Announcement

Collapse
No announcement yet.

Farewell to England (and other places)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Titus
    replied
    Originally posted by Xeno View Post
    Ευκαιρια να γραψω κι εγω 2 λογια εδω περα εστω και με καποια καθυστερηση..
    Εδω και λιγους μηνες ειμαι στη Μπρατισλαβα και βλεπω να μενω εδω για καποιο διαστημα ακομα. Πριν απο κανα χρονο αν μου λεγε καποιος πως θα βρεθω εδω δε νομιζω να τον πιστευα, αλλα επαιξε μια καλη προταση για δουλεια και ειπα να το δοκιμασω.

    Ακομα ειναι νωρις βεβαια για να μιλησω με σιγουρια, αλλα η ζωη ειναι μια χαρα. Οι γιορτες εφυγαν με ταξιδια σε Πραγα και Βιεννη που ειναι κυριολεκτικα διπλα και μεσα στους επομενους μηνες ελπιζω να παω και Βουδαπεστη ή Μοναχο που ειναι εξισου κοντα.
    Η πολη εδω εχει πολλους ξενους (και Ελληνες) γιατι εχουν εδω γραφεια πολλες ξενες εταιρειες και οι περιοχες γυρω απο αυτους τους χωρους εχουν αναπτυχθει παρα πολυ, με μεγαλα παρκα, εμπορικα κεντρα, ξενοδοχεια κτλ κτλ.

    Το φαι παλευεται χωρις κατι το ιδιαιτερο (αυτο ελειπε κιολας), οι μπυρες ειναι παμφτηνες (1-1.5ε το μισο λιτρο) και γαματες (Τσεχια/Σλοβακια εχουν φοβερες μπυρες) κι οσο για το τι βλεπεις απο γυναικες ο,τι και να πω ειναι λιγο. Γενικα το επιπεδο ζωης ειναι καλο και το κοστος ζωης χαμηλο, οποτε ως τωρα η ολη φαση βγαινει ανετα θα ελεγα.
    Και έλεγα πού χάθηκε αυτό το παιδί!

    Πολλά συγχαρητήρια, και είμαι σίγουρος πως νιώθεις ανακουφισμένος και δημιουργικός - το πέρασα κι εγώ αυτό το κανάλι και ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει αβεβαιότητα και έλλειψη προοπτικής. Όσο και αν είσαι μαγκωμένος στην αρχή, θα δεις ότι η χωή έξω θα αποτελέσει μεγάλο εφόδιο για ό,τι και να κάνεις μετά, χώρια το ότι θα σου είναι πολύ πιο εύκολο από προσωπικής πλευράς να προσαρμοστείς σε νέο περιβάλλον αν ξαναφυγεις. Δεν ξέρω τις απαιτήσεις και το αντικείμενο της δουλειάς, αλλά από ποιότητα ζωής και ομορφιά περιβάλλοντος η Τσεχία είναι από τα ωραία μέρη να είσαι - άσε που το "ΜΠΡΑΤΙΣΛΑΒΑ" φέρνει στο νου κολασμένες νύχτες ανατολικού μπλοκ με δίμετρες αυταρχικές ξανθιές.

    Μπύρες πολλές, από lager και pilsner τουλάχιστον, αν και προτιμώ πάντα τις μοναστηριακές.

    Τσέχες - Ολλανδές σημειώσατε...?

    Τέλος πάντων, να μη χάνεσαι, να γράφεις έστω και μπούρδες και ξανά συγχαρητήρια!

    Εγώ γύρισα πίσω στο Λάφμπορο να διδακτορίσω, και παραδόξως ο καιρός είναι ηλιόλουστος αν και με κρυουλάκι. Λατρεύω τα East Midlands.

    Leave a comment:


  • ChrisTop
    replied
    Come to me gia na tin vreis

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Μεχρι τότε θα έχω τελειώσει και τα ισπανικά,χμμμμ.

    Leave a comment:


  • ChrisTop
    replied
    Σε ένα μήνα πάω Εράσμους Ισπανία στο Valladolid. Το σπίτι θα ναι ανοιχτό άμα περάσετε απτα μέρη μου.

    Leave a comment:


  • sOLiD SNAKE
    replied
    Xeno καλή αρχή και σου εύχομαι επιτυχία σε όλους τους τομείς, μόνο κερδισμένος θα βγεις από όλη αυτήν την απόφαση/εμπειρία.

    Ετσι, σιγά σιγά να την κάνουμε όλοι, σε λίγα χρόνια παντού θα υπάρχει και ένας G-O Forumitis .

    Leave a comment:


  • Ryu_gr
    replied
    Καλή αρχή, εύχομαι να πάνε όλα καλά!

    Οι ρυθμοί μας δεν μας επέτρεψαν να τα πούμε και να θυμηθούμε τα παλιά.

    Φυσικά και οι προτεραιότητες αλλάζουν, η σωστή διαχείριση των οποίων φέρνει και τα επιθυμητά αποτέλεσματα.

    Καλή συνέχεια!

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Ευκαιρια να γραψω κι εγω 2 λογια εδω περα εστω και με καποια καθυστερηση..
    Εδω και λιγους μηνες ειμαι στη Μπρατισλαβα και βλεπω να μενω εδω για καποιο διαστημα ακομα. Πριν απο κανα χρονο αν μου λεγε καποιος πως θα βρεθω εδω δε νομιζω να τον πιστευα, αλλα επαιξε μια καλη προταση για δουλεια και ειπα να το δοκιμασω.

    Ακομα ειναι νωρις βεβαια για να μιλησω με σιγουρια, αλλα η ζωη ειναι μια χαρα. Οι γιορτες εφυγαν με ταξιδια σε Πραγα και Βιεννη που ειναι κυριολεκτικα διπλα και μεσα στους επομενους μηνες ελπιζω να παω και Βουδαπεστη ή Μοναχο που ειναι εξισου κοντα.
    Η πολη εδω εχει πολλους ξενους (και Ελληνες) γιατι εχουν εδω γραφεια πολλες ξενες εταιρειες και οι περιοχες γυρω απο αυτους τους χωρους εχουν αναπτυχθει παρα πολυ, με μεγαλα παρκα, εμπορικα κεντρα, ξενοδοχεια κτλ κτλ.

    Το φαι παλευεται χωρις κατι το ιδιαιτερο (αυτο ελειπε κιολας), οι μπυρες ειναι παμφτηνες (1-1.5ε το μισο λιτρο) και γαματες (Τσεχια/Σλοβακια εχουν φοβερες μπυρες) κι οσο για το τι βλεπεις απο γυναικες ο,τι και να πω ειναι λιγο. Γενικα το επιπεδο ζωης ειναι καλο και το κοστος ζωης χαμηλο, οποτε ως τωρα η ολη φαση βγαινει ανετα θα ελεγα.

    Απο καιρο καλα τη βγαλαμε ως τωρα, τα χειροτερα λογικα θα τα δουμε το ερχομενο 2μηνο.
    Αυτα πανω κατω για ο,τι νεοτερο θα ενημερωνω περιστασιακα.

    Τελος να πω πως ηθελα να αφησω στην ακρη το κομματι του moderation και της πιο ενεργης ενασχολησης με το φορουμ, οχι γιατι ηταν απαιτητικο ή κατι τετοιο, αλλα επειδη ο χρονος μου οπως και να χει ειναι περιορισμενος και ηθελα να εστιασω σε καποια αλλα πραγματα απο εδω και περα.

    Καλη χρονια να χουμε ... η συνεχεια στα υπολοιπα threads.

    Leave a comment:


  • Evans
    replied
    Εγώ σε γενικές γραμμές την έβγαζα/ βγάζω ως εξής:

    London, νοίκι στις 540 λίρες στο κέντρο του Λονδίνου, 5 λεπτά από το King's Cross, με 5 συγκατοίκους. Το σπίτι ήταν απαράδεκτο. Η ζωή πανάκριβη στο κέντρο, με τις 500 λίρες για super market, μετακινήσεις και εξόδους να είναι σίγουρες. Οπότε ναι, 1000-1200 λίρες στα σίγουρα εντός Λονδίνου.

    York, νοίκι στις 325 λίρες με 3 ακόμα συγκατοίκους, αλλά δικό μου μπάνιο. Η ζωή ήταν πολύ φτηνότερη. Δεν ξεπέρασα σχεδόν ποτέ τις 800 λίρες το μήνα.

    Nottingham πληρώνω 800 λίρες στο νοίκι μαζί με την κοπέλα μου (400 ο καθένας) και η ζωή είναι το ίδιο ακριβή με το York, οπότε πάλι τη βγάζουμε κοντά στα 800 με 850 ο καθένας το πολύ.

    Τώρα, λογαριασμοί:

    Νερό δε θα σου έρθει ποτέ πάνω από 10-15 λίρες το μήνα, ενώ στο internet υπάρχουν πολλές προσφορές και πακέτα. Εμείς έχουμε αυτή τη στιγμή 60άρα στις 32 λίρες. Επίσης πληρώνουμε για ρεύμα/γκάζι 60-70 λίρες το μήνα. Συνολικά λοιπόν, μέσες άκρες, μας βγαίνουν 130-140 λίρες όλοι οι λογαριασμοί το μήνα, που είναι σχετικά καλά και τα εντάσσουμε στα έξοδα του μήνα (δηλαδή στις 800-850 λίρες που σου έλεγα).

    Αν σε όλα αυτά βάλεις τις κάρτες στα σούπερ μάρκετ, που σου δίνουν συχνά πυκνά εκπτώσεις ή κουπόνια, καθώς και τις άπειρες προσφορές που παίζουν στις διαφορετικές αλυσίδες, θα τη βγάλεις καθαρή. Εμείς συνηθίζουμε να αγοράζουμε όλα τα είδη που χρειαζόμαστε από 3-4 διαφορετικά μέρη, αναλόγως των τιμών και των προσφορών.

    Η διασκέδαση ποικίλει, ανάλογα με το τι θέλεις. Καφές/τσάι 1.5-4.0 λίρες, μπύρες 1.6-3.5 μέσος όρος θα έλεγα, το φαγητό είναι σχετικά ακριβότερο, αλλά όπως είπε και ο τίτους, μπορείς να μαγειρεύεις στο σπίτι και θα τη βγάλεις άνετα.

    Άντε καλή επιτυχία με ό,τι και αν θέλεις να κάνεις κι ενημέρωσέ μας για τις εξελίξεις. Είμαστε πολλοί στην Αγγλία και θα μπορούσαμε να σε βοηθήσουμε με τις λεπτομέρειες που όντως μετράνε.

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Λονδίνο είναι ακριβό, εκτός Λονδίνου οι τιμές είναι ανεκτές. Μη σκέφτεσαι με ελληνικά νούμερα, βέβαια, αλλά σε σχέση με το μηνιαίο προϋπολογισμό σου.

    Για την περιοχή της Οξφόρδης δεν ξέρω πού κυμαίνονται τα ενοίκια, αλλά γενικά να υπολογίζεις 500 +/- 100 λίρες για να μένεις μόνος σου. Η καλύτερη λύση είναι η συγκατοίκηση, όπου γλιτώνεις ένα σημαντικό κομμάτι των εξόδων. Γενικά είναι εύκολο να βρεθεί ένα σπίτι που έχεις το δικό σου δωμάτιο και μοιράζεσαι μπάνιο ή/και κουζίνα, και δεν είναι τόσο τραγικό όσο το φαντάζεσαι - άσε που θα έχεις και παρέα.

    Σαν κόστος ζωής, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ μαθαίνεις να μαγειρεύεις και να κινείσαι με ταπεράκι στη δουλειά κλπ. Δεν αγοράζεις καθόλου νωπά φρούτα/ λαχανικά/ κρέατα από το σουπερμάρκετ λόγω κόστους. Βρες χασάπη / λαϊκή και κάνε τα κουμάντα σου, και από εκεί και πέρα μετράς ό,τι άλλο θες. Αν είσαι τακτικός και δεν το ρίξεις στο "βαριέμαι κάτσε να παραγγείλω" ή "έλα μωρέ θα φάω έξω", με 60-70 λίρες τη βδομάδα δαπάνη για φαγητό δε θα έχεις κανένα πρόβλημα και δε θα στερηθείς κάτι. Μεταφορές εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τις διαδρομές που θα κάνεις (τρένο, λεωφορείο ή και ποδήλατο).

    Αν θεωρείσαι φοιτητής μπορώ να γίνω ακόμα πιο σαφής.

    Σε κάθε περίπτωση καλή τύχη!

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Σε τετοια μερη με κανα 1000αρικο εστω καθαρα τη βγαζεις ανετα νομιζω.. Συνηθως οι λογαριασμοι ειναι χωρια αλλα φυσικα παιζουν και εξαιρεσεις. Το κοστος ζωης αλλαζει δραματικα αναλογα την περιοχη, αλλα για εκει που λες (χωρις να ξερω βεβαια) αποκλειεται να ειναι υψηλο.

    Leave a comment:


  • BigBOSS
    replied
    Εντάξει τίποτα δεν είναι σίγουρο και οι ελπίδες μικρές (κάτσε να με δεχτούνε πρώτα).

    Ουσιαστικά πρόκειται για τριετή εκπαίδευση/εργασία στο CEH (Centre of Ecology and Hydrology) δηλαδή μια κρατική βρετανική υπηρεσία που σε γενικές γραμμές ασχολείται με την μελέτη και καταγραφή των υδάτινων πόρων της Βρετανίας. Σταθμεύει στο Wallingford μια κωμόπολη κοντά στην Οξφόρδη 70 κάτι χιλιόμετρα ΒΔ του Λονδίνου.

    Leave a comment:


  • Evans
    replied
    Εξαρτάται την πόλη. Έχω εμπειρία από London, York και Nottingham (έχω ζήσει και στις τρεις πόλεις), που νομίζω καλύπτουν τα τρία "άκρα" σε αυτό που ζητάς, τόσο από άποψη κόστους, όσο και ποιότητας κατοικιών.

    Για να μη γράφω κατεβατά, πες μου περίπου για ποια πόλη ενδιαφέρεσαι (ή γενικότερα για τι πράγμα ενδιαφέρεσαι) και θα σου δώσω όσες περισσότερες πληροφορίες μπορώ .

    Leave a comment:


  • BigBOSS
    replied
    Θα ήθελα να ρωτήσω όσους ειναι στο ΗΒ..

    τα ενοίκια πως πάνε, στον λογαριασμό μεσα είναι εξοδα θέρμανσης,ιντερνετ κτλ;

    γενικά πως ειναι το κόστος ζωής;

    Leave a comment:


  • TenshiKo
    replied
    Πολλά συγχαρητήρια και απο μένα, καλή σταδιοδρομία εκει στα ξένα!

    Leave a comment:


  • sub_zero
    replied
    Συγχαρητήρια Τιτε! Ελπίζω να είναι καλά και τα λεφτά και να δούμε σύντομα στις "πρόσφατες αγορές" κανένα τούμπανο pc;)
    Άντε να τελειώνω και εγώ φέτος μπας και έρθω προς τα εκεί του χρόνου

    Leave a comment:

Working...
X