Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Μια χαρα ειναι η Φιατ, το αμαξι ειναι πολυ πουτανιαρικο και δεν εχει συντηριτικες γραμμες ειναι γρηγορο και μπανικο, θα θελα κατι επιπεδου Σιροκο η Μεγκαν η Σεβικ αλλα πωρευομαστε με οτι εχουμε, μια αλλη λυση ηταν Κορσα αλλα μικρο σε μεγεθος και αλογα.
Tα ξερω αυτα, γνωριζω οτι δε θα παρω ουτε honda ουτε VW, εχω προσωπικες εμπειριες απο Φιατ, αρχικα ο θειος μου εχει συνεργειο και ο γιος του ειχε Στυλο το οποιο βγηκε μια χαρα παρολη τη κακομεταχειρηση, εγω πιστευω πως ολα τα συγχρονα αμαξια ειναι καλα, εκτος απο τα γαλλικα που ειναι για αδερφες λογο της ντελικατης χρησης που απαιτουν, το Φιατ ειναι καπου στη μεση αναμεσα στους γερμανους και τους γαλλους, ενω οκ δε θεωρω οτι πλησιαζουν γιαπωνεζους με τη καμια... ενω ειναι πολυ ανωτερα απο κορεατικα.
Πιστευω πως ειναι μια λυση που θα μου εξασφαλισει ταχυτητα δυναμη ανεση και λιγο μουρη, οπως και να το κανεις το bravo ειναι κουκλα!
Η fiat όπως και η alpha romeo φημίζονται για την πολύ κακή αξιοπιστία.
Δεν τίθεται τέτοιο θέμα για την fiat τα τελευταία χρόνια και μιλάω και εκ πείρας σε κάποιον βαθμό, μιας και οι γονείς μου οδηγούσαν fiat (και μάλιστα πολύ φθηνά μοντέλα) επί μια εξαετία και βάλε... Δεν παρουσιάστηκε απολύτως τίποτα, λοιπόν (και τα αμάξια χαλαρά θα λειτουργούσαν τέλεια και σήμερα, αν δεν τα είχαμε δώσει για να πάρουμε κάτι πολυτελέστερο), αλλά, αν σε άλλον παρουσιαστεί, οι όποιες διορθώσεις θα βγουν πολύ πιο φθηνά απ' ότι βγαίνουν σε πιο "αξιόπιστες" φίρμες.
Προσωπικά προτείνω την αγορά του συγκεκριμένου μοντέλου. Είναι και πολύ όμορφο.
Tα ξερω αυτα, γνωριζω οτι δε θα παρω ουτε honda ουτε VW, εχω προσωπικες εμπειριες απο Φιατ, αρχικα ο θειος μου εχει συνεργειο και ο γιος του ειχε Στυλο το οποιο βγηκε μια χαρα παρολη τη κακομεταχειρηση, εγω πιστευω πως ολα τα συγχρονα αμαξια ειναι καλα, εκτος απο τα γαλλικα που ειναι για αδερφες λογο της ντελικατης χρησης που απαιτουν, το Φιατ ειναι καπου στη μεση αναμεσα στους γερμανους και τους γαλλους, ενω οκ δε θεωρω οτι πλησιαζουν γιαπωνεζους με τη καμια... ενω ειναι πολυ ανωτερα απο κορεατικα.
Πιστευω πως ειναι μια λυση που θα μου εξασφαλισει ταχυτητα δυναμη ανεση και λιγο μουρη, οπως και να το κανεις το bravo ειναι κουκλα!
Πώς την εννοείς την ντελικάτη μεταχείριση; Γιατί αν θες ένα αμάξι που να μπορείς να το τρέχεις και το εννοείς έτσι, τότε ούτε το Bravo είναι το ιδανικό αμάξι για εσένα. Για να μπορείς να "τρέξεις" ένα αμάξι και να το κάνεις με μία σχετική ασφάλεια πάντα δεν φτάνει μόνο να έχει αρκετά άλογα σε σχέση με τα κιλά του. Πρέπει να υπάρχει και η κατάλληλη υποδομή από πίσω που να προσδίδει στο αμάξι την απαιτούμενη σταθερότητα. Κλασσικό παράδειγμα η σκοτώστρα από την ίδια εταιρία που λέγεται punto το οποίο μάλιστα πολλοί νομίζουν ότι μπορούν να το μετατρέψουν σε αεροπλάνο με γνωστά αποτελέσματα πολλές φορές...
Γενικά σε αυτές τις περιπτώσεις ισχύει το ότι πληρώσεις αυτό θα πάρεις.
Ταχυτητα και δύναμη με αυτά τα λεφτά, μην κοροϊδευόμαστε δεν βρίσκεις. Το corsa που ανέφερες έχω οδηγήσει το παλιο μοντέλο (το έχει φίλος) και τα 90 άλογα είναι υπεραρκετά για να μπορείς να κάνεις την δουλειά σου χωρίς να "ιδρώνεις" ενώ παράλληλα είναι αρκετά σταθερό. 2 άλλα της ίδιας κατηγορίας είναι το 207 και το clio. Το 207 το έχει φίλος μου (την 1.6 έκδοση όμως με τα 120 άλογα) και όσες φορές έχω μπει μέσα μπορώ να πω ότι γενικά από άποψη του πως τσουλάει το αμάξι και η απόλαυση του ταξιδιού είναι από τα καλύτερα που υπάρχουν (Αυτό ισχύει γενικά για τα γαλλικά), φαντάζομαι πάνω κάτω τα ίδια θα ισχύουν και την 1.4 έκδοσ με τα 90 άλογα. Πάνω κάτω τα ίδια ισχύουν και για το clio.
Αυτό όντως...έχει πολύ καιρό η Fiat να βγάλει κάτι που να μου αρέσει...
Καλή αγορά και καλοτάξιδο προ πάντων
"...You can have all the faith you want in spirits, and the afterlife, and heaven and hell, but when it comes to this world, don't be an idiot. Cause you can tell me you put your faith in God to put you through the day, but when it comes time to cross the road, i know you look both ways..."
Ταχυτητα και δύναμη με αυτά τα λεφτά, μην κοροϊδευόμαστε δεν βρίσκεις. Το corsa που ανέφερες έχω οδηγήσει το παλιο μοντέλο (το έχει φίλος) και τα 90 άλογα είναι υπεραρκετά για να μπορείς να κάνεις την δουλειά σου χωρίς να "ιδρώνεις" ενώ παράλληλα είναι αρκετά σταθερό. 2 άλλα της ίδιας κατηγορίας είναι το 207 και το clio. Το 207 το έχει φίλος μου (την 1.6 έκδοση όμως με τα 120 άλογα) και όσες φορές έχω μπει μέσα μπορώ να πω ότι γενικά από άποψη του πως τσουλάει το αμάξι και η απόλαυση του ταξιδιού είναι από τα καλύτερα που υπάρχουν (Αυτό ισχύει γενικά για τα γαλλικά), φαντάζομαι πάνω κάτω τα ίδια θα ισχύουν και την 1.4 έκδοσ με τα 90 άλογα. Πάνω κάτω τα ίδια ισχύουν και για το clio.
Δεν ενοουσα το να τρεχω, τα γαλλικα ειναι πολυ ομορφα, ειδικα το μεγκαν το καινουριο ειναι το πιο ομορφο απο ολα οσα ειδα, ομως τα μηχανικα τους μερη ειναι οικολογικα και αυτο τα κανει να ειναι πιο αυαισθητα, δε θελουν ζωρισμα πχ με αποτομα φρεναρισματα η γρηγορες εκινησεις η τροπος οδηγησης που να σου τρωει το δισκο κλπ, δεν ειμαι φαν της ταχυτητας πολυ, απλα επειδη μου αρεσουν τα ταξιδια και το χωριο μου ειναι σε βουνα(Καλαβρυτα) ηθελα την ιπποδυναμη για ανηφορες και το αμαξι να πηγαινει ανετα με φορτιο, τωρα βεβαια ακομα δε το χω παρει ολα αυτα προυποθετουν οτι θα βρω την εκδοση που θελω διοτι οπως ξερετε δε παραγγελνεις οτι εχουν δινουν.
Το κλιο το βρηκα 13,000 με 120 αλογα επισης, και φουλ εξτρα, αλλα δε μου αρεσε εμφανισιακα και ειχε μεγεθος κορσα το οποιο και προτιμουσα κατα πολυ αλλα και τα δυο μου φανηκαν μικρα οταν μπηκα στα αμαξια της μεγαλυτερης κατηγοριας, τεσπα θα δειξει σημερα μακαρι να βρω την εκδοση οπως τη θελω και να τελιωνουμε γιατι εχω λαλησει το τελευταιο μηνα με τα αμαξια...
Εμενα μου φαινονται πολλα λεφτα για αυτο το αυτοκινητο. Εχεις δει ολες τις λυσεις και τις περιπτωσεις στα 14.5 χιλιαρικα;
Επισης θελεις οπωσδηποτε να παρεις καινουργιο αυτοκινητο; Στα λεφτα που διαθετεις μπορεις να βρεις απιστευτες προσφορες, ειδικα αυτη την εποχη. Εαν πας σε εναν οποιονδηποτε καλο "μαντρά", καποιον ο οποιος θα εχει και ακριβα μοντελα, πιστευω θα βρεις πολυ καλυτερες περιπτωσεις απο το FIAT Bravo. Παρε για παραδειγμα: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/193909
Να πω λιγο για το θεμα της αξιοπιστιας που θιχτηκε.
Η Alfa Romeo εχει ξεπερασει ανεπιστρεπτη τα παλια προβληματα, κυριως με τα ηλεκτρικα, και αυτο γιατι πλεον εχει αλλαξει χωρο και τροπο κατασκευης τους. Ναι, παλια δεν μπορουσες να κανεις βημα με μια Alfa, αλλα πλεον εχουν αλλαξει τελειως τα πραγματα.Το ιδιο παιζει και με την FIAT.
ΟΜΩΣ! Εαν καποιος θελει οπωσδηποτε ενα πληρως αξιοπιστο αυτοκινητο, πρεπει να παρει Ιαπωνικο, και συγκεκριμενα Honda. Μιλαμε για την πλεον αξιοπιστη εταιρια αυτοκινητων. Δεν σπανε, δεν χαλανε. Ναι, πολλοι λενε οτι τα ανταλλακτικα τους ειναι πολυ ακριβα. Συμφωνω, αλλα ειναι ακριβα γιατι πολυ απλα ειναι τερμα αξιοπιστα. Ακομα και ο κινητηρας να παθει κατι σε καποιο Honda (κατι το οποιο εχει να συμβει απο την εποχη του Νοε με κιβωτο και κινητηρες με βραδυκαυστο μαζουτ) τοτε η κινητοποιηση ειναι αμεση σε οποιονδηποτε αντιπροσωπο. Μαλιστα εχει υπαρξει περιπτωση αντικαταστασης ολοκληρου κινητηρα απο ενα S2000 σε 2 ωρες!!!!
ΟΜΩΣ! Εαν καποιος θελει οπωσδηποτε ενα πληρως αξιοπιστο αυτοκινητο, πρεπει να παρει Ιαπωνικο, και συγκεκριμενα honda. Μιλαμε για την πλεον αξιοπιστη εταιρια αυτοκινητων. Δεν σπανε, δεν χαλανε. Ναι, πολλοι λενε οτι τα ανταλλακτικα τους ειναι πολυ ακριβα. Συμφωνω, αλλα ειναι ακριβα γιατι πολυ απλα ειναι τερμα αξιοπιστα. Ακομα και ο κινητηρας να παθει κατι σε καποιο honda (κατι το οποιο εχει να συμβει απο την εποχη του Νοε με κιβωτο και κινητηρες με βραδυκαυστο μαζουτ) τοτε η κινητοποιηση ειναι αμεση σε οποιονδηποτε αντιπροσωπο. Μαλιστα εχει υπαρξει περιπτωση αντικαταστασης ολοκληρου κινητηρα απο ενα s2000 σε 2 ωρες!!!!
Comment