. Τ Nottingham ειναι είκοσι λεπτα απο εκει που θα εισαι, οπότε θα τα λέμε συχνά ελπίζω. Εννοείται οτι εισαι ευπρόσδεκτος οποτεδήποτε
. Καταλαβαίνω σε απόλυτο βαθμο την ανακούφιση σου, είχα ζοριστεις παρα πολυ να βρω κι εγω υποτροφία για την διδακτορικη πρόταση που είχα ετοιμάσει, παρόλο που με ειχαν δεχτεί για διδακτορικο. Τελικα βρήκα έτοιμη χρηματοδοτούμενο τετραετες προγραμμα και ηρέμησα.
Άντε καλο μας ξεκίνημα
. Εγω ανεβαίνω 19 Αυγούστου και ξεκιναω τέλη Σεπτεμβρίου. Στο ενδιάμεσο ετοίμαζω σπιτι/γραφείο/playroom
.
:phil::rtfm:
Leave a comment: