Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stop the press: Wii successor at E3, Significantly More Powerful Than PS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by hideo View Post
    Τι λες μωρε..
    Τι σχεση εχει η διαφορα Medieval 2 με τους 1000δες εχθρους στο Heavenly Sword(για παραδειγμα),με την διαφορα ΗL2 - killzone 1....
    H μερα με την νυχτα.
    Πρώτον να σου θυμίσω πως το HL2 τρέχει και στο xbox (ναι όπως τρέχει το 360 το Crysis 2 συγκριτικά με το pc)

    και δεύτερον το HS είναι ένα μετριότατο game γεμάτο aliasing και με frame rate της πλάκας, 1000 εχθροί όπου δεν στρέφεις την κάμερα απο οποιαδήποτε γωνία θες και με 20 και κάτω frames per second, που και αυτοί οι 1000 δεν φαίνονται ταυτόχρονα όλοι, συνεχώς.

    τρίτον δεν είπα για 1000 npc στην οθόνη αλλά για δεκάδες χιλιάδες.
    Star Citizen videos Star Citizen gallery

    Comment


    • Originally posted by sOLiD SNAKE View Post
      Και πραγματικα δεν βλεπω τον λογο στο να μην μπορει τεχνολογικα να υπαρξει αντιστοιχο αλμα στην μεταβαση στην επομενη γενια.
      Το κόστος κατασκευής ενός παιχνιδιού!

      Παλιά τα παιχνίδια φτιάχνονταν από 5 άτομα. Σήμερα από 200.
      Για να δούμε παιχνίδι με γραφικά επιπέδου FXIII FMV θα θέλει ολόκληρο λαό και να πέσει χρήμα. Πολύ χρήμα.

      Μπορεί η βιομηχανία να ανταπεξέλθει σε τέτοια νούμερα;

      Comment


      • Originally posted by Enpsty View Post
        Παλιά τα παιχνίδια φτιάχνονταν από 5 άτομα.
        Πριν 25 χρόνια ναι.

        Originally posted by Enpsty View Post
        Μπορεί η βιομηχανία να ανταπεξέλθει σε τέτοια νούμερα;
        Φυσικά και μπορεί και το έχουμε δει και δεν χρειάζεται να αραδιάσω τώρα παιχνιδάρες που είναι πολύ μεγάλες παραγωγές.

        Originally posted by Enpsty View Post
        Για να δούμε παιχνίδι με γραφικά επιπέδου FXIII FMV θα θέλει ολόκληρο λαό και να πέσει χρήμα. Πολύ χρήμα.
        Αυτή η λογική δεν ισχύει. Υπάρχει ήδη κάποια τεχνογνωσία χρόνων και δεν ξεκινάνε οι ομάδες απο το μηδέν, επίσης τα κόστη των προυπάρχοντων τεχνολογιών πέφτουν δραματικά, διαφορετικά με μία τέτοια λογική δεν θα υπήρχε η πρόοδος που έχουμε δει έως τώρα, από την εποχή που ένας Npc ήταν 5-6 πίξελ μέχρι σήμερα που αποτελούνται από δεκάδες χιλιάδες πολύγωνα.
        Star Citizen videos Star Citizen gallery

        Comment


        • Originally posted by BigBOSS View Post
          Πριν 25 χρόνια ναι.
          Ναι το ξέρω. Αυτό εννοώ.

