Announcement

Collapse
No announcement yet.

Νέα και ειδήσεις για PS3, PS4, PS5, PS Vita

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Κρίνοντας από το γεγονός ότι το ps3 μόλις σε 1,5 χρόνο έδωσε ή θα δώσει, τίτλους σαν το Motorstorm, Uncharted: DF, ΜGS4 και λίγο αργότερα Little Big Planet, Killzone 2, Resistance 2 κτλ (βέβαια έδωσε και άλλους με εξαιρετικό οπτικό τομέα, όπως Ηeavenly Sword για παράδειγμα, αλλά αυτοί είναι από τους κορυφαίους και μίλω μόνο για games που βγήκαν για ps3) τότε κατά τη γνώμη μου έχουμε δει ελάχιστα από αυτά που μπορεί να κάνει η κονσόλα, πόσο μάλλον αν αληθεύει το γεγονός ότι το Motorstorm χρησιμοποιούσε μόλις το 20% και το Uncharted το 25% της δύναμης του. Το ps3 χαρακτηρίζεται από μια ιδιαίτερη hardware αρχιτεκτονική που όμοια της δεν υπάρχει αλλού (σε pc ή κονσόλα και φυσικά τα games τρέχουν σε μια έκδοση του OpenGL 2.1 <<ανταγωνιστή του Directx10 της microsoft&#33;>> ειδικά για το ps3 και όχι σε DirectX &#33;&#33; άρα το Directx10 δεν σημαίνει κάτι για το ps3 ) και στα σωστά χέρια μπορεί να κάνει τρομερά πράματα.
    [/b]
    Αυτά με τα 20% και 25% είναι marketing bs if you ask me. Αν μπορούσαν ας χρησιμοποιούσαν το 100% με τη μία.. για έκπληξη μας το κρατάνε ; Όσο για το τι έχουμε δει από την κονσόλα, δεν νομίζω ότι θέλει και πολύ σκέψη για να καταλάβει κανείς ότι ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα. Σε όλες τις κονσόλες έτσι γινόταν πάντα, όσο πιο πολύς χρόνος περνάει, τόσο καλύτερα μαθαίνουν οι developers το hardware και βγάζουν καλύτερα παιχνίδια (βλ. God of War 1/2)


    Comment


    • Mε τη μόνη διαφορά ότι οι τωρινές κονσόλες xbox 360 και ειδικά το ps3 με τον cell και τα 7SPE έχουν πολύ πιο σύνθετη hardware αρχιτεκτονική από ένα ps2 ή xbox. Επίσης δεν θυμάμαι το ps2 να είχε βγάλει μέσα σε ένα χρόνο τίτλους που εντυπωσίασαν οπτικά σε τέτοιο βαθμό όπως έκαναν πχ τα Motorstorm, Ηeavenly Sword ή Uncharted στο ps3...Οπότε η λογική λέει πως στο ps3 η διαφορά των τίτλων 2ης, 3ης γενιάς από την πρώτη γενιά αλλά και μεταξύ τους κτλ θα είναι πολλαπλάσια σε μέγεθος από τις διαφορές μεταξύ των γενεών software στο ps2.
      Star Citizen videos Star Citizen gallery

      Comment


      • Δεν υπάρχει καμία διαφορά, φυσικά και εξελίσσεται η αρχιτεκτονική της κάθε κονσόλας και λογικό είναι τα γραφικά και των πιο απλών παιχνιδιών να μας φαίνονται τρομερά σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά. Θυμάμαι όταν είδα ένα NBA 2k* παιχνίδι στο 360 με το που είχε βγει και είχα πάθει πλάκα. Όσο για το motorstorm, σιγά τα γραφικά που έχει. Πλάκα θα παθαίναμε αν είχαν πετύχει τον στόχο τους και το είχαν φτιάξει σαν το pre-rendered &#39;gameplay&#39; video που είχαν δείξει πριν κυκλοφορήσει το παιχνίδι.


        Comment


        • Υπάρχει διαφορά όταν οι developers για χρόνια προγραμμάτιζαν πάνω σε hardware τους ενός πυρήνα ενώ τώρα καλούνται να προγραμματίζουν σε hardware περισσοτέρων των δύο πυρήνων, σε 3 πύρηνους (xbox 360) ή 4 πύρηνους επεξεργαστές πόσο μάλλον στον Cell της IBM ο οποίος στην ουσιαστική του βάση είναι κάτι το διαφορετικό και ακολουθεί άλλη λογική σε σχέση με τις πολυπήρυνες CPU των Intel και AMD. Λοιπόν σαφώς και υπάρχει διαφορά και γίνονται ολόκληρες έρευνες και διδακτορικά πάνω σε αυτό το θέμα.

          Όσο για το Motorstorm, σίγουρα για console release τίτλος ήταν εντυπωσιακότατος (και σχεδόν όλος ο ειδικός τύπος αυτό έλεγε) και εξακολουθεί να είναι εξαιρετικός γενικά όχι μόνο στα γραφικά.
          Star Citizen videos Star Citizen gallery

          Comment


          • Λοιπόν σαφώς και υπάρχει διαφορά και γίνονται ολόκληρες έρευνες και διδακτορικά πάνω σε αυτό το θέμα.

            [/b]
            Δεν είναι σωστό επιχείρημα αυτό. Σκέψου πως κι όταν βγήκε το Saturn πριν τόσα χρόνια όλοι έλεγαν ακριβώς τα ίδια πράγματα. Μετά πάλι με το Dreamcast, PS2, XBOX κλπ. Πάντα υπάρχει χρόνος προσαρμογής και πάντα εντυπωσιάζουν οι νέες τεχνολογίες. Το θέμα είναι πως με την τεχνολογία του σήμερα ακόμα και οι πρώτες προσπάθειες (βλ. τα παιχνίδια που ανέφερες) βγαίνουν πολύ εντυπωσιακές, φυσικά και θα δούμε φοβερά και τρομερά πράγματα αλλά αυτό που προσπαθώ να σου πω είναι ότι πάντα αυτό γίνεται...δεν είναι κάτι νέο που έγινε λόγω των 360/PS3.


            Comment


            • Eιχα γραψει σε προηγουμενο ποστ οτι το trailer του killzone 2(2005) δεν προκειται να το φτασει ποτε παιχνιδι του ps3.Aν ξαναδειτε το video θα παρατηρησετε οτι ο αριθμος των πολυγωνων ειναι απιστευτα μεγαλος.Κατι τετοιο δεν μπορει να γινει με το ps3 κατ&#39;εμε,με βαση αυτα που εχω δει μεχρι τωρα.Εκτος αν κρυβει καμια υπεδυναμη το μηχανημα
              Περα απο την πλακα,απλα δεν γινεται να δειξει τοσα πολυγωνα.Το οτι μπορει να σε ξεγελα το αποτελεσμα οτι φτανει σε τετοια επιπεδα ή ακομα και τα ξεπερνα ναι το δεχομαι,αλλα στην πραγματικοτητα δεν υπαρχει τετοια περιπτωση.


              <div class='quotetop'>(Alexandros &#064; Apr 14 2008, 08&#58;15 AM) [snapback]18363[/snapback]</div>
              Όσο για το motorstorm, σιγά τα γραφικά που έχει. Πλάκα θα παθαίναμε αν είχαν πετύχει τον στόχο τους και το είχαν φτιάξει σαν το pre-rendered &#39;gameplay&#39; video που είχαν δείξει πριν κυκλοφορήσει το παιχνίδι.
              [/b]
              Αλλο παραδειγμα ειναι το pre-rendered του motorstorm.Ουτε αυτο προκειται να το δουμε.Παρ&#39;ολα αυτα το παιχνιδι το εφαγε η συγκριση με εκεινο το video γιατι στην πραγματικοτητα τα γραφικα του παιχνιδιου ειναι κορυφαια.

              Comment


              • Don King Presents: Prizefighter
                trailer

                http://www.destructoid.com/don-king-tries-...ler-81354.phtml



                Τέλος, κυκλοφόρησε το patch για το LAIR
                http://www.joystiq.com/2008/04/10/upcoming...nalog-controls/



                NDS themes

                Comment


                • Aπάντηση προς Alexandros:

                  Μη μπερδεύεις τη μετάβαση από το saturn στο dreamcast ή από το playstation στο ps2. Oι "διάδοχοι" των συγκεκριμένων "προγόνων" ουσιαστικά δεν είναι τίποτε άλλο παρά μηχανήματα με CPU πάλι του ενός πυρήνα σε περισσότερα Mhz και με περισσότερη VRAM. Aπό την άλλη η μετάβαση από το ps2 στο ps3 είναι πολύ μεγαλύτερο άλμα απ&#39; ότι η μετάβαση από το playstation στο ps2, δηλαδή φαντάσου κάτι σαν x φορές μεγαλύτερη γεωμετρική πρόοδο από εδώ και πέρα, και αυτό κατά κύριο λόγο οφείλεται στις πολυπήρηνες CPU. Και επειδή εδώ μιλάμε για playstation, ειδικά η CPU του ps3 είναι κάτι το νέο και συνάμα διαφορετικό από τις υπάρχουσες πολυπήρηνες CPU. Με μια πολύ απλή ανάλυση ο cell στα 3,2Ghz μέσω των 7 SPE μπορεί να μοιραστεί πολλές από τις ρουτίνες της RSX, δίνοντας την έτσι την δυνατότητα να επικεντρωθεί σε συγκεκριμένες εργασίες και υπολογισμούς, δηλαδή υπάρχει δυνατότητα για μεγάλο καταμερισμό των εργασιών που διαφορετικά θα ήταν αναγκασμένες να τις κάνουν ουσιαστικά μια CPU και μια GPU με την αυστηρή έννοια του όρου. Ο cell και η RSX συνεγάρζονται απόλυτα μεταξύ τους.

