Originally posted by Enpsty
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Stop the press: Wii successor at E3, Significantly More Powerful Than PS3
Collapse
X
-
-
Λόγω φορητότητας; Μα 9 στους 10 που έχουν psp/ds σπίτι παίζουν.
Ποια είναι η τελευταία φορά που είδατε κάποιον στον δρόμο/λεωφορείο/κτλ να παίζει με φορητό;
Defteron akomh kai se spiti na paizeis mporei afto to spiti na mhn einai diko sou, mporei na eisai se diakopes mporei na eisai se douleia kai na kaneis dialeima, mporei na eisai sto sxoleio, mporei na theleis na pas athina kai na mhn thes na kouvalas oloklhro to playstation 3 pou zhgizei 7 tonous.
Opote nai logw forhtothtas."Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
Originally posted by Ground_zero View PostTi thes na peis?
To Castlevania SOTN einai gia statherh konsola.
Όσον αφορά το άλλο, ξαναδιάβασε το post:
Originally posted by Loggo View PostΤο Advance Wars ή το Aria of Sorrow, αφού δεν είναι portable, υπήρχε ποτέ περίπτωση να βγουν σε κάποια home console (εκτός φυσικά από κάποιο service τύπου XBLA, το οποίο έτσι κι αλλιώς διακατέχεται από διαφορετική νοοτροπία), όπως θα έκανε πχ το GTA, το God of War, το Metal Gear, το Soul Calibur, ή το Burnout;
Εκεί έγκειται και η βασική διαφορά του ενός με του άλλου.
1: Στη νοοτροπία του software (η οποία και δε κρίνεται μονάχα από τη διάρκεια ενός τίτλου)
2: Στο γεγονός ότι η handheld αγορά προσέφερε έδαφος για τίτλους που δε θα έβγαιναν ποτέ, ή σχεδόν ποτέ, σε κάποια home console αν δεν υπήρχαν τα φορητά.There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Comment
-
Home konsola einai home konsola, akoma kai oi yphresies typou XBLA den einai forhtes yphresies einai se statheres konsoles.
Ta paixnidia afta den thewrountai forhta paixnidia, ektos an thes na peis to oti epeidh paliosan pleon thewrountai forhta enw prin den htan."Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
Originally posted by Loggo View PostΤο Advance Wars ή το Aria of Sorrow, αφού δεν είναι portable, υπήρχε ποτέ περίπτωση να βγουν σε κάποια home console (εκτός φυσικά από κάποιο service τύπου XBLA, το οποίο έτσι κι αλλιώς διακατέχεται από διαφορετική νοοτροπία), όπως θα έκανε πχ το GTA, το God of War, το Metal Gear, το Soul Calibur, ή το Burnout;
Εκεί έγκειται και η βασική διαφορά του ενός με του αλλού.
1: Στη νοοτροπία του software.
2: Στο γεγονός ότι η handheld αγορά προσέφερε έδαφος για τίτλους που δε θα έβγαιναν ποτέ, ή σχεδόν ποτέ, σε κάποια home console αν δεν υπήρχαν τα φορητά.
Επίσης οι τίτλοι που αναφέρεις δεν είναι και τα καλύτερα παραδείγματα.Το advance wars φαίνεται προσβάσιμος/ε'υκολος τίτλος αλλά δεν είναι,ίσα ίσα συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο και θα μπορούσε άνετα να κυκλοφορήσει σε home console αν είχε καλύτερο τεχνικό τομέα.
Tidy!
Do not blame me.Blame yourself or God.
In Matsuno we trust.
Comment
-
Originally posted by Ground_zero View PostPrwton egw paizw forhto pantou.
Defteron akomh kai se spiti na paizeis mporei afto to spiti na mhn einai diko sou, mporei na eisai se diakopes mporei na eisai se douleia kai na kaneis dialeima, mporei na eisai sto sxoleio, mporei na theleis na pas athina kai na mhn thes na kouvalas oloklhro to playstation 3 pou zhgizei 7 tonous.
Opote nai logw forhtothtas.
Εγώ πιστεύω ότι οι περισσότεροι που αγοράζουν φορητά ειδικά σήμερα το κάνου λόγω του selling point του τάδε φορητού.
Το ds είχει την touch screen και τα 2D παιχνίδια με sprites, touch generation κτλ.
Το psp ήταν η πρώτη κονσόλα με τεχνικά χαρακτηριστικά οικιακής (το Nomad εξαιρείται) oπότε αυτό τράβηξε κόσμο.
Το 3ds έχει το 3d.
Αν μία κονσόλα είναι απλώς μία φορητή βερσιόν μιας οικιακής ίσως να μην πάει τόσο.
Βέβαια το ngp είναι κοντά οπότε θα δούμε.
Comment
-
Egw agorazw forhta gia na paizw pantws."Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
Originally posted by Deus View PostΔεν έχεις άδικο σε αυτά που λες,απλώς το φαινόμενο portable gaming=πιο χαλαρό/προσβάσιμο gameplay έχει αρχίσει να αλλάζει από την gameboy advance εποχή και μετά.Το advance έθεσε τις βάσεις και τα ds/psp συνέχισαν στον δρόμο που άνοιξε το πρώτο και αυτό νομίζω φαίνεται αν παρατηρήσει κανείς την βιβλιοθήκη τίτλων του advance το οποίο είχε τίτλους για όλα τα γούστα,από χαλαρούς/προσβάσιμους έως πολύ μεγάλους σε διάρκεια και περίπλοκους.
Επίσης οι τίτλοι που αναφέρεις δεν είναι και τα καλύτερα παραδείγματα.Το advance wars φαίνεται προσβάσιμος/ε'υκολος τίτλος αλλά δεν είναι,ίσα ίσα συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο και θα μπορούσε άνετα να κυκλοφορήσει σε home console αν είχε καλύτερο τεχνικό τομέα.
Απλά δε είναι σωστό να το εξισώνουμε το φορητό gaming με το casual gaming. Δηλαδή προφανώς και ένας portable τίτλος μπορεί να έχει βάθος ή να μην είναι χαλαρός. Έξαλλου ειδικά οι retro inspired τίτλοι που φέρουν συχνά τα handhelds δύσκολα τα λες χαλαρά. Υπάρχουν πάρα πολλοί handheld τίτλοι που έχουν βάθος. Το βάθος ενός παιχνιδιού δεν είναι αποκλειστική ιδιότητα ενός home console τίτλου.There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Comment
-
Loggo έχω την αίσθηση ότι έχεις μείνει σε μία λογική που έχει ξεπεραστεί εδώ και πάρα πολύ καιρό. Κρίνεις το σήμερα με τα δεδομένα του προχθές. Δε θα πω πολλά, είχα υπερ-αναλύσει τις απόψεις μου στο θέμα του NGP και κατηγορήθηκα μάλιστα για υπερβολικό ενθουσιασμό και πόσα άλλα, ας μείνω εδώ στο ότι αυτό που κάποτε ήταν το φορητό gaming πλέον δεν υπάρχει, αφενός γιατί το digital distribution και οι παραγωγές της δεκάρας πουλάνε 10άδες εκατομμύρια σε εφτά μέρες, αφετέρου φυσικά γιατί το hardware έχει φτάσει στο Θεό και οι μεγάλες και εντυπωσιακές παραγωγές μπορούν πλέον να υποστηριχθούν και στα φορητά.
Όσο μία συσκευή μπορεί να παράγει τα πάντα και έχει τις υποδομές (υπηρεσίες, hardware) γιατί να μην κάνει τα πάντα; Το NDS ήταν το τέλος μίας εποχής, το iOS είναι η καινούρια και το PSP ήταν κάπου στο ενδιάμεσο, προσπάθησε να ενοποιήσει πολλά, δεν κατάφερε σχεδόν τίποτα από αυτά.
Γενικά ας είμαστε λίγο ανοιχτοί στο νέο και ας το κοιτάμε από κοντά.
edit:
Σχετικά τώρα με το χειριστήριο του cafe, το να γίνεται streaming η εικόνα σε αυτό εμένα με ενθουσιάζει. Δεν έχει σημασία εξάλλου τόσο το μέγεθος της οθόνης, όσο η ανάλυσή της, αν καταφέρουν να βάλουν 720p ανάλυση σε μία 6" οθόνη τότε ελάτε να μου πείτε αν δε θα σας αρέσει. Εδώ το iPhone 4 σε 3.5" οθόνη σηκώνει 960x640 ανάλυση (αν δεν κάνω λάθος) και φαίνεται απλά τέλεια η εικόνα. Απλά απορώ πόσο θα κοστίζει αυτό το πράγμα και πόσο μεγάλο θα είναι (λογικά όσο το NGP αλλά πιο λεπτό).
Loggo δεν στη λέω ή κάτι τέτοιο, μόλις γύρισα από βόλτα, τα διάβασα όλα λίγο γρήγορα και απάντησα κάπως απότομα, sorry για το πιθανώς επιθετικό ύφος.
Comment
-
Tha symfwnhsw me ton Evans."Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
Evans, καταρχήν δε παρεξηγούμαι, επίσης δεν αμφισβητώ τα νέα δεδομένα και τη νέα πραγματικότητα, ίσα ίσα, ενώ, πίστεψέ, δεν είμαι καθόλου fan της εμμονής στη παράδοση για να μένω σε αυτή.
Είχα μιλήσει σε παλιότερο post (νομίζω στο θέμα του NGP), μεταξύ άλλων, για την ολοένα και πιο αχνή γραμμή ανάμεσα στο console και το portable gaming. Το θέμα είναι ότι, εφόσον μιλάμε για portability, πρέπει να πληρούνται κάποιες προϋποθέσεις. Προϋποθέσεις που, στο PSP πχ, κατ' εμε, δεν πληρούνταν όσο θα έπρεπε.
Είμαι υπέρ του πλουραλισμού αναφορικά με το τι νοοτροπίας software φέρει μια κονσόλα, όχι όμως στο να μεταλλαχτεί το portable gaming σε αυτό που μας έδωσε το PSP. Όπως και να χει, αυτό που βλέπω, ευτυχώς, να γίνεται το περιέγραψα σε ένα post εδώ:
Originally posted by Loggo View PostΌπως και να χει, το πράγμα δείχνει να πηγαίνει αλλού πλέον. Στην ενοποίηση δηλαδή όπως φαίνεται των δυο πλευρών και στη κατάργηση αυτού που παραδοσιακά ονομάζαμε handheld και home console τίτλος. Πλέον, σιγά σιγά, απλά θα βγαίνουν τίτλοι διαφορετικής νοοτροπίας (ή δεν υπάρχει ούτε κι αυτό; ) και ανάλογα με την εκάστοτε περίπτωση, θα μπορείς να παίζεις όπως θες.
Που είναι και το πιο ορθολογικό μοντέλο εδώ που τα λέμε.There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Comment
-
Πάντως για να λέμε και τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη, το GBA έχει αρκετούς τίτλους home νοοτροπίας, απλά ήταν 16bit home νοοτροπίας. Ακόμη και το πρώτο gameboy είχε τίτλους που δεν ήταν ακριβώς ο ορισμός της φορητότητας. Αν δεν κάνω λάθος κάποια games δεν είχαν saves αλλά passwords ή επέτρεπαν να σώσεις μόνο μετά από έναν αριθμό από stages a la Super Mario World. Επίσης κλειδί είναι το γεγονός πως αλλάζουν οι εποχές. Δλδ νομίζω πως πλέον έχει διευρυνθεί τόσο η αγορά που υπάρχει από το φορητό arcade "παίζω 10 λεπτά τίτλο" και το κλείνω μέχρι το παίζω μισή ώρα από τις 30 που έχει το jrpg και το βάζω σε sleep mode ή κάνω save παντού. Το iphone φερ'ειπείν- που για μένα είναι η μόνη "κονσόλα" που πιάνω τον εαυτό μου να παίζει ακόμη και σε διαδρομές εντός πόλης με τα ΜΜΕ από εποχές gameboy- προσφέρει τίτλους όπως το Chaos Rings που είναι αμιγώς jrpg και στο οποίο όταν βαρεθείς το κλέινεις και συνεχίζεις από εκεί που έμεινες. Το ίδιο πάνω κάτω ισχύει και για το psp. Έπαιζα μερικές φορές Star Ocean στα ΚΤΕΛ και δεν το έσωζα αλλά το έβαζα σε sleep mode.
Προσωπικά, αν και καταλαβαίνω πως με τον τίτλο pick up n play εννοούμε πιο άμεσες απλές- όχι απλοικές απαραίτητα- προτάσεις, διαφωνώ πως τα φορητά πλέον οφείλουν να προσφέρουν μόνο αυτές. Στο PSP, πέραν τίτλων όπως τα breath of fire III, ridge racer, riviera, Υs ark of napishtim πχ που ήταν αρκετά νωρίς και είχαν loading σε σημείο αυτοκτονίας ήρθαν και τίτλοι όπως το Patapon, Locorocco, Wipeout( launch τίτλος και δεν είχε τα loading αρκετών launch port τίτλων) Στην αρχή δέχομαι απόλυτα πως μεγάλο μέρος των τίτλων ήταν νοοτροπίας PS2 or Psone port με loading. Στην πορεία όμως απέκτησε δική του ταυτότητα και φυσικά τίτλους που θεωρώ πως θα αργούσαμε να δούμε σε φορητά. Ακόμη και φαινομενικά home τίτλοι όπως το Chains of Olympus, Megaman Maverick Hunter X, Metal Gear Portable Ops δεν απέχουν πολύ από φορητούς τίτλους με την έννοια πως μπορείς να παίξεις να το παρατήσεις και να συνεχίσεις.
EDIT:
Με λίγα λόγια, θεωρώ πως λανθασμένα το PSP αμαυρώθηκε στη συνείδηση πολλών από loading times των τίτλων και τα ports ειδικα τον πρώτο καιρό. Αν και οκ από το λίγο που είδα, το loading- χωρίς install πάντα- στο Birth by Sleep λιγο υπερβολικό είναι. Ωστόσο με τη νέα γενιά των φορητών και το digital distribution, το save anywhere etc θα πάψουν να υφίστανται τετοια προβλήματα κάτι που φαίνεται ξεκάθαρα στα smartphones.
Comment
-
Επειδή βλέπω μερικούς να δυσκολεύονται να καταλάβουν και τα πιο απλά πράγματα, είπα να κάνω μια μικρή παρέμβαση.
Τα παιχνίδια είτε είναι σε φορητή είτε σε επιτραπέζια κονσόλα δεν διαφέρουν σε νοοτροπία. Ένα στόχο έχουν την διασκέδαση του παίχτη.
Το χάσμα που δημιουργήθηκε μεταξύ φορητής και επιτραπέζιας σε περιεχόμενο, όπως μικρά παιχνίδια σε διάρκεια, όχι εφάμιλλες παραγωγές με τις επιτραπέζιες εκδόσεις, εύκολη πρόσβαση στο παιχνίδι με το που άνοιγες την κονσόλα οφείλονταν κυρίως στην τεχνολογία. Το gameboy ήταν το μικρότερο αδερφάκι του NES σε τεχνικές δυνατότητες αρά και το περιεχόμενο έπρεπε να περιοριστεί σε αυτές. Αλλά σημαντικό ρόλο έπαιζε σε ποια αγορά αναφέρονταν το εκάστοτε φορητό αλλά και η εποχή που κυκλοφόρησε.
Όταν ξεπεράστηκε το εμπόδιο της τεχνολογίας όπως τώρα, μπορούμε να έχουμε φορητά μεγαθήρια, υπάρχει το εμπόδιο του κόστους. Πως να το κάνουμε υπάρχουν πολλά στόματα που οι developers πρέπει να θρέψουν. Τα σημερινά στούντιο με εξαίρεση τους μεγάλο εκδότες δεν μπορούν να αφιερώνουν μεγάλες ομάδες για μεγάλα project στις φορητές κονσόλες. Υπάρχει και μεγάλο ρίσκο στις αποδοχές για κάτι τέτοιο, οπότε προτιμούν να ρίχνουν λίγα χρήματα και να λαμβάνουν υψηλά κέρδη με ελάχιστο ρίσκο μιας και τα στάνταρ στις φορητές είναι χαμηλότερα σε σχέση με τις επιτραπέζιες κονσόλες.
Δεν είναι θέμα παιχνίδι φορητής λογικής ή επιτραπέζιας. Το XBLA και PSN όπως και το WiiWare δεν είναι πλατφόρμες για επιτραπέζιες κονσόλες με τα σημερινά δεδομένα αλλά προσφέρουν χαμηλού κόστους παιχνίδια που έχουν πρωτότυπες ιδέες ή παιχνίδια με υψηλό ρίσκο σε retail έτσι καταλήγουν σαν πρόταση αγοράς με ελάχιστο κίνδυνο να χάσουν χρήματα οι εκδότες σε αυτές τις υπηρεσίες.
