Announcement

Collapse
No announcement yet.

Farewell to England (and other places)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vaynard
    replied
    στον evans θα το εψηνα και εγω να πω την αληθεια, αντε που θα πρωτοπαμε ποια

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Xeno κι εγώ θα σου έρθω κάποια στιγμή να σου μπαστακωθώ.Το ξέρω ότι δε με κάλεσες,αλλά εγώ αθ έρθω.Και θα πάω κι από τον Evans.

    Leave a comment:


  • Imrahil
    replied
    Originally posted by Xeno View Post
    Μην τα λες ετσι απλα αυτα, δε μασαω εγω, θα σου ρθω με Thalys σε χρονο μηδεν, give info asap και θα κανω κινηση οταν χαλαρωσουμε λιγακι (του χρονου δηλαδη).
    Θελω κι εγω να σε δω Γκουφυ παντως να μου κανεις γιουκ γιουκ.
    Εγώ μέχρι το τέλος του χρόνου θα'μαι εκεί αποσπασματικά, από τέλη Γενάρη μόνιμα. Και στο Thalys μπες και στο Αίολος-Κεντέρης κι όπου γουστάρεις

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    εγω στο εχω πει κωστα θα σκασω με την πρωτη ευκαιρια μολις τακτοποιηθεις και coolαρεις απο το προγραμμα, μετα τις γιορτες κατα πασα πιθονοτητα

    Leave a comment:


  • Deus
    replied
    Καλή διαμονή Κώστα στην Ολλανδία και εύχομαι να σου πάνε όλα καλά εκεί.

    Αν μπορέσω να σου φορτωθώ και εγώ;

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Originally posted by Imrahil View Post
    Εσύ ψήσου, θα'μαι παρίσι φέτος, έχει ευρωκτελ από ρότερνταμ με κανά 40αρι
    Μην τα λες ετσι απλα αυτα, δε μασαω εγω, θα σου ρθω με Thalys σε χρονο μηδεν, give info asap και θα κανω κινηση οταν χαλαρωσουμε λιγακι (του χρονου δηλαδη).
    Θελω κι εγω να σε δω Γκουφυ παντως να μου κανεις γιουκ γιουκ.

    Leave a comment:


  • 丹野
    replied
    Originally posted by Titus View Post
    πό εδώ και πέρα όπου βλέπετε τη Βασίλισσα, κύκνους, την αγγλική σημαία και το Μπιγκ Μπεν θα στέκεστε προσοχή και θα χαιρετάτε στρατιωτικά!
    Εγώ θα κάνω τον Κινέζο, όταν τα δω.

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Είναι κάτι-σαν-λογοπαίγνιο, ήθελα να γράψω από την αρχή "Αποχαιρετισμός στην Αγγλία" όπου Αγγλία = μετανάστες που ήδη είναι εκεί, και είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου το "Farewell to arms" του Χέμινγουέι.

    Από εδώ και πέρα όπου βλέπετε τη Βασίλισσα, κύκνους, την αγγλική σημαία και το Μπιγκ Μπεν θα στέκεστε προσοχή και θα χαιρετάτε στρατιωτικά!

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    O τίτλος πρέπει να αλλάξει νομίζω, έτσι υποδηλώνει πως κάποιος φεύγει από την Αγγλία και όχι ότι πάει, νομίζω πως to-->for

    Leave a comment:


  • Imrahil
    replied
    Εσύ ψήσου, θα'μαι παρίσι φέτος, έχει ευρωκτελ από ρότερνταμ με κανά 40αρι

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Θα μαι για κανα χρονο ακομα στο εξωτικο (not) Rotterdam.
    Ψηθηκες φουλ ε;

    Leave a comment:


  • Imrahil
    replied
    Xeno, που είσαι ακριβώς και μέχρι πότε;

    Leave a comment:


  • Evans
    replied
    dark_wanderer_gr παλιές εποχές και μηδαμινή φαντασία . Κάνε με add.

    1.5€ ε; Αγγλία ρε γαμώτο η ζωή δεν είναι τόσο φτηνή. Στο Λονδίνο τουλάχιστον τα πράγματα ήταν αρκετά ακριβά, αν και μπορούσες να τη βγάλεις και με σχετικά λίγα λεφτά.

    Έχω να σου πω περιπέτειες πάντως, αν και τα καλά θα έρθουν όταν ανέβω York. Έως τότε εύχομαι τα καλύτερα και πάνω από όλα καλή προσαρμογή .

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Οταν ειδα το θρεντ νομιζα πως αλλος φευγει για Αγγλια και μας αποχαιρετα, αλλα μαλλον επεσα εξω.

    Χαιρετισματα οπως και να χει απο την Ολλανδια (και οχι την Αγγλια ). Θα ειμαι εδω για αρκετο καιρο και περιμενα να μαι ψιλοχαλαρος για την ωρα εστω, αλλα τελικα ουτε για μπυρες δεν προλαβαινω να βγω, οποτε παλι καλα που δεν κουβαλησα μαζι μου και κανα Χ360 οπως μου λεγαν και καποιοι, γιατι θα ηταν παραπανω απο διακοσμητικο.

    Το οτι θα ξεκοψω σε μεγαλο βαθμο το ειπα στους αλλους mods αρχικα, οποτε απο εδω και περα θα μπαινω αραια και που να βλεπω αν ολα ειναι στη θεση τους .

    Thanks οπως και να χει για ο,τι γραψατε ή ο,τι αλλο μπορει να γραψετε, οποιος θελει να περασει καμια βολτα μετα τα Χριστουγεννα που ισως πεσουν λιγο οι ρυθμοι εννοειται πως ειναι ευπροσδεκτος.

    Το να κανει εξω μια κοινη μπυρα 1.5ε και μια καλη μπυρα 3ε ειναι πολυ μεγαλη υποθεση παντως. Για τα υπολοιπα δεν εχω και πολλα να πω ακομα, μιας και για την ωρα η μερα φευγει με απειρη κλεισουρα και καμια βολτα με το ποδηλατο.
    Ουτε Entourage δεν εχω προλαβει να δω αυτες τις μερες, μα τι γινεται, αααααργκ.

    Υ.Γ.
    Εvans τι απεγινες εσυ, τελος τωρα και τα καψιματα στο ΜΣΝ, βαλε κανα Σκαιπ (αν και ηδη θα εχεις λογικα).
    Phantom εγω ειμαι στο ιδιο το Erasmus, σου κανει;

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    Farewell kai apo mena guys!

    Leave a comment:

Working...
X