μπαρ και αρχίζουμε και πλακωνόμαστε στο ξύλο και στο απέναντι bar πλακώνονται στο ξύλο ο Bruce Lee με τον Chuck Norris, η μόνη διαφορά θα είναι στο πόσο damage ανταλλάζουν αυτοί και πόσο εμείς, πόσο damage αντέχει να δεχτεί καθένας εξ' αυτών σε σχέση με εμάς, καθώς και στο πόσο γρήγορα φεύγουν οι επιθέσεις. Στην πράξη και οι πέτρες ξέρουν ότι δεν είναι έτσι κι ότι η μάχη μεταξύ αυτών θα είναι, πέρα από το σωματικό κομμάτι, πολύ πιο ψυχοφθόρα και θα ενέχει γενικά πολύ περισσότερη σκέψη και προμελέτη, ανεξάρτητα από το αν αυτό θα φαίνεται ή όχι.

        Τέλος, Deus, αυτό που λες για τα combo στο Kingdom Hearts το βάζω επίσης με χαρακτηριστική ευκολία στην κατηγορία του "όχι Γιάννης, Γιαννάκης" που ανέλυσε πριν ο Ferryman, καθότι η ουσία παραμένει η ίδια και το μόνο που αλλάζει είναι ο αριθμός των χτυπημάτων. Αλλά αυτό ούτως ή άλλως για μένα είναι άλλη συζήτηση, γιατί κάτι παρόμοιο ή και καλύτερο θα μπορούσε άνετα να γίνει και χωρίς levels ή τουλάχιστον χωρίς να είναι το παιχνίδι προκλητικά leveloκρατικό.
        "Can't talk shit with a tongue full of rug burn!"

        Comment


        • #34
          Best Conversation by far in recent months... Επιτελους δλδ....Go on... (spam, sorry ομως, δεν αντεξα!!! ).
          :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

          Comment


          • #35
            Originally posted by DjSolid View Post
            Best Conversation by far in recent months... Επιτελους δλδ....Go on...
            Είναι που αποφάσισα να γράψω κι εγώ κανά σοβαρό post σχετικά με videogames, μετά από μήνες απουσίας...
            "Can't talk shit with a tongue full of rug burn!"

            Comment


            • #36
              Σα να λέμε, δηλαδή, Ground, ότι αν είμαστε σ' ένα μπαρ και αρχίζουμε και πλακωνόμαστε στο ξύλο και στο απέναντι bar πλακώνονται στο ξύλο ο Bruce Lee με τον Chuck Norris, η μόνη διαφορά θα είναι στο πόσο damage ανταλλάζουν αυτοί και πόσο εμείς, πόσο damage αντέχει να δεχτεί καθένας εξ' αυτών σε σχέση με εμάς, καθώς και στο πόσο γρήγορα φεύγουν οι επιθέσεις.
              Sorry pou den tha symfwnhsw me to paradeigma sou, oloi kseroun oti ean o allos einai poio dynatos, poio anthektikos kai poio grhgoros tha nikhsei
              Oxi mono sta paixnidia alla kai real life, ektos an o allos travhksei oplo...

              Proswpika thewrw ta arithmhtika dedomena aparaithta gia ta paixnidia pou paizw egw, vohthaei sthn strathgikh mou, an htan na organwsw strathgikh me vasei thn opsh tou exthrou zhtw pou kahkame, den einai oloi oi exthroi Behemoths, yparxoun kai Tomberries pou skotwnoun to party gia plaka enw einai san xelwnes sthn opsh tous (zhtw sygnwmh pou ksanafernw ta FF ws paradeigma alla einai paixnidia pou ligo poly exoun dokimasei toulaxiston para polous mhxanhsmous )

              Στην πράξη και οι πέτρες ξέρουν ότι δεν είναι έτσι κι ότι η μάχη μεταξύ αυτών θα είναι, πέρα από το σωματικό κομμάτι, πολύ πιο ψυχοφθόρα και θα ενέχει γενικά πολύ περισσότερη σκέψη και προμελέτη, ανεξάρτητα από το αν αυτό θα φαίνεται ή όχι.
              Sthn praksh mono o Batman tha mporouse na einai etoimos gia ola...