          Comment


          • Originally posted by straier View Post
            Next-gen ξεnext-gen κανέναν δε θα χαλάσει εδώ μέσα Zelda με γραφικά επιπέδου Uncharted.
            Για το θέμα του άλματος σε τεχνικά χαρακτηριστικά δε ξέρω τι να πω. Πλέον δε νομίζω πως υπάρχει παιχνίδι που περιορίζεται ιδιαίτερα από το hardware των τωρινών κονσολών. Νομίζω πως αν υπάρχει θέληση μπορούν να φτιάξουν ότι παιχνίδι θέλουν χωρίς ιδιαίτερες θυσίες στα γραφικά. Στις προηγούμενες γενιές νομίζω ήταν αρκετά πιο έντονη η ανάγκη για μια νέα, δυνατότερη κονσόλα. Όλοι θέλουν μια πιο δυνατή κονσόλα γιατί με λιγότερη δουλειά βγάζεις καλύτερο αποτέλεσμα αλλά ακόμα και χωρίς αυτή τα εργαλεία υπάρχουν.
            Στη NES-SNES μετάβαση η ανάγκη για περισσότερα χρώματα και καλύτερο animation ήταν επιτακτική.
            Στη SNES-PS1 μετάβαση περάσαμε στα 3D.
            Στην PS1-PS2 είδαμε αξιοπρεπή 3D μοντέλα.
            Στην PS2-PS3 μεγάλωσε η ελευθερία σε εύρος. Περισσότεροι εχθροί, μεγαλύτερες πίστες και draw distance, καταστροφές και particle effects κλπ. Γενικά η δυνατότητα να γίνεται χαμός στην οθόνη χωρίς τραγικό frame rate ή γραφικά.
            Τώρα τι ακριβώς περιμένουμε που να μην το έχουμε δει; Σίγουρα θα υπάρξει κάτι αλλά νομίζω πως υπάρχει λίγος χρόνος ακόμα μέχρι να χτυπήσουμε ταβάνι.
            Σωστά το σκέφτεσαι, αλλά δεν είναι μόνο τα γραφικά, είναι ο τεχνικός τομέας στο σύνολό του. Η εκάστοτε πραγματικότητα του hardware επηρεάζει, ως ένα βαθμό, το software καθώς διευρύνει τις άμεσα σχετιζόμενες με τη τεχνολογία δημιουργικές εξάρσεις που μπορεί να έχει ένας developer.

            Δε ξέρουμε τι μπορεί να έρθει αλλά, το σίγουρο είναι ότι, όπως δε θα μπορούσαμε ποτέ να πάρουμε το Vice City επί PS1/N64, ή όπως δε θα μπορούσε ποτέ να αποδοθεί το Read Dead Redemption, έτσι όπως αποδόθηκε τώρα, στη περασμένη γενιά, έτσι πιθανότατα θα ανοιχτούν οι δρόμοι για τη δημιουργία πραγμάτων που στα υφιστάμενα τεχνικά πλαίσια, πιθανότατα, να μη μπορούν να δημιουργηθούν.

            Δεν έχει να κάνει μόνο με τα πολύγωνα και τη ποιότητα των γραφικών δηλαδή, αλλά με την, εν δυνάμει, πραγματικότητα που ανοίγεται και σε δημιουργικό επίπεδο από την εξέλιξη του hardware. Το Halo πχ, είναι τίτλος-υπόδειγμα ουσιαστικής εκμετάλλευσης του hardware προς όφελος, όχι φθηνού εντυπωσιασμού, αλλά του gameplay. Δε θα μπορούσε ποτέ να βγει χωρίς το κατάλληλο hardware.

            Ειδικά τώρα, με την στροφή προς τους πιο ανοιχτούς κόσμους και τη μεγαλύτερη ελευθερία που επιχειρούν να δώσουν πολλοί τίτλοι, το hardware χρειάζεται.
            There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
            Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

            Comment


            • Originally posted by Altair View Post
              Καλά η Sony τότε έκανε πολλές φιλόδοξες δηλώσεις,οπότε κράτα μια πισινή.
              Αυτο που ειπε η sony ειναι αυτο που σου ειπα ακριβως
              Εσυ το πηρες εντελως διαφορετικα.

              Οταν εβγαζε το ps3 δλδ 5-6 χρονια μετα το ps2,ειπε πως η πολιτικη της ειναι να υποστηριζει πολλα χρονια τις κονσολες της και μιλησε για 10ετες πλανο για την νεα κονσολα,την στιγμη που την κυκλοφορουσε στην αγορα 6 χρονια μετα την προηγουμενη...
              Δλδ δεν χρειαζεται προσπαθεια για να καταλαβεις τι ακριβως εννοουσαν τοτε οι της sony.

              Comment


              • Μπορεί η βιομηχανία να ανταπεξέλθει σε τέτοια νούμερα;
                Ρωτάς αν μπορεί ίσως η μεγαλύτερη βιομηχανία να ανταπεξέλθει σε κάτι τέτοιο; Άνετα .

                Παλιά οι ταινίες φτιάχνονταν από 1 κάμερα, 5 ηθοποιούς και δεν είχαν καν ήχο, κρατούσαν 5-10 λεπτά και δεν υπήρχαν καν κινούμενα πλάνα.

                Μα τι συγκρίσεις κάνουμε πια ;

                edit: Άσε που πλέον υπάρχουν τόσες πολλές πλατφόρμες και τόσα πολλά μέσα που άνετα μπορεί να βγάλει κάποιος με σχεδόν μηδενικό budget παιχνίδια και φυσικά ζούμε στην εποχή που οι μικρές ομάδες έχουν πάρει για τα καλά τα πάνω τους. Όσο υπάρχουν υπηρεσίες που κάνουν εύκολη και φτηνή την κυκλοφορία τίτλων, τόσο περισσότερες προτάσεις θα βλέπουμε. Το hardware και η ανάπτυξη της τεχνολογίας δεν έβλαψε ποτέ κανένας, το αντίθετο όμως αποδεδειγμένα οδήγησε σε αδιέξοδο.

                edit2 @hideo: Αυτό που έδειξε η Epic (για το tech demo μιλάς προφανώς) είναι απείρως ανώτερο του Uncharted 3 και του Crysis 2 και του Crysis 1 και όποιου τίτλου υπάρχει αυτή τη στιγμή. Τι να λέμε τώρα βασικά, το Crysis, τίτλος του 2007, κοντράρει ανετότατα ό,τι υπάρχει τώρα (και σε τεράστιο αν όχι απόλυτο βαθμό τα πατάει όλα).

                Comment


                • Originally posted by Evans View Post
                  Τώρα σοβαρά το λες αυτό;

                  Το πας στο άλλο άκρο τελείως.
                  Εννοειται οτι το λεω σοβαρα.:p

                  Αν αυτο που ειδαμε απο την UE σε συγκριση με το Uncharted3, ειναι διαφορα Tomb Raider(Ps2) με uncharted3...Tι να πω.
                  Τα βλεπω πολυ διαφορετικα τα πραγματα.

                  Comment


                  • Originally posted by Evans View Post
                    Ρωτάς αν μπορεί ίσως η μεγαλύτερη βιομηχανία να ανταπεξέλθει σε κάτι τέτοιο; Άνετα .

                    Παλιά οι ταινίες φτιάχνονταν από 1 κάμερα, 5 ηθοποιούς και δεν είχαν καν ήχο, κρατούσαν 5-10 λεπτά και δεν υπήρχαν καν κινούμενα πλάνα.

                    Μα τι συγκρίσεις κάνουμε πια ;
                    Δεν είναι το ίδιο.
                    Δεν είναι όλες οι ταινίες φτιαγμένες σε ηλεκτρονικό υπολογιστή.
                    Κοινώς μία ταινία μπορεί να φτοαχτεί με 1 εκ.δολλάρια και 100 άτομα και να πουλήσει μια χαρά.

                    Στα videogames όλα ξεκινάνε από το 0. Η rockstar, activision, capcom κτλ. σαφέστατα δεν έχουν πρόβλημα να χρηματοδοτούν πανάκριβα παιχνίδια. Με τους υπόλοιπους τι γίνεται;

                    Για αυτό που έγραψες στο edit συμφωνώ. Γι αυτό εγώ μιλάω για τις υπερκονσόλες PS4,κτλ που σαφέστατα το χειρότερο τεχνικά παιχvίδι θα κοστίζει 10-20 εκ. δολλάρια στο νερό.

