Announcement

Collapse
No announcement yet.

N64 VS PSX (The Battle of the Month!)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Και πάλι μαλακία μου φαίνεται.Δεν θα μπορούσε δηλαδή να γίνει με 2 λαβές όπως έγινε σε όλες τις μετέπειτα κονσόλες;Φτηνά τρικς εντυπωσιασμού.Πάμε να πάρουμε την κονσόλα με το χειριστήριο τρίαινα.
    Πάντως,πάλι καλά που είναι όπως τα λες.
    Carpe diem

    Comment


    • Αυτο για το demon souls θα έγραφα κι εγω. Αλλα οκ όχι και unplayable τα games του Ν64... Νομίζω πως κ πάλι απέχει απο τον χαρακτηρισμό χειρότερη κονσόλα όλων των εποχων. Και το pad καλο ήταν ειδικά για Mario 64, banjo etc Πάντως εντάξει χιούμορ κάνει ο strawhat μην το πάμε στο αλλο άκρο.
      «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

      Comment


      • ε καλά τώρα δε νομίζω ότι τα FMV είναι ουσιαστικό προτέρημα μιας κονσόλας έναντι μιας άλλης που δεν έχει. να πεις ότι τα cartridges ήταν γενικότερα κατά πολύ υποδεέστερα από τα cd να το καταλάβω, αλλά τα FMV συγκεκριμένα δεν νομίζω να έλειπαν σε κανέναν που είχε N64. και το metal gear solid btw μια χαρά την έκανε τη δουλειά του με τα in-game cut-scenes. άσχετο τώρα πόσες φορές είχε παίξει στο repeat η εισαγωγή του FF8 πριν κυκλοφορήσει το παιχνίδι.

        Comment


        • Originally posted by Altair View Post
          Και πάλι μαλακία μου φαίνεται.Δεν θα μπορούσε δηλαδή να γίνει με 2 λαβές όπως έγινε σε όλες τις μετέπειτα κονσόλες;Φτηνά τρικς εντυπωσιασμού.Πάμε να πάρουμε την κονσόλα με το χειριστήριο τρίαινα.
          Πάντως,πάλι καλά που είναι όπως τα λες.
          Ε άρα τώρα μας λες πως ενώ δεν έχεις ασχοληθεί ποτέ, το κράζεις. Και μήπως σκέφτηκες το γεγονός πως έγινε έτσι ο σχεδιασμός, γιατί πολύ απλά δεν είχαν σκεφτεί άλλον τρόπο τοποθέτησης των στοιχείων;

          ε καλά τώρα δε νομίζω ότι τα FMV είναι ουσιαστικό προτέρημα μιας κονσόλας έναντι μιας άλλης που δεν έχει. να πεις ότι τα cartridges ήταν γενικότερα κατά πολύ υποδεέστερα από τα cd να το καταλάβω, αλλά τα FMV συγκεκριμένα δεν νομίζω να έλειπαν σε κανέναν που είχε N64. και το metal gear solid btw μια χαρά την έκανε τη δουλειά του με τα in-game cut-scenes. άσχετο τώρα πόσες φορές είχε παίξει στο repeat η εισαγωγή του FF8 πριν κυκλοφορήσει το παιχνίδι.
          +1 (εγώ πάντως ακόμα βλέπω το liberi fatali )
          Originally posted by Raf
          Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

          Comment


          • Για το Ν64 διαμαρτυρεστε που χετε και 2 χερια για τρεις λαβές, για τις γυναικες που χουνε 3 οπές για μια... *** δε διαμαρτυρήθηκε ποτε κανεις...

            λοιπόν έχετε ξεφύγει...

            Comment


            • To οτι καθε pad ηταν εξαιρετικο για τις προθεσεις και τα παιχνιδια της καθε εταιρειας δεν περνα απο το μυαλο κανενος;
              Οχι τιποτα αλλο, αλλα οσοι κραζουν επιμονα ενα pad συνηθως εχει να κανει με κονσολα που δεν ειχαν ποτε ή δεν ασχοληθηκαν ποτε σοβαρα.
              Δε θυμαμαι κατοχο PSX να χαλιεται με το dual shock, ή κατοχο του 64 να απορει γιατι ειναι ετσι και οχι αλλιως ο σχεδιασμος του.

              Απλα ειναι τα πραγματα, γιατι κανετε τη ζωη σας τοσο δυσκολη; Καθε κονσολα προσεφερε κατι τελειως διαφορετικο, τυχεροι οσοι εζησαν και τις 2 στην εποχη τους και δε σκοτιζονται και πολυ για τετοια θεματα .

              Comment


              • H prwth mou konsola htan to PS3 (argotera phra kai ps2).

                Ta paixnidia pou exw paiksei ta exw paiksei se ena magazi me konsoles opou kyriolektika emena mesa se afto gia arketa xronia (13 peripou).

                To magazi afto analoga thn epoxh eixe apo SNES mexri PS3 sta telh tou.
                H monadikh konsola pou den exw aggiksei kan ektos apo kapoia matches Soulcalibur 4 einai to XBOX 360 tou opoiou to xeiristhrio to vriskw para poly kalo me mia ekseresh to kako D-pad tou.

                Opote mporeis na peis pws eixa oles tis konsoles sthn diathesh mou taftoxronws gia na dw poia kanei kala ti.
                To oti ta xeiristhria ths Nintendo htan kala gia paixnidia ths Nintendo eimoun o prwtos pou to eipa.

                Ean to apofthegma ths ypotheshs einai to oti oles oi konsoles einai kales kai oles kanoun kati kala, efxaristw poly to kseroume, den yparxei logos gia to thema tou topic.
                Ean oloi pistevoun pws einai etsi, kleidwste epitelous to topic na pame parakatw.
                "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                Kindred, this blade and I.
                "

                "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                Greek Gaming Videos
                Greek Final Fantasy Forum

                Comment


                • Originally posted by Xeno View Post
                  Απλα ειναι τα πραγματα, γιατι κανετε τη ζωη σας τοσο δυσκολη; Καθε κονσολα προσεφερε κατι τελειως διαφορετικο, τυχεροι οσοι εζησαν και τις 2 στην εποχη τους και δε σκοτιζονται και πολυ για τετοια θεματα .
                  για να απαντήσω και λίγο σοβαρά,

                  its about romance, δεν εχει να κάνει με το ποιά ειναι καλύτερη αλλά ποια κέρδισε τον κάθε gamer και το γιατί? τωρα χαιρω πολυ στα παιχνιδιά του Ν64 δε μιλάγανε σχεδόν ποτε δε βλέπαμε φιλμάκια κλπ κλπ αλλα παίξαμε παιχνίδια που μας σημάδεψαν έπειδηοσοι όπως λές ζήσαμε αυτή την έποχη ήμασταν και πολύ εύπλαστοι τότε ώστε να επηρεαζόμαστε σημαντικά απο τα ασήμαντα.

                  Comment


                  • Originally posted by Altair View Post
                    Πωπω τι επική συζήτηση έχασα πάλι.
                    Κάποια πράγματα για να ξεκαθαρίσουμε λοιπόν.
                    Επειδή δεν θυμάμαι ποιος είπε τι θα απαντήσω κάπως σκόρπια.

                    1)Δευτερεύοντα τα L1,R1 και γι'αυτό δεν χρησημοποιούνται;Παίξε χωρίς να χρησημοποιείς τις λειτουργίες που είναι σε αυτά τα πλήκτρα default,τα Uncharted & Demon's Souls κι αν καταφέρεις να προχωρήσεις,χέσε με.
                    Δεν είπα ότι δεν χρησιμοποιούνται. Είπα ότι σχεδόν σε κανένα παιχνίδι δεν έχουν βασικές λειτουργίες, λειτουργίες δλδ. που απαιτούν να τα πατάς κάθε 2 δευτερόλεπτα.
                    Το fire πχ είναι σχεδόν πάντα στα L2 και R2, γιατί πατιούνται πιο εύκολα.

                    Comment


                    • Το thread ξέφυγε τελείως και εξελίχθηκε σε μια έξαρση fanboy-σμου, με list wars και ατάκες επιπέδου αλληλογραφίας GamePro στα 90’s. Προσωπικά τουλάχιστον, ούτε νόημα βρίσκω σε κάτι τέτοιο, ούτε καν χαβαλέ αν υποθέσουμε πως εξ’ αρχής αυτός ήταν ο σκοπός του thread.

                      Κάποια σχόλια σε όσα ειπώθηκαν παραπάνω.

                      Προφανώς και το PlayStation είναι πολύ πιο ολοκληρωμένη κονσόλα από το Nintendo 64, προφανώς και, σε αντίθεση με το τελευταίο, έκανε τα περισσότερα πράγματα σωστά, ενώ η αναλόγια ποιότητας/ποσότητας της βιβλιοθήκης του λογικό είναι να το ανάγει σε καλύτερη κονσόλα.

                      Από κει και πέρα όμως, το τι προτιμάει ο καθένας είναι καθαρά υποκειμενικό και δικό του θέμα. Τι ακριβώς προσπαθούν να κάνουν μερικά posts στο thread, να παρέμβουν στο γούστο του καθενός; Ή μήπως να «εκλογικευόσουν» τις προτιμήσεις του;

                      Hideo θα διαφωνήσω όσον αφορά τα ISS.

                      Τα ISS του Nintendo 64, παρότι ήταν εντελώς διαφορετικά από τα ISS Pro, ήταν καταπληκτικοί τίτλοι. Έκαναν πράγματα που έπρεπε να περάσουν πολλά χρόνια για να τα δούμε σε παιχνίδια ποδόσφαιρου. Η ελευθερία, ο αριθμός κινήσεων και το βάθος που είχαν σαν παιχνίδια εκείνα τα ISS ήταν πολύ μπροστά. Χαρακτηριστικό είναι ότι, σήμερα, είναι πολύ πιο playable από τα ISS Pro. Παρότι διαφορετικά, δε θα έλεγα ότι υστερούσαν σε σχέση με τους τίτλους της KCET.

                      Τέλος, μη τα συγκρίνεις με τα ISS του PS2, είναι τελείως διαφορετικοί τίτλοι. Τα ISS που κυκλοφόρησαν στη προηγούμενη γενιά ήταν τραγικά παιχνίδια, καμία σχέση με τους τίτλους του N64, ούτε ποιοτικά, ούτε σε επίπεδο gameplay.

                      Όσον αφορά το τεχνικό κομμάτι των δυο κονσολών, μπορεί μεν το Nintendo 64, θεωρητικά, να ήταν πολύ πιο ισχυρό μηχάνημα, αλλά κάτι οι γνωστές αδυναμίες του, κάτι το ότι οι developers εκμεταλλεύτηκαν σε μεγαλύτερο ποσοστό το hardware του PS1 απ’ ότι εκείνο του N64, δε θα έλεγα ότι η διαφορά στο τελικό αποτέλεσμα ήταν τόσο μεγάλη (τουλάχιστον όχι, όσο θα υπολόγιζε κανείς βάσει του hardware). Γενικά θα έλεγα ότι η κατάσταση εξισορροπούταν, ως ένα βαθμό, από τα θετικά και τα αρνητικά της κάθε κονσόλας.

                      Ακόμα πχ κι αν το PS1 έχανε στα textures, κέρδιζε στο smoothness. Οι τίτλοι του PS1, ως επί το πλείστον, ήταν πιο smooth από εκείνους του N64. Αυτός είναι κι ένας από τους βασικούς λόγους που, σήμερα, οι περισσότεροι, πιο εύκολα μπορούν να βάλουν έναν τίτλο στο PS1, παρά στο Nintendo 64.

                      Καθαρά σε επίπεδο απεικόνισης το Nintendo 64, γενικά, είχε όντως καλύτερα γραφικά, αλλά, προσωπικά, γραφικά όπως αυτά που είδα στο Ridge Racer Type 4, το Tekken 3, ή το Vagrant Story, δεν είδα πολλές φορές στο Nintendo 64.

                      Από την άλλη, είναι κι άλλα ζητήματα που εξισορροπούν το γενικότερο πλαίσιο του τεχνικού κομματιού, λίγο πολύ τα ξέρουμε όλοι μας. Τίτλος με τόσο voice acting όσο του Metal Gear Solid πχ, θα ήταν πολύ δύσκολο να βγει στο Nintendo 64. Τα FMV’s από τη άλλη συμφωνώ ότι μπορεί να μην είναι το πιο ουσιαστικό χαρακτηριστικό μιας κονσόλας, πολύ εύστοχο το παράδειγμα των cut scenes του Metal Gear Solid btw, αλλά σε ένα παιχνίδι όπως το Final Fantasy VII πχ, συμβαλουν στην ολη εμπειρια.
                      There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                      Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                      Comment


                      • Originally posted by Loggo View Post
                        Hideo θα διαφωνήσω όσον αφορά τα ISS.

                        Τα ISS του Nintendo 64, παρότι ήταν εντελώς διαφορετικά από τα ISS Pro, ήταν καταπληκτικοί τίτλοι. Έκαναν πράγματα που έπρεπε να περάσουν πολλά χρόνια για να τα δούμε σε παιχνίδια ποδόσφαιρου. Η ελευθερία, ο αριθμός κινήσεων και το βάθος που είχαν σαν παιχνίδια εκείνα τα ISS ήταν πολύ μπροστά. Χαρακτηριστικό είναι ότι, σήμερα, είναι πολύ πιο playable από τα ISS Pro. Παρότι διαφορετικά, δε θα έλεγα ότι υστερούσαν σε σχέση με τους τίτλους της KCET.
                        Δεν ειπα οτι ηταν ασχημα παιχνιδια.Ισα ισα ηταν τα αμεσως καλυτερα.Ουτε το this is football ,ουτε τα αγαπημενα world wide soccer ηταν καλυτερα απο αυτα(ISS) του N64.
                        Δεν διαφωνω δλδ οτι ηταν καλα παιχνιδια.Αλλα αληθεια θεωρεις oμως οτι ηταν εστω ισαξια με αυτα του psx?
                        Εγω εβλεπα αρκετα ανωτερα αυτα του Psx.Το οποια προσπαθουσαν να πανε σε πιο sim μονοπατια για τα δεδομενα της εποχης.(αν δεις τα βιντεο που ποσταρε ο Strawhat Nikos καταλαβαινεις την διαφορα αυτη)
                        Απο κει και περα ναι σιγουρα ηταν τα καλυτερα ποδοσφαιρακια της εποχης.

                        Comment


                        • Εγώ πάντως παιδιά και χωρίς ίχνος φανμποϊσμού θεωρώ το 90% των 32 παιχνιδιών unplayable λόγω των γραφικών τους (όλωv των 32 bit όχι μόνο του psone). Εξαιρούνται φυσικά τα 2D, κάποια racings και οτιδήποτε αφορά sprites γενικότερα, αλλά για 3D δεν παλεύευται με τίποτα.
                          Πρόσφατα μάλιστα βάλαμε Tomb Raider 2 με τον ξάδερφο και μας βγήκαν τα μάτια.

                          Δεν λεώ ότι του Ν64 πάιζονται άνετα σήμερα, ειδικά κάτι FPS έχουν τόση ομιχλή που δεν βλέπεις στα 2 μέτρα, αλλά παραγματικά απορώ.

                          Comment


                          • χαλαρα τερματησα το Tomb raider 1 πριν ενα χρονο και μαλιστα τα γραφικα του μου αρεσαν.

                            Ισως δεν ειχες κονσολα της εποχης γι αυτο και δεν εκτιμας αυτα τα γραφικα.Το Τοmb Raider για παραδειγμα ηταν παιχνιδι που οταν το πρωτοειδα δεν πιστευα αυτο που εβλεπα(και δεν μιλαμε για ενθουσιασμο τυπου ''οο γραφικαρες το Uncharted'').
                            Όποτε και να το παιξω αυτο το παιχνιδι παντα θα βλεπω οτι εχει καλα γραφικα.Και αυτο ισχυει για ολα τα παιχνιδια της εποχης,αλλα και για παιχνιδια προηγουμενης γενιας(16bit,8bit κτλ).Aρκει βεβαια να ειχαν καλα γραφικα για την εποχη τους.

                            Comment


                            • Hideo, απλά είδα ότι τα ανέφερες μαζί με τα ISS του PS2 που, πραγματικά δεν έχουν καμία σχέση σαν παιχνίδια, και υπέθεσα ότι τα έβαζες στο ίδιο καζάνι.

                              Από κει και πέρα ναι, τα ISS Pro πήγαιναν για το πιο simulation, ενώ τα ISS για ένα κράμα μεταξύ Simulation και Arcade. Είναι διαφορετικοί τίτλοι, αλλά, ναι, πιστεύω ότι ποιοτικά τα ISS δεν υστερούν, πραγματικά κάνουν πολλά πράγματα πολύ μπροστά από την εποχή τους υλοποιώντας τα εξαιρετικά.

                              Btw, η σειρά έχει καθαρά εξελικτική πορεία από τίτλο σε τίτλο, ενώ το video εκείνο του Strawhat, επειδή είναι μια συλλογή από long shots, δημιουργεί λανθασμένα την εντύπωση ότι στο παιχνίδι γίνεται χαμός με ό,τι να ναι σκηνικά και άπειρα μακρινά shoot. Στη πραγματικότητα όμως δεν είναι καθόλου έτσι. Ειδικά στο ISS 2000 που, σε σχέση με το 64 και το 98, έκλεινε περισσότερο προς το simulation.

                              Αξίζει να δει κανείς αυτό το video που εξηγεί τις παραμέτρους του παιχνιδιού, για να καταλάβει για πόσο μπροστά από την εποχή μιλάμε.


                              Βέβαια, το ιδανικό είναι να παίξει κανείς τα παιχνίδια, αλλά δυστυχώς (ή ευτυχώς), η Konami τα είχε προσαρμόσει τόσο πολύ στο controller του N64, που ό,τι αλχημείες και να κάνει κανείς, δύσκολα παίζονται με άλλο pad σε emulator. Έχω κάνει άπειρες προσπάθειες.
                              There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                              Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                              Comment


                              • Πλακα πλακα το 2000 δεν το παιξα ποτε και οπως βλεπω σε ebay κτλ πρεπει να ναι αρκετα σπανιο αν κρινω και απο τις τιμες που ειδα.
                                Ισως θα πρεπε να το τιμησουμε σε καναν emu μπας και σωσουμε λιγο τη θολουρα και τα συναφη.

                                Μεχρι ISS 98 ειχα φτασει, μετα ειδα το ISS Evolution στο PSX και αλλαξα στρατοπεδο, αλλα οι παλιες αγαπες δεν ξεχνιουνται σιγουρα.

                                Comment

                                Working...
                                X