              Τέλος, Deus, αυτό που λες για τα combo στο Kingdom Hearts το βάζω επίσης με χαρακτηριστική ευκολία στην κατηγορία του "όχι Γιάννης, Γιαννάκης" που ανέλυσε πριν ο Ferryman, καθότι η ουσία παραμένει η ίδια και το μόνο που αλλάζει είναι ο αριθμός των χτυπημάτων
              To kingdom Hearts sygekrimena einai ena paixnidi omws pou parolh thn aplothta pou exei stous tropous ekteleshs twn combo kai twn kinhsewn paramenei dyskolo.
              Ta levels sto sygekrimeno paixnidi paizoun kathara ton rolo tou "oriou" pou sou dinei ta abilities mias kai pou ta statistika (ektos apo HP) den megalwnoun sxedon katholou me ta levels.
              Kai einai logiko giati ypoteithetai oti mia texnikh thn "mathaineis" mesw empeirias, den thn apoktas ksafnika.

              Gia na paw se genikotero thema gia mena ta levels einai xrhshma gia na kserw to POTE tha apokthsw kati.
              Epeidh eimai oligon ti paliomodiths gamer xreiazomai visual comfirmation oti proodevw se ena paixnidi.
              Ean epaiza ena systhma opws afto pou periegrapse o DJSolid, tha ginontan ena apo ta 2:
              h h ekseliksh tou xarakthra tha htan poly grhgorh prokeimenoun na katalavainei o paixths oti proodevei, h h ekseliksh tha htan poly vareth giati o paixths den tha mporei na dei optika kapou h tha argei na katalavei ean proodefse h oxi.
              Etsi mou fenetai emena dhladh

              αλλά αυτό που δεν έχουν πολλά παιχνίδια είναι διεύρυνση των δυνατοτήτων του εκάστοτε χαρακτήρα και διεύρυνση μεθόδων προσέγγισης μιας μάχης.
              Ekshgisou ean theleis, sigoura kai egw tha protimousa na yphrxan kai alloi methodoi nikhs opws as poume na to skaseis, na peraseis xwris na se paroun xampari, na tous milhseis kai na tous pareis me to meros sou ktl ktl alla kalws h kakws poly liga games to ekmetalevontai afto, apo thn stigmh pou polemas omws polemas, ti enweis me to diaforetikh prosegysh?
              "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
              But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
              Kindred, this blade and I.
              "

              "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
              Greek Gaming Videos
              Greek Final Fantasy Forum

              Comment


              • #37
                Originally posted by Ground_zero View Post
                Sorry pou den tha symfwnhsw me to paradeigma sou, oloi kseroun oti ean o allos einai poio dynatos, poio anthektikos kai poio grhgoros tha nikhsei
                Oxi mono sta paixnidia alla kai real life, ektos an o allos travhksei oplo...
                Δεν καταλαβαίνω τι προσπαθείς να πεις εδώ πέρα κι αυτό πιθανότατα να οφείλεται στο ότι δεν κατάλαβες κι εσύ με την σειρά σου τι προσπάθησα να πω εγώ. Εγώ, λοιπόν, προσπάθησα να εξηγήσω τις διαφορές που έχει η μάχη μεταξύ έμπειρων μαχητών (Chuck Norris vs Bruce Lee) σε σχέση με αυτήν μεταξύ λιγότερο έμπειρων (Ground_zero vs TheCursed). Με γνώμονα αυτό, ξαναδιάβασε τα όσα έγραψα και μάλλον θα καταλάβεις.

                ...Εκτός κι αν το κατάλαβες και υπονοείς ότι θα με έδερνες... Κατά τα άλλα δεν κολλάμε εκεί, εντελώς αλλού ήθελα να καταλήξω.

                Originally posted by Ground_zero View Post
                Ekshgisou ean theleis, sigoura kai egw tha protimousa na yphrxan kai alloi methodoi nikhs opws as poume na to skaseis, na peraseis xwris na se paroun xampari, na tous milhseis kai na tous pareis me to meros sou ktl ktl alla kalws h kakws poly liga games to ekmetalevontai afto, apo thn stigmh pou polemas omws polemas, ti enweis me to diaforetikh prosegysh?
                Έμμεσα, αλλά εν τέλει, αυτό που κατακρίνω με αυτο που έγραψα είναι το battle system των περισσότερων RPG. Αυτό όμως συνδέεται με το leveling ως προς το ότι το τελευταίο θα έπρεπε να εμπλουτίζεται καθώς ο χαρακτήρας δυναμώνει, χάριν ρεαλισμού και όχι μόνο, κάτι το οποίο πολύ σπάνια συναντάται σε RPG.
                "Can't talk shit with a tongue full of rug burn!"

                Comment


                • #38
                  Δεν καταλαβαίνω τι προσπαθείς να πεις εδώ πέρα κι αυτό πιθανότατα να οφείλεται στο ότι δεν κατάλαβες κι εσύ με την σειρά σου τι προσπάθησα να πω εγώ. Εγώ, λοιπόν, προσπάθησα να εξηγήσω τις διαφορές που έχει η μάχη μεταξύ έμπειρων μαχητών (Chuck Norris vs Bruce Lee) σε σχέση με αυτήν μεταξύ λιγότερο έμπειρων (Ground_zero vs TheCursed). Με γνώμονα αυτό, ξαναδιάβασε τα όσα έγραψα και μάλλον θα καταλάβεις.

                  ...Εκτός κι αν το κατάλαβες και υπονοείς ότι θα με έδερνες... Κατά τα άλλα δεν κολλάμε εκεί, εντελώς αλλού ήθελα να καταλήξω.
                  Ma kai stous empeirous kai stous apeirous maxhtes aftos me thn megalyterh dynamh tha kairdisei, dhladh egw, kai pali den katalava to paradeigma sou....

                  Έμμεσα, αλλά εν τέλει, αυτό που κατακρίνω με αυτο που έγραψα είναι το battle system των περισσότερων RPG. Αυτό όμως συνδέεται με το leveling ως προς το ότι το τελευταίο θα έπρεπε να εμπλουτίζεται καθώς ο χαρακτήρας δυναμώνει, χάριν ρεαλισμού και όχι μόνο, κάτι το οποίο πολύ σπάνια συναντάται σε RPG.
                  Ean exeis na proteineis kati pesto giati synexizw na mhn se pianw
                  "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                  But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                  Kindred, this blade and I.
                  "

                  "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                  Greek Gaming Videos
                  Greek Final Fantasy Forum

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Ground_zero View Post
                    Ma kai stous empeirous kai stous apeirous maxhtes aftos me thn megalyterh dynamh tha kairdisei, dhladh egw, kai pali den katalava to paradeigma sou....
                    Ναι, ισχύει αυτό που λες, αλλά στην περίπτωση του Chuck Norris vs Bruce Lee όποιος νικήσει θα χρειαστεί να καταβάλει πολύ μεγαλύτερη εγκεφαλική προσπάθεια και θα έχει πολύ περισσότερη τακτική στις κινήσεις του, γιατί πολύ απλά αυτό συμβαίνει όταν οι μαχητές είναι έμπειροι. Κοινώς εγώ απλά θα φάω δυο κουτουλιές και θα πέσω ο κάτω, αλλά από τους άλλους, όποιος κερδίσει, θα χρειαστεί να κάνει πολύ πιο πολύπλοκα πράγματα από να ορμήσει και να ρίξει δυο κουτουλιές, για να κερδίσει.

                    Originally posted by Ground_zero View Post
                    Ean exeis na proteineis kati pesto giati synexizw na mhn se pianw
                    Ένα παράδειγμα θα ήταν π.χ. σε turn-based RPG οι χαρακτήρες να αποκτούν στην πορεία την δυνατότητα να παίρνουν αμυντικές στάσεις (άνω της μιας ίσως - μια πάντως έχουμε δει σε κάποια παιχνίδια, αλλά από μόνο του αυτό δεν είναι αρκετό), να μπορούν να πλαγιοκοπούν τους εχθρούς, να μπορούν να χρησιμοποιούν αντικείμενα από τον χώρο... Χίλια δυο πράγματα μπορούν να γίνουν, τα οποία ενώ επί της ουσίας θα ήταν αλλαγές στο battle system, θα μπορούσαν να εισαχθούν και ως δυνατότητες οι οποίες θα αποκτώνται μακροπρόθεσμα με το level-up.
                    "Can't talk shit with a tongue full of rug burn!"

                    Comment


                    • #40
                      Ναι, ισχύει αυτό που λες, αλλά στην περίπτωση του Chuck Norris vs Bruce Lee όποιος νικήσει θα χρειαστεί να καταβάλει πολύ μεγαλύτερη εγκεφαλική προσπάθεια και θα έχει πολύ περισσότερη τακτική στις κινήσεις του, γιατί πολύ απλά αυτό συμβαίνει όταν οι μαχητές είναι έμπειροι. Κοινώς εγώ απλά θα φάω δυο κουτουλιές και θα πέσω ο κάτω, αλλά από τους άλλους, όποιος κερδίσει, θα χρειαστεί να κάνει πολύ πιο πολύπλοκα πράγματα από να ορμήσει και να ρίξει δυο κουτουλιές, για να κερδίσει.
                      Oi xarakthres megalyterou epipedou exoun perissotera abilties sthn diathesh tous kathws kai perissotera pragmata apo ta opoia prepei na fylagontai otan polemoun isaksious antipalous, einai fysiko afto pou les.
                      Den katalavainw ti sxesh exei afto pou les omws me to visual confirmation ths proodou (mesw levels).

                      Ένα παράδειγμα θα ήταν π.χ. σε turn-based RPG οι χαρακτήρες να αποκτούν στην πορεία την δυνατότητα να παίρνουν αμυντικές στάσεις (άνω της μιας ίσως - μια πάντως έχουμε δει σε κάποια παιχνίδια, αλλά από μόνο του αυτό δεν είναι αρκετό), να μπορούν να πλαγιοκοπούν τους εχθρούς, να μπορούν να χρησιμοποιούν αντικείμενα από τον χώρο... Χίλια δυο πράγματα μπορούν να γίνουν, τα οποία ενώ επί της ουσίας θα ήταν αλλαγές στο battle system, θα μπορούσαν να εισαχθούν και ως δυνατότητες οι οποίες θα αποκτώνται μακροπρόθεσμα με το level-up.
                      Ma xrhsimopoiountai ola afta, des kapoio Tactics RPG, des to Last Remnant, sto FF12 mexri kai o kairos xrhsimevei, epishs mporeis na kaneis 2 exthous na malwsou metaksy tous h na tous rikseis apo kapou pshla...
                      "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                      But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                      Kindred, this blade and I.
                      "

                      "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                      Greek Gaming Videos
                      Greek Final Fantasy Forum

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Ground_zero View Post
                        Oi xarakthres megalyterou epipedou exoun perissotera abilties sthn diathesh tous kathws kai perissotera pragmata apo ta opoia prepei na fylagontai otan polemoun isaksious antipalous, einai fysiko afto pou les.
                        Den katalavainw ti sxesh exei afto pou les omws me to visual confirmation ths proodou (mesw levels).
                        Ε, πάρε την συζήτηση ανάποδα και δες που το πρωτοανέφερα για να καταλάβεις.

                        Originally posted by Ground_zero View Post
                        Ma xrhsimopoiountai ola afta, des kapoio Tactics RPG, des to Last Remnant, sto FF12 mexri kai o kairos xrhsimevei...
                        Μπορείς σίγουρα να μου αναφέρεις κι άλλα παραδείγματα, αλλά για τι ποσοστό ακριβώς μιλάμε; Αν είναι 0,1% όλων των RPG θα είμαι χαρούμενος.
                        "Can't talk shit with a tongue full of rug burn!"

                        Comment


                        • #42
                          Gia mia arxh ola ta tactics rpg kai ola ta action rpg ta ekmetalevontai afta h paromoia stoixeia.
                          Ta turn based einai dyskolo na ta ekmetaleftoun, alla kai afto exei arxisei na ginetai.
                          To pososto einai megalytero aposo nomizeis.
                          "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                          But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                          Kindred, this blade and I.
                          "

                          "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                          Greek Gaming Videos
                          Greek Final Fantasy Forum

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Ground_zero View Post
                            To pososto einai megalytero aposo nomizeis.
                            Μακάρι ρε παιδιά να έχω χάσει πολλά επεισόδια και να 'ναι έτσι, τι να πω.
                            "Can't talk shit with a tongue full of rug burn!"

                            Comment


                            • #44
                              Στο ζήτημα των Castleoids, θεωρώ ότι έτσι όπως είναι δομημένοι οι τίτλοι, η ύπαρξη παραδοσιακού leveling δεν έχει κανένα νόημα, μια λογική όπως των Metroid θα τους ταίριαζε περισσότερο. Η ύπαρξη παραδοσιακού leveling απαιτεί και διαφορετική προσέγγιση στη δομή του τίτλου. Αυτή τη στιγμή έχουμε να κάνουμε με ένα Metroid που απλά του κοτσάραμε το leveling χωρίς να σκεφτούμε το τι συνεπάγεται η ύπαρξη αυτού.

                              Εκτός από την σωστή προσαρμογή του leveling στο gameplay, ή το αντίθετο (αν και το δεύτερο μπορεί πιο εύκολα να οδηγήσει σε ατυχεί αποτελέσματα), βασικό είναι ο διαχωρισμός του leveling από το grinding.

                              Το grinding είναι αυτό που μπορεί να καταστρέψει έναν τίτλο, όχι καθαυτή η ύπαρξη leveling.

                              Το grinding λοιπόν, είτε θα πρέπει να απουσιάζει οριστικά, είτε με κάποιο τρόπο, τουλάχιστον, να περιορισθεί. Προσωπικά, ανέκαθεν έβρισκα ενδιαφέρουσα (ειδικά για συγκεκριμένους τίτλους) τη προοπτική του να ανεβαίνει level, παράλληλα με εσένα, και ο κόσμος του παιχνιδιού. Αλλά τέλος πάντων μπορώ να δεχθώ ότι το μοντέλο αυτό παρουσιάζει ιδιαιτερότητες. Η ύπαρξη σταδιακών level limits, που θα πηγάζουν αναλογικά με το εκάστοτε ποσοστό ολοκλήρωσης του τίτλου, θεωρώ ότι θα ήταν ένα θετικό βήμα.
                              Originally posted by DjSolid View Post
                              Δεν μπορει την μια στιγμη το ποντικι να ειναι lvl 2 και μετα απο εναν μηνα το ιδιο ποντικι να ειναι lvl 30. Δε γινεται.
                              Δε γίνεται, με την ίδια λογική που δε γίνεται να χάνεις απέναντι σε πέντε ποντίκια, και σε ένα μήνα να τα διαλύεις με το πιο απλό spell στο inventory.

                              Originally posted by DjSolid View Post
                              Θα πρεπει να υπαρχουν συγκεκριμενες τοποθεσιες οπου εαν δεν εισαι ετοιμος, απλα δεν μπορεις να πας.

                              Βεβαια αυτο δυσκολευει πολυ την free roaming λογικη που θελουν να επιβαλουν πλεον τα παιχνιδια, αλλα ποιος ειπε οτι αυτο ειναι κακο; Ή γιατι θα πρεπει ντε και καλα ολα τα παιχνιδια να παρεχουν "ελευθερας" οπου θελεις χωρις σοβαρες συνεπειες; Απο την στιγμη που συλλαμβανεις και δημιουργεις εναν κοσμο, οι κανονες ειναι δικοι σου. Με βαση αυτους θα πρεπει να ισορροπησεις το παιχνιδι και να βρεις τροπο ωστε να καθοδηγεις μεν τον παικτη, δινοντας του ομως την ψευδαισθηση πως ο,τι κανει το κανει μονος του.
                              Δε μπορώ να συμφωνήσω, αυτό που περιγράφεις είναι ουσιαστικά ένα πολύ ωραίο πέπλο για να καλύψουμε την απουσία «συμβατικής» γραμμικότητας. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, το έχουμε δει αρκετές φορές στο παρελθόν. Είναι θετικό το ότι υπάρχουν διαφορετικής φιλοσοφίας τίτλοι, άλλοι περισσότερο, άλλοι λιγότερο γραμμικοί και γιατί όχι και απόλυτα μη γραμμικοί.

