Originally posted by Xeno
View Post
Πολλά συγχαρητήρια, και είμαι σίγουρος πως νιώθεις ανακουφισμένος και δημιουργικός - το πέρασα κι εγώ αυτό το κανάλι και ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει αβεβαιότητα και έλλειψη προοπτικής. Όσο και αν είσαι μαγκωμένος στην αρχή, θα δεις ότι η χωή έξω θα αποτελέσει μεγάλο εφόδιο για ό,τι και να κάνεις μετά, χώρια το ότι θα σου είναι πολύ πιο εύκολο από προσωπικής πλευράς να προσαρμοστείς σε νέο περιβάλλον αν ξαναφυγεις. Δεν ξέρω τις απαιτήσεις και το αντικείμενο της δουλειάς, αλλά από ποιότητα ζωής και ομορφιά περιβάλλοντος η Τσεχία είναι από τα ωραία μέρη να είσαι - άσε που το "ΜΠΡΑΤΙΣΛΑΒΑ" φέρνει στο νου κολασμένες νύχτες ανατολικού μπλοκ με δίμετρες αυταρχικές ξανθιές.
Μπύρες πολλές, από lager και pilsner τουλάχιστον, αν και προτιμώ πάντα τις μοναστηριακές.
Τσέχες - Ολλανδές σημειώσατε...?
Τέλος πάντων, να μη χάνεσαι, να γράφεις έστω και μπούρδες και ξανά συγχαρητήρια!
Εγώ γύρισα πίσω στο Λάφμπορο να διδακτορίσω, και παραδόξως ο καιρός είναι ηλιόλουστος αν και με κρυουλάκι. Λατρεύω τα East Midlands.
.
Leave a comment: