Η THQ οπως ειπαμε και στο αλλο topic δεν ηταν θυμα της πειρατείας η οποια μπορει να κρινετε με Ελληνικα δεδομενα(ελαχιστο ποσοστο της αγορας ετσι και αλλιως) αλλα στις μεγαλες αγορες δεν νομιζω οτι ειναι τοσο προβλημα..
Τι λες??
Ειπα εγω οτι ειναι κακη η Activision και η ΕΑ? Ειπα οτι πεινανε οι devs σε εμπορικα παιχνιδια? Βασικα το αντιθετο ειπα οτι δεν θα γινει και κατι αν αγορασεις μεταχειρισμενο εμπορικο παιχνιδι..
Οποτε εσυ απο αυτα τι καταλαβες να ειναι χειροτερο, να μην κανεις donate σε free to play game που σου αρεσε η να αγορασεις μεταχειρισμενο το dead space 3 πχ??
Η Vigil απλα δεν ειχε bids τι να κανουμε δεν υπαρχει καμια συνομωσια απο πισω ομως εναντιον της.. Γιατι η πιθανοτητα απλα να μην αρεσε το darksiders δεν υπαρχει..
Ναι πρεπει να πουλαει το προιον προφανως αλλα μια εταιρια ποσο μαλλον πολυεθνικη μπορει να πεσει εξω για παρα πολλους λογους.. Επισης για να μην πουλησαν σημαινει οτι δεν κερδισαν το κοινο οχι οτι το κατεβαζαν ολοι απο pirate bay μαζικα για καποιο λογο..
Έλα ρε IHNE με τις υπερβολές. Εσύ νομίζεις ότι οι devs σε εμπορικά παιχνίδια πεινάνε; Είπαμε κακές οι Activision και EA αλλά όχι κι έτσι.
Α και donations δίνει ένας στους 100.000 και αν.
Α και donations δίνει ένας στους 100.000 και αν.

Οποτε εσυ απο αυτα τι καταλαβες να ειναι χειροτερο, να μην κανεις donate σε free to play game που σου αρεσε η να αγορασεις μεταχειρισμενο το dead space 3 πχ??
Έδειξα με ένα πολύ απλό και πρόσφατο παράδειγμα πως με τις αγορές που κάνουμε επηρεάζουμε ακόμα και τον junior προγραμματιστή ενός studio. Αν το Darksiders είχε πουλήσει 5 εκατομμυριάκια όπως το Saint Row τότε οι υπάλληλοι της Vigil δεν θα είχαν χάσει τη δουλειά τους. Αυτό το παράδειγμα αποτελεί απάντηση στο ότι "τα λεφτά δεν πάνε στους δημιουργούς αλλά στις μεγάλες πολυεθνικές". Ναι αλλά για να συνεχίσουν και οι υπάλληλοι της πολυεθνικής (studios) να έχουν δουλειά θα πρέπει το προϊόν τους να πουλάει.


Comment