Announcement

Collapse
No announcement yet.

Νέα & Ειδήσεις της βιομηχανίας

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @nickTG ναι δουλεια ειναι απλα οι συνθηκες για μενα ειναι υπερβολικα βολικες και το δεχομαι, προφανως ουτε εγω πιστευω οτι καποιος με 8ωρα και υπερωριες που δουλευει στην αλλη ακρη της πολης απο το σπιτι του μπορει να παιζει τοσο ενεργα και να κανει και αλλα πραγματα ταυτοχρονα

    @sub zero το admin δεν το ειπα για ειρωνεια αφου εισαι admin κοιτα δεν εχω κανενα παραπονο απο σενα σαν admin και συνηθως συμφωνω με τα οσα γραφεις γιατι και συ τα χωνεις συνηθως, τωρα για αυτα που ειπες στο τελευταιο σου post δεν τα εθεσα σε τετοια βαση ποτε , τουλαχιστον οχι αντικειμενικα αλλα υποκειμενικα

    Comment


    • Sorry κιόλας πάλι για την παρέμβαση. Μπορεί ο τρόπος σκέψης μου να είναι πολύ old school player αλλά αυτός ο διαχωρισμός casual-hardcore πίστευα ότι είχαν καταλάβει αρκετοί από εδώ μέσα ότι ήταν καθαρό disruptive marketing που εμφανίστηκε την προηγούμενη γενιά με την επιτυχία που έκανε το Wii.

      Να το αναλύσω περισσότερο, τις εποχές που υπήρχαν πολλά genre και επικρατούσε μια γενική ισορροπία σε πληθυσμό που έπαιζαν συγκεκριμένα είδη παιχνιδιών όπως fighting,rpg,action,fps και κόσμου οι οποίοι έπαιζαν puzzle,strategy,party παιχνίδια όπως και κόσμου που έπαιζαν τα πάντα. Δεν υπήρχε δηλαδή το παράδειγμα της απαξίωσης ενός παίχτη που παίζει ένα είδος από ένα άλλο. Παράδειγμα όταν κάποιος έπαιζε Tetris ή Puzzle Bubble το 1996 δεν έρχονταν αυτός που έπαιζε Tekken ή Final Fantasy να τον αποκαλέσει είτε casual ή "καμένο" ο επικαλούμενος "casual".

      Βεβαίως υπήρχαν άλλες κόντρες που πάλι δημιουργούνταν καθαρά από την marketing campaing της εκάστοτε εταιρίας πχ: Sega does what Nintendon't, 64bit Vs 32bit, Kiddie Vs Mature και άλλες τέτοιες παπαριές που απλά είχα σκοπό να δημιουργήσουν ένα κοινό με brand loyalty και κυρίως την λογική πάρε αυτό γιατί είναι καλύτερο από το άλλο.

      Την προηγούμενη γενιά με την έκρηξη του internet και των fora αυτό πήρε τεράστιες διαστάσεις. Το Wii κάνει φοβερή επιτυχία με τα motion controls, η Sony και η Microsoft έχουν επενδύσει απίστευτα ποσά σε τεχνολογία και μηχανές γραφικών και η Nintendo με μια απλή ιδέα αλλαγής του Interface που παλιότερα στα arcades το έβλεπες κάθε μήνα έκανε disrupt την αγορά. Η Microsoft και η Sony που βασίζονταν καθαρά σε specs και γραφικά έπρεπε να βρουν το δικό του disruption marketing campaing για να κρατήσουν μερίδιο αγοράς. Έτσι καταλήξαμε στο Hardcore Vs Casual. Συγκεκριμένα genre έγιναν casual "καρκίνωμα" στην βιομηχανία όπως puzzle,party games, motion fitness games, kiddie aesthetics games που μέχρι πρότινος απλά ήταν παιχνίδια για συγκεκριμένο κοινό. Τα αποτελέσματα γνωστά με console war και ο "casual" να θεωρείτε το κατακάθι των gamers. Αντίθετα αντί να νοιαστούν να κρατήσουν αυτό το κόσμο στην βιομηχανία και να τον κάνουν να ασχοληθεί με όλα τα ήδη των genres, αντί να το κάνουν να αισθανθεί επιθυμητός πελάτης, τον έκαναν να αισθάνεται σαν ο "λεπρός" του χωριού από την κάθε gaming κοινότητα.

      Όταν λοιπόν Microsoft και Sony είδαν πως έχει ψωμί η δουλειά με τους "casual" και είχαν τις δικές τους προτάσεις με το move και το kinect προσπάθησαν να αντιστρέψουν την συγκεκριμένη ρητορεία για τον "κακό" casual παίχτη που ήρθε να καταστρέψει την AAA σκηνή των μεγάλων παραγωγών, πως τώρα είμαστε όλοι gamers και όλα τα παιχνίδια έχουν θέση στην βιομηχανία. Δείτε για να καταλάβετε τι εννοώ την Ε3 του 2008 της Sony-Microsoft και την E3 του 2010. Στροφή 180μοιρών. Το κακό είχε ήδη γίνει όμως.

      Τώρα θα μου πείτε τι μας τα λες αυτά ρε Μήτσουλα, εμείς αναφερόμαστε για το επίπεδό που ασχολείται ο καθένας με τα videogames. Ο casual είναι ο noobas και ο hardcore o παιχταράς. Σωστά; Καλά το κατάλαβα; Υπάρχει άλλος ορισμός πλέον για το τι είναι casual και hardcore;

      Με την άνθηση των MoBA και του ανταγωνιστικού παιχνιδιού(FPS,fightings,strategy) να χτυπάει mainstream καταστάσεις, υπήρχε παλιότερα αλλά ήταν στο επίπεδο των "καμένων", τώρα που έγινε μόδα των καιρών με πολλά φράγκα να ρίχνονται στα τουρνουά και τα pots να χτυπάνε αστρονομικά ποσά των 10,5 εκατομμυρίων δολαρίων, λογικό είναι να ανεβούν οι μετοχές των "καμένων" gamers σε e-athletes και hardcore gamer που χρήζουν το σεβασμό κάθε κοινότητας. Οποιοσδήποτε κατώτερου επιπέδου από τους cyber athletes είναι casual(άχρηστος) και δεν μπορεί να εκφέρει άποψη για το παιχνίδι επειδή παίζει περιστασιακά και δεν παρακολουθεί τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο. Σωστά; Καλά το κατάλαβα;

      Δεν πρόκειται να πάρω θέση για το τι είναι casual-hardcore γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει αυτός ο ηλίθιος διαχωρισμός. Είναι απλό marketing buzzword για να αισθάνεται κάποιος πως αυτό που κάνει είναι αξιόλογο και πρέπει να διαχωριστεί και να ξεχωρίσει από το πόπολο των υπόλοιπών gamers. Πρέπει να κάνει τον πελάτη να αισθανθεί πως αυτό που αγοράζει/ασχολείται το κάνει καλύτερο στην κοινωνική πυραμίδα. Είναι μια τάξη ανώτερος(hardcore) από κατώτερο(casual).

      Βεβαίως υπάρχουν καλοί και κακοί παίχτες σε όλα τα παιχνίδια είτε επιτραπέζια, αθλήματα, video παιχνίδια, αλλά ο διαχωρισμός που χωρίζει τόσο υποτιμητικά τους ερασιτέχνες παίχτες και αυτούς που ασχολούνται σοβαρά σε ανταγωνιστικό επίπεδο δεν υπάρχει πουθενά πέρα από τα video παιχνίδια. Πότε στην ζωή μου δεν είδα έναν επαγγελματία παίχτη ποδοσφαίρου να πηγαίνει σε ένα ερασιτεχνικό παιχνίδι και μετά τον αγώνα να κοροϊδεύει τους παίχτες που είναι κατώτερης κατηγορίας από αυτόν. Μπορεί να γίνεται ΑΛΛΑ δεν είναι η νόρμα.

      Αυτό που μου κάνει εντύπωση όμως είναι πως κάποιοι προσβάλλονται αν τους αποκαλέσουν casual gamers. Τόσο έχει εμποτιστεί ο όρος με αρνητικότητα και στερεοτυπικά κατάλοιπα που χρειάζονται να αμυνθούν και να περάσουν σε αντίστοιχους χαρακτηρισμούς όπως "καμένος"- no lifer και τα συναφή;

      Τέλος πάντων sorry για το σεντόνι αλλά με αυτά που διάβασα μου σηκώνεται η τρίχα με το πόσο επιρρεπής έχει γίνει ο σύγχρονος παίχτης στο derogatory marketing.

      tl;tr Δεν υπάρχει διαχωρισμός casual-hardcore στα videogames είναι όλα ένα κατασκεύασμα για disruptive marketing στην βιομηχανία.

      Comment


      • akiragr
        ανεξαρτητα απο το αν διαφωνω η συμφωνω με οσα εγραψες

        POTY

        Comment


        • Προσωπικά δεν καταλαβαίνω πως μπορείς να πεις κάποιον casual και noob πάνω σε ένα game όταν έχεις παίξει δεκαπλάσιες ώρες. Σαν να λέμε ένα κι ένα ίσον δύο.


          @ Akira GR

          Αυτό ακριβώς. Το αστείο είναι ότι αν πας σε κάποιον που παίζει MOBAs και του πεις ότι εγώ παίζω Tetris θα σε πει casual. Αν πας όμως στον τύπο που παίζει invisible tetris (το έχετε δει το video έτσι; ) και του πεις ότι εγώ παίζω MOBAs τότε θα σε πει αυτός casual.

          Comment


          • Originally posted by Vaynard View Post
            @sub zero το admin δεν το ειπα για ειρωνεια αφου εισαι admin κοιτα δεν εχω κανενα παραπονο απο σενα σαν admin και συνηθως συμφωνω με τα οσα γραφεις γιατι και συ τα χωνεις συνηθως, τωρα για αυτα που ειπες στο τελευταιο σου post δεν τα εθεσα σε τετοια βαση ποτε , τουλαχιστον οχι αντικειμενικα αλλα υποκειμενικα
            Δεν νομίζω ότι τα χώνω γενικά, οι όποιες αντιπαραθέσεις μου είναι συνήθως στα πλαίσια του να εκφράσω τις απόψεις και τη γενικότερη φιλοσοφία μου φύρω από τα vg. Από εκεί και πέρα άσχετα αν κάποια πράγματα μου φαίνονται "λάθος"-"περίεργα" (όπως θες πες το) δεν θα μπω στη διαδικασία να κρίνω τον άλλο δημόσια βάσει της δικής μου φιλοσοφίας.

            Στο τι έθεσες και πως, όταν γράφεις κάτι τέτοιο

            δεν υπαρχει ατομο που θελει να αποκαλειται ''core gamer'' και παιζει χρονια games να καθεται να παιζει ΜΟΝΟ τα 10 ωρα single player console exclusives/multiplatform η τα φοβερα indie games του 3ωρου διοτι πολυ απλα ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ αυτα ειναι για τους youtube wannabe celebrities που κανουνε τα lets plays και τους hardcore casuals που εχουνε εναν καλο γραπτο λογο και γραφουνε reviews σε sites (shots fired???)
            ίσως να μην το εξέφρασες καλά αλλά τουλάχιστον σε αυτή τη μορφή δεν νομίζω ότι χωράει κάποια άλλη ερμηνεία από αυτή που του έδωσα στα προηγούμενα ποστς. Έτσι κι αλλιώς υποκειμενικά γράφουμε όλοι, δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια αντικειμενική αλήθεια πάνω στο θέμα.

            Comment


            • δεν ειπα πουθενα οτι υπαρχει, τα shots fired γιαυτο τα εβαλα αλλωστε,
              αλλα ενταξει τωρα το πρωτο μου post που αρχισε ολο αυτο ηταν σιγουρα και λιγο ''περιπαικτικο'' δεν το αρνουμαι, ασχετα απο τις αντιδρασεις που σηκωσε , δεν εχουμε ομως ουτε δικαιωμα να κανουμε τετοια posts ποια? πρεπει να γραφουμε παντα σε ''political correct'' υφος?

              Comment


              • Originally posted by Vaynard View Post
                δεν ειπα πουθενα οτι υπαρχει, τα shots fired γιαυτο τα εβαλα αλλωστε,
                αλλα ενταξει τωρα το πρωτο μου post που αρχισε ολο αυτο ηταν σιγουρα και λιγο ''περιπαικτικο'' δεν το αρνουμαι, ασχετα απο τις αντιδρασεις που σηκωσε , δεν εχουμε ομως ουτε δικαιωμα να κανουμε τετοια posts ποια? πρεπει να γραφουμε παντα σε ''political correct'' υφος?
                Θα τα δεχόμουν όσα γράφεις αν δεν είχες "θιχτεί" από αυτό που έγραψε ο Evans. Κανένα πρόβλημα με το ύφος αρκεί να μπορείς να δεχτείς και εσύ ανάλογα "περιπαικτικά" ή και ελαφρώς υπερβολικά σχόλια.

                @Akira:

                Μην κολλάς στους όρους. Δεν έχει νόημα να ψάξεις να δώσεις ακριβή ερμηνεία αλλά διαισθητικά τουλάχιστον νομίζω ότι λίγο πολύ είναι ευδιάκριτος σε όλους ο διαχωρισμός που γίνεται. Πιθανώς να είσαι επηρεασμένος και από το γεγονός ότι κατά κύριο λόγο αυτή η ιστορία ξεκίνησε με το wii αλλά τελικά της δίνεις και εσύ ο ίδιος περισσότερη αξία από ότι έχει στην πραγματικότητα. Εκεί που μιλάς για λεπρούς π.χ, δεν υπάρχει ουσιαστικά νόημα να γίνει αυτή η κουβέντα γιατί πολύ απλά στο 90% των περιπτώσεων αυτός που θεωρείται ως casual δεν θα παρακολουθεί καν αυτή τη διαμάχη.

                Το μόνο δεδομένο είναι ότι η βιομηχανία αλλάζει και μαζί αλλάζει και το κοινό. Άλλο το κοινό του 1996 και άλλο αυτό του 2010. Το άνοιγμα που έγινε τα τελευταία χρόνια (και που έτυχε να έχει ως βασικό εκφραστή το wii ή έστω έτσι φάνηκε) απλά ήταν τέτοιο που έφερε και πολύ κόσμο ο οποίος με λίγα λόγια δεν ήρθε για να μείνει με την κλασσική έννοια του gamer. Αυτό είναι εμφανές και από τη σχετικά χαμηλή απήχηση του wii u μετά τον πάταγο του wii ( που προσωπικά θεωρώ το u κιολάς να έχει πολύ περισσότερες δυνατότητες για να δώσει πράγματα στο gameplay).

                Σε αυτή τη βάση νομίζω πως έχει βάση ένας διαχωρισμός. Και για να μην το πάμε αλλού, ακόμα και μέσα στο ίδιο κοινό του wii π.χ, δεν νομίζω ότι μπορείς να τοποθετήσεις στην ίδια κατηγορία κάποιον που πήρε την κονσόλα για DK Και xenoblade με κάποιον που την πήρε για wii dance kai wii sports. Στα πλαίσια του συγκεκριμένου τόπικ όμως θα συμφωνήσω ότι ο διαχωρισμός είναι ανούσιος αν όχι και επικίνδυνος.

                Η κουβέντα για τα e-sports είναι διαφορετική και εκεί θα συμφωνήσω μαζί σου. Βέβαια αυτό είναι μόνο ένα μέρος της βιομηχανίας και δεν βλέπω προσωπικά γιατί θα πρέπει να θεωρείται το μέλλον της ή να μην είναι gamer όποιος δεν ασχολείται με κάποιο game σε competitive βαθμό.

                Αυτό που μου κάνει εντύπωση όμως είναι πως κάποιοι προσβάλλονται αν τους αποκαλέσουν casual gamers. Τόσο έχει εμποτιστεί ο όρος με αρνητικότητα και στερεοτυπικά κατάλοιπα που χρειάζονται να αμυνθούν και να περάσουν σε αντίστοιχους χαρακτηρισμούς όπως "καμένος"- no lifer και τα συναφή;

                Τέλος πάντων sorry για το σεντόνι αλλά με αυτά που διάβασα μου σηκώνεται η τρίχα με το πόσο επιρρεπής έχει γίνει ο σύγχρονος παίχτης στο derogatory marketing.
                Δεν είναι θέμα όρων ούτε marketing. Αν προσέξεις λίγο την κουβέντα το βασικότερο πρόβλημα είναι ότι λίγο πολύ υπονοήθηκε πως για να γράψει κάποιος ένα review-άποψη-ανάλυση θα πρέπει να ασχολείται με το αντικείμενο με ένα συγκεκριμένο τρόπο.

                Comment


                • to post του evans μου εκανε απλα μεγαλη εντυπωση, αλλα ναι με τις απαντησεις μου ισως φανηκε οτι θiχτικα

                  Comment


                  • Προφανως θιχτηκες και προφανως το post σου δεν ηταν περιπαικτικο.

                    I am off .

                    Comment


                    • ρε Vaynard γιατι δινεις εξηγησεις γιατι παιζεις 3 ή 8 ώρες την ημέρα; σε λιγο θα βγεις και αναφορά

                      videogame φορουμ ειμαστε και συζητάμε για vg και κατι off topic, δεν με ενδιαφέρει και πολύ ποσο μακριά την έχει ο ένας και πόσο κοντή ο άλλος, αν ειναι λεφτάς η όχι, ποσες γλώσσες μιλάει, τι και πόσα πτυχια εχει, αν έχει ελεύθερο χρόνο ή οχι.

                      επισης το να εισαι αφεντικο του εαυτού σου ειναι απο τα ωραιότερα πράματα, αλλώστε συμπεριλάμβάνεται στους λόγους της επιχειρηματικότητας.
                      Star Citizen videos Star Citizen gallery

                      Comment


                      • @Sub-Zero

                        Δεν κολλάω σε τίποτα όρους. Οι ερμηνείες που δίνουν σε συγκεκριμένες λέξεις πλειοψηφία των gamers δίνω που τους έχει διαμορφώσει συνείδηση το marketing της βιομηχανίας.

                        Δεν διαφωνώ πως καμία σχέση δεν έχει ο gamer του 1996 με του 2014. Μεσολάβησαν πολλά. Ειδικά το πως μεγάλωσαν παιδιά που γεννηθήκαν τότε. Η ενημέρωση δεν είχε καμία σχέση τότε με σήμερα. Δεν υπήρχε το internet πάρα μόνο μηνιαία περιοδικά, σήμερα τα παιδιά δεν πάνε στο μαγαζί να ψάξουν να βρουν παιχνίδια με βάση το εξώφυλλο του τίτλου πάρα ακολουθούν το PewDiePie στο Youtube. Social media από Fb και Twitter μέχρι Tublr και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς. Digital Distribution και η πίεση να στραφεί η βιομηχανία στο mantra παιχνίδια ως υπηρεσία, f2p, p2p, smart συσκευές.

                        Αυτό που αναφέρω με το Wii και το DS είναι πως οι ίδιες publisher έδιωξαν το νέο κοινό που είχε φέρει η Nintendo. Η ΕΑ, Activision και Ubisoft γέμισε το οικοσύστημα με Carnival Games, Dogz, Babiez, Swat the Fly και δεν ξέρω εγώ τι άλλο έβγαλαν. Προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν την mainstream επιτυχία του Wii,DS διότι είχαν την λογική που αναφέρεις πιο πάνω στο post σου. Είναι casual(περιστασιακοί) πελάτες δεν ήρθαν για να μείνουν. Το αστείο της υπόθεσης είναι πως δεν έκανες τίποτα για να τον κρατήσεις κυρία ΕΑ, Activision, Ubisoft,Take2, THQ(defunct).

                        Ταυτόχρονα επειδή είχαν επενδύσει στο οικοσύστημα Xbox-Playstation, δηλητηρίαζαν το νέο κοινό με χαμηλής ποιότητας software και marketing casual Vs hardcore προσπαθώντας να το στρέψουν προς τα εκεί. Δεν έβγαλαν τίποτα της προκοπής ώστε να τον συστήσουν σε παιχνίδια στο Wii όπως Assassin's Creed, GTA, Lost Planet ή πόσα άλλα παιχνίδια που ξόδεψαν τα κέρδη από τις αρπαχτές του Wii,DS για να ταΐσουν το κτήνος των AAA παραγωγών σε Ps3, Xbox 360. Το αποτέλεσμα γνωστό μετά την κατάρρευση της αγορά του Wii το 2010 μέχρι σήμερα έχουν κλείσει πάνω από 200 studio και η Ιαπωνική αγορά πνέει τα λοίσθια με publisher όπως Konami, Capcom, Sega, SquareEnix να μην είναι πλέον ανταγωνιστικές στην δύση.

