Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nintendo Fan Boys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nooto
    replied
    Ο δευτερος αναλογικος ειναι επιτακτικος τοσο στα fps οσο και στα shooters γενικοτερα. Στα υπολοιπα games μπορει να μην ειναι αναγκαιος σε τετοιο βαθμο αλλα παντα ειναι χρησιμος και πολλες φορες σου λυνει τα χερια (πχ το kh που αναφερει ο evans). Αυτο μπορεις πιστευω να το καταλαβεις παιζοντας οποιοδηποτε 3d παιχνιδι στο psp (βλεπε ακομα και 3d platformers τυπου daxter ή sand box games οπως το vice city stories).

    Η αναγκαιοτητα του στο 3DS μπαινει απο τη στιγμη που ως κονσολα εχει αλλη φιλοσοφια απο το αρχικο DS. To DS δεν ειχε target παιχνιδια τρειων διαστασεων κατι το οποιο δεν ισχυει για το 3DS μιας και η τεχνολογια που φερει στοχευει ακριβως σε αυτο (παιχνιδια σε 3 διαστασεις που παιρνουν boost απο το 3D που προσφερει η κονσολα). Το ακυρο σε αυτη την περιπτωση ηταν οτι ηξεραν τα προβληματα που μπορει να προκαλεσει η ελλειψη του δευτερου αναλογικου απο το psp ενω επιπλεον αναγνωριζαν την αναγκαιοτητα του και οι ιδιοι αφου υποστηριζαν οτι τις λειτουργιες του θα τις αντικαταστησει το γυροσκοπιο. Εν τελει δεν τους βγηκε... motion type ελεγχος της καμερα+on the go play+3D στο οποιο πρεπει να κανεις focus ειναι κατι το οποιο απλα δεν γινεται...

    Η ολη εξελιξη για μενα ειναι θετικη μιας και η κονσολα θα προσφερει πλεον κατι πιο ολοκληρωμενο, απλα ειναι πραγματικα κριμα για οσους το αγορασαν νωρις... Το φαουλ της nintendo ειναι οτι εβγαλε την κονσολα μαλλον νωρις ενω ηξερε οτι σχεδιαστικα υπαρχουν πραγματα τα οποια θα προκαλεσουν προβληματα στο μελλον...

    Leave a comment:


  • Loggo
    replied
    Πάντως η αμεσότητα, η ακρίβεια και η γενικότερη ευκολία που προσφέρουν τα dual analog controls δεν αφορά μόνο τα FPS, απλά εκεί είναι μονόδρομος. Αν κοιτάξει κανείς σήμερα το χειριστήριο του Dreamcast, εστιάζει στην απουσία του δεύτερου αναλογικού, το ίδιο και στο PSP. Τα dual analogs είναι απαραίτητα στο σύγχρονο gaming, κάθε είδους εναλλακτική αποτελεί ένα λιγότερο λειτουργικό υποκατάστατο.

    Αν το 3DS δεν εστιάσει σε πιο παραδοσιακής handheld νοοτροπίας software, όπως έκανε το DS πχ, τότε η απουσία του δεύτερου αναλογικού είναι κομβικής σημασίας.

    Leave a comment:


  • Evans
    replied
    Παντως να πω την αληθεια ουτε εμενα με καιει τοσο γιατι εχω συνδιασει τα handhelds με αλλου ειδους games. Για να μαι και πιο ξεκαθαρος τα dual analogues τα θεωρω απαραιτητα σε ενα fps. Ε, δε θα παιζα fps στο 3DS ουτε γενικα σε καποιο φορητο. Πραγματικα θεωρω οτι το 3DS χανει πολυ περισσοτερο απο πολλους αλλους παραγοντες (ξεκινησε ακριβα και τωρα αντε να πεισεις με αυτη τη πορεια να επενδυσουν εταιριες σε αυτο, απαραδαικτα ακριβο software, τραγικο software μεχρι στιγμης, πρωτογονες υπηρεσιες...).
    Σκέψου όμως ένα 3rd person action, πχ ΚΗ, που η περιστροφή της κάμερας είναι απαραίτητη.

    Leave a comment:


  • Gunpei
    replied
    Καλημέρα. Γράφτηκα στο forum με αφορμή αυτό το thread. Βλέπω πως οι περισσότεροι είστε αρνητικά προκατειλημμένοι με τις κοινότητες συγκεκριμένων site και γενικεύετε τις απόψεις ή τη συμπεριφορά συγκεκριμένων μελών και τις αποδίδετε στο σύνολο του εκάστοτε forum. Αντιλαμβάνομαι πως σκοπός του thread δεν είναι να χλευάσει συγκεκριμένα άτομα και forum, παρόλα αυτά η δημοτικότητά του υποδηλώνει πως πολλοί εδώ διατηρείτε αυτή τη στερεοτυπική αντίληψη. Απλά επειδή και εγώ ο ίδιος κρατούσα παρόμοια στάση για αυτό το forum εξαιτίας κάποιων thread σαν και αυτό, θέλω να δείξω πόσο κακό για την κρίση μας να καταφεύγουμε σε αυθαίρετα συμπεράσματα. Πϊσω από κάθε username υπάρχει κι ένας άνθρωπος διαφορετικής ηλικίας, διαφορετικής προσωπικότητας και συνεπώς με ξεχωριστή αντίληψη περί videogames. Αυτές οι γενικεύσεις οδηγούν, φερ’ ειπείν, άτομα που απλά είναι Nintendo gamers και απολαμβάνουν το χόμπι τους στο στόχαστρο ειρωνικών σχολίων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα εσφαλμένων συμπερασμάτων είναι άτομο το οποίο εδώ έχει χαρακτηριστεί το πιο φανατισμένο fanboy να χαρακτηρίζεται σε άλλο site Sony fanboy. Επειδή βλέπω πως γράφουν και μέλη που παλιότερα ήταν ενεργοί στο nintendo.gr, μου φαίνεται τουλάχιστον κουτό από δυο λέξεις που αποκομίζουμε να σκιαγραφούμε το χαρακτήρα ενός ανθρώπου. Αν ορισμένοι έχετε έρθει στο παρελθόν σε διενέξεις με συγκεκριμένα άτομα, οποιαδήποτε εμμονή και αναφορά σε ονόματα και κατ’ επέκταση σε άλλα forum θεωρώ πως οδηγεί σε προβλήματα εκατέρωθεν. Επομένως, μιας και εδώ, απ ‘ ότι βλέπω, γίνονται καλές συζητήσεις όπως γίνονται και στο Nintendo.gr και όπως φαντάζομαι γίνονται σε οποιοδήποτε αντίστοιχο forum, ας αφήσουμε τους χαρακτηρισμούς σε δημόσιες συζητήσεις και ας μείνουν thread σαν αυτό μόνο για το χαβαλέ.

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Παντως να πω την αληθεια ουτε εμενα με καιει τοσο γιατι εχω συνδιασει τα handhelds με αλλου ειδους games. Για να μαι και πιο ξεκαθαρος τα dual analogues τα θεωρω απαραιτητα σε ενα fps. Ε, δε θα παιζα fps στο 3DS ουτε γενικα σε καποιο φορητο. Πραγματικα θεωρω οτι το 3DS χανει πολυ περισσοτερο απο πολλους αλλους παραγοντες (ξεκινησε ακριβα και τωρα αντε να πεισεις με αυτη τη πορεια να επενδυσουν εταιριες σε αυτο, απαραδαικτα ακριβο software, τραγικο software μεχρι στιγμης, πρωτογονες υπηρεσιες...).

    Leave a comment:


  • Loggo
    replied
    Ο φανμποισμός έγκειται στο μηδενιστικό τρόπο που προσεγγίζει τα dual analog controls. Τη σημαντικότερη-ουσιαστικότερη εξέλιξη στα controls τη τελευταία δεκαετία.

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Ναι αλλά δε κατάλαβα που είδατε τον φανμποισμό. Ίσα ίσα "κράζει" το νέο περιφερεικό.

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    Egw proswpika nomizw pws o deksios analogikos xreiazetai poly perissotero apo ton aristero.
    Apo aristera exeis to D-pad toulaxiston, alla to na peristrefeis thn kamera me ta L+R einai poly xeirotero (To Metal Gear p.x ginetai game gia anaphrous)...

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Originally posted by Altair View Post
    "Σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις η αποκλειστική χρήση του δεξιού αναλογικού είναι για τον έλεγχο της κάμερας και νομίζω ότι το 3DS δεν θα είχε πρόβλημα να χρησιμοποιήσει για αυτό είτε τον σταυρό είτε την οθόνη αφής. Προσωπικά ποτέ μου δεν συμπάθησα τον δεύτερο αναλογικό ακόμα και στα χειριστήρια, και ενώ οι περισσότεροι πιστεύουν ότι είναι απαραίτητος για τα FPS, προτιμώ τα κουμπάκια κατεύθυνσης όπως ήταν στο N64 και η λειτουργία τους όπως στα Goldeneye-Τurok.
    Νομίζω μεγαλύτερη προσοχή και ταχύτερη λύση θέλει το ζήτημα της μπαταρίας παρά ο δεύτερος αναλογικός ή κάποια επιπλέον κουμπιά."

    Kάποιος εθελοτυφλεί άσχημα μου φαίνεται.

    Γιατί υποτίθεται είναι fanboystiko αυτό το ποστ; ίσα ίσα, τα χώνει, λέει πως δεν χρειάζεται το περιφερειακό, σε αντίθεση με μια καλή μπαταρία

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Best post ever by Tanno
    "Δεν είστε και οι μόνοι. Τις ίδιες αντιδράσεις έχουν και οι ξένοι, απ' όσο διαβάζω. Αντί ν' ασχολούνται σοβαρά με τις απαιτήσεις των gamers για HD ανάλυση γραφικών(PS3 και βάλε) και region free, ασχολούνται με ότι τους κατέβει μαλακίες. Τώρα να δω τι θα πάθουν με τα κραξίδια που θ' ακούσουν στο Tokyo Game Show."

    "Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι εκνευρίζονται και εκπλήσσονται τόσο πολύ. Δεύτερο αναλογικό δεν θέλατε; Η εταιρεία βρήκε έναν τρόπο να το προσφέρει. Δηλαδή τι περιμένατε; Καινούργιο μοντέλο 3DS μέσα σε έξι μήνες; Κάτσε να πουλήσει δύο εκατομμυριάκια το μαραφέτι και στην Ε3 θα βγάλει και το 3DSi. "
    Σωστός ο μάγκας.

    Leave a comment:


  • Loggo
    replied
    Έχουμε να φάμε δούλεμα,άμα γίνει αυτό....

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Titus κερνάς σουβλάκια.

    Leave a comment:


  • Evans
    replied
    Παιδιά για πρώτη φορά στην ιστορία του gaming βλέπουμε τα παιδιά της Ν να διαφωνούν με την Ν, να λένε μάλιστα, έστω και για πλάκα, ότι θα σκάσουν μύτη με γκαζάκια. Ζούμε ιστορικές στιγμές λέμε!

    Leave a comment:


  • Deus
    replied
    Παίρνω πίσω αυτό που έγραψα πιο πριν.

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    "Σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις η αποκλειστική χρήση του δεξιού αναλογικού είναι για τον έλεγχο της κάμερας και νομίζω ότι το 3DS δεν θα είχε πρόβλημα να χρησιμοποιήσει για αυτό είτε τον σταυρό είτε την οθόνη αφής. Προσωπικά ποτέ μου δεν συμπάθησα τον δεύτερο αναλογικό ακόμα και στα χειριστήρια, και ενώ οι περισσότεροι πιστεύουν ότι είναι απαραίτητος για τα FPS, προτιμώ τα κουμπάκια κατεύθυνσης όπως ήταν στο N64 και η λειτουργία τους όπως στα Goldeneye-Τurok.
    Νομίζω μεγαλύτερη προσοχή και ταχύτερη λύση θέλει το ζήτημα της μπαταρίας παρά ο δεύτερος αναλογικός ή κάποια επιπλέον κουμπιά."

    Kάποιος εθελοτυφλεί άσχημα μου φαίνεται.

    Leave a comment:

Working...
X