Announcement

Collapse
No announcement yet.

Νέα και ειδήσεις για Nintendo Switch, 2DS

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Αυτό λέω, πως το προφίλ της εταιρείας δεν είναι το cutting-edge, είναι να δείχνουν τα παιχνίδια της αισθητικά άρτια και πολύ ευχάριστα στο μάτι. Πάντως στην ουσία δεν διαφωνώ, φαίνεται πως την εντυπωσιακότερη αξιοποίηση του Switch την έχουν κάνει οι 3rd party (Witcher 3). Μονάχα που θεωρώ σκληρή την κριτική πως η Νίντι "κάνει ό,τι μπορεί για το αντίθετο".

    Comment


    • Μονάχα που θεωρώ σκληρή την κριτική πως η Νίντι "κάνει ό,τι μπορεί για το αντίθετο".
      Ο λογος που το γραφω αυτο ειναι πως οταν τα παιχνιδια που βγαζεις ''δεν ειναι cutting edge'' αλλα απλα ''ευχαριστα στο ματι'' και παρολα αυτα εχουν τεχνικα προβληματα, τοτε οδηγεις τον καταναλωτη στο να σκεφτει οτι ειτε δεν ξερεις το hardware-δεν εχεις τεχνογνωσια ή οτι το hardware δεν ειναι καλο. Νομιζω σε αυτο συμφωνουμε. Οταν ταυτοχρονα εσυ εισαι αυτος που βγαζει το hardware, τοτε δημιουργεις στον καταναλωτη τη βεβαιοτητα πως συμβαινει το δευτερο.

      Αυτος ειναι ο λογος που λεω οτι ευτυχως που υπαρχουν οι 3rd parties και μας θυμιζουν οτι το hardware εχει δυνατοτητες.

      ο προφίλ της εταιρείας δεν είναι το cutting-edge, είναι να δείχνουν τα παιχνίδια της αισθητικά άρτια και πολύ ευχάριστα στο μάτι
      Η πρωτη χρονια του μηχανηματος ειχε in house παιχνιδια που ηταν cutting edge παντως. Τελος παντων, προσωπικα θεωρω οτι αυτο ειναι μια ρετσινια που υπαρχει λογω του Wii, οι προηγουμενες και οι επομενες κονσολες ειχαν και εχουν δυνατοτητες. Απλα imo αν συνεχισει να χρησιμοποιει τη ρετσινια (επειδη τη βολευει) επ'απειρον, ε καποια στιγμη η τυχη της θα τελειωσει...

      Comment


      • Είναι μεγάλη κουβέντα το τι θεωρείται cutting edge τεχνολογία. Το μόνο που μπορεί να ειπωθεί είναι ο όρος ΑΑΑ από άποψη κόστους ανεξαρτήτα από την ποιότητα του αποτελέσματος και την γενική αποδοχή του κόσμου. Nooto, προσωπικά ναι θεωρώ το Luigi Mansion 3 ένα game τεχνικά αρτιότατο. Δεν έχει σημασία αν δεν είναι open world, αν δεν έχει μεγάλες περιοχές. Το παιχνίδι έχει φτιαχτεί με μεράκι και έχει δοθεί προσοχή στις λεπτομέρειες. Διαθέτει πέρα από πανέμορφα γραφικά και μηχανισμούς φυσικής σε κάθε αντικείμενο που εξερευνείς με fluid animations, ωραίους φωτισμούς που σου δίνει την αίσθηση ότι δεν παίζεις σε hardware Switch.

