Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cars - Motorbikes - Racing

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Χαλι μαυρο. Για τα λεφτα του και το στυλ του αυτοκινητου που αντιπροσωπευει ειναι για πεταμα. Λιμουζινα η οποια ειναι πολυτελης χωρις να κανει τιποτα αλλο, με εναν καλο μεν κινητηρα αλλα σε ενα εξαιρετικα βαρυ αμαξι. Ουτε δραχμη κοινως δε θα εδινα προσωπικα...
    [/b]
    Παρόμοια εντύπωση είχα κι εγώ.
    "Can't talk shit with a tongue full of rug burn!"

    Comment


    • #32
      17 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ!!!!!!!&#33 ;!!

      Η επιστροφη ενος θρυλου....







      Ποιος δεν αγαπησε τον ΚΙΤΤ...

      Να πω οτι το νεο αμαξι ειναι μια Shelby Mustang GT600KR, η οποια μπορει να μην ειναι στο στυλ του παλιου Pontiac Trans Am, αλλα δεν παυει να ειναι ενα απιστευτα "κακο" και "αλητικο" αμαξι.

      Kαι ειδου: http://www.youtube.com/watch?v=3NhxYtKArCo

      ....οχι, δεν παιζει ο Hasselhoff...

      ΕDIT: NEW TRAILER http://www.youtube.com/watch?v=7e9wgshS0qI
      [/b]
      Τελικά κατέβασα και είδα το πρώτο επεισόδιο. Δεν μπορώ να πω ότι συγκινήθηκ αιδιαίτερα... Μέτρια ως κακή (σε στιγμές) σκηνοθεσία και αισθητική, εντελώς άχαροι πρωταγωνιστές, με την πολύ κοινή συνταγή: άφραγκος playboy καταφερτζής + high intellectual book worm bitch γκομενάκι + σκληροπυρηνική (μάλλον λεσβία) μπατσίνα + σαχλός φίλος του playboy που προαναφέρθηκε. Δεν ξέρω.. Δεν με γέμισε. Βεβαίως, το όχημα είναι χάρμα οφθαλμών, αν και μου κάθεται πολύ "αμερικάνικο" το πίσω μέρος, τα ειδικά εφφέ είναι σε καλό επίπεδο για σειρά (αν και τελευταία απολαμβάνουμε αρκετά υψηλού επιπέδου παραγωγές), όμως κατά τα άλλα είναι μάλλον μέτριο το αποτέλεσμα.
      OniBocho Η Θέα μέσα από ένα Ζωντανό Κουτί

      Σ.Π.Ι.Χ. Productions Όραμα, Ιδέες, Αγάπη

      Why do they blame me for all their little failings? They use my name as if I spent my entire day sitting on their shoulders, forcing them to commit acts they would otherwise find repulsive. "The Devil made me do it." I have never made one of them do anything. Never. I need no souls. And how can anyone own a soul? No, they belong to themselves. They just hate to face up to it... - Lord Lucifer Morningstar

      Comment


      • #33
        Ωραίο θέμα, αν και είναι κάπως πολύ γενικό (όμως ok, σε forum για VideoGames είμαστε).

        Εδώ και λίγο καιρό έχω πάθει κάτι με το θέμα ταχύτητας, θέλω όλο και περισσότερη. Όχι βεβαια με τρόπο που να μην με νιαζί η σωματική μου υγεία, όμως άρχισα να θέλω να νιώσω κάτι πολύ πιο ανώτερο από αυτό που νιώθω στα αυτοκίνητα που έχω μπει μέσα μέχρι τώρα.

        Έχω κάνει και ένα video, ήθελα να δείξω κάτι σε ένα άλλο forum, και το έκανα κάπως πρόχειρα (για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε τα comments κάτω από το video στο site του YouTube):

        FTO GPX Testing

        Το πιο δυνατό αυτοκίνητο που έχω μπει μέχρι στιγμής είναι ένα Mitsubishi Evolution κοντά στους 300 ίππους. Στην αρχή είχα τρελαθεί, όμως μετά από κάποιο διάστημα συνηθίζεις και θέλεις κάτι περισσότερο.

        Αυτό είναι το αυτοκίνητο μου:

        Mitsubishi FTO GPX (MIVEC) 2.0





        Το αγόρασα γιατί είναι ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που έχω δει (ίσος το ομορφότερο για το γούστο μου). Από πάντα μου άρεσε (με αυτό ήταν που ξεκίνησα και την "καριέρα" μου στο πρώτο Gran Tourismo ^_^ ).

        Έχω τρέξει με αρκετά αυτοκίνητα, τα περισσότερα σαφώς με "πράμα" πάνω τους, και τις περισσότερες φορες ήμουν γρηγορότερος (ακόμα και όταν έτρεχα με αυτοκίνητα που θα έπρεπε να με αφήνουν πίσω με κάποια άνεση σχετικά) αφήνοντας τους έκπληκτους, ειδικά όταν τους έλεγα πως δεν έχω τίποτα επιπλέον στο αυτοκίνητο και είναι standard με εξαίρεση τον δίσκο του clutch που είναι από Evolution 3 (όχι κάτι το ιδιαίτερο, ίσος να είναι και μειονέκτημα αυτό). Κάποιοι βεβαια, αποφεύγουν να τρέξουν μαζί μου και γενικά με αυτοκίνητα που πιστεύουν ότι είναι δυνατότερα από τα δικά τους. Από την άλλη, εγώ δεν έχω πρόβλημα να τρέξω και με αυτοκίνητο 1000 ίππους περισσοτερους από μένα. Η εμπειρία που θα αποκτήσεις μαθαίνοντας ακόμα περισσότερα και η αδρεναλίνη που θα νιώσεις είναι αρκετά.

        Θα ήθελα να το κάνω δυνατότερο, πολύ δυνατότερο. Ειδικά στην αρχή που το αγόρασα είχα πολλά όνειρα για αυτό. Δυστυχώς όμως, για να το κάνω όπως θέλω θα πρέπει να δώσω πολύ, παρα πολύ χρήμα. ’Ασε που με ένα τόσο δυνατό αυτοκίνητο θα πρέπει μια ζωή να δίνεις λεφτά στα όσα προβλήματα θα δημιουργηθούν με τον καιρό. Έτσι, για την ώρα θα το αφήσω στην πάντα, και θα πάω μάλλον για:

        Suzuki B-King











        Αν και από μικρός μου άρεσαν οι superbikes, ποτε δεν είχα σκεφτεί σοβαρά να αγοράσω μια. Μέχρι πριν κάποιους μήνες που είδα εντελώς τυχαία σε ένα άσχετο με το θέμα περιοδικό αυτό το έργο τέχνης. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που άρχισα να ασχολούμαι με αυτά τα δίτροχα θηρία. Είναι ένα piece of engineering, σαν να βγήκε από Anime, σαν να ήρθε από το μέλλον. Μάλιστα, πριν κάποιες ώρες έτυχε να δω από κοντά μια για πρώτη φορα (το ήθελα παρα πολύ τόσο καιρό, αν και από την άλλη στεναχωρέθηκα που δεν μπορούσα να την αγγίξω, να την καβαλήσω και να φύγω). Είναι ακόμα πιο όμορφη απότι στις φωτογραφίες, πιο ελκυστική.

        Oh well... Soon... Soon... I hope.

        <span style="font-family:Century Gothic">MAY THE RATS EAT YOUR EYES&#33; I am now lost to your cause&#33; The Darkness comes...&#33; IT WILL DAMN US ALL&#33;&#33;&#33; </span>

        Comment


        • #34
          @djsolid i opoios allos kserei.rwtaw auton giati mou fenete oti kati kserei(akoma perimeno na se skisw sto forza trelakia)
          loipon.diabazontas ayto me to corsa opc amesos mou irthe sto myalo to renault clio sport.twra modelo ekdosi den kserw.apla ston dromo to eixa dei.ena kokkino einai teleutaio modelo.gia pes ti pisteueis anamesa se ayta ta 2

          Comment


          • #35
            Clio, γιατι ειναι πιο καλα στημενο αυτοκινητο. Αλλα φυσικα ειναι και πιο ακριβο.. Επιμενω οτι το OPC Ειναι απιστευτο Value for money, αλλα το Clio Ειναι σαν να μπαινεις με την μια σε αγωνιστικο.
            :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

            Comment


            • #36
              Άμα ρωτάς για σένα πάντως (Αν δεν κάνω λάθος είσαι 18) που θα είναι το πρώτο σου αμάξι δεν ξέρω κατά πόσο θα ήταν φρόνιμο να πάρεις τέτοιο αμάξι. Ειδικά το clio για τις εκδόσεις που μιλάς από όσο ξέρω δεν είναι και ότι πιο εύκολο στην οδήγηση ειδικά άμα είσαι άπειρος. Ένα αμάξι που είναι φτιαγμένο για δουλεύειε σε υψηλές στροφές θα ζορίζεται πολύ για "ήπια" χρήση. ΠΡόταση μου δες καλύτερα κάτι σε clio αλλά σε μοντέλο με 100 αλογάκια.

              Comment


              • #37
                Γιατί να μην πάρει τέτοιο αυτοκίνητο? Εγώ το πρώτο αυτοκίνητο που πήρα είναι το πιο πάνω που έχω βάλει στις photos, 197 bhp ατμοσφαιρικό. Μάλιστα με τέτοιο clutch που έχει, ήταν υπερβολικά δύσκολο να το μάθω. Μετά από ένα χρόνο, μπορώ να το οδηγό σχεδόν όπως θέλω. Ναι, επειδή θα είναι το πρώτο σου αυτοκίνητο μπορεί η ικανότητες σου να είναι "λίγες" μπροστά στο οδήγημα και τις επιδόσεις που μπορεί να προσφέρει, όμως θα είναι το αυτοκίνητο που πραγματικά θέλεις. Αν το προσέξεις λίγο, και αν προσπαθήσεις να το μάθεις (κάποιοι αγοράζουν sport αυτοκίνητα και δεν τα μαθαίνουν ποτε, τσιγκουνεύονται να τρέξουν μάλλον) θα είσαι πολύ ευχαριστημένος μετά από κάποιο διάστημα. Απλός στις αρχές οδηγά όσο πιο προσεχτικά μπορείς, και σιγά σιγά άρχισε να παίζεις με το clutch και το gearbox.

                Πιο ακριβώς μοντέλο του Clio Sport θέλεις να πάρεις? Είναι turbo?

                Όπως μάλλον θα γνωρίζεις, ο αρχηγός τον ατμοσφαιρικών είναι η Honda, the king. Μικρές μηχανές με μεγάλες επιδόσεις. Η Mitsubishi κάποτε έκανε κάτι ωραία αυτοκινητάκια (FTO π.χ ), όμως όχι πλέον. ’Αρα αν θέλεις κάτι καινούριο, δυνατό, και ατμοσφαιρικό, πιστεύω να πας για Honda, και συγκεκριμένα για Civic Type-R (το πιο δυνατό Type-R που υπάρχει αυτή την στιγμή ανάμεσα στα Civic και τα Integra). Θα σου στοιχίσει ίσος κάτι παραπάνω, αλλα θα κανεις κάποιους να εκπλαγούν (όπως αυτούς με το καινούριο Integra Type-R π.χ) ;) . Αν δεν σε ενοχλεί να πάρεις κάτι πιο παλιό και μεταχειρισμένο, έχεις ακόμα περισσότερες επιλογές (ψάξε και για το Mitsubishi Mirage RS). Αν θέλεις turbo, τότε θα σου συνιστούσα και πάλι Japanese cars.
                ΠΡόταση μου δες καλύτερα κάτι σε clio αλλά σε μοντέλο με 100 αλογάκια.[/b]
                Αν του αρέσει η ταχύτητα και τα sport αυτοκίνητα, με 100 αλογάκια θα χτυπα το κεφάλι του στο τιμόνι για να πάει πιο γρήγορα. Εδώ και με σχεδόν 300 αλογάκια μετά από κάποιο διάστημα δεν θα νιώθει τίποτα.

                <span style="font-family:Century Gothic">MAY THE RATS EAT YOUR EYES&#33; I am now lost to your cause&#33; The Darkness comes...&#33; IT WILL DAMN US ALL&#33;&#33;&#33; </span>

                Comment


                • #38
                  Γιατί να μην πάρει τέτοιο αυτοκίνητο? Εγώ το πρώτο αυτοκίνητο που πήρα είναι το πιο πάνω που έχω βάλει στις photos, 197 bhp ατμοσφαιρικό. Μάλιστα με τέτοιο clutch που έχει, ήταν υπερβολικά δύσκολο να το μάθω. Μετά από ένα χρόνο, μπορώ να το οδηγό σχεδόν όπως θέλω. [/b]
                  To θέμα είναι μέσα σε αυτόν τον 1 χρόνο μην φύγεις σε καμιά στροφή και ψάχνεσαι μετά. Οι 200 ίπποι του clio (και οι 192 του opc) είναι πρόκληση αλλά θέλουν εμπειρία για να μπορείς να τους κουμαντάρεις, όταν είσαι νέος οδηγός είναι πολύ εύκολο να παρασυρθείς.
                  Φυσικά εκτός από το θέμα της ασφάλειας οι περισσότεροι νέοι οδηγοί ότι αμάξι πιάνου του αλλάζουν τα φώτα και τα πετρέλεα, πόσο μάλλον τέτοια αμάξια πο είναι φτιαγμένα για να λειτουργούν κάτω υπό κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες

                  Πιο ακριβώς μοντέλο του Clio Sport θέλεις να πάρεις? Είναι turbo?[/b]
                  Μάλλον για το 2.0 RS μιλάει

                  Αν του αρέσει η ταχύτητα και τα sport αυτοκίνητα, με 100 αλογάκια θα χτυπα το κεφάλι του στο τιμόνι για να πάει πιο γρήγορα. Εδώ και με σχεδόν 300 αλογάκια μετά από κάποιο διάστημα δεν θα νιώθει τίποτα. tongue.gif[/b]
                  Και με 120-130 άλογα μία χαρά μπορείς να το τρέξεις το αμαξάκι και να έχεις και τον έλεγχο. Τα 300 άλογα για να μπορέσεις να τα οδηγήσεις (όχι να μιλάμε να μην σου φτάνουν κιόλας) θέλει πολλή εμπειρία αλλά και ικανότητα.


                  Τέσπα, γνώμη μου (και αυτό ισχύει για όποιον πίανει τιμόνι για πρώτη φορά) είναι ότι για κάποιον που τον ενδιαφέρει η ασφάλεια του και η "υγεία" του αμαξιού που οδηγεί και θέλει και ένα αμάξι που να τραβάει κιόλας, είναι ένα αμαξάκι 90-120 άλογα.

                  Comment


                  • #39
                    To θέμα είναι μέσα σε αυτόν τον 1 χρόνο μην φύγεις σε καμιά στροφή και ψάχνεσαι μετά. Οι 200 ίπποι του clio (και οι 192 του opc) είναι πρόκληση αλλά θέλουν εμπειρία για να μπορείς να τους κουμαντάρεις, όταν είσαι νέος οδηγός είναι πολύ εύκολο να παρασυρθείς.
                    Φυσικά εκτός από το θέμα της ασφάλειας οι περισσότεροι νέοι οδηγοί ότι αμάξι πιάνου του αλλάζουν τα φώτα και τα πετρέλεα, πόσο μάλλον τέτοια αμάξια πο είναι φτιαγμένα για να λειτουργούν κάτω υπό κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες
                    [/b]
                    Εγώ ήμουν ο πιο πρωτάρης οδηγός που ξέρω μέχρι σήμερα. Ούτε καν μηχανάκι δεν μπορούσα να οδηγήσω. Συμφωνώ στο ότι η περισσότεροι το πρώτο τους αυτοκίνητο το κάνουν "καλοκαιρινό", όμως αν πάρει το αυτοκίνητο που πραγματικά θέλει, και του αρέσει η ταχύτητα, πιστεύω (και θα είναι χρέος του) ότι θα το χειρίζεται με κάποια σοβαρότητα και εγκράτεια. Εννοείτε ότι θα πρέπει σιγά σιγά να το μάθει πρώτα και να προσέχει.
                    Και με 120-130 άλογα μία χαρά μπορείς να το τρέξεις το αμαξάκι και να έχεις και τον έλεγχο. Τα 300 άλογα για να μπορέσεις να τα οδηγήσεις (όχι να μιλάμε να μην σου φτάνουν κιόλας) θέλει πολλή εμπειρία αλλά και ικανότητα.


                    Τέσπα, γνώμη μου (και αυτό ισχύει για όποιον πίανει τιμόνι για πρώτη φορά) είναι ότι για κάποιον που τον ενδιαφέρει η ασφάλεια του και η "υγεία" του αμαξιού που οδηγεί και θέλει και ένα αμάξι που να τραβάει κιόλας, είναι ένα αμαξάκι 90-120 άλογα.
                    [/b]
                    Εξαρτάται πως το βλέπει ο καθένας. Εγώ ήμουν εντελώς πρωτάρης, και στους 6 μήνες οι 197 ίπποι μου φαίνονταν λίγοι. Όταν έτυχε να οδηγήσω Evolution 300 σχεδόν ίππων, ok το οδήγησα.

                    Γιατί να πάρει ένα αυτοκίνητο 120 ίππων και να μην πάρει καλύτερα ένα Smart να κάνει την δουλειά του . Αυτό που θέλω να πω, είναι πως είναι ανάλογα με το πως νιώθει ο καθένας. Αν του αρέσει η ταχύτητα και θέλει το πρώτο του αυτοκίνητο να τον ικανοποιήσει αρκετά (έως σε ένα σημείο βεβαια) και να τον "βάλει" μέσα στον χορό τις ταχύτητας, τότε να πάρει πιστεύω αυτό που του αρέσει (οι 120 ίπποι είναι πενιχροί αν του αρέσει η ταχύτητα), με την προϋπόθεση όμως ότι έχει συνειδητοποιήσει πως πρέπει να είναι πολύ προσεχτικός και ότι θα χρειαστεί κάποια υπομονή για να το μάθει.

                    Πάνω απόλα η ασφάλεια, εννοείτε. Όμως πίστεψε με πως αν σου αρέσει πραγματικά η ταχύτητα και πάρεις γεμάτος ενθουσιασμό ένα αυτοκίνητο 120 ίππων, πιθανότατα θα απογοητευτείς σχετικά γρήγορα.

                    <span style="font-family:Century Gothic">MAY THE RATS EAT YOUR EYES&#33; I am now lost to your cause&#33; The Darkness comes...&#33; IT WILL DAMN US ALL&#33;&#33;&#33; </span>

                    Comment


                    • #40
                      ήμουν εκτος μερικές μέρες είχα πάει Πάτρα να βρω σπίτι και τα κατάφερα yay(ούτε 60 sec από το τει)
                      θα το ήθελα αυτό το αυτοκίνητο παρα πολύ :S το είδα και κάτι έπαθα.αλλα no money no party.to πολύ μέχρι 15000 ευρώ μπορώ να διαθέσω και αυτά μονο για καινούργιο αυτοκίνητο.οποτε fail...για κάνα γιάρις με βλέπω

                      Comment


                      • #41
                        ήμουν εκτος μερικές μέρες είχα πάει Πάτρα να βρω σπίτι και τα κατάφερα yay(ούτε 60 sec από το τει)
                        θα το ήθελα αυτό το αυτοκίνητο παρα πολύ :S το είδα και κάτι έπαθα.αλλα no money no party.to πολύ μέχρι 15000 ευρώ μπορώ να διαθέσω και αυτά μονο για καινούργιο αυτοκίνητο.οποτε fail...για κάνα γιάρις με βλέπω
                        [/b]
                        Holy spirit of the open skies&#33; Don&#39;t do it&#33; There is still hope, don&#39;t give up&#33; Οποτε βλέπουμε Yaris (η αλλιώς Vitz) μέσα στο δρόμο γελάμε, περισσότερο επειδή κάποιοι νομίζουν ότι είναι αγωνιστικά . Τους βάζουν και κάτι υπέρογκα φτερά, rims, body kits, μεγάλα exhaust, etc etc... ΔΕΝ μπορούν να καταλάβουν ότι αυτά είναι αυτοκίνητα κυρίως για κοπέλες, και ΔΕΝ είναι sport ΟΎΤΕ μπορούν να γίνουν. Θυμάμαι κάποιον που επειδή δεν πήρε Evolution είπε να βάλει πράμα πάνω στο Yaris που είχε. Έβαλε έβαλε... Μέχρι και turbo ακόμα. Στο τέλος το πούλησε. Αφού δεν μπορεί να γίνει δυνατό όπως είναι, ούτε 185 ίππους δεν έφτασε νομίζω.