Σύγχρονα παραδείγματα πως το bejeweled κυκλοφορεί και σαν retail τίτλος στα φορητά αλλά σαν downloadable στις κονσόλες. Πολλά παραδείγματα όπως το hardcorps uprising, moondivers, Dust Elysian Tale, Jet Rocket, Castlevania Rebirth,Contra Rebirth μια χαρά arcade και άλλα genre είναι αλλά δεν έχουν ελπίδα εμπορικής επιτυχίας μπροστά στα Call of Duty, Metal Gear, Super Mario.
Το pick n play δεν έχει ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΝΣΟΛΑ αλλά με το ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ. Το που προτιμάς να παίζεις τέτοια παιχνίδια είναι καθαρά θέμα υποκειμενικού γούστου, άλλος προτιμά στο DS,PSP,3DS,NGP και άλλοι στο PS3,Xbox360,Wii και άλλοι στους browsers Mozilla,Crome,Opera και οι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΤΟ FACEBOOK.
Δεν σημαίνει πως επειδή είναι φορητή η κονσόλα δεν μπορεί να έχει υψηλές παραγωγές όπως ένα Final Fantasy ή Uncharted ή Metroid Other M.
Το χειριστήριο με την οθόνη για την νέα κονσόλα ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ ΠΑΝΤΑ μιλώντας σίγουρα πέρα από steaming και appllication που μπορεί να διαθέτει, μπορεί να εξυπηρετεί και σε θέματα gameplay όπως παιχνίδια κάτα το πρόσφατο παρελθόν έχει κάνει η Nintendo σαν το Legend of Zelda 4 Swords ή το Crystal Chronicles ή ακόμα καλύτερα να γίνει φορέας όλων των ενοχλητικών εντολών και ενδείξεων ενέργειας, μαγείας και στην τηλεόραση να έχεις την πλήρη πανδαισία των γραφικών του παιχνιδιού χωρίς να σε ενοχλούν τα παραπάνω. Να αλλάζεις κάνεις micromanaging σε ένα παιχνίδι στρατηγικής ή σε έναν αθλητικό τίτλο όταν παίζεις τοπικό multi και δεν θες να βλέπει τι εφαρμόζεις ο αντίπαλος. Χίλια δυο πράγματα μπορούν να κάνουν στα παιχνίδια και εσείς το μόνο που φαντάζεστε είναι αν θα έχουν λογική φορητού όταν θα κάνεις streaming από την κονσόλα.......
Ρε που πάμε ρεεεεεεεεεεεεε. :kill:
Comment
-
Χαίρομαι, γιατί πολλές φορές με άλλο ύφος θέλω να γράψω κάτι και αλλιώς μου βγαίνει.
Συμφωνώ στο ότι το PSP δεν ήταν το ιδανικό παράδειγμα φορητής κονσόλας, δεδομένου ότι δεν είχε ξεκάθαρο προσανατολισμό. Στα μισά της ζωής του θέλησε να χώσει στο παιχνίδι το digital distribution, τα minis, μία πιο on the go φιλοσοφία, βγήκε φυσικά και το PSP go και κάπου εκεί το έχασε. Τις δυνατότητες τις είχε, η υποδομή όμως ήταν κάκιστη. Χάλια οργανωμένη υπηρεσία, αργή πολλές φορές, το περιεχόμενο λίγο και φυσικά υπήρξαν πολλές περιπτώσεις όπου retail τίτλοι δε διατίθεντο ψηφιακά.
Από μία νέα portable συσκευή πρέπει να τα περιμένουμε όλα, super high end παραγωγές, super low end παραγωγές, ενδιάμεσες καταστάσεις, παλιότερης νοοτροπίας τίτλοι, φρέσκιες ιδέες και πάει λέγοντας.
Όντως το portable gaming τείνει προς μία ενοποιημένη πρόταση, το θέμα είναι να μη μείνει μόνο στη μία από τις πολλές πλευρές που θέλει να ενώσει.
Ξεφύγαμε τελείως.
Comment
Comment