Οι γυναικες που λες καλες ειναι αλλα εδω τριγυρω ειναι καποιες σκαλες πανω απ οτιδηποτε αλλο εχω δει οποτε ακομα κι αυτες δεν πλησιαζουν το επιπεδο τσεχοσλοβακιας/ουγγαριας.
Οι ανθρωποι ειναι μια χαρα, πολυ φιλικοι και πολυ μορφωμενοι και της κουλτουρας αν μπορω να το πω.. Λαος με επιπεδο αναμφιβολα.













































Leave a comment: