Announcement

Collapse
No announcement yet.

Νέα & Ειδήσεις της βιομηχανίας

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Somari View Post
    LOL i failed.Den iksera gia relative links.
    me neither
    Deus Misereatur...
    Gloria filiorum patres i.e.m.e
    Viva los Vatos Locos

    ---------------------
    UNITED WE STAND DIVIDED WE FALL...

    Comment


    • Ηθελε να πει οτι εχουν πιο πολλες γυναικες απο αλλα genres, οχι οτι εχουν πιο πολλες γυναικες απο αντρες, τουλαχιστον αυτο καταλαβαινω εγω.
      Αυτό ακριβώς εννοούσα. Δεν είπα πως τα adventures δεν είναι αντρικό άθλημα (και εγώ ασχολούμουν πολύ με adventures), αλλά είναι και γυναικείο σε αντίθεση με τα FPS για παράδειγμα. Θεωρώ πως έχουν τα φόντα να επανέλθουν στοχεύοντας μεγαλύτερους σε ηλικία παίκτες και γυναίκες και αυτό το ενδεχόμενο μένει στην ουσία ανεκμετάλλευτο εδώ και πολλά χρόνια εκτός από κάποιες εξαιρέσεις.
      symfwnw oti polles gynaikes einai ypeu8ynes gia ekplhktika adventure games opws roberta williams (king's quest,laura bow,phantasmagoria sthn endo3h tote sierra-online pou dhmiourghse mazi me ton andra ths ken pou epimelountan ton mousiko tomea twn games) , jane jensen (gabriel knight,police quest scenario h opoia douleue kai auth sthn sierra kai thn mousikh epimeleia twn titlwn eixe o antras ths robert holmes) alla kai ekei to eidos einai androkratoumeno ( tim schafer , charles cecil , ron gilbert , al lowe , ragnar tornquist , Chris Jones , Aaron Conners k.a.)
      Σε σχέση με άλλα είδη όπως είπες υπήρχαν πιο πολλές γυναίκες. Εξάλλου το King's Quest τα άρχισε όλα και τα Gabriel Knights είναι κατά τη γνώμη μου η καλύτερη σειρά adventures (μαζί με το Longest Journey του Tornquist).
      Originally posted by Squall Leonhart
      I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
      Originally posted by 丹野
      Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
      Originally posted by Ryu_gr
      υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

      Comment


      • Μπα μωρέ, το κοινό των παραδοσιακών Adventures είναι σήμερα πολύ περιορισμένο, πρόκειται για κλασική niche αγορά πλέον. Με τη παραδοσιακή δομή του τουλάχιστον, δε μπορεί να πάει πουθενά το genre. Οι τίτλοι θα παιχτούν αποκλειστικά από μια μικρή μερίδα ανθρώπων που τα έπαιζε τότε. Εδώ ακόμα κι εμείς που παίζαμε τα παραδοσιακά Adventures, ποιο είναι το τελευταίο που δοκιμάσαμε από τις καινούργιες κυκλοφορίες; Μονό ο Τίτος το έψαχνε λίγο το πράγμα, άντε και ο Somari.

        Θεωρώ πάντως ότι το παραδοσιακό adventure gaming, όσο κι αν συνεχίζει να κλίνει το μάτι σε μας που παίζαμε κάποτε, δύσκολα θα μπορέσει να προσφέρει κάτι καινούργιο και να δώσει πνοή στο είδος. Τόσο από άποψη gameplay, όσο και από εμπορικής σκοπιάς που ενδιαφέρει τις εταιρίες άλλωστε. Προσωπικά θεωρώ ότι το όποιο μέλλον στο genre βρίσκεται στο free roaming. Η τάση άλλωστε είχε ξεκινήσει μια δεκαετία πριν, αλλά δυστυχώς, για τον ένα ή τον άλλο λόγο, δεν εξελίχθηκε

        Τίτλοι όπως το Nomad Soul (έστω και με τις πολλές ατέλειές του), αλλά και, λιγάκι πιο έμμεσα, το Shenmue, ήταν δυο σημαντικοί εκφραστές αυτής της τάσης. Μιας τάσης που θα μπορούσε να εκσυγχρονίσει πλήρως το genre και να το επαναφέρει, όσο είναι δυνατών δηλαδή στη σύγχρονη gaming πραγματικότητα, ξανά στο προσκήνιο.

        Αυτή τη στιγμή προσπαθεί μόνη της η κακομοίρα η Quantic Dream. Αλλά ακόμα κι αυτή, πιο πολύ μου δίνει την εντύπωση ότι θέλει να βρει έναν τρόπο να διηγηθεί μια ιστορία, παρά να φτιάξει ένα παιχνίδι και να την πει μέσα από αυτό. Παρεμπιπτόντως, το Fahrenheit, συμπαθητικό κλπ, αλλά από άποψη οράματος και φιλοδοξίας είναι δυο βήματα πίσω από το Nomad Soul.
        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

        Comment


        • loggo exw exw ek diametrou anti8eth apopsh.den me endiaferoun oi kainotomes idees sto eidos twn adventure games (mou thn spaei otan anaferontai action-adventures) apla me endiaferei na vgainoun kales istories me to klasiko point and click style (p.x. broken sword) h se fmv (tex murphy , phantasmagoria,conspiracies ) h estw se 1st person prooptikh (myst) kai na euxaristiemai ta paixnidia.e3allou h aenah anazhthsh kainotomiwn sta paixnidia den vgazei panta se kalo apotelesma.eidika sta adventure mou aresoun oi klasikes syntages gameplay-inventory-mhxanismwn alla me freskies istories kai oxi newterismoi kai anazhthseis me stoxo na odhghsoun to eidos se ena vhma parapera gt oi perissoteres e3'autwn pros8etoun action stoixeia pou ''mpastardeuoun'' to eidos.

          -edit-
          kai epeidh asxoloumai me to eidos para poly kai polla xronia (apo laura bow gia opoion gnwrizei) as para8esw kai merika kala nea adventures gia osous endiaferontai:
          1.machinarium - oloi to 3erete
          2.still life 2
          3.dark fall-lost souls
          4.runaway 3 - a twist of fate
          5.so blonde
          6.h epanekdosh tou klasikou secret monkey island
          7.akoma kai to tourkiko culpa inata
          8.policenauts-palio nai men alla h aglikh tou metafrash vghke ton augousto.

          -edit2-
          e3airesh einai fysika to shenmue alla adventure - adventure den to les gt exei pantelh elleipsh grifwn.
          Deus Misereatur...
          Gloria filiorum patres i.e.m.e
          Viva los Vatos Locos

          ---------------------
          UNITED WE STAND DIVIDED WE FALL...

          Comment


          • Τέτοιοι τίτλοι που λες βγαίνουν ακόμα, αν ήταν εδώ ο Τίτος θα σου πρότεινε κι άλλα. Το θέμα είναι να καταφέρει το είδος να ξαναμπεί στο προσκήνιο με σύγχρονο πρόσωπο. Προσωπικά θα κάτσω να παίξω ένα κλασικό Point & Clink Adventure, αλλά αυτοί οι τίτλοι, πλέον, δεν μπορούν να σταθούν απέναντι στο που έχει πάει συνολικά το gaming. Τα κλασικά Point & Click δεν έχουν παρόν, ούτε μέλλον.

            Το Shenmue για παράδειγμα, σήμερα είναι ένας γερασμένος τίτλος. Ακόμα κι έτσι όμως, είναι χαοτικά καλύτερο από τα παραδοσιακά Point & Clink Adventures της παλιάς σχολής. Προσωπικά θεωρώ ότι εκεί είναι το μέλλον. Το Shenmue είναι το μέλλον μέσα από το πρίσμα των late 90’s. Σήμερα έχουμε 2010, η λογική πρέπει να είναι αυτή, τα μέσα και η υλοποίηση διαφορετικά. Δε θεωρώ το Shenmue ευαγγέλιο, αλλά μια βάση.

            Το Action που λες δεν αποτελεί προϋπόθεση, δεν αναφέρομαι σε Action/Adventures. Βέβαια, εντελώς Adventure στη σημερινή εποχή, δύσκολα μπορεί να είναι ένας τίτλος. Πιθανότατα θα το σνομπάρουν οι publishers χωρίς να το δουν καν.
            There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
            Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

            Comment


            • Originally posted by Loggo View Post
              Τέτοιοι τίτλοι που λες βγαίνουν ακόμα, αν ήταν εδώ ο Τίτος θα σου πρότεινε κι άλλα. Το θέμα είναι να καταφέρει το είδος να ξαναμπεί στο προσκήνιο με σύγχρονο πρόσωπο. Προσωπικά θα κάτσω να παίξω ένα κλασικό Point & Clink Adventure, αλλά αυτοί οι τίτλοι, πλέον, δεν μπορούν να σταθούν απέναντι στο που έχει πάει συνολικά το gaming. Τα κλασικά Point & Click δεν έχουν παρόν, ούτε μέλλον.
              Φιλε loggo καθε ενα Adventure που βγαινει πλεον το ξερω και το παιζω ανεξαρτητου ποιοτητας (ειναι που ειναι λιγα...).Επισης εξ'αρχης αναφερθηκε οτι τα Adventures ειναι ενα ειδος παιχνιδιου που απευθυνεται σε περιορισμενο κοινο.Χαρακτηριστικα θυμαμαι το '96 που ελεγα σε φιλους μου να παιξουν το broken sword οταν πρωτοβγηκε γιατι τα σπαει και ειχα πορωθει απιστευτα και εκεινοι με ρωτησαν αν εχει ''πιστολιδι''.Τους απαντησα μονο διαλογους και γριφους εχει και μου ειπαν ασε καλυτερα θα παιξουμε duke nukem...



              Originally posted by Loggo View Post
              Το Shenmue για παράδειγμα, σήμερα είναι ένας γερασμένος τίτλος. Ακόμα κι έτσι όμως, είναι χαοτικά καλύτερο από τα παραδοσιακά Point & Clink Adventures της παλιάς σχολής. Προσωπικά θεωρώ ότι εκεί είναι το μέλλον. Το Shenmue είναι το μέλλον μέσα από το πρίσμα των late 90’s. Σήμερα έχουμε 2010, η λογική πρέπει να είναι αυτή, τα μέσα και η υλοποίηση διαφορετικά. Δε θεωρώ το Shenmue ευαγγέλιο, αλλά μια βάση.
              Αν θεωρεις το shenmue χαοτικα καλυτερο απο τα παραδοσιακα Point & Clink Adventures (που μπορει συνολικα σαν τιτλος να ειναι και δεν αντιλεγω σε αυτο) τοτε απλα δεν εισαι ''οπαδος'' του ειδους των Adventures γιατι οπως σου ειπα το shenmue δεν ειναι Adventure αλλα μια επιτυχημενη μιξη διαφορων genres (ξαναλεω οτι δεν αμφισβητω την ποιοτητα του σαν τιτλο αλλα το κατα ποσον συγγενευει με τα Adventure).



              Originally posted by Loggo View Post
              Βέβαια, εντελώς Adventure στη σημερινή εποχή, δύσκολα μπορεί να είναι ένας τίτλος. Πιθανότατα θα το σνομπάρουν οι publishers χωρίς να το δουν καν.
              Ετσι πιστευω και εγω οτι θα το σνομπαρουν οι publishers ενα παιχνιδι που ειναι καθαρα Adventure , αλλα τι να γινει που υπαρχουν ατομα σαν και εμενα ( εστω και ελαχιστα αν θελεις ) που μας αρεσει πιο πολυ απο οποιδηποτε αλλο ειδος (αντε μαζι και με τα rpg ) αυτο το ειδος που ομολογουμενως εχει παρει την κατιουσα αφου δεν εχει πλεον τους θερμους οπαδους-υποστηρικτες που ειχε καποτε...
              Deus Misereatur...
              Gloria filiorum patres i.e.m.e
              Viva los Vatos Locos

              ---------------------
              UNITED WE STAND DIVIDED WE FALL...

              Comment


              • Οι μηχανισμοι των adventures ειναι μια χαρα για μενα, αυτο που με "εδιωξε" απο το ειδος ειναι η ταση που υπαρχει να γινονται πιο δυσκολοι οι "γριφοι" που συχνα ξεφευγουν και γινονται παραλογοι. Πολλοι θα αντιδρασουν σε αυτο που λεω ομως δεν ειναι τυχαιο οτι ο κοσμος εχει φυγει απο αυτα. Αισθανομαι οτι στα adventures υπηρχε ενας ατυπος ανταγωνισμος για το ποιος δημιουργος θα κανει τους πιο κουλους γριφους. Δε προσπαθησανε να κανουν κατι προσιτο στο μεσο παιχτη και αυτο πληρωνουν.

                Παρτε παραδειγμα το Phoenix Wright, πολυ πιο ευκολο απο τα περισσοτερα adventures αλλα αρεσει σε παρα πολυ κοσμο και το αστειο ειναι οτι δεν ειδα σε κανενα forum να τα κατηγορουν οτι ειναι ευκολα, το αντιθετο σε αρκετες περιπτωσεις.
                Do a barrel roll!

                Comment


                • Έχεις δίκιο στο ότι το Shenmue δεν έχει τόσους γρίφους όσους συνάντα κανείς στα παραδοσιακά adventures, γι’ αυτό άλλωστε αναφέρω ότι δεν είναι ευαγγέλιο αλλά η βάση. Πάντως μη σκέπτεσαι με τη λογική δωμάτιο-δωμάτιο-γρίφος-γρίφος αυτό δεν υπάρχει πλέον. Κανένας τίτλος που θα ήθελε να σταθεί στη σημερινή αγορά δε θα μπορούσε να κάνει χρίση ενός τόσο ετεροχρονισμένου μοντέλου. Σήμερα πχ, το pacing είναι το μισό παιχνίδι, οι βαθμολογίες επηρεάζονται πολύ από αυτό, οι αντιδράσεις των παιχτών το ίδιο, μιλάμε για έναν τομέα ο οποίος, πλέον, είναι τρομερά σημαντικός.

                  Τα Point & Click Adventures, με το δομή και τη νοοτροπία τους, σαν προτάσεις σήμερα δεν έχουν καμία τύχη, έξω τουλάχιστον από το κοινό των παραδοσιακών fan τους. Από τα mechanics, μέχρι το Interface και το pacing, είναι όλα βγαλμένα από τη δεκαετία του 80, άντε των αρχών του 90. Είναι από άλλη εποχή, κι όσο μένουν σε αυτή θα αποτελούν μια niche πρόταση. Φαντάσου πχ τα FPS να ήταν ακόμα στην εποχή του Doom, άντε του Dark Forces. Τα videogames πλέον εξελίσσονται σαν σύνολο, όχι ανά genre, το σύνολο λοιπόν έχει αφήσει τα Adventures πίσω.

                  Στο προηγούμενο post εξετάζω κι έναν τρόπο ώστε το είδος να καταφέρει να βγει από το παρελθόν και να έρθει στο σήμερα. Κατά τη γνώμη μου, στοιχεία ενός συγχρόνου Adventure υπάρχουν διάσπαρτα σε τίτλους όπως το Shenmue, το Nomad Soul, το Fahrenheit, το GTA, το Fallout 3, πιθανότατα και στο Heavy Rain το οποίο μένει να δούμε. Για να μη παρεξηγηθεί αυτό που λέω, δε λέω να γίνει το είδος Action/Adventure, GTA ή Fallout. Αναφέρομαι απλά στο γεγονός, ότι επιμέρους στοιχεία αυτών των τίτλων θα μπορούσαν να πάνε το είδος μπροστά και να το φέρουν στο σήμερα. Πράγμα το οποίο είναι αρκετά λογικό, καθώς το Adventuring έχει απορροφηθεί και από Action τίτλους και από RPG.

                  Υ.Γ. Θέλετε να μεταφέρουμε τα posts σε ένα θέμα περί Adventures; Έχουμε κάνει ένα σωρό συζητήσεις στα news που κάλλιστα θα σήκωναν αυτόνομα threads, και πλέον έχουν χαθεί στον ωκεανό από posts.
                  There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                  Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                  Comment


                  • Nέες πληροφορίες σχετικά με το Crysis 2 για pc, ps3, xbox 360


                    Star Citizen videos Star Citizen gallery

                    Comment


                    • H EA θα ξοδεψει 2,5 εκατομ δολλαρια για μια διαφημιση τις επομενες μερες στην Αμερικη κατα τη διαρκεια του Superbowl για το Dante's Inferno.

                      Ρε αν ειναι δυνατον...πριν λιγο βγηκε στο νετ το βιντεο. Ρε ελεος. :xp:







                      Το game παντως εχει πολυ καλες κριτικες ως τωρα και δεν θα εχει ΚΑΘΟΛΟΥ loading times.
                      Ground_Zero:

                      Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

                      Comment


                      • Fallout: New Vegas Debut Trailer!!!!

