Announcement

Collapse
No announcement yet.

Σχολιασμός επικαιρότητας-ανταλλαγή απόψεων

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Η απάντηση στην ερώτηση σου είναι όχι, γι'αυτό έβαλα και το ερωτηματικό.

    Δεν περίμενα ότι θα φτάναμε σε αυτό το σημείο και ότι θα δινόταν τόση έκταση στο θέμα, αλλά τέλος πάντων.


    Το κείμενο γράφει μια γυναίκα η οποία γεννήθηκε σε εργατική συνοικία, και η μητέρα της ήταν εργάτρια σε εργοστάσιο. Λόγω της κατάστασης της οικογένειάς της, έχει αποκτήσει καλώς ή κακώς μια διαφορετική νοοτροπία, μια διαφορετική παιδεία. Ο περίγυρός της δεν της επιτρέπει να έχει πρόσβαση σε παρόμοια αρχιτεκτονική όπως αυτή των σπιτιών που κάηκαν, καθώς τα νεοκλασσικά αυτά (που κάηκαν) υπακούν σε μια αρχιτεκτονική η οποία απευθυνόταν πάντοτε σε μία συγκεκριμένη ελίτ.

    Δεν έχει επαφή λοιπόν με αυτά τα κτίρια, και όσον αφορά στα κτίρια αυτά καθαυτά, και όσον αφορά στο περιεχόμενό τους. Δεν είχε ποτέ μια "παιδεία καλών τεχνών", οπότε αυτά τα κτίρια δεν τον απασχολούν ούτε μπορούν να τον απασχολήσουν καθόλου.

    Είναι ένα άτομο το οποίο έχει διαφορετική καταγωγή, διαφορετική παιδεία διαφορετική νοοτροπία από αυτούς οι οποίοι απολαμβάνουν και την όψη των κτιρίων, και το "περιεχόμενό τους" λοιπόν. Συνεπώς το γεγονός ότι αυτά κάηκαν δεν μπορεί να την αγγίξει (προσοχή: δεν επικροτεί ό,τι έγινε, ούτε πασχίζει να αποδείξει ότι είναι προβοκάτσια, απλώς δεν την αγγίζει καθόλου,δεν την ενδιαφέρει).

    Άλλο την απασχολεί. Η κατάσταση στην "φτωχογειτονιά της" (η βροχή είναι το κλάμμα, η θλίψη, η στενοχώρια). Η τάξη της, ο κόσμος της είναι έτοιμος να κάψει τον "κόσμο τους", να καταστρέψει τον κόσμο αυτών που τώρα ορίζουν τα πράγματα που δυστυχώς είναι άλλοι από αυτή, άλλοι από την "οικογένειά" της, τη συνοικία της.

    Περιττό να πω ότι το κείμενο είναι επηρρεασμένο από το τραγούδι του Μπιθικώτση που ακολουθεί και ουσιαστικά κάνει ενός είδους "αναδρομή στο παρελθόν" για να εκφράσει μια άποψη για το σήμερα.

    Το κείμενο είναι εξαιρετικά πολιτικό και στοχευμένο, καθώς κάνει έναν ξεκάθαρο διαχωρισμό αστικής και εργατικής τάξης (μην αρχίσουμε τώρα τις κλασσικές ερωτήσεις "ποιοί είναι οι εργάτες στο σήμερα;" κ.λ.π κ.λ.π γιατί χάνουμε το νόημα) και τοποθετεί μάλιστα την μία τάξη απέναντι στην άλλη. Έδωσα απλώς μια ξεκάθαρη εικόνα του τί λέει επειδή το ζήτησες, αν θες σου κάνω και μια ανάλυση μιας σελίδας για το πώς μπορεί να ερμηνευθεί, πώς το ερμηνεύω εγώ κ.λ.π όμως τότε θα πρέπει να γράψω 10 σελίδες για το τί έγινε την Κυριακή ώστε να δώσω την αντίστοιχη βαρύτητα στο ζήτημα και δεν θέλω. I hope you got the point ;)

    Υ.Γ: Αφήστε με να δηλώσω "σκατά στον φασισμό" και να δεχτώ και ότι δεν είμαι δημοκράτης αν τυχόν μου το προσάψετε, για να είμαι ξεκάθαρος. Γιατί άλλη η δημοκρατία που θέλω εγώ και άλλη η "δημοκρατία" που επιτρέπει και αγκαλιάζει την ύπαρξη του φασισμού.
    "All art is at once the surface and symbol. Those who go beneath the surface do so at their peril."

    Comment


    • Αν και , straier, υπάρχουν, ακόμη και σήμερα, βιομηχανικοί εργάτες.
      Ελπίζω πως ναι αλλά ούτε δουλεύουν από τα 13, ούτε αναφέρονται σε φάμπρικες.

      Επίσης δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να μην αντιλαμβάνεται την ομορφιά ή την αξία ενός νεοκλασικού κάποιος της εργατικής τάξης (and give me a break που όταν βλέπει τη Γκέρνικα δε βλέπει κυβισμό αλλά βλέπει το ρημαγμένο από το φασισμό Δίστομο). Εξάλλου ούτε η αστική τάξη μένει σε αυτά τα κτίρια συνήθως...

      μην αρχίσουμε τώρα τις κλασσικές ερωτήσεις "ποιοί είναι οι εργάτες στο σήμερα;" κ.λ.π κ.λ.π γιατί χάνουμε το νόημα
      Όχι, δε χάνουμε καθόλου το νόημα. Όταν στη συζήτηση χρησιμοποιούμε γλώσσα και όρους πεντηκονταετίας χάνουμε το νόημα.
      Originally posted by Squall Leonhart
      I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
      Originally posted by 丹野
      Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
      Originally posted by Ryu_gr
      υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

      Comment


      • Αναδημοσιεύω απάντηση της ίδιας της συντάκτριας του κειμένου, όπως την έγραψε στα σχόλια του εν λόγω κειμένου:


        "Πληροφορηθηκα μεσω του blog, οτι το συγκεκριμενο ποστ εχει γινει αντικειμενο κουβεντας – αναλυσης σε φορουμ…

        Αναρωτιεται καποιος εκει πως γινεται το 2012 να χρησιμοποιειται ο ορος “φαμπρικα” και αν ειναι δυνατον να δουλευει καποιος/α εκει απο τα 13!
        Δυστυχως, δεν υπαρχουν επισημα εγγραφα να το αποδεικνυουν, καθως η Καιτουλα οταν ηταν 13 δουλευε τα 8ωρα της ανασφαλιστη, και σε καθε επιθεωρηση εργασιας (Ο θεος να την κανει “επιθεωρηση” την επιθεωρηση στα χρονια της Χουντας!) κρυβοταν στα κιβωτια για να μην την βρουν. Νομιζω πως υπαρχει ενα αντιστοιχο στιγμιοτυπο στην ταινια “Θαναση σφιξε κι αλλο το ζωναρι”, και μαλιστα απο κλωστουφαντουργια…
        Παντως οποιος εχει τετοιου τυπου …αποριες, ας επισκεφθει τη Ναουσα (ειναι και Αποκριες, ταμαμ!). Θα ακουσει πολλες πανομοιοτυπες ιστοριες απο τα χρονια που τα κατεργα των εργατων τα λεγαν οι …αγραμματοι εργατες φαμπρικες και οχι κλωστουφαντουργιες (sic).
        Αν παλι του ‘ρχεται μακρυα, ας κανει υπομονη… Θα του αφηγουνται τις ιδιες ιστοριες τα παιδια του σε λιγα χρονια."
        "All art is at once the surface and symbol. Those who go beneath the surface do so at their peril."

        Comment


        • Η συζήτηση είναι περί όνου σκιάς.

          Αν βάλουμε σαν αφετηρία το 1950, η δουλειά για κάποιον που γεννήθηκε στην επαρχία και όχι σε κάποια πόλη ξεκινούσε από τα 5 - 6, όχι από τα 13. Ο λόγος είναι πως πολύ απλά δούλευε στα χωράφια, και τα χωράφια θέλουν χέρια. Ανάλογα με την καλλιέργεια και την εποχή της αυτό γινόταν παράλληλα με το σχολείο. Φτάνοντας περίπου στο '65, νομίζω πως η νόμιμη ηλικία εργασίας ήταν τα 13 χρόνια, πράγμα που συνεπαγόταν ένσημα, ασφάλιση κλπ, και γνωρίζω προσωπικά περίπτωση που δούλευε με αυτό τον τρόπο σε επαρχιακή πόλη σε ζαχαροπλαστείο. Για εργοστάσια δε γνωρίζω κάτι αλλά υποθέτω πως ίσχυε το ίδιο - αν κρυβόταν κάποιος δεν είχε να κάνει με την παρανομία λόγω ηλικίας αλλά λόγω ασφάλισης. Δε θα έβαζες ένα παιδί 13, 14 ή 15 χρονών να δουλέψει σε χυτήριο ή λατομείο πχ, αλλά σε μια κλωστοϋφαντουργία ή λοιπή ελαφρά βιομηχανία μπορούσες να το αξιοποιήσεις. Σήμερα η νόμιμη ηλικία εργασίας είναι τα 15 χρόνια, όταν κάποιος τελειώσει το Γυμνάσιο.

          Δεν ξέρω γιατί τα γράφω αυτά, νομίζω πως η συζήτηση δεν έχει νόημα. Αυτό ήταν μια πραγματικότητα, έχει σταματήσει εδώ και δεκαετίες να ισχύει σε αυτό το βαθμό, και εν πάσει περιπτώσει αν κάποιος έστω το '70 δούλευε από τα 13 του τώρα έχει πάσει σύνταξη 80 φορές.

          Και μια παρατήρηση.

          Είναι ένα άτομο το οποίο έχει διαφορετική καταγωγή, διαφορετική παιδεία διαφορετική νοοτροπία από αυτούς οι οποίοι απολαμβάνουν και την όψη των κτιρίων, και το "περιεχόμενό τους" λοιπόν. Συνεπώς το γεγονός ότι αυτά κάηκαν δεν μπορεί να την αγγίξει (προσοχή: δεν επικροτεί ό,τι έγινε, ούτε πασχίζει να αποδείξει ότι είναι προβοκάτσια, απλώς δεν την αγγίζει καθόλου,δεν την ενδιαφέρει).
          Οπότε για ό,τι δε μας αγγίζει, δεν είναι δίπλα μας ή είναι πέρα από το μορφωτικό ή νοητικό μας επίπεδο χεστήκαμε? Με συγχωρείς αλλά αυτό είναι εμετικό και ο ορισμός της βαρβαρότητας και της μισαλλοδοξίας. Όταν βλέπεις ένα κτίριο να καίγεται, είτε είναι τράπεζα είτε είναι μαντρί είτε αποθήκη είτε καμπινές, βλέπεις κάτι να καταστρέφεται. Είναι αδιανόητο το να μένεις απαθής μπροστά στην καταστροφή και να λες "δε με αγγίζει, να στενοχωρηθούν αυτοί που το έχουν", δε χρειάζεται μόρφωση για να καταλάβεις πότε κάτι γκρεμίζεται.
          Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

          Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

          Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

          Comment


          • Titus το κείμενο μιλάει για την κόρη μιας βιομηχανικής εργάτριας. Η μητέρα δούλευε από τα 13 της, έκανε παιδί, το παιδί μεγάλωσε σε εργατικές συνοικίες. Και χρησιμοποιεί τη λέξη "φάμπρικα" μέχρι και σήμερα.


            Αλλά αυτό δεν έχει ουσία: Κολλάμε στις λέξεις και χάνουμε το νόημα (και αυτό το γεγονός μου κάνει εντύπωση είναι η αλήθεια). Όποιος έχει να πάρει κάτι από το κείμενο, το πήρε και έχει καλώς. Όποιος δεν έχει να πάρει κάτι, πάλι καλώς.

            Να σημειώσω εδώ το άλλο "δεν με αγγίζει" δεν είναι μισαλλοδοξία. Είναι αδυναμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Δε νομίζω ότι καταριέται κανείς όποιον πήγαινε στο Αττικόν, ούτε τον καταδικάζει για την απόφασή του αυτή. Εγώ πάντως, σύγουρα όχι.


            Σαν προσωπική δήλωση έχω να πω ότι ούτε καν γνώριζα την ύπαρξή του (απολίτιστος; μπορεί.) και ούτε έχω πάει ποτέ. Συνεπώς και δεν με άγγιξε καθόλου το γεγονός.

            Η απορία μου προς το forum αλλά και γενικότερα προς τον κόσμο είναι ποιος από αυτούς που διαμαρτύρονται για το "κάψιμό" του στ' αλήθεια έχει πάει εκεί αλλά και ποιός συνήθιζε να πηγαίνει.Αυτό δεν απευθύνεται σε κάποιον προσωπικά οπότε μην απαντήσετε "εγώ έχω πάει!" ή "εγώ πάω συνέχεια!" απλώς το θέτω ως προβληματισμό.

            Και για να το συνδέσω με αυτό που είπε ο ChrisTop αν αύριο καταστρεφόταν η Ακρόπολη, δεν ξέρω κατά πόσο θα με ενδιέφερε. Αυτό δεν σημαίνει ότι επιθυμώ την καταστροφή της.

            Σαν γενικότερο σχόλιο, άσχετο με τα γεγονότα, έχω να πω ότι για μένα ο πολιτισμός δεν εγκλωβίζεται σε τοίχους, ούτε και χάνεται με την καταστροφή τους.


            Και επί της επικαιρότητας:


            "All art is at once the surface and symbol. Those who go beneath the surface do so at their peril."

            Comment


            • Σαν προσωπική δήλωση έχω να πω ότι ούτε καν γνώριζα την ύπαρξή της μητέρας της κοπέλας που πήγε στα 13 στη φάμπρικα (αναίσθητος; μπορεί.) και ούτε έχω πάει ποτέ. Συνεπώς και δεν με άγγιξε καθόλου το γραπτό της.

              Η απορία μου προς το forum αλλά και γενικότερα προς τον κόσμο είναι ποιος από αυτούς που διαμαρτύρονται για την εργατιά στ' αλήθεια έχει πάει να δουλέψει ποτέ σε εργοστάσιο αλλά και πόσα τέτοια άτομα ξέρει προσωπικά.Αυτό δεν απευθύνεται σε κάποιον προσωπικά οπότε μην απαντήσετε "εγώ έχω δουλέψει!" ή "εγώ θα δουλέψω!" απλώς το θέτω ως προβληματισμό.

              Αλλά αυτό δεν έχει ουσία: Κολλάμε στις λέξεις και χάνουμε το νόημα (και αυτό το γεγονός μου κάνει εντύπωση είναι η αλήθεια). Όποιος έχει να πάρει κάτι από το κείμενο, το πήρε και έχει καλώς. Όποιος δεν έχει να πάρει κάτι, πάλι καλώς.
              Φυσικά και κολλάω στις λέξεις. Το πρώτο βήμα για να αντιμετωπίσεις ένα πρόβλημα είναι να το αντιληφθείς και να το περιγράψεις στη σωστή βάση του. Όταν η γλώσσα της αριστεράς (και όχι μόνο) στην Ελλάδα σήμερα είναι κολλημένη πενήντα χρόνια πριν, δουλειά δε γίνεται. Η έλλειψη πραγματισμού είναι μέρος του προβλήματος.

              Αν έφυγαν εν ώρα μαθημάτων για να πάνε στο συλλαλητήριο δεν τον αδικώ αν και δε συμφωνώ με την τιμωρία.
              Originally posted by Squall Leonhart
              I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
              Originally posted by 丹野
              Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
              Originally posted by Ryu_gr
              υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

              Comment


              • Επειδή πιάστηκε σοβαρό ζήτημα, για μένα το πρόβλημα δεν είναι τόσο η φρασεολογία αλλά η νοοτροπία ενός μέρος του κόσμου (και εδώ αποδίδονται ευθύνες στην αριστερά ότι έχει αποτύχει να την αλλάξει πλήρως).

                Ο κόσμος θεωρεί απαρχαιωμένες εκφράσεις όπως πλουτοκρατία, λαός, λαϊκή, εργαζόμενοι, ακόμη και εργάτες, ουσιαστικά αγνοώντας την πραγματικότητα. Γιατί και λαός υπάρχει, και εργαζόμενοι υπάρχουν και πλουτοκρατία υπάρχει.

                Οι λέξεις έχουν ορισμούς. Με το να κολλάς στην φρασεολογία αγνοείς το νόημα, επιμένω. Δηλαδή τί αλλάζει αν αντί για την λέξη "επιχειρηματίες" χρησιμοποιήσω τη λέξη "καπιταλιστές"; Αφού έχουν την ίδια έννοια.

                Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι ακόμη και ένας εργαζόμενος μπορεί να χαρακτηρίσει αρνητικά την φράση "εργάτες", ουσιαστικά αρνούμενος την ίδια του την ύπαρξη.

                Γιατί εργάτες σήμερα καλώς ή κακώς υπάρχουν, εργάτες είναι όλοι οι μισθωτοί υπάλληλοι. Και στα εργοστάσια υπάρχουν εργάτες, αλλιώς τα εργοστάσια δεν μπορούν να λειτουργήσουν. Μερικοί από αυτούς μάλιστα βρίσκονται σε απεργία αυτή τη στιγμή που μιλάμε. Απεργία που αριθμεί ήδη 3 μήνες.Και μάλιστα το σωματείο τους ανήκει στο Π.Α.ΜΕ. το οποίο είναι του Κ.Κ.Ε, ενός κατά κοινή παραδοχή αριστερού κόμματος (ανεξάρτητα από οποιεσδήποτε πολιτικές διαφωνίες).

                Γενικότερα, οι αριστεροί ως ένα μέρος του κόσμου και αυτοί, δουλεύουν, τί να κάνουμε. Και ως ένα μέρος του κόσμου, η συντριπτική πλειοψηφία τους είναι εργαζόμενοι .

                Το ζήτημα, επίσης, δεν είναι να γνωρίζεις τη 13χρονη προσωπικά. Είναι να κάνεις μια αναγωγή στην πραγματικότητα. Να δεις τι συμβολίζει. Για μένα συμβολίζει ένα μεγάλο μέρος της εργατικής τάξης (ναι, υπάρχει).

                Αντίστοιχα το Αττικόν τί ακριβώς συμβολίζει: Ως κτίριο αυτό καθαυτό είναι νεοκλασσικό, μιας αρχιτεκτονικής (ξεπερασμένη στο τώρα ) η οποία τότε απευθυνόταν σε μία συγκεκριμένη ελίτ (σε όρους 50ετίας αστική τάξη). Λειτουργεί ως κινηματογράφος, ναι, αλλά καίγοντάς το, δεν καις το σινεμά, καθώς ο κινηματογράφος είναι τέχνη και δεν υπάρχει αποκλειστικά μόνο σε κτίρια.

                Όπως είπα το κείμενο επιστρέφει στο παρελθόν για να μιλήσει στο σήμερα.

                Θα μπορούσε να μη λέει για εργάτρια εργοστασίου να λέει για οποιαδήποτε εργαζόμενη. Οποιαδήποτε εργαζόμενη της οποίας της κατακρεουργούν το μισθό και δε γνωρίζει αν θα μπορέσει να επιβιώσει αύριο. Και δυστυχώς τέτοιοι υπάρχουν πολλοί. Και είμαι σίγουρος ότι για το κάψιμο του Αττικόν, εκείνη τη μέρα, δεν τους κάηκε καρφάκι.

                Υ.Γ: Όσον αφορά στο λεξιλόγιο και στη φρασεολογία πάντως, ποικίλει από οργάνωση σε οργάνωση και είναι λανθασμένη η άποψη ότι όλοι χρησιμοποιούν τη ρητορική του ΚΚΕ.
                "All art is at once the surface and symbol. Those who go beneath the surface do so at their peril."

                Comment


                • Aπό Ρόδο σήμερα

                  *ουτσα, ξύλο και καράτε

                  [YOUTUBEHD]-Ilw3D-zYfE[/YOUTUBEHD]

                  στην Αθήνα θα γίνει της Κορέας 25η του Μάρτη:troll:
                  Star Citizen videos Star Citizen gallery

                  Comment


                  • ISDA: "Πιστωτικό γεγονός το ελληνικό PSI" - Όλη η ανακοίνωση της ΕΜΕΑ DC (upd)
                    Όπως ανακοίνωσε η επιτροπή διευκρίνισης γεγονότων Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής ΕΜΕΑ DC (Europe Middle East Africa Determination Committee) της Διεθνούς Ένωσης Συμφωνιών Ανταλλαγής και Παραγώγων (ISDA) με ομόφωνη απόφασή της αποφάνθηκε πως η Ελλάδα προκάλεσε πιστωτικό γεγονός, δηλαδή έχουμε κήρυξη της χώρας σε ολική πτώχευση!
                    Όπως ανακοινώθηκε η Ελλάδα με την αναδιάρθρωση του χρέους της την οποία ακολούθησε η εφαρμογή της ρήτρας συλλογικής δράσης (CAC) για να μετατοπίσει τη συμμετοχή των ιδιωτών ομολογιούχων από το 85.8% στο 95,7% προκάλεσε πιστωτικό γεγονός.
                    Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ενεργοποιούνται τα ασφάλιστρα κινδύνου (CDS), με μόνο ερώτημα το πότε, καθώς μέχρι την ύστατη στιγμή μιας πολύωρης συνεδρίασης τα μέλη της ISDA τόνιζαν πως τα CDS θα πληρωθούν μόλις ενεργοποιηθούν επισήμως (δημοσιευθούν δηλαδή στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως) οι ρήτρες συλλογικής δράσης στο ελληνικό χρέος.
                    Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση η EMEA DC αποφάσισε να διενεργήσει δημοπρασία για τα CDS στις 19 Μαρτίου
                    Διαβάστε την επίσημη ανακοίνωση της EMEA DC
                    Star Citizen videos Star Citizen gallery

                    Comment


                    • κωλοτούμπας με αριστερό άλλοθι

                      Κουβέλης: Κυβερνητική συνεργασία... υπό προϋποθέσεις

                      Star Citizen videos Star Citizen gallery

                      Comment


                      • Το λεω συνεχεια, μην εμπιστευτειτε κανεναν που την εκανε απο μεγαλο κομμα, ειναι στημενοι για να απορροφησουν απογοητευμενους ψηφοφορους.
                        Do a barrel roll!

                        Comment


                        • καλά το KKE αποκλείεται να κάνει κωλοτούμπα, ο Τσίπρας φαινεται να εννοεί αυτά που λέει. Και οι δύο είναι πιο σκλήρά αντιθετοι στους ξεφτύλες του μνημονίου.

                          Η ΔΗΜΑΡ έτσι και αλλιώς δεν με έπειθε τώρα τείνει να μου γίνει σιχαμερή

                          να πάρει το ΚΚΕ κανα 20% και οι Αμερικάνοι θα τους σουτάρουν όλους (ΕΕ,ΔΝΤ,ΕΚΤ) και θα φέρουν πραγματικο σχέδιο μάρσαλ για την Ελλάδα

                          Originally posted by Ramparter View Post
                          ειναι στημενοι για να απορροφησουν απογοητευμενους ψηφοφορους.
                          αυτός ακριβώς πάει να κάνει ο Κουβέλης κρίνοντας απο αυτά που λέει. Να πάρει απογοητευμένους, να έχει ένα σεβαστό ποσοστό και μετά να πάει να συνεργαστεί με μαύρο μέτωπο λέγοντας πως τα μνημόνια μας δεσμεύουν και λοιπές μπούρδες. Αφού έκανε ο Σαμαράς την κωλοτούμπα (ίσως ο πιο ελλεεινός-αυτοκαταστροφικος πολιτικός σήμερα), η πρωην αξιωματική αντιπολίτευση, ο Κουβέλης είναι πολύ πιο εύκολο να την κάνει.
                          Star Citizen videos Star Citizen gallery

                          Comment


                          • Έλα ρε παιδιά, ο Κουβέλης δεν είναι ΚΑΝ κωλοτούμπας, εξ'αρχής βρώμαγε πασοκίλα.
                            Originally posted by Raf
                            Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                            Comment


                            • Μετά την κοτσάνα που είπε το ΚΚΕ για το Κίνημα της πατάτας, το ξανασκέφτηκε ο κόσμος να μην τους ψηφίσει αυτούς. Πάμε παρακάτω να δούμε ποίο κόμμα να ψηφίσουμε για να ξεφορτωθούμε αυτά τα αποβράσματα. Από μένα ΠΑ.ΣΟ.Κ., Ν.Δ., ΛΑΟΣ και ΚΚΕ αποκλείονται της ψήφου μου.

                              Το σίγουρο είναι ότι μετά τις εκλογές και αφού έχουμε ξεφορτωθεί αυτά τα τριτοκοσμικά αποβράσματα, έχουμε πολλή δουλειά για να επαναφέρουμε την Ελλάδα εκεί που ήταν ΠΡΙΝ το Μνημόνιο.
                              sigpic

                              Comment


                              • Ο φόβος του υπουργού μπροστά στην... παρέλαση!

                                Κλίμα ανησυχίας και αμηχανία έχει δημιουργήσει στην κυβέρνηση, πρωτίστως στο Μέγαρο Μαξίμου αλλά και στα υπουργικά γραφεία, η έκταση που έχουν πάρει πλέον οι αποδοκιμασίες και οι επιθέσεις που δέχονται δημόσια υπουργοί και πολιτικοί από ομάδες αγανακτισμένων πολιτών.

                                Ο ερχομός της Εθνικής επετείου της 25ης Μαρτίου αγχώνει αρκετούς υπουργούς και βουλευτές, αφού βρίσκονται ενώπιον ενός σημαντικού διλήμματος: να παραστούν στην καθιερωμένη παρέλαση, καθήμενοι στις θέσεις των επισήμων και μετέχοντας στις λοιπές εορταστικές εκδηλώσεις, να επικαλεστούν "διπλωματική" ασθένεια, να προτιμήσουν εκείνη την ημέρα να βρίσκονται για... διακοπές με την οικογένειά τους ή μήπως να κλειστούν στο σπίτι;

                                Η "προετοιμασία" για την αντιμετώπιση των αναμενόμενων λαϊκών αντιδράσεων ξεκίνησε με σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό Λουκά Παπαδήμο στο Μέγαρο Μαξίμου. Οι υπουργοί Εσωτερικών Τάσος Γιαννίτσης, Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Αβραμόπουλος, Παιδείας Γιώργος Μπαμπινιώτης, Δικαιοσύνης Μιλιτιάδης Παπαϊωάννου, Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και Επικρατείας Γιώργος Σταυρόπουλος και Παντελής Καψής ανέλυσαν τα δεδομένα και σχεδίασαν τον τρόπο αντίδρασης της κρατικής μηχανής, των στρατιωτικών αγημάτων και της αστυνομίας. Σύμφωνα με κυβερνητικούς παράγοντες, αποφασίστηκε να γίνουν κανονικά οι παρελάσεις και να είναι όλα τα μέλη της κυβέρνησης παρόντα στις ανά την επικράτεια εορταστικές εκδηλώσεις για την επέτειο της εθνικής παλιγγενεσίας.

                                Πολιτικοί κυρίως από το χώρο του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ. φοβούνται πως εκείνη την ημέρα ο κόσμος θα τους αποδοκιμάσει στις εκλογικές τους περιφέρειες καθώς σε πολλές πόλεις οι βουλευτές έχουν κηρυχθεί personaes non grata και δέχονται προειδοποιήσεις να μην συμμετέχουν στις εορταστικές εκδηλώσεις. Οι διαμαρτυρίες εναντίον των βουλευτών Τσαμπίκας Ιατρίδη, Γιώργου Κασσάρα και άλλων στην παρέλαση που έγινε στη Ρόδο στο πλαίσιο της επετείου για την ενσωμάτωση των Δωδεκανήσων στην Ελλάδα είναι ενδεικτικές του κλίματος.

                                Η ανεργία καλπάζει, ο κόσμος έχει γονατίσει οικονομικά με το κόψιμο των μισθών και των συντάξεων και την άγρια φορολογία και στην κυβέρνηση και στα κόμματα ανησυχούν για τις αποδοκιμασίες των πολιτών.
                                Ο Αντώνης Σαμαράς απέδωσε στην αριστερά προσπάθεια "βεβήλωσης" τωνε θνικών επετείων. "
                                Λίγα χρόνια πριν μάζευαν υπογραφές να σταματήσουν τις παρελάσεις