Announcement
Collapse
No announcement yet.
Σχολιασμός επικαιρότητας-ανταλλαγή απόψεων
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ας βάλουμε και κάτι πιο ανάλαφρο...
Ιαπωνία: Καραμπόλα με οκτώ Ferrari
Οχτώ Ferrari, τρεις Mercedes, μια Lamborghini, ένα Nissan Skyline και ένα Toyota Prius (wtf?) που κατευθύνονταν στην Χιροσίμα για ένα φεστιβάλ και σύμφωνα με μάρτυρα έτρεχαν με 140-160 χλμ/ώρα, συγκρούστηκαν χθες στα δυτικά του νησιού Χονσού της Ιαπωνίας. Στην Ιαπωνία, όπως έμαθα διαβάζοντας από δω κι από κει, είναι συνηθισμένο το φαινόμενο φεστιβάλ επίδειξης ακριβών αυτοκινήτων ή και κόντρες στους δρόμους από ώριμους κυρίους με πολύ χρήμα που το παίζουν νεανίες (fail κάγκουρες). Η αστυνομία τους χαρακτήρισε "ομάδα από νάρκισσους" και η συνολική αξία των οχημάτων φτάνει τα 3 εκατομμύρια ευρώ. Μερικά αυτοκίνητα έχουν πάθει ολική καταστροφή ενώ το ατύχημα προκλήθηκε όταν ένας από αυτούς, 60 χρονώ άνθρωπος με Ferrari, πήγε να αλλάξει λωρίδα με 150 χιλιόμετρα (όριο 80) και βρήκε στο κράσπεδο. Για τη βλακεία του έφαγε πρόστιμο περίπου 1000 ευρώ. 10 ελαφρά τραυματίες, τα συντρίμμια απλώνονταν σε 400 μέτρα, ο δρόμος έκλεισε για 6 ώρες και μοντέλα Ferrari που βρέθηκαν εκεί ήταν μια F360 και μια F430 Scuderia.
Φωτογραφίες στο link. Tokyo drift κανείς?Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?
Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...
Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί
Comment
-
Originally posted by Titus View Postπήγε να αλλάξει λωρίδα με 150 χιλιόμετρα (όριο 80) και βρήκε στο κράσπεδο. Για τη βλακεία του έφαγε πρόστιμο περίπου 1000 ευρώ. 10 ελαφρά τραυματίες, τα συντρίμμια απλώνονταν σε 400 μέτρα, ο δρόμος έκλεισε για 6 ώρες και μοντέλα Ferrari που βρέθηκαν εκεί ήταν μια F360 και μια F430 Scuderia.
Originally posted by crpl_shepherd View Post
ΒΕΝΤΟΥΖΑ
σχετικά με αυτό που είπε ο χρηματιστής με την δεκαετία του 1930 και την τότε τρομερη παγκόσμια οικονομική ύφεση, παρέλειψε να αναφέρει τι ακολούθησε μετά.
Comment
-
Οχτώ Ferrari, τρεις Mercedes, μια Lamborghini, ένα Nissan Skyline και ένα Toyota Prius (wtf?) που κατευθύνονταν στην Χιροσίμα για ένα φεστιβάλ και σύμφωνα με μάρτυρα έτρεχαν με 140-160 χλμ/ώρα, συγκρούστηκαν χθες στα δυτικά του νησιού Χονσού της Ιαπωνίας. Στην Ιαπωνία, όπως έμαθα διαβάζοντας από δω κι από κει, είναι συνηθισμένο το φαινόμενο φεστιβάλ επίδειξης ακριβών αυτοκινήτων ή και κόντρες στους δρόμους από ώριμους κυρίους με πολύ χρήμα που το παίζουν νεανίες (fail κάγκουρες). Η αστυνομία τους χαρακτήρισε "ομάδα από νάρκισσους" και η συνολική αξία των οχημάτων φτάνει τα 3 εκατομμύρια ευρώ. Μερικά αυτοκίνητα έχουν πάθει ολική καταστροφή ενώ το ατύχημα προκλήθηκε όταν ένας από αυτούς, 60 χρονώ άνθρωπος με Ferrari, πήγε να αλλάξει λωρίδα με 150 χιλιόμετρα (όριο 80) και βρήκε στο κράσπεδο. Για τη βλακεία του έφαγε πρόστιμο περίπου 1000 ευρώ. 10 ελαφρά τραυματίες, τα συντρίμμια απλώνονταν σε 400 μέτρα, ο δρόμος έκλεισε για 6 ώρες και μοντέλα Ferrari που βρέθηκαν εκεί ήταν μια F360 και μια F430 Scuderia.Originally posted by Squall LeonhartI used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chestOriginally posted by 丹野Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...Originally posted by Ryu_grυπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Comment
-
-
Speed limits by country
Στην Ιαπωνία μέσα σε πόλη έως 40km/h και σε αυτοκινητόδρομο έως 100 Km/h
Στην Γερμανία δεν υπάρχει όριο ταχύτητας σε αυτοκινητόδρομο αλλά το συνιστώμενο είναι έως 130 Km/h που είναι το ανώτερο στην Ελλάδα.
Εννοείται όλα αυτά τα όρια ταχύτητας σε στεγνό οδόστρωμα με πολύ καλή ορατότητα.
«Δεν χάνετε από την πειρατεία», διαμηνύει στη βιομηχανία η Ελβετία
Στην Ελβετία, ένας στους τρεις, κατεβάζει «πειρατικά» μουσική, ταινίες και παιχνίδια από το Ίντερνετ. Εκεί, το κατέβασμα για προσωπική χρήση ήταν, αλλά και θα παραμείνει, νόμιμο, αφού τελικά, δημιουργοί και κάτοχοι πνευματικών δικαιωμάτων όχι μόνο δεν χάνουν, αλλά κερδίζουν από την πειρατεία, λέει πεντακάθαρα η ελβετική κυβέρνηση.
Με τις κασέτες μουσικής και τις βιντεοκασέτες τα αντίγραφα ήταν εξαιρετικά, δεν είχαν όμως εγγενή μηχανισμό αναδιανομής. Με το Ίντερνετ αυτό άλλαξε.
Το πρόβλημα της κατάχρησης των νέων μέσων εγγραφής/επανεγγραφής επαναλαμβάνεται, αναφέρεται στην σχετική μελέτη. Όμως, αυτό είναι το τίμημα της προόδου. Νικητές θα βγουν αυτοί που θα αξιοποιήσουν το νέο μέσο -το Ίντερνετ- προς όφελός τους. Χαμένοι, όσοι επιμείνουν στο παλιό επιχειρηματικό μοντέλο.
Η ελβετική μελέτη επιμένει ότι η βιομηχανία του θεάματος δεν χάνει κατ' ανάγκη από την πειρατεία. Στην Ελβετία, το ένα τρίτο των Ελβετών άνω των 15 ετών κατεβάζει πειρατική μουσική, ταινίες και παιχνίδια από το Ίντερνετ. Όμως, δεν ξοδεύουν λιγότερα για ψυχαγωγία, καθώς το Ομοσπονδιακό Συμβούλιο διακρίνει ότι το μερίδιο του προϋπολογισμού που διαθέτουν για ψυχαγωγία οι καταναλωτές παραμένει σταθερό. Το downloading είναι «συμπληρωματικό»: πηγαίνουν σε συναυλίες, αγοράζουν περισσότερα παιχνίδια και στην μουσική, λιγότερο γνωστά συγκροτήματα κερδίζουν αφού η πειρατεία προβάλλει τη δουλειά τους (sampling).
Το Ομοσπονδιακό Συμβούλιο καταλήγει στο συμπέρασμα ότι «Είναι κυρίως, οι ξένες εταιρείες παραγωγής που υποφέρουν από αυτά τα νέα πρότυπα κατανάλωσης και πρέπει να προσαρμοστούν.» «Οι φόβοι ότι οι αλλαγές αυτές έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην ελβετική πολιτισμική δραστηριότητα είναι αβάσιμοι. Επομένως, το Ομοσπονδιακό Συμβούλιο καταλήγει στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει ανάγκη να αναλάβει νομοθετική δράση».
Διαβάστε μια μετάφραση της έκθεσης του Ομοσπονδιακού Συμβουλίου, όπου αναφέρεται ότι το κατέβασμα από το Διαδίκτυο για ιδιωτική χρήση επιτρέπεται σε Ελβετία και Ολλανδία, ανεξάρτητα από το αν είναι νόμιμο ή παράνομο, παρά το γεγονός ότι προϋποθέτει την συγκατάθεση του ιδιοκτήτη.
Επίσης, η ελβετική κυβέρνηση χαρακτηρίζει εξαιρετικά υψηλό το κόστος της πολιτικής ενάντια στην πειρατεία. Για παράδειγμα, πολύ υψηλό θεωρείται το κόστος της πολιτικής «των τριών χτυπημάτων» στην Γαλλία, όπου το 2011 η Γαλλία ξόδεψε 12 εκατομμύρια για εφαρμόσει την πολιτική πάταξης της πειρατείας (Hadopi). Μάλιστα, αμφισβητεί τη νομιμότητά του, αφού η πρόσβαση στο Ίντερνετ θεωρείται πλέον ανθρώπινο δικαίωμα, σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη (στη Γαλλία, διακόπτεται η πρόσβαση στο Ίντερνετ όσων επιμένουν να κατεβάζουν μετά από τρεις προειδοποιήσεις ειδικής επιτροπής που συστάθηκε για να επιθεωρεί το Διαδίκτυο).
Ακόμα, η Ελβετία απορρίπτει άλλα μέτρα, όπως το φιλτράρισμα ή το μπλοκάρισμα της πρόσβασης καθώς θεωρεί ότι βλάπτουν την ελευθερία του λόγου και παραβιάζουν τη νομοθεσία περί ιδιωτικότητας. Εξάλλου, ακόμα κι αν υλοποιούνταν, υπάρχουν πολλοί τρόποι να παρακαμφθούν, αναφέρει η ελβετική μελέτη.
Εκτός από το κατέβασμα, οι Ελβετοί δηλώνουν ότι είναι πρακτικά αδύνατο να κυνηγήσουν αυτούς που ανεβάζουν το υλικό. Το 2010 το Ανώτατο Δικαστήριο έκρινε ότι δεν επιτρέπεται να καταγράφεται η διεύθυνση IP και ως εκ τούτου δεν είναι εφικτό να συγκεντρωθούν αποδείξεις για την παραβίαση.Στην Ελβετία, ένας στους τρεις, κατεβάζει «πειρατικά» μουσική, ταινίες και παιχνίδια από το Ίντερνετ. Εκεί, το κατέβασμα για προσωπική χρήση ήταν, αλλά και θα παραμείνει, νόμιμο, αφού τελικά, δημιουργοί και κάτοχοι πνευματικών δικαιωμάτων όχι μόνο δεν χάνουν, αλλά κερδίζουν από την πειρατεία, λέει πεντακάθαρα η ελβετική κυβέρνηση.
Comment
-
Κομμένα τα facepalm.
Καταρχήν, αν κι ευχαριστούμε τον BigBOSS για το χρήσιμο link, το "συγκρίνω τα όρια ταχύτητας μεταξύ δυο χωρών" δε σημαίνει "συγκρίνω τα όρια ταχύτητας σε αντίστοιχες κατηγορίες δρόμων" και τέλος, απλούστατα γιατί έχει μεγάλη σημασία και το κατά πόσο είναι ορθή (σύμφωνα με τα όποια αντικειμενικά κριτήρια υπάρχουν, τέλος πάντων) η κατηγοριοποίηση των δρόμων στην κάθε χώρα. Στην Ελλάδα μπορώ να πω πως άνετα στην πλειοψηφία των δρόμων υπάρχει υποτίμηση της κατηγορίας τους.
Ένα ακόμη θέμα είναι το τι γίνεται με τα όρια στις ειδικές περιπτώσεις (πολύ απότομες στροφές κ.λ.π.). Κι εκεί μπορώ να πω ότι στην Ελλάδα υπάρχει μια τάση για υπερβολικά χαμηλά όρια.
Οι δρόμοι μας σίγουρα δεν είναι ιδιαίτερα καλοί, αλλά βάζοντας τα όρια αυτά τους κάνουμε ακόμα χειρότερους: Ο νομιμόφρων τα τηρεί ακόμα κι αν είναι παράλογα και ο βιαστικός τον προσπερνάει -> ΜΠΟΥΜ!, ατύχημα.
Κατά τα άλλα, ναι, μεγάλο fail, τι να κάνουμε; Οι Γερμανοί εν τέλει είναι πολύ σωστοί σε αυτό το θέμα. Τόσο σωστοί, που θεώρησα αυτονόητο πως χώρες με περίπου ανάλογα ποιοτικά οδικά δίκτυα και περίπου ανάλογα "σοβαρές" κεντρικές διοικήσεις (Ιταλία, Γαλλία κ.λ.π.) θα εφαρμόζουν πάνω - κάτω τα ίδια."Can't talk shit with a tongue full of rug burn!"
Comment
-
Ακόμα και στη Γερμανία υπάρχουν συζητήσεις να βάλλουν όρια ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους. Όσο καλοί και να είναι οι δρόμοι και όσο προσεκτικοί και να είναι οι οδηγοί, αν πηγαίνεις με 200χμ/ω και κάτι πάει στραβά δε μπορείς να κάνεις τίποτα.
Επίσης στη Γερμανία οι αυτοκινητόδρομοι είναι τεράστιες ευθείες, στην Ιαπωνία δεν είναι έτσι από όσα έχω δει. Επιπλέον, σε μεγάλες αποστάσεις παίρνεις τρένο, όχι αυτοκίνητο.Originally posted by Squall LeonhartI used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chestOriginally posted by 丹野Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...Originally posted by Ryu_grυπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Comment
-
Originally posted by straier View Post
Επιπλέον, σε μεγάλες αποστάσεις παίρνεις τρένο, όχι αυτοκίνητο.Originally posted by RafΗ Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.
Comment
-
Πήγα αρχικά να το δημοσιεύσω στο θέμα του αθλητισμού, αλλά άλλαξα γνώμη.
Στο γεγονός ότι ο Ολυμπιακός έπαιζε για περίπου 100 λεπτά με την Άρσεναλ και όταν τελείωσε το ματς στην Γερμανία, Ντόρτμουντ και Μαρσέιγ ακόμα αγωνίζονταν… στάθηκε ο Βασίλης Τοροσίδης. «Μου φαίνεται περίεργο…υπάρχει και η φιλία των δύο χωρών», σχολίασε.
Στο γεγονός ότι ο Ολυμπιακός έπαιζε για περίπου 100 λεπτά με την Άρσεναλ και όταν τελείωσε το ματς στην Γερμανία, Ντόρτμουντ και Μαρσέιγ ακόμα αγωνίζονταν… στάθηκε ο Βασίλης Τοροσίδης. «Μου φαίνεται περίεργο…υπάρχει και η φιλία των δύο χωρών», σχολίασε."Can't talk shit with a tongue full of rug burn!"
Comment
Comment