                        Ανέφερες επίσης πως ακόμα και το κοινό ήταν διαφορετικό στο Wii. Πως ο gamer που αγόρασε Metroid Other M και Xenoblade δεν ήταν ο ίδιος που αγόρασε το Wii Sports ή το Wii Fit. Δεν διαφωνώ αλλά αυτό δείχνει πως το Wii ήταν υγείες οικοσύστημα κάλυπτε ευρύ φάσμα από genres και στην καλύτερη των περιπτώσεων έκανε overlap του ενός κοινού με το άλλο με παιχνίδια όπως το Mario Kart Wii και New Super Mario Bros. ή Endless Ocean ή ότι άλλο παιχνίδι είχε την ιδιότητα των brigde τίτλων. Μόνο η Nintendo το κατάφερε αυτό, τυχαίο δεν νομίζω. Η μόνη κονσόλα που είχε καταφέρει να έχει το ίδιο αποτέλεσμα αλλά για διαφορετικούς λόγους ήταν το Ps2. Έβαλε τον gamer να γίνει early adopter του DVD format ή τον DVD early adopter αγοραστή του Ps2, έβγαλε το Eye Toy που ήταν το πρώτο kinect και άλλα τόσα. Η διαφορά με το Wii με το Ps2 είναι πως το δεύτερο είχε σοβαρή 3rd party υποστήριξη ενώ το Wii το μεγαλύτερο βάρος το σήκωνε η Nintendo. Η πραγματικότητα είναι πως το Wii αναζωογόνησε την βιομηχανία φέρνοντας νέο κοινό όπως είχε κάνει το Ps1 και το Ps2. Αν δεν υπήρχε το Wii την προηγούμενη γενιά θα υπήρχε συρρίκνωση στην εγκατεστημένη βάση από την γενιά Ps-GC-Xbox-DreamCast. Και θα φανεί την τωρινή γενιά Ps4-XboxOne-Wii U.

                        To 2011 στην GDC αναδύονταν μια νέα μόδα αυτή του iOS και Android marketplace. Ο Iwata είχε κάνει αναφορά πως οι χαμηλές τιμές και το f2p μοντέλο θα απαξιώσει μεγάλο μερίδιο παιχνιδιών στην βιομηχανία. Όπως και έγινε. Ακόμα και η ίδια η Apple έχει φρικάρει που ο πελάτης της δεν είναι διατεθειμένος να αγοράσει προϊόντα μεγαλύτερης αξίας από 0,99$.

                        O casual λοιπόν που ήταν εν δυνάμει σταθερός πελάτης μόλις είδε πως το dogz και το babiez ή το brain training ή το tetris μπορεί να το παίζει τσάμπα σε μια smart συσκευή σιγά μην καθέται να πληρώνει 30$ και 40$ για πιο ποιοτικά παιχνίδια σε εξειδικευμένες συσκευές. Welcome to the future.

                        Η ουσία είναι πως τον καπιταλισμό να δεν βρεις νέες αγορές για να αυξήσεις την κερδοφορία σου θα αποδυναμωθείς και στο τέλος θα εξ αφανιστής. Πόσο μάλλον όταν τα κόστη παραγωγής τριπλασιάζονται κάθε γενιά και η βάση χρηστών δεν μεγαλώνει αλλά μικραίνει. Αυτό το πρόβλημα λοιπόν έχουμε σήμερα με το μοντέλο που ακολουθεί η βιομηχανία των dedicated παιχνιδομηχανών που προσπαθεί να αρμέξει τον παλιό σταθερό πελάτη μέχρι τα βυζιά του να βγάζουν αίμα. Πάρε DLC, πάρε season Pass, πάρε expansion Pass, πάρε συνδρομή Gold και Plus για να μπορείς να παίξεις online multiplayer, πάρε online Pass άμα πάρεις το παιχνίδι μεταχειρισμένο, πάρε συνδρομή EA, Playstation Now για BC και έπεται συνέχεια.

                        H βιομηχανία βεβαίως έχει αλλάξει από την εποχή του NES στο Ps4. Το θέμα είναι πως για τον παίχτη καταναλωτή δεν έχει γίνει καλύτερη με την πάροδο της τεχνολογίας αλλά χειρότερη. Βάλε ταυτόχρονα την μείωση εισοδήματος του απλού καταναλωτή λόγω της καπιταλιστικής κρίσης, ήρθε και έδεσε η μαρέγκα.

                        Τώρα για το θεμα Wii σε Wii U είναι άλλη ιστορία με κύρια υπεύθυνο την ίδια Nintendo, όπως και το Xbox One για τα χάλια του έχει κύρια υπεύθυνο την Microsoft όπως και η Sony ήταν υπεύθυνη με τα χάλια του Ps3.

                        Εδώ το θέμα είναι casual vs hardcore έτσι όπως πρωτοπαρουσιάστηκε την γενιά Wii-X360-Ps3. Τώρα έχει πάρει άλλα χαρακτηριστικά που βλέπω να εξαπλώνονται κυρίως με την λογική "είμαι ο καλύτερος-είσαι πλέμπα" gamer.

                        Comment


                        • Το tetris και το candy crush ειναι ΠΟΛΥ πιο hardcore παιχνιδια απο πολλα ΑΑΑ games/ταινιες. Βασικα το tetris και λοιπα puzzle games που ειναι ΚΑΘΑΡΟ gameplay ειναι πολυ πιο παιχνιδια που αξιζουν να τα παιξεις για να λεγεσαι gamer.

                          Aλλα το candy crush ειναι μια μαλακια και μιση γιατι ειναι p2w

                          Bejeweled ΡΕ!

                          Casual παιχνιδια υπαρχουν και τα ονομαζουμε ετσι γιατι μπορει ευνουν την περιστασιακη ενασχοληση, αλλα καθε παιχνιδι μπορει να γινει πολυ hardcore.

                          Comment


                          • Δεν διαφωνώ πως καμία σχέση δεν έχει ο gamer του 1996 με του 2014. Μεσολάβησαν πολλά. Ειδικά το πως μεγάλωσαν παιδιά που γεννηθήκαν τότε
                            Καλά προφανώς παίζει και αυτό ρόλο αλλά εγώ μιλούσα για άλλο πράγμα. Το 96 το κοινό ήταν πολύ πιο μικρό. Η εξάπλωαη που ακολούθησε ήταν φυσικό επόμενο να φέρει και κόσμο με διαφορετικά χαρακτηριστικά από το κοινό που υπήρχε τώρα.

