Αφού απολογηθώ για το προηγούμενο off topic, μπαίνω on topic.
Το θέμα είναι, μπορεί να βασιστεί πλέον στον ίδιο βαθμό στο casual gaming;
Προσωπικά δεν είμαι σίγουρος ότι μια κονσόλα που θα παίρνει απλά τη σκυτάλη από το Wii, συνεχίζοντας στο ίδιο μοτίβο, μπορεί να έχει σήμερα την ιδία επιτυχία. Η casual αγορά είναι, στη παρούσα φάση, αρκετά διαφορετική από την αντίστοιχη του 2004 και του 2006 όπου τα DS και Wii λανσαρίστηκαν με πολύ συγκεκριμένες προθέσεις. Αυτή τη στιγμή, ο casual έχει τη δυνατότητα να παίξει casual games από το κινητό του, μέχρι το Facebook και μάλιστα με πολύ μικρότερο αντίτιμο, έως και τσάμπα.
Νομίζω ότι αυτό το σκέφτεται η Nintendo, ήδη το 3DS δεν πλασάρεται με την ιδία casual ορμή που το πλασαρίστηκε το DS, ενώ και το software που έρχεται είναι πολύ πιο core προσανατολισμένο σε σχέση με τον πρώτο καιρό του DS. Κι αν η νοοτροπία της handheld αγοράς είναι τέτοια που η δύναμη του hardware δεν είναι το παν, μια home console πρόταση, εφόσον θέλει να είναι core, επιβάλλεται να φέρει δυνατό hardware. Αν όταν κυκλοφορήσει το Wii 2 είναι, τεχνολογικά, ένα Xbox 360, θα έχει παρόμοιο hardware με τα κινητά της εποχής.
Ποιος ακριβώς θα είναι ο ρόλος του; Γιατί core δε θα είναι σίγουρα. Θα είναι casual; Για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω, δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι η προοπτική της αγοράς μιας ολόκληρης casual κονσόλας φαντάζει, σήμερα, το ίδιο δελεαστική για τα εν λόγω δημογραφικά όσο παλιότερα, κι αν η επιτυχία του Wii μπορεί να επαναληφθεί.
Προσωπικά θεωρώ ότι πλέον τίθεται σοβαρό θέμα σχετικά με το ποιος ρόλος ταιριάζει καλυτέρα για τη Nintendo στην αγορά. Όταν είσαι στο παιχνίδι του hardware και ειδικά σε core επίπεδο, καλείσαι να ανταπεξέλθεις σε συγκεκριμένες συνθήκες.
- Μπορεί η Nintendo να βγάλει hardware ανάλογο των PS4/Xbox 3 για να καλύψει τις ανάγκες των core δημογραφικών;
- Μπορεί να «κλέψει» αποκλειστικότητες από τη τσέπη των Sony – Microsoft;
- Μπορεί να χρηματοδοτήσει υπερπαραγωγές τρίτων όπως, πχ, το Heavy Rain;
- Μπορεί να προσφέρει Online υπηρεσίες ανάλογου επιπέδου με ένα Xbox Live; Πλέον αυτό επηρεάζει, μεταξύ άλλων, και τις πωλήσεις των 3rd party τίτλων.
Προσωπικά, δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι η Nintendo είναι σε θέση να ανταποκριθεί στα παραπάνω.
Originally posted by deus_d0pe
View Post
Προσωπικά δεν είμαι σίγουρος ότι μια κονσόλα που θα παίρνει απλά τη σκυτάλη από το Wii, συνεχίζοντας στο ίδιο μοτίβο, μπορεί να έχει σήμερα την ιδία επιτυχία. Η casual αγορά είναι, στη παρούσα φάση, αρκετά διαφορετική από την αντίστοιχη του 2004 και του 2006 όπου τα DS και Wii λανσαρίστηκαν με πολύ συγκεκριμένες προθέσεις. Αυτή τη στιγμή, ο casual έχει τη δυνατότητα να παίξει casual games από το κινητό του, μέχρι το Facebook και μάλιστα με πολύ μικρότερο αντίτιμο, έως και τσάμπα.
Νομίζω ότι αυτό το σκέφτεται η Nintendo, ήδη το 3DS δεν πλασάρεται με την ιδία casual ορμή που το πλασαρίστηκε το DS, ενώ και το software που έρχεται είναι πολύ πιο core προσανατολισμένο σε σχέση με τον πρώτο καιρό του DS. Κι αν η νοοτροπία της handheld αγοράς είναι τέτοια που η δύναμη του hardware δεν είναι το παν, μια home console πρόταση, εφόσον θέλει να είναι core, επιβάλλεται να φέρει δυνατό hardware. Αν όταν κυκλοφορήσει το Wii 2 είναι, τεχνολογικά, ένα Xbox 360, θα έχει παρόμοιο hardware με τα κινητά της εποχής.
Ποιος ακριβώς θα είναι ο ρόλος του; Γιατί core δε θα είναι σίγουρα. Θα είναι casual; Για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω, δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι η προοπτική της αγοράς μιας ολόκληρης casual κονσόλας φαντάζει, σήμερα, το ίδιο δελεαστική για τα εν λόγω δημογραφικά όσο παλιότερα, κι αν η επιτυχία του Wii μπορεί να επαναληφθεί.
Προσωπικά θεωρώ ότι πλέον τίθεται σοβαρό θέμα σχετικά με το ποιος ρόλος ταιριάζει καλυτέρα για τη Nintendo στην αγορά. Όταν είσαι στο παιχνίδι του hardware και ειδικά σε core επίπεδο, καλείσαι να ανταπεξέλθεις σε συγκεκριμένες συνθήκες.
- Μπορεί η Nintendo να βγάλει hardware ανάλογο των PS4/Xbox 3 για να καλύψει τις ανάγκες των core δημογραφικών;
- Μπορεί να «κλέψει» αποκλειστικότητες από τη τσέπη των Sony – Microsoft;
- Μπορεί να χρηματοδοτήσει υπερπαραγωγές τρίτων όπως, πχ, το Heavy Rain;
- Μπορεί να προσφέρει Online υπηρεσίες ανάλογου επιπέδου με ένα Xbox Live; Πλέον αυτό επηρεάζει, μεταξύ άλλων, και τις πωλήσεις των 3rd party τίτλων.
Προσωπικά, δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι η Nintendo είναι σε θέση να ανταποκριθεί στα παραπάνω.
Comment