        Τώρα για παιχνίδια που βγήκαν στο PS 4 και ενισχύθηκαν από την Sony και θεωρούνται ότι φτιάχτηκαν ''in house'' αλλά όχι με τον στενό όρο του ΑΑΑ, είναι π.χ. Bloodborne, Days Gone, Knack 1, 2, Little Big Planet 3, The Last Guardian, The Order, Killzone: Shadow Fall. Δεν γνωρίζουμε το κόστος ανάπτυξης των παιχνιδιών αλλά ΑΑΑ δεν είναι σαν τα επιτεύγματα όπως το God of War ή Uncharted 4 αλλά θεωρούνται ΑΑΑ διότι είχαν δυνατό τεχνικό τομέα. Γενικά υπάρχει μια νοοτροπία στην συνείδηση του καταναλωτικού κοινού ότι εντυπωσιακά γραφικά = ΑΑΑ παραγωγή. Βέβαια, αν σταθούμε στο τι έχει προσφέρει η MS και η Nintendo μέχρι στιγμής εννοείται ότι δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Τα κόστη ανάπτυξης των δυνατών τίτλων τους αριθμητικά είναι εμφανώς μειωμένα σε σχέση με εκείνα της Sony. Μοναδική εξαίρεση το Halo Infinite που λέγεται ότι το budget αγγίζει τα 500 μύρια.

        Προσωπικά cutting edge τεχνολογία σε όλα τα επίπεδα έχουν μόνο τα Red Dead Redemption 2 και Breath of the Wild αν θεωρήσουμε και το hardware στο οποίο βασίστηκε. Αυτή η γενιά έχει πάρα πολλούς τίτλους με πολύ καλό εως εξαιρετικό οφθαλμόλουτρο π.χ. God of War, Detroit, Gear 4,5, Uncharted 4, Rise και Shadow of the Tomb Raider, Forza 3,4, Horizon, The Order, Infamous: Second Son, Witcher 3, Assassin's Creed Unity, Origins, Odyssey, Devil May Cry 5, Resident Evil 2, Luigi Mansion 3, Super Mario Odyssey και ξεχνάω πολλά ΑΛΛΑ τίποτα από όλα αυτά δεν δίνουν την ψευδαίσθηση ότι παίζεις ένα τίτλο που δίνει βάση σε όλα τα επίπεδα που απαρτίζουν τον τεχνικό τομέα όσο το RDR 2 και το BoTW. Ο τίτλος της Rockstar πέρα από πανέμορφα γραφικά και μοντέλα χαρακτήρων διαθέτει δουλεμένο animation σε σωρεία πραγμάτων, έκατσαν οι άνθρωποι και έδωσαν ''ζωή'' και υλική υπόσταση σε κάθε μικρό αντικείμενο όταν τα περισσότερα παιχνίδια καταφεύγουν στην μορφή textures. Δηλαδή προχωράμε από γενιά σε γενιά αλλά δεν υπάρχει αυτό το mindfuck σε όλα τα επίπεδα. Έχεις ας πούμε τον Kratos που έχει το πιο όμορφο μοντέλο χαρακτήρα μέχρι σήμερα και το παιχνίδι διαθέτει μερικά γαμάτα encounters αλλά δεν τολμάει περισσότερο. Δεν ξέρω πως το να το πω αλλιώς δεν είμαι ικανοποιημένος απλά με γαμάτα γραφικά και τους ίδιους περιορισμούς σε σχέση με αυτό που πέτυχε το Half Life 2, τα άπειρα πειράματα που πετυχαίνεις στο Breath of the Wild. Περιμένω με το The Last of Us part 2 που έχουν πάει το animation σε άλλο επίπεδο και το Halo Infinite να κάνουν αυτό το μεγάλο βήμα μπροστά.
        Δεν μπορεί να είναι ο στόχος το 4κ, πόσο γαμάτα δείχνει το HDR, πόσο εκτυφλωτικά φωτορεαλιστικό δείχνει το περιβάλλον και δεν μπορείς να κάνεις κάτι καλύτερο από το A.I. του F.E.A.R. Όσοι πάντως έχετε παίξει το BotW ή έχετε δει walkthroughs έχετε παρατηρήσει το ρεπερτόριο κινήσεων και αντιδράσεων των αντιπάλων σε σχέση με οτιδήποτε έχει εμφανιστεί σε open world games.
        Last edited by Ren_of_Heavens; 09-12-2019, 09:28 AM.