                  Αυτή είναι και η μεγάλη διαφορά του ps3 από το ps2. Συνέκρινε απλώς τα games που εκμεταλλεύονται έστω και 2-3 από τα SPE και αυτά που δεν εκμεταλλεύονται κανένα από αυτά και θα καταλάβεις. Η σωστή και όλική εκμετάλλευση των 7SPE και οι λειτουργίες του καθενός μαζί με την RSX και την όσο το δυνατόν καλύτερη της συνεργασία με τα SPE του cell είναι όλα τα λεφτά στην προκειμένη περίπτωση.
                  Star Citizen videos Star Citizen gallery

                  Comment


                  • Με παρεξήγησες.. δεν είπα ποτέ ότι το άλμα δεν ήταν μεγάλο. Γνωρίζω πολύ καλά τις δυνατότητες των PS3 και 360 και είμαι σίγουρος ότι θα βγουν πολύ όμορφα παιχνίδια. Μάλιστα χθες παρατήρησα πως στο Edge του Απριλίου έδειχνε το Uncharted και έλεγε 360 από κάτω , ίσως να ήταν τυπογραφικό ή φάρσα όμως.

                    Αυτό που είπα ήταν ότι σε κάθε γενιά περνάει 1-1.5 χρόνος πριν βγουν τα πραγματικά εντυπωσιακά παιχνίδια (GTAIV, MGS4, Killzone κλπ).


                    Comment


                    • Σαν hardware κατασκευη φιλοσοφια και τετοια το αλμα απο το ps2 στο ps3 ηταν τεραστιο, αλλα οχι και μη συγκρισιμο με την μεταβαση απο το psx στο ps2 ελεος&#33; Στο κατω κατω ολα αυτα με τους πολυπηρηνους επεξεργαστες και σουξουμουξου το ιδιο αποτελεσμα εχουν. Πιο πολλα MHz και πιο πολυ ram. Ξαναθυμηθειτε λιγο τα γραφικα του Ps1...
                      https://en.wikipedia.org/wiki/Outcast_(game)

                      H μονη αποδειξη οτι το Βελγιο υπαρχει...

                      Comment


                      • Dark Sector
                        Edge review

                        http://www.next-gen.biz/index.php?option=c...=9953&Itemid=59
                        NDS themes

                        Comment


                        • Σαν hardware κατασκευη φιλοσοφια και τετοια το αλμα απο το ps2 στο ps3 ηταν τεραστιο, αλλα οχι και μη συγκρισιμο με την μεταβαση απο το psx στο ps2 ελεος&#33; Στο κατω κατω ολα αυτα με τους πολυπηρηνους επεξεργαστες και σουξουμουξου το ιδιο αποτελεσμα εχουν. Πιο πολλα MHz και πιο πολυ ram. Ξαναθυμηθειτε λιγο τα γραφικα του Ps1...
                          [/b]
                          Εγώ είπα την άποψη μου την οποία ενστερνίστηκε και το Gamepro σε ένα τεύχος του, από εκεί και πέρα ο καθένας ας πιστεύει ότι θέλει.
                          Star Citizen videos Star Citizen gallery

                          Comment


                          • Εγώ είπα την άποψη μου την οποία ενστερνίστηκε και το Gamepro σε ένα τεύχος του, από εκεί και πέρα ο καθένας ας πιστεύει ότι θέλει.
                            [/b]
                            Ε αν το είπε και το Gamepro τότε έχεις απόλυτο δίκιο


                            Comment


                            • Προτιμω να ενστερνιζομαι τα ματια μου
                              https://en.wikipedia.org/wiki/Outcast_(game)

                              H μονη αποδειξη οτι το Βελγιο υπαρχει...

                              Comment


                              • Ηaze
                                νέες εικόνες

                                http://media.ps3.ign.com/media/784/784480/...00&RSSid=866590
                                NDS themes

                                Comment

                                Working...
                                X