                        Προσωπική μου άποψη, μακριά...

                        <span style="font-family:Century Gothic">MAY THE RATS EAT YOUR EYES&#33; I am now lost to your cause&#33; The Darkness comes...&#33; IT WILL DAMN US ALL&#33;&#33;&#33; </span>

                        Comment


                        • #42
                          Γιατί τέτοια εμμονή με την ταχύτητα ; Δεν προκύπτει και από τα λεγόμενα του chost ότι θέλει "αγωνιστικό" αμάξι έτσι όπως το εννοείς εσύ.
                          Τον όρο πάντως "Αμάξι για κοπέλες" πρώτη φορά τον ακούω. Άντε να το πεις για κανένα σκαραβέο καθαρά για λόγους σχεδιασμού. Το γιάρις για μένα είναι μια αρκετά καλή επιλογή για αμάξι πόλης με ευχάριστη οδήγηση. Δεν είναι άσχημη επιλογή αλλά μπορείς να βρεις και άλλα αμάξια με παρόμοια είναι λίγο παραπάνω λεφτά με πιο δυνατό γκάζι. Με βάση που λες αν μπορέσεις να αυξήσεις και το μπάτζετ σου 1000-1500 ευρώ μπορείς να βρεις ικανοποιητικές λύσεις (π.χ clio 1.6 ή 207 1.6).

                          Τους βάζουν και κάτι υπέρογκα φτερά, rims, body kits, μεγάλα exhaust, etc etc.[/b]
                          Καλά αυτό είναι γενικό το φαινόμενο και είναι μόνο τα γιάρις...

                          Comment


                          • #43
                            Δε βλεπω καποιο προβλημα με το Yaris, τα αυτοκινητα πανω απ&#39;ολα ειναι για να πηγαινουμε στη δουλεια μας κι οχι για να πουλαμε μουρη. 15.000 ειναι μια χαρα για πρωτο αμαξι, πολλοι θα θελαμε να ειχαμε την ιδια τυχη.
                            Do a barrel roll!

                            Comment


                            • #44
                              15.000E einai trela lefta gia 1o ama3i, min eisai axaristos, kai to yaris mia xara ama3i einai.

                              Comment


                              • #45
                                Μια χαρά είναι το Yaris για 1ο αυτοκίνητο. Προφανώς δεν είναι το πιο sport αν θέλει κάποιος αλλά γενικά διαφωνώ με την ιδέα του 1ου αυτοκινήτου αν έχει πολλαααα άλογα κτλ...

                                Αυτό για τα body kits / εξατμίσεις, Δ.Προάστεια κτλ δεν είναι μόνο για το Yaris μην τρελαθούμε. Είναι από τα πιο μικρά και φθηνά μέχρι τα πιο μεγάλα και ακριβά και δυστηχώς το οπτικό αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον χάλια...
                                Και επειδή η μόστρα είναι το κύριο ζητούμενο ειδικά σε κάτι τύπου Σαξόραλα κλαασικά έχουν 150+hp και πίσω ταμπούρα για φρένο...έλεος δλδ

                                Edit : Α&#33; και ηχεία που μετά το 15 στην ένταση μπουκώνουν.....
                                "...You can have all the faith you want in spirits, and the afterlife, and heaven and hell, but when it comes to this world, don't be an idiot. Cause you can tell me you put your faith in God to put you through the day, but when it comes time to cross the road, i know you look both ways..."

                                Comment

                                Working...
                                X