Announcement

Collapse
No announcement yet.

Farewell to England (and other places)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chief
    replied
    Υπάρχει προοπτική για δουλειά (ηλεκτρολογικά ανανεώσιμης ενέργειας) κοντά στη Δρέσδη της Γερμανίας!

    Leave a comment:


  • McSolid
    replied
    Πολυ χλωμο να μπω στην διαδικασια να παω Λονδινο μονος και να ψαχνομαι. Προτιμω Ιαπωνεζικες καψουλες και υπνο,who cares about 50 pounds anyway.

    Leave a comment:


  • Imrahil
    replied
    Αν εννοείς Gatwick, όχι σε χαμηλή τιμή. Υπάρχει το yotel(ιαπωνικές κάψουλες) μέσα στο αεροδρόμιο, αλλά θα δώσεις 40-50 λίρες (βέβαια γλιτώνεις τα μεταφορικά για Λονδίνο).
    Υπάρχουν αρκετά ξενοδοχεία κοντά στο Gatwick, στα οποία όμως χρειάζεσαι είτε αυτοκινήτο για να πας, είτε να πάρεις mini bus από το terminal προς αυτά δίνοντας 3,5 λίρες, που είναι normal, αλλά πάλι μιλάμε για κανονικά ξενοδοχεία, όχι hostels, δηλαδή 50λίρες+.
    Αν πας Λονδίνο, μπορείς να κάνείς ό,τι κι ο Xeno, να κλείσεις δηλαδή φθηνό τρένο online από Southern ή Southeastern.co.uk. Αναλόγως τη μέρα, μπορείς να βρεις και με 5. Αυτό θα σε πάει Victoria. Εκεί γύρω έχει ξενοδοχεία, μέτρια(i.e. για τον πούτσο) και σχετικά φτηνά (30-40), αλλά δυστυχώς πάλι όχι hostels. Ηostels πολλά έχει Kensington, Earl's Court ή King's Cross. Όλα αυτά, ειδικά τα 2 πρώτα είναι καμιά 2 στάσεις με το μετρό από Victoria.΄Εκεί βρίσκεις κουκέτα με 10-15 λίρες εύκολα.

    Leave a comment:


  • McSolid
    replied
    Gatwick.

    Aν για τις 30 του μηναμ ψηνεσαι απογευμα για βολτα τοτε θα ηταν μια χαρα, δεν με απασχολει η διανυκτερευση, ολο και καποιο δωματιο θα βρω κοντα εκει ετσι;

    Leave a comment:


  • Imrahil
    replied
    Στα πέριξ (1ώρα+ από Victoria). Μάλλον δεν σου είμαι πρακτικός για διανυκτέρευση, αλλά αν μου πεις σε ποιο αεροδρόμιο έρχεσαι μπορώ να σου πω φτηνά hostels/ξενοδοχεία και να σου δώσω οδηγίες (αν θες)

    Leave a comment:


  • McSolid
    replied
    Ιμρα Λονδινο εισαι αυτο τον καιρο;

    Leave a comment:


  • Imrahil
    replied
    Originally posted by Xeno View Post
    Καλη τυχη, καλο ξεκινημα και οκ τουλαχιστον απο εκει θα παιζεις μπαλα σε ολη την Ευρωπη, οποτε θα ναι ευκαιρια να δεις και αρκετα πραγματα εκει τριγυρω. Εννοειται πως το καλοκαιρι οταν γυρισεις θα γινει meeting, μαφιοζικο κατα προτιμηση και με αναλογο ιταλικο μενου με ολα τα κολπα που θα χεις δει εκει.

    Imrahil θα μαι κι εγω στα λημερια σου (περιπου) αυτο το ΣΚ. Ανεβαζω την προσφορα απο κουβα KFC σε Nando's all you can eat (αλλα τιγκα spicy).
    Με τρελαίνεις, αλλά θα προτιμούσα να μου'δινες 5000λέξεις για mergers regulation presentation μέχρι τη Δευτέρα

    Leave a comment:


  • 丹野
    replied
    Παιδιά, είστε να του κάνουμε ένα αποχαιρετιστήριο G-O meeting πριν αποχωρήσει από την Ελλάδα?

    Leave a comment:


  • McSolid
    replied
    Δεν εχω το μεγαλο πισι,ιτς ντεντ....

    Θα δουμε, για τον μπιγκ μακ πρεπει να γινει κουβεντα...

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Κωσταρα κανουμε ενα podcast πριν φυγεις;

    Θα χει πολυ κουβεντα, θα μιλησουμε για ολους και για ολα: πολιτικη, παραπολιτικη, η συλληψη του big Mac, 5 λογοι να παρει κανεις 3DS, What IGN could learn from neoGAF, What Papandreou could learn from Ferreira και πολλα ακομη...

    Leave a comment:


  • _Lloyd
    replied
    Bye DjSolid!

    Η Ελλάδα χάνει έναν μεγάλο ηγέτη, αλλά η Σκωτία αποκτάει ένα μεγάλο συν στο δυναμικό της.

    Τι να κάνεις, άτομα σαν και σένα, είναι ιδέες, δεν έχουν πατρίδα, είναι παγκόσμιο κτήμα. Το να σε κρατούσαμε εδώ θα ήταν τουλάχιστον εγωιστικό.

    Καλά να περάσεις εκεί πάνω και ελπίζω να αργήσετε λίγο ακόμη να νιώσετε την κρίση στο βαθμό που τη νιώθουμε εδώ.

    Υ.Γ: Α μην το λες Ηνωμένο Βασίλειο μπροστά στους Σκωτσέζους, μπορεί να θυμώσουν

    Leave a comment:


  • McSolid
    replied
    Εκλεισα, 30 του μηνα την κανω. Υπαρχει κανεις στο Λονδινο για μια διανυκτερευση;;;;;

    Leave a comment:


  • 丹野
    replied
    Και μίας που τα μακαρόνια είναι η σπεσιαλιτέ της Ιταλίας, φτιάξε μου μία μακαρονάδα να γίνω Kabamaru! ^^

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Καλη τυχη, καλο ξεκινημα και οκ τουλαχιστον απο εκει θα παιζεις μπαλα σε ολη την Ευρωπη, οποτε θα ναι ευκαιρια να δεις και αρκετα πραγματα εκει τριγυρω. Εννοειται πως το καλοκαιρι οταν γυρισεις θα γινει meeting, μαφιοζικο κατα προτιμηση και με αναλογο ιταλικο μενου με ολα τα κολπα που θα χεις δει εκει.

    Imrahil θα μαι κι εγω στα λημερια σου (περιπου) αυτο το ΣΚ. Ανεβαζω την προσφορα απο κουβα KFC σε Nando's all you can eat (αλλα τιγκα spicy).

    Leave a comment:


  • Imrahil
    replied
    Έλα να μαζευόμαστε και δεν έχει πολλές λέμβους ακόμα

    Leave a comment:

Working...
X