                            Αυτό που αναφέρω με το Wii και το DS είναι πως η ίδιες οι publisher έδιωξαν το νέο κοινό που είχε φέρει η Nintendo. Η ΕΑ, Activision και Ubisoft γέμισε το οικοσύστημα με Carnival Games, Dogz, Babiez, Swat the Fly και δεν ξέρω εγώ τι άλλο έβγαλαν. Προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν την mainstream επιτυχία του Wii,DS διότι είχαν την λογική που αναφέρεις πιο πάνω στο post σου. Είναι casual(περιστασιακοί) πελάτες δεν ήρθαν για να μείνουν. Το αστείο της υπόθεσης είναι πως δεν έκανες τίποτα για να τον κρατήσεις κυρία ΕΑ, Activision, Ubisoft,Take2, THQ(defunct).
                            Εγώ πάλι ξέρεις τι λέω; Ότι το άνοιγμα που έγινε ήταν πέρα από τις πραγματικές δυνατότητες της κλασσικής αγοράς των Vg για να κρατήσει τους πολλούς άκυρους που μπήκαν τότε κατά τύχη στο κόλπο. Πιθανώς αρκετοί να μείναν τελικά (δεν έχω αριθμητικά στοιχεία) αλλά πλέον δεν χρειάζεσαι κονσόλα για τέτοιου είδους Gaming.

                            Ταυτόχρονα επειδή είχαν επενδύσει στο οικοσύστημα Xbox-Playstation, δηλητηρίαζαν το νέο κοινό με χαμηλής ποιότητας software και marketing casual Vs hardcore προσπαθώντας να το στρέψουν προς τα εκεί. Δεν έβγαλαν τίποτα της προκοπής ώστε να τον συστήσουν σε παιχνίδια στο Wii όπως Assassin's Creed, GTA, Lost Planet ή πόσα άλλα παιχνίδια που ξόδεψαν τα κέρδη από τις αρπαχτές του Wii,DS για να ταΐσουν το κτήνος των AAA παραγωγών σε Ps3, Xbox 360. Το αποτέλεσμα γνωστό μετά την κατάρρευση της αγορά του Wii το 2010 μέχρι σήμερα έχουν κλείσει πάνω από 200 studio και η Ιαπωνική αγορά πνέει τα λοίσθια με publisher όπως Konami, Capcom, Sega, SquareEnix να μην είναι πλέον ανταγωνιστικές στην δύση.
                            Επιλογή της Ν ήταν να δώσει ένα μηχάνημα με hw προηγούμενης γενιάς και τον ίδιο δρόμο επέλεξε και με το u. Κακά τα ψέματα κιόλας κανένα κοινό δεν χάθηκε επειδή δεν είχε assasins στο wii. Αν ήταν κοινό που είχε τις προοπτικές να μείνει στην αγορά της κονσόλας θα είχε μείνει και με τους τίτλους της Ν. Επίσης οι εταιρίες που ψάχνουν για το κέρδος αν τα Ports στο wii είχα προοπτική θα τα κάναν, δεν μπορεί στην τελική να ήταν όλοι τους χαζοί.

                            Ανέφερες επίσης πως ακόμα και το κοινό ήταν διαφορετικό στο Wii. Πως ο gamer που αγόρασε Metroid Other M και Xenoblade δεν ήταν ο ίδιος που αγόρασε το Wii Sports ή το Wii Fit. Δεν διαφωνώ αλλό αυτό δείχνει πως το Wii ήταν υγείες οικοσύστημα κάλυπτε ευρύ φάσμα από genres και στην καλύτερη των περιπτώσεων έκανε overlap του ενός κοινού με το άλλο με παιχνίδια όπως το Mario Kart Wii και New Super Mario Bros. ή Endless Ocean ή ότι άλλο παιχνίδι είχε την ιδιότητα των brigde τίτλων. Μόνο η Nintendo το κατάφερε αυτό, τυχαίο δεν νομίζω. Η μόνη κονσόλα που είχε καταφέρει να έχει το ίδιο αποτέλεσμα αλλά με διαφορετικούς λόγους ήταν το Ps2. Έβαλε τον gamer να γίνει early adopter του DVD format ή τον DVD early adopter αγοραστή του Ps2, έβγαλε το Eye Toy που ήταν το πρώτο kinect και άλλα τόσα. Η διαφορά με το Wii με το Ps2 είναι πως το δευτέρο είχε σοβαρή 3rd party υποστήριξη ενώ το Wii το μεγαλύτερο βάρος το σήκωνε η Nintendo. Η πραγματικότητα είναι πως το Wii αναζωογόνησε την βιομηχανία φέρνοντας νέο κοινό όπως είχε κάνει το Ps1 και το Ps2. Αν δεν υπήρχε το Wii την προηγούμενη γενιά θα υπήρχε συρρίκνωση στην εγκατεστημένη βάση από την γενιά Ps-GC-Xbox-DreamCast. Και θα φανεί την τωρινή γενιά Ps4-XboxOne-Wii U.
                            Ρε man αγγίζει τα όρια της ύβρις να "συγκρίνεις" το wii με ps1 (κυρίως) και ps2. To ps1 ήταν ένα ισχυρό για την εποχή του μηχάνημα που σε στέρεες βάσεις καθιέρωσε τα vg ως μία πιο ενήλικης μορφής διασκέδαση. Το υπόβαθρο υπήρχε από πριν, το Ps1 έδωσε τα μέσα να υλοποιηθούν κάποια πράγματα και για αυτό έγινε το μεγάλο "μπαμ" τότε με κόσμο που είχε έρθει για να μείνει. Το 2 απλά εδραίωσε αυτή την κατάσταση. Το wii από την άλλη το μόνο που είχε να προσφέρει ήταν το motion controls που σε ουσία δεν μπορούσε να δώσει απολύτως τίποτα (ούτε η ίδια η Ν μπόρεσε να το αξιοποιήσει κάπου ουσιαστικά). Ο κόσμος που έφερε το wii φαινόταν από αρκετά νωρίς ότι δεν μπορεί να μείνει όπως και τελικά έγινε.

                            To 2011 στην GDC αναδύονταν μια νέα μόδα αυτή του iOS και Android marketplace. Ο Iwata είχε κάνει αναφορά πως οι χαμηλές τιμές και το f2p μοντέλο θα απαξιώσει μεγάλο μερίδιο παιχνιδιών στην βιομηχανία. Όπως και έγινε. Ακόμα και η ίδια η Apple έχει φρικάρει που ο πελάτης της δεν είναι διατεθειμένος να αγοράσει προϊόντα μεγαλύτερης αξίας από 0,99$.

                            O casual λοιπόν που ήταν εν δυνάμει σταθερός πελάτης μόλις είδε πως το dogz και το babiez ή το brain training ή το tetris μπορεί να το παίζει τσάμπα σε μια smart συσκευή σιγά μην καθέται να πληρώνει 30$ και 40$ για πιο ποιοτικά παιχνίδια σε εξειδικευμένες συσκευές. Welcome to the future.
                            Και εδώ ουσιαστικά μόνος σου απαντάς σε αυτά που έγραψα παραπάνω. Όσοι από τους νέους "πελάτες" τελικά μέιναν στον ευρύτερο χώρο των vg ανακαλύψαν ότι δεν χρειάζονται κονσόλα για να παίξουν αυτά που θέλουν. Δεν ξέρω πως ακριβώς το έχεις στο μυαλό σου και έβλεπες σαν προοπτική η κυρά μαρία με το wii fit να μεταπηδήσει σε κάτι πιο σοβαρό και να μην βρεθεί τελικά απλά σε παιχνιδάκια στο φβ ή 3 of a kind στο κινητό.

                            Η ουσία είναι πως τον καπιταλισμό να δεν βρεις νέες αγορές για να αυξήσεις την κερδοφορία σου θα αποδυναμωθείς και στο τέλος θα εξ αφανιστής. Πόσο μάλλον όταν τα κόστη παραγωγής τριπλασιάζονται κάθε γενιά και η βάση χρηστών δεν μεγαλώνει αλλά μικραίνει. Αυτό το πρόβλημα λοιπόν έχουμε σήμερα με το μοντέλο που ακολουθεί η βιομηχανία των dedicated παιχνιδομηχανών που προσπαθεί να αρμέξει τον παλιό σταθερό πελάτη μέχρι τα βυζιά του να βγάζουν αίμα. Πάρε DLC, πάρε season Pass, πάρε expansion Pass, πάρε συνδρομή Gold και Plus για να μπορείς να παίξεις online multiplayer, πάρε online Pass άμα πάρεις το παιχνίδι μεταχειρισμένο, πάρε συνδρομή EA, Playstation Now για BC και έπεται συνέχεια.
                            Αυτά που λες λίγο πολύ ισχύουν αλλά δεν έχουν να κάνουν με το ότι οι publishers σνομπάρουν την Ν. Η βιομηχανία του gaming στην παραδοσιακή της μορφή τουλάχιστον έχει ακόμα αρκετό δρόμο για να ωριμάσει αρκετά ώστε να μπορέσει να αγγίξει την καθολική αποδοχή όπως ο κινηματογράφος ή η μουσική (αν ποτέ τα καταφέρει κιόλας).

                            Τώρα για το θεμα Wii σε Wii U είναι άλλη ιστορία με κύρια υπεύθυνο την ίδια Nintendo, όπως και το Xbox One για τα χάλια του έχει κύρια υπεύθυνο την Microsoft όπως και η Sony ήταν υπεύθυνη με τα χάλια του Ps3.
                            ΜS kai Sony είναι άμεσα ανταγωνιστικές μεταξύ τους, δεν ισχύει το ίδιο με την Ν. Έχανε πωλήσεις το ps3-ανέβαινε το 360, τώρα ισχύει το ανάποδο με ps4 και One. H N τι διαφορετικό έκανε στο U από αυτό που είχε κάνει στο wii; Γιατί πέρα από το χειρισμό προσωπικά δεν βλέπω κάποια άλλη διαφορά. Ίσα ίσα που κιόλας θεωρώ ότι το "tablet" έχει περισσότερα πράγματα να δώσει στο Gameplay. Από υποστήριξη με 1st party τίτλους πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα είναι νομίζω. Απλά το wii με κάτι τη γκιμικιά, κάτι τις περιστάσεις κατάφερε να τραβήξει και αρκετούς άκυρους.

                            Comment


                            • Originally posted by sub_zero View Post
                              Καλά προφανώς παίζει και αυτό ρόλο αλλά εγώ μιλούσα για άλλο πράγμα. Το 96 το κοινό ήταν πολύ πιο μικρό. Η εξάπλωαη που ακολούθησε ήταν φυσικό επόμενο να φέρει και κόσμο με διαφορετικά χαρακτηριστικά από το κοινό που υπήρχε τώρα.
                              Αυτό που αναφέρεις ως εξάπλωση είναι καθαρή καπιταλιστική ανάπτυξη, άνοιγμα της αγοράς σε κοινό που μέχρι τότε ήταν περιορισμένο.

                              Εγώ πάλι ξέρεις τι λέω; Ότι το άνοιγμα που έγινε ήταν πέρα από τις πραγματικές δυνατότητες της κλασσικής αγοράς των Vg για να κρατήσει τους πολλούς άκυρους που μπήκαν τότε κατά τύχη στο κόλπο. Πιθανώς αρκετοί να μείναν τελικά (δεν έχω αριθμητικά στοιχεία) αλλά πλέον δεν χρειάζεσαι κονσόλα για τέτοιου είδους Gaming.
                              Αυτό που λες δεν στέκει διότι χρονικά όταν κυκλοφόρησε το Wii και το DS δεν υπήρχε κάτι αντίστοιχο στην αγορά. Δεν υπήρχε iOS ούτε Android, τα smartphone και τα tablet δεν ήταν καν στο εμπόριο το 2006 ούτε ήταν διαδεδομένα. To Wii και το DS ήταν παράδειγμα προς μίμηση για το εύκολο και προσβάσιμο interface για gaming για τις μάζες. Αν δεν ήταν δεν θα έκανε τόσο μεγάλη επιτυχία.

                              Επιλογή της Ν ήταν να δώσει ένα μηχάνημα με hw προηγούμενης γενιάς και τον ίδιο δρόμο επέλεξε και με το u. Κακά τα ψέματα κιόλας κανένα κοινό δεν χάθηκε επειδή δεν είχε assasins στο wii. Αν ήταν κοινό που είχε τις προοπτικές να μείνει στην αγορά της κονσόλας θα είχε μείνει και με τους τίτλους της Ν. Επίσης οι εταιρίες που ψάχνουν για το κέρδος αν τα Ports στο wii είχα προοπτική θα τα κάναν, δεν μπορεί στην τελική να ήταν όλοι τους χαζοί.
                              Hardware προηγούμενης γενιάς το Wii U; Πρώτον το hardware δεν το μετράμε σε γενιές, δεύτερον το Wii U δεν έχει βγάλει specs για να τα συγκρίνεις, τρίτον παιχνίδια όπως το bayonetta 2, Xenoblade Cross, The Legend of Zelda U, Super Mario 3D World, Mario Kart 8 μπορούν να τρέξουν στο hardware του Ps3 ή του Xbox 360 όπως τρέχουν στο Wii U; Βεβαίως είναι πιο αδύνατο από Ps4 και Xbox One αλλά την σημερινή εποχή που οι middleware μηχανές τρέχουν μέχρι και σε κινητά, θες να μου πεις πως οι τρίτες εταιρίες περιορίζονται στο Wii U... Εντάξει καταλαβαίνω να τα λέει η EA αυτά αλλά όχι και οι υποτίθεται ψαγμένοι gamers...

                              Το Wii το 2006 ήταν ένα μηχάνημα ίδιας γενιάς με το Xbox 360 και PlayStation 3. Δεν ήταν τεχνολογικά εφάμιλλο με τον ανταγωνισμό. Ήταν πιο αδύναμο. Επίσης οι middleware μηχανές γραφικών που χρησιμοποιούνταν στις 3rd party παραγωγές δεν μπορούσαν να τρέξουν στο Wii, έπρεπε να ασχοληθεί εξ αρχής με το μηχάνημα. Οι εταιρίες ακριβώς επειδή κυνηγούσαν το κέρδος δεν ασχολήθηκαν σοβαρά με το μηχάνημα. Το θεωρούσαν αποτυχία από την σύλληψή του σαν ιδέα για αυτό επένδυσαν στο οικοσύστημα του Playstation και Xbox. Το ότι έγινε επιτυχία το Wii δεν το περίμενε κανένας για αυτό δεν μπορούσαν να τραβήξουν πόρους από την παραγωγή τίτλων στο Xbox 360 και Ps3 επαναπροσδιορίζοντας την πορεία τους προς το Wii. Καβάλησαν την εμπορική αποτυχία της HD γενιάς και έχασαν του κόσμου τα λεφτά ποντάροντας στα λάθος άλογα. Για αυτό η συγκεκριμένη γενιά κρατάει μέχρι σήμερα προσπαθώντας να βγάλουν τα σπασμένα. Δεν ήταν χαζοί, απλά ανίδεοι. Δεν μπορείς να προβλέψεις σε μια άναρχη αγορά πιο προϊόν θα κάνει επιτυχία ειδικά στο τομέα της διασκέδασης. Εδώ υποστήριζαν το PSP περισσότερο από το Wii που αν δεις τα νούμερα του software που πούλησε το PSP την προηγούμενη γενιά είναι πιο κάτω από του Dreamcast.

                              Ρε man αγγίζει τα όρια της ύβρις να "συγκρίνεις" το wii με ps1 (κυρίως) και ps2. To ps1 ήταν ένα ισχυρό για την εποχή του μηχάνημα που σε στέρεες βάσεις καθιέρωσε τα vg ως μία πιο ενήλικης μορφής διασκέδαση. Το υπόβαθρο υπήρχε από πριν, το Ps1 έδωσε τα μέσα να υλοποιηθούν κάποια πράγματα και για αυτό έγινε το μεγάλο "μπαμ" τότε με κόσμο που είχε έρθει για να μείνει. Το 2 απλά εδραίωσε αυτή την κατάσταση. Το wii από την άλλη το μόνο που είχε να προσφέρει ήταν το motion controls που σε ουσία δεν μπορούσε να δώσει απολύτως τίποτα (ούτε η ίδια η Ν μπόρεσε να το αξιοποιήσει κάπου ουσιαστικά). Ο κόσμος που έφερε το wii φαινόταν από αρκετά νωρίς ότι δεν μπορεί να μείνει όπως και τελικά έγινε.
                              To ps1 ήταν ισχυρό μηχάνημα; Σε σχέση με το N64; Μάλλον έχεις μπερδευτεί. Ή το Ps2 ήταν πιο δυνατό τεχνολογικά από το Gamecube και το Xbox; To Playstation εδραιώθηκε επειδή η Sony έσκασε κεφάλαιο στην αγορά, ήταν κολοσσός με παρακλάδια στην μουσική, κινηματογράφο, ηλεκτρονικές συσκευές. Το 1995 μόνο για την Ε3 είχε σκάσει 10 εκατομμύρια δολάρια για το περίπτερό της, πόσο αστρονομικό για την εποχή και είχε τα 3/4 του χώρου. Έκλεισε αποκλειστικές συμφωνίες με τρίτες εταιρίες και έκανε το Saturn να δείχνει πανάκριβη παλιατζούρα των 399$ ενώ το Ps1 το κυκλοφόρησε στα 299$, η Nintendo καθυστερούσε συνεχώς το Ultra 64. Τα περί ενήλικου gaming και άλλα τέτοια φαιδρά ήταν καθαρό marketing όπου το είχε ξεκινήσει η Sega ενάντια στη Nintendo. Επίσης έφερε νέο φορμάτ του CD όπου είχε αρχίζει να γίνεται ντόρος πως θα είναι το standar μέσο αποθήκευσης της συγκεκριμένης δεκαετίας. Τι αστειότητες υποστηρίζεις περί ενήλικου gaming. Σωστό business plan είχε η εταιρία και το δίκτυο διανομής για να το καταφέρει σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Επίσης το Playstation one και Playstation 2 ποτέ δεν διαφημίστηκαν για gaming consoles αλλά σαν multimedia συστήματα που κάνουν τα πάντα κάτω από την τηλεόραση σου, παίζουν ταινίες,μουσική και παιχνίδια. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία.

                              Το Wii από την άλλη ήταν καθαρά gaming σύστημα και ως αυτό παρουσιάστηκε. Στην πορεία πήρε και άλλα χαρακτηριστικά ανάλογα με το software που έπαιζες και τα περιφερειακά του. Τώρα αν έδωσε ή όχι να ρωτήσεις αυτούς που αγοράζουν ακόμα παιχνίδια για το μηχάνημα ή τη Sony και την Microsoft που έκαναν το move και το Kinect, μάλιστα το Xbox One το ανανέωσε έσκασε λεφτά για R&D και το λάνσαρε στο πακέτο με την κονσόλα. Πάντως FPS,TPS και ORS με dual analogs προσωπικά δεν μπορώ να παίξω μετά το Wii Remote, όπως επίσης action παιχνίδια με Motion controls όπως το No More Heroes και Madworld δεν είναι το ίδιο διασκεδαστικά χωρίς motion controls, strategy παιχνίδια δεν μπορείς να παίξεις με συμβατικό χειριστήριο, όπως point and click adventure games που έκαναν δυνατό come back με το wii remote σαν βασικό interface της κονσόλας. Σου έδινε επιλογές στο χειρισμό που έκανε το κάθε genre να παίζεται καλύτερα ανάλογα με τις προτιμήσεις σου όπως το Pro Controller. Αλλά από ότι φαίνεται δεν έχεις ασχοληθεί με την κονσόλα και η προκατάληψη σου φαίνεται από το όρο "ιεροσυλία" που χρησιμοποίησες για να χαρακτηρίσεις την σύγκριση που έκανα για το Wii με το Ps1 και Ps2.


                              Και εδώ ουσιαστικά μόνος σου απαντάς σε αυτά που έγραψα παραπάνω. Όσοι από τους νέους "πελάτες" τελικά μέιναν στον ευρύτερο χώρο των vg ανακαλύψαν ότι δεν χρειάζονται κονσόλα για να παίξουν αυτά που θέλουν. Δεν ξέρω πως ακριβώς το έχεις στο μυαλό σου και έβλεπες σαν προοπτική η κυρά μαρία με το wii fit να μεταπηδήσει σε κάτι πιο σοβαρό και να μην βρεθεί τελικά απλά σε παιχνιδάκια στο φβ ή 3 of a kind στο κινητό.
                              Δεν κατάλαβες μάλλον τι θέλω να πω. Ο κόσμος δεν άλλαξε από το Wii στις smart συσκευές λόγω interface αλλά λόγω οικονομικών. Οι smart συσκευές είναι πλέον απαραίτητες διότι έχουν πάνω από μια λειτουργίες δηλαδή είναι value for money. Επίσης το android market και το iOS είναι χαρά του τσαμπατζή, f2p everyware και η ποιότητα δεν ήταν κάτι καλύτερο από αυτό που πρόσφεραν οι τρίτες εταιρίες στο Wii. Βάλε και το χαμηλό εισόδημα του κόσμου λόγω κρίσης, boom. Από αυτό το μοντέλο δεν απειλείτε μόνο η Nintendo αλλά και η Sony και η Microsoft για τα εκάστοτε τμήματα Xbox και PlayStation. Πιστεύω να πήρες χαμπάρι για την Cloud υπηρεσία της Sony PlayStation Now και την μεταφορά του Xbox στα microsoft phones και τα surface air όπως και στα PC. Αυτό λέει πολλά από μόνο του που στρέφεται η Sony και η Microsoft για την επόμενη γενιά. Ο λεγόμενος "hardcore" είναι απολίθωμα και μειοψηφία πλέον που αγοράζει dedicated μηχάνημα για παίζει. Όσοι πιστεύεται ότι θα υπάρχουν next gen dedicated consoles από τη Sony και την Microsoft καλά θα κάνετε να αναθεωρήσετε.


                              Αυτά που λες λίγο πολύ ισχύουν αλλά δεν έχουν να κάνουν με το ότι οι publishers σνομπάρουν την Ν. Η βιομηχανία του gaming στην παραδοσιακή της μορφή τουλάχιστον έχει ακόμα αρκετό δρόμο για να ωριμάσει αρκετά ώστε να μπορέσει να αγγίξει την καθολική αποδοχή όπως ο κινηματογράφος ή η μουσική (αν ποτέ τα καταφέρει κιόλας).
                              Καλά συνεχίζονται ακόμα τα παραμυθάκια περί ωρίμανσης της βιομηχανίας ώστε να αναγνωριστούν ως τέχνη όπως ο κινηματογράφος και η μουσική, διότι σαν οικονομικό μέγεθος το 2009 η βιομηχανία των videogames ξεπέρασε στην Αμερική το κινηματογράφο κατά 10δις δολάρια.

                              The video game industry (formally referred to as interactive entertainment) is the economic sector involved with the development, marketing and sale of video and computer games to millions of people worldwide. There are over 11 countries with revenues of over $1 billion.[1] The worldwide video game industry generated a revenue of $116 billion in 2017.[2] See also Worldwide market in 2008 (revenues). The worldwide the game industry in 2007 was valued at $44.9 billion.[4] This number was expected


                              ΜS kai Sony είναι άμεσα ανταγωνιστικές μεταξύ τους, δεν ισχύει το ίδιο με την Ν. Έχανε πωλήσεις το ps3-ανέβαινε το 360, τώρα ισχύει το ανάποδο με ps4 και One. H N τι διαφορετικό έκανε στο U από αυτό που είχε κάνει στο wii; Γιατί πέρα από το χειρισμό προσωπικά δεν βλέπω κάποια άλλη διαφορά. Ίσα ίσα που κιόλας θεωρώ ότι το "tablet" έχει περισσότερα πράγματα να δώσει στο Gameplay. Από υποστήριξη με 1st party τίτλους πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα είναι νομίζω. Απλά το wii με κάτι τη γκιμικιά, κάτι τις περιστάσεις κατάφερε να τραβήξει και αρκετούς άκυρους.
                              Δηλαδή συμφωνείς πως η αγορά δεν μεγαλώνει απλά ότι πότε η Microsoft τρώει μερίδιο αγοράς από την Sony και το αντίστροφο. Αρά απάντησε μόνος σε αυτό που είπα παραπάνω. Τι εννοείς τι διαφορετικό έκανε η Nintendo με το Wii U σε σχέση με το Wii; Σε πιο κομμάτι; Αν μιλάς για τίτλους μπες στο επίσημο site να δεις τι κυκλοφορεί για το μηχάνημα. Αν μιλας για online υπηρεσίες είναι η νύχτα με την μέρα με το Wii. Αν πάλι μιλάς για UI παίξε παιχνίδια όπως το ZombiU, DeusX Human Revolution: DC ή Splinter Cell Blacklist ή The Wonderful 101, Pikmin 3, Monster Hunter 3 Ultimate να δεις τι προσφέρει η κονσόλα σε θέμα χειρισμού και interface. Το να κάθομαι να σου περιγράφω δυστυχώς δεν ανταποκρίνεται με την εμπειρία του να παίξεις ο ίδιος για να καταλάβεις, αυτό είναι το κυρίως πρόβλημα του Wii U είναι ένα προϊόν που δεν μπορείς να το επικοινωνήσεις καλά.

                              Comment


                              • Mono enas tha mporouse na gyrisei ena thema gia Hardcore kai Softcore gamers se console war....

                                Vaynard einai emfanes oti thixtikes, mhn to paizeis anwteros twra.
                                Htan emfanestato oti milouses me ypotimhtiko tono se polla atoma edw mesa, htan poly fysiologiko na apanthsoun me antistoixo tropo kai to gegonos oti h syzhthsh phre tetoio dromo shmenei oti se peirakse olofanera.

                                Kaneis den thelei na mathei ti trws gia prwino h me poian vgaineis, kaneis den zhthse na to mathei, eidika otan aftoi pou ta diavazoun den endiaferontai kan an tha ta pistepsoun h oxi.

                                O Casual gamer einai aftos pou paizei games epeidh den exei ti allo na kanei, o hardcore gamer einai aftos pou kovei xrono apo alles asxolies gia na asxolithei me to game tou, o pro gamer einai aftos pou vgazei xrhmata apo ta games pou paizei, TOSO aplo einai.

                                - Opoios paizei 1000 wres ena paixnidi den einai poio gamias apo enan pou to epaikse 100 wres.
                                - Opoios paizei 1000 wres ena paixnidi EINAI kammenos (vazw kai ton eafto mou mesa) alla afto den shmainei kati, oute tha eprepe na ntrepetai giafto, egw den ntrepomai katholou.
                                - Den xreiazetai na paizeis online h antagwnistika games gia na eisai hardcore, tha mporouses na paikseis ekatontades gamata offline single player games ton xrono.

                                Sthn telikh den eimaste kai oi theory crafters, o poio enhmerwmenos se ena game, aplws exei diavasei perissoterous odhgous strathgikhs apo kapoion allo, den aksizei sygxarithria gia afta pou diavase h akouse allou IMO, aksizei sygxarhthria ean ekane kati dyskolo pou hthele ypomonh kai xrono gia na ginei, alla o xronos kai h ypomonh pane mazi me to kapsimo den mporei na to arnithei kaneis afto.

                                Opoios nomizei oti einai mangas kai gamias gamer kai thelei pragmatiko status edw mesa tote as kanei thn prwtia na didaksei kati pou parhgage o idios kai oxi kapoios allos.
                                "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                                But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                                Kindred, this blade and I.
                                "

                                "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                                Greek Gaming Videos
                                Greek Final Fantasy Forum

                                Comment

                                Working...
                                X