        Comment


        • Τελος παντων, προσωπικα θεωρω οτι αυτο ειναι μια ρετσινια που υπαρχει λογω του Wii, οι προηγουμενες και οι επομενες κονσολες ειχαν και εχουν δυνατοτητες. Απλα imo αν συνεχισει να χρησιμοποιει τη ρετσινια (επειδη τη βολευει) επ'απειρον, ε καποια στιγμη η τυχη της θα τελειωσει...
          Είναι συνειδητή φιλοσοφία της εταιρείας από την εποχή Wii μέχρι σήμερα. Και το Wii U ήταν τεχνικά υποδεέστερο, και το Switch -καθότι και φορητό βέβαια. Επίσης δεν θεωρώ πως έχει κάποια τύχη στην οποία βασίζεται η Νιντέντο. Κατά τ' άλλα δε διαφωνώ σε κάτι έτσι όπως το διατύπωσες. Ίσα-ίσα που με πείραξε που το Link's Awakening ήταν προβληματικό, γι' αυτό και το έδιωξα άλλωστε για να πάρω το SMOdyssey.

          Για να γυρίσουμε στο θέμα, πριν λίγες μέρες κυκλοφόρησε το The Touryst της Shin'en Multimedia (Fast RMX). Μου έκανε εντύπωση το βίντεο του DF που το εκθειάζει, εστιάζοντας βέβαια στο τεχνικό κομμάτι.

          Last edited by Raf; 09-12-2019, 11:45 AM.

          Comment


          • Εχθές είχαμε το Indie World, ένα 20λεπτο βίντεο τύπου Direct με ανακοινώσεις για διάφορα indies, αρκετά από αυτά αποκλειστικά



            Από τα παιχνίδια που παρουσιάστηκαν ξεχωρίζω τα: Streets of Rage 4, φαίνεται πολύ νόστιμο·Sports Story, ένα top-down story-driven sports game, ενδιαφέρον· Supermash, «το παιχνίδι που φτιάχνει παιχνίδια», σύμφωνα με κάποιες προτιμήσεις του παίχτη δημιουργούνται procedurally-generated μείγματα διαφορετικών ειδών, π.χ. platforming και jrpg, πολύ φιλόδοξο· Liberated, νουάρ περιπέτεια στις σελίδες ενός κόμικ, και το ότι παίζεις μέσα στα καρέ επηρεάζει ανάλογα την ιστορία, το gameplay· Dreamscape, οι επιλογές και οι δράσεις σου στον ξύπνιο επηρεάζουν τα όνειρα που θα έχεις να αντιμετωπίσεις ως επίπεδα· Gleamlight, από άτομα που δούλεψαν στο Bloodstained - αισθητική αντιγραφή του Hollow Knight σε βαθμό μηνύσιμο· Skatebird, το αναφέρω διότι τράβηξε την προσοχή αν και δεν με εντυπωσίασε, απλώς είναι της μόδας να βάζουμε ζωάκια να κάνουν αστεία πράγματα· The Talos Principle, γνωστός τίτλος, διαθέσιμος από χθες· Oddworld: Stranger's Wrath HD, είντα θυμητικό που λέμε και στο νησί, ένα παιχνίδι από μια αγαπημένη σειρά που ποτέ δεν κατάφερα να παίξω, είμαι πολύ περίεργος να δω πώς θα βγει και ελπίζω σε αναγέννηση του Oddworld· Axiom Verge 2, τελευταία και καλύτερη ανακοίνωση από χθες. Κάποια στιγμή θα πιάσω το πρώτο.