                    Comment


                    • Originally posted by BigBOSS View Post
                      Πρώτον να σου θυμίσω πως το HL2 τρέχει και στο xbox (ναι όπως τρέχει το 360 το Crysis 2 συγκριτικά με το pc)
                      Yπαρχει μια μικρη λεπτομερια.Το 360 κυκλοφορησε 3.5 με 4 χρονια μετα το xbox.
                      Ενω το 360 ειναι ηδη 5 χρονια + στην αγορα.


                      Originally posted by BigBOSS View Post
                      και δεύτερον το HS είναι ένα μετριότατο game γεμάτο aliasing και με frame rate της πλάκας, 1000 εχθροί όπου δεν στρέφεις την κάμερα απο οποιαδήποτε γωνία θες και με 20 και κάτω frames per second, που και αυτοί οι 1000 δεν φαίνονται ταυτόχρονα όλοι, συνεχώς.
                      4XAA ειναι το HS.Οποτε της πλακας δεν ειναι.Το αν ειναι μετριο game ή οχι ,δεν μας ενδιαφερει.Ειναι σιγουρα πιο παλιο ομως.
                      Ολα τα αλλα δεν τα σχολιαζω γιατι το οτι μπαινεις σε κουβεντα να συγκρινεις με λεπτομεριες τα 2 παιχνιδια,ουσιαστικα δειχνει οτι ειναι ακομα νωρις για next-gen.
                      Στις πραγματικες last-gen με next-gen διαφορες ,θα προκαλουσε γελιο και μονο η συγκριση.
                      Πχ Killzone 3 με το killzone 1.

                      Comment


                      • δειχνει οτι ειναι ακομα νωρις για next-gen
                        Για το Wii κάθε άλλο παρά νωρίς είναι όμως.

                        Comment


                        • Ο ρόλος του videogame-υπερπαραγωγή είναι υπερβολικά υπερτιμημένος. Ειδικά όταν έχει φτάσει σχεδόν στο σημείο να ταυτίζεται με a priori AAA τίτλο.
                          There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                          Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                          Comment


                          • Δεν είναι ρόλος, είναι πραγματικότητα και οι υπερπαραγωγές είναι που στην τελική τραβάνε τον περισσότερο κόσμο. Πέραν τούτου, εξίσου υπερτιμημένη είναι και η indie σκηνή.

                            Comment


                            • Originally posted by Evans View Post
                              Για το Wii κάθε άλλο παρά νωρίς είναι όμως.
                              Θεωρητικα ποτε δεν ειναι νωρις ή αργα.Ο καθενας μπορει να βγαλει κονσολα οποτε γουσταρει.Το θεμα ειναι οτι για μενα δεν υπαρχει ουτε μια ενδειξη οτι θα δουμε κατι πραγματικα δυνατο(αναλογο διαφορας Ps3-ps2-ps1),αν βγαλουν νεες κονσολες σημερα.

                              Comment


                              • Originally posted by hideo View Post
                                Το θεμα ειναι οτι για μενα δεν υπαρχει ουτε μια ενδειξη οτι θα δουμε κατι πραγματικα δυνατο(αναλογο διαφορας Ps3-ps2-ps1),αν βγαλουν νεες κονσολες σημερα.
                                Eγώ νομίζω πως θα συμβεί το ακριβώς αντίθετο, ήδη το NGP είναι ένα μικρό PS3 από άποψη ισχύος, πιστεύω να ειδες το gameplay video του Uncharted στο NGP. Oπότε από ένα πιθανό PS4 δεν περιμένω κάτι άλλο από το να είναι πολύ πιο ισχυρό από το PS3. Τα πάντα εκεί συνηγορούν. Και επίσης μην αναφέρεται και πολύ τα tech demos, αυτά δεν πολύμετράνε. Μιλάτε για την Epic, πολύ πιο πριν είχε βγει και αυτό το tech demo video που υποτίθεται πως δείχνει τις δυνατότητες του DX11.

                                Star Citizen videos Star Citizen gallery

                                Comment

                                Working...
                                X