                              Το να μπορώ να πάω όπου θέλω αλλά με περιορισμούς, είτε επειδή η τάδε περιοχή χρειάζεται τέσσερα πετράδια από τέσσερις ναούς που καλούμαι να ολοκληρώσω πριν, τυπικά, μπορώ να την επισκεφθώ, είτε επειδή οι εχθροί εκεί είναι level 50 κι εγώ 5, είναι ένα και το αυτό. Και σίγουρα δεν είναι μη γραμμικό.

                              Χωρίς να είναι τέλεια, προσωπικά βρήκα τη προσέγγιση του Fallout στο σωστό δρόμο για ένα free roaming RPG. Όπως και να χει, είναι δύσκολο και ακόμα όλοι ψάχνονται στην ιδανικότερη προσέγγιση που απαιτείται για έναν τελείως μη γραμμικό κόσμο. Άλλο αυτό που επιχείρησε να κάνει το Fallout, κι άλλο το Baldur’s Gate. Η αποτύπωση της απόλυτης «λογικής δέντρου», παρουσιάζει και ιδιαιτερότητες και δυσκολίες. Αν το Fallout ακολουθούσε τη Baldur’s Gate λογική, δε ξέρω αν θα έβγαινε καλύτερο ή χειρότερο, αν θα άρεσε περισσότερο ή λιγότερο, αυτό που επιχείρησε πάντως να κάνει, δε θα έβγαινε.

                              Originally posted by DjSolid View Post
                              Η δικια μου προταση ειναι η εξης: θα πρεπει ο μηχανισμος leveling να ξεφυγει απο τα αριθμητικα του πλαισια. Κοινως ο παικτης να μην εχει μπροστα του πινακες με νουμερα για να αποφασισει το τι θελει να αναπτυξει, αλλα θα πρεπει μεσω των ενεργειων του στο παιχνιδι να βελτιωνεται.

                              Ενα παραδειγμα: εισαι τρελος με τα τοξα και θες να γινεις ο καλυτερος archer ever? Τελεια! Παιρνεις το τοξακι σου και αρχιζεις την προπονηση. Στην αρχη δεν μπορεις να χτυπησεις ουτε δεντρο, αλλα μετα απο encounters και προπονηση θα γινεις ασος. Σε αυτο θα βοηθαει το ιδιο το παιχνιδι, απεικονιζοντας σου την βελτιωση σου μεσω του ιδιου του gameplay. Κοινως απο ενα σημειο και μετα ο στοχος θα ειναι πιο σταθερος, η ταχυτητα του βελους μεγαλυτερη, η ταχυτητα αλλαγης επισης το ιδιο κλπ. Δε θα πρεπει να ερχεσαι καθε φορα αντιμετωπος με την επιλογη lvl up, αλλα να το καταλαβαινεις εσυ ο ιδιος μεσα στο παιχνιδι.

                              Κοινως, ας λειτουργουν απο πισω οι αριθμοι, αλλα αυτο να γινεται χωρις την παρεμβαση του παικτη και χωρις να νομιζει ο ιδιος οτι εχει να κανει με απλες επιλογες για να βελτιωθει.
                              Ωραία ιδέα, το έκανε το Shenmue 10 χρόνια πριν, αλλά δεν ακολούθησε σχεδόν κανείς. Συγκεκριμένα, ο Ryo μάθαινε συνεχώς νέες κινήσεις πολεμικών τεχνών στο παιχνίδι. Μέσα από την εξάσκηση των κινήσεων, σταδιακά αυτές γινόντουσαν ολοένα και πιο αποτελεσματικές, ενώ, διάολε, μέσα από την εξάσκηση, εκτός από την αποτελεσματικότητα, άλλαζε και το ίδιο το animation των κινήσεων. Όσο πιο καλά μάθαινε το εκάστοτε move ο Ryo, τόσο πιο δυνατό, αλλά και πιο ρεαλιστικό animation αποκτούσε. Όλα αυτά βέβαια, υπό την παντελή έλλειψη στατιστικών και αριθμών.

                              Πόσο μπροστά αυτός ο τίτλος που να πάρει; Πόσο;
                              There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                              Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                              Comment


                              • #45
                                Συμφωνώ σε όλα όσα είπε ο ground.

                                Cursed όσα είπε ο ground είναι αλήθεια.Υπάρχουν rpgs και tactics rpgs που έχουν στρατηγικές και κόλπα που δεν μπορείς να φανταστείς.Το κακό είναι ότι όπως πάντα ο κόσμος δεν δοκιμάζει ποτέ κανένα παιχνίδι εκτός από τα πασίγνωστα και mainstream παιχνίδια των bioware,squareenix άντε και bethesda.

                                Όσον αφορά το σύστημα ανάπτυξης που προτείνετε εσύ και ο dj,έχει εφαρμοστεί.Αρκετές φορές μάλιστα.Καλό;Απλά η διαφορά είναι ότι υπάρχει νούμερο(όχι λεβελ) που δείχνει την πρόοδό σου.

                                Εσείς από ότι κατάλαβα θέλετε ένα παιχνίδι που να μην υπάρχει νούμερο αλλά η βελτίωση να φαίνεται στην πράξη.Κατάλαβα καλά;

                                Αυτό όμως δεν είναι δυνατόν να συμβεί σε ένα είδος όπως τα videogames γιατί τα πάντα εξαρτώνται από νούμερα.Ακόμα και αν δεν φαίνεται το νούμερο,θα υπάρχει γιατί μόνο έτσι μπορεί να λειτουργήσει ένα τέτοιο παιχνίδι.Αν δεν υπάρχει νούμερο που καθορίζει το πόσο ζημιά κάνουμε,το πόση δεχόμαστε κτλ κτλ τότε πως θα γίνει;Ακόμα και αν δεν το δείχνει το παιχνίδι,όπως θέλετε εσείς,θα υπάρχει γιατί δ ε ν γ ί ν ε τ α ι να μην υπάρχει.Απλά η απουσία του θα μπερδεύει τον παίκτη γιατί δεν θα ξέρει ούτε την δύναμή του όυτε αυτή των τεράτων και δεν θα είναι σε θέση να ξέρει αν μπορεί να καταφέρει κάποια τέρατα.Οπότε τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση;Quicksave και ορμάμε και ο Θεός βοηθός.

                                Εντιτ:Loggo η μόνη εξαίρεση που υπάρχει είναι το shenmue.Ε ρε πολύ μπροστά ακόμη και σήμερα που πέρασαν 9 χρόνια από τν κυκλοφορία του...

                                Τέλος,καταραμένε στο kingdom hearts σου δίνονται πολύ περισσότερες δυνατότητες μέσω του λεβελ απ πέρα από την αύξηση του αριθμού των χτυπημάτων.Αποκτάς κομπος και τεχνικές μάχης που δεν είναι για εφε αλλα είναι απαραίτητα για να νικήσεις στις δύσκολες μάχες που έχει το παιχνίδι.Αν θεωρείς ότι όλα αυτά είναι ανούσια και υπάρχουν καθαρά για λόγους πόρωσης και εντυπωσιασμού τότε μόλις εκμηδένισες μια ολόκληρη κατηγορία παιχνιδιών στην οποία ανήκουν παιχνίδια όπως ninja gaiden,devil may cry και bayonetta.


                                Tidy!

                                Do not blame me.Blame yourself or God.
                                In Matsuno we trust.

                                Comment

                                Working...
                                X