            Comment


            • Comment


              • Bravely Default II, Bravely Second, OK κανείς δε θα μπερδευτεί...
                Originally posted by Squall Leonhart
                I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                Originally posted by 丹野
                Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                Originally posted by Ryu_gr
                υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                Comment


                • Πελάτης στο μαγαζί: «Θέλω το δεύτερο Bravely Default»

                  PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                  Comment


                  • So..., do you mean the Second one or II;...
                    Originally posted by Squall Leonhart
                    I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                    Originally posted by 丹野
                    Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                    Originally posted by Ryu_gr
                    υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                    Comment


                    • Για μένα είναι οπως στα FF που υπάρχει πχ FFXIII & XIII 2 και μετά εχεις XIV.
                      it's fine
                      Do a barrel roll!

                      Comment


                      • Αν και κθυστερημένα, για να συνεισφέρω κααι εγώ στη συζήτηση, προσωπικά το αγαπημένο μου σύστημα μέτρησης είναι των Kingdom Hearts.

                        Kingdom Hearts,
                        Kingdom Hearts 1.5,
                        Kingdom Hearts 2.5,
                        Kingdom Hearts 1.5+Kingdom Hearts 2.5,
                        Kingdom Hearts 2.8
                        Kingdom Hearts 2.9 (έβγαινε αυτό στην εισαγωγή του KingdomHearts 3)
                        Kingdom Hearts 3

                        Ειλικρινά, δεν σκέφτηκε κάποιος εκεί στην Squarenix ότι θα τους πάρουν στο ψιλό;

                        Ακόμη, τα Bravely Default είναι φοβερά παιχνίδια παρόλο το κάπως αφελές ύφος τους και το περίεργο όνομα. Πάρα πολύ καλό νέο το ότι τα βγει στο Switch, θα το περιμένω σίγουρα.


                        Tidy!

                        Do not blame me.Blame yourself or God.
                        In Matsuno we trust.

                        Comment


                        • Σήμερα στις 5μμ Indieworld Showcase, ένα εικοσάλεπτο με τρέιλερ και ανακοινώσεις απο indie παιχνίδια στο Switch. Επίσης αύριο έχουμε ντέμο του Trials of Mana για όποιον ενδιαφέρεται

                          Comment


                          • Υπαρχουν φημες (οι οποιες μαλλον ειναι σχεδον επιβεβαιωμενες αν καταλαβαινω καλα) οτι η Nintendo θα κυκλοφορησει Mario 64, Sunshine, Galaxy 1,2 σε μια συλλογη τυπου all stars και ταυτοχρονα το 3D World σε remaster ολα για το switch. Παρακατω το αρθρο απο το Eurogamer.
                            https://www.eurogamer.net/articles/2...es-old-and-new

                            Comment


                            • Κατά κάποιο τρόπο όταν βγαίνει ξαναζεσταμένο φαγητό στα twins γίνεται σάλος από το vocal minority των gamers, στα Nintendo όταν συμβαίνει συνήθως κάνουν την πάπια.

                              Comment


                              • Αν κυκλοφορήσουν στο ίδιο πακέτο και όχι ως ανεξάρτητα games πχ Super Mario 3D World remix, Μario 64+ Sunshine και τέλος Galaxy 1+2 για 50€ το κάθε cart τότε μιλάμε για καλό value for money... Αλλά το πιο πιθανό είναι να κυκλοφορήσουν ξεχωριστά κρίνοντας από τα reissues από το Wii U Εκτός κι αν κυκλοφορήσουν digital.

                                Κατά κάποιο τρόπο όταν βγαίνει ξαναζεσταμένο φαγητό στα twins γίνεται σάλος από το vocal minority των gamers, στα Nintendo όταν συμβαίνει συνήθως κάνουν την πάπια.
                                Xαχα. So true xD

                                Πάντως και εμένα σκίρτησε η καρδιά μου στο ενδεχόμενο να ξαναπαίξω αυτά τα games. Το Odyssey ήταν μεγάλη αποκάλυψη και μετά το 3D World( το οποίο μαζί με το 3D Land τα θεωρώ εξαιρετικά παιχνίδια)δεν περιμενα να είχε τέτοιο αντίκτυπο σε μένα Mario game.
                                «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                                Comment

                                Working...
                                X