Originally posted by Ground_zero
View Post
Η ένστασή μου δεν είναι στην βελτίωση των στατιστικών και των ικανοτήτων του χαρακτήρα, είναι στην ύπαρξη αριθμού του level, που δεν βλέπω σε τι εξυπηρετεί στα περισσότερα παιχνίδια. Στο Final Fantasy 2 ο οποίο αναφέρεις, αν όντως είναι έτσι καθώς δεν το γνωρίζω, τα levels, ναι, εξυπηρετούν. Αλλά σε τόσα και τόσα άλλα παιχνίδια, τι είναι, αν όχι ένα οφθαλμόλουτρο, συνήθως ακραίο (βλέπεις χαρακτήρες να γίνονται πεντακόσιες φορές δυνατότεροι, το οποίο εμένα δε μου φαίνεται και τόσο καλαίσθητο / λογικό), που δεν εξυπηρετεί σε απολύτως τίποτα.
Θα προτιμούσα ένα σύστημα το οποίο θα λειτουργούσε σε στυλ Dungeons and Dragon με την προπόνηση να σου δίνει πρόσβαση σε περισσότερες τεχνικές και σπανιότερα βελτίωση στατιστικών, αλλά και το οποίο θα έχει ένα λογικό όριο στο πόσο καλύτερο θα μπορεί να σε κάνει.
Comment