                        Fuck yeah bitches, the best game Evans will never play!!!! Υπομονη μερικους μηνες ακομη.



                        Ενα απλο teaser ειναι το οποιο θυμιζει πολυ το trailer του Fallout 3 στην αρχη τουλαχιστον.

                        edit
                        Do a barrel roll!

                        Comment


                        • Azrael, παρένθεση το nickname σου κατά τον Λιάκο είναι έκπτωτος ελοχίμ που πριν ονομάζονταν Εl Αzra, μετά την πτώση πήρε το ονομα Αzrael όπως όλοι οι έκπτωτοι όμοιοι του, δηλαδή όνομα κατάληξης -ελ

                          Μυριζόμουν πως το Dante's Inferno θα είναι τουλάχιστον αξιοπρεπέστατος τίτλος με τους συμπαγείς μηχανισμούς hack & slash που διαθέτει, την δημιουργία ενός ενδιαφέροντος σύμπαντος με θέμα την αιώνια μάχη μεταξύ των φωτεινών δυνάμεων με αυτές του σκότους, καθώς και την ύπαρξη ενός ελκυστικού σεναρίου.

                          Τώρα θυμάστε τις πολύ πρόσφατες δηλώσεις της SEGA περί Shenmue III; Τώρα λοιπόν έρχεται η Sumo Digital, developer του αναμενόμενου Sonic & Sega All-Stars Racing, και δηλώνει πως είναι διατεθιμένη να δουλέψει τώρα αμέσως πάνω σε ένα Shenmue III έαν της ζητηθεί από τη SEGA. http://www.digitalspy.co.uk/gaming/n...ue-sequel.html
                          Star Citizen videos Star Citizen gallery

                          Comment


                          • LOL
                            OK Sumo, θα το έχουμε στα υπ' όψει.
                            There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                            Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                            Comment


                            • 'Ελα μωρέ μία χαρά είναι το Dante's Inferno γι'αυτό που κάνει.Ολόιδια αντιγραφή του God of War είναι με τις καφρίλες και τα αίματα πάνω κάτω του τελευταίου με ένα σενάριο που απλά υπάρχει για να δηλώνει πόσο χοντρομαλάκα πρωταγωνιστή έχεις με μυαλό κοτόπουλο αλλά να σφάζει ασύστολα βυζα-ντινούς εχθρούς και πελώριους κερατάδες που δεν την βλέπουν κάν σε ένα πακέτο με κατώτερα γραφικά από την αυθεντική συνταγή.
                              Οι χαμηλές βαθμολογίες του τίτλου δεν έχουν να κάνουν τόσο με την ποιότητά του αλλά με το ότι η δημιουργός εταιρεία δεν έκατσε καν να διαφοροποιήσει λίγο τους μηχανισμούς gameplay.Στη εισαγωγή που περνάει την βελόνα από το δέρμα του ο Σταύρακας μέχρι και του Rambo την χάρη ζήλεψε.

                              Προσωπικά πιστεύω ότι σαν χαρακτήρας ο Chakan θα ταίριαζε περισσότερο από τον Γκουσγκούνη με τις απαραίτητες αλλαγές στο σενάριο.

                              Comment


                              • Originally posted by Ramparter View Post
                                Fallout: New Vegas Debut Trailer!!!!

                                Fuck yeah bitches, the best game Evans will never play!!!! Υπομονη μερικους μηνες ακομη.
                                Ωραιος ο ραμπ, ανοιξε τωρα και thread για το GOTY 2010


                                Originally posted by Azrael View Post
                                H EA θα ξοδεψει 2,5 εκατομ δολλαρια για μια διαφημιση τις επομενες μερες στην Αμερικη κατα τη διαρκεια του Superbowl για το Dante's Inferno.

                                Ρε αν ειναι δυνατον...πριν λιγο βγηκε στο νετ το βιντεο. Ρε ελεος. :xp:
                                Ναι αλλα το Superbowl εχει τεραστια τηλεθεαση στο αμερικα. Ειναι η eurovision των US :xp:


                                Υ.Γ. Αχαχαχαχα να σε καλα ρε Sumo, ευθυμησαμε παλι

                                Comment

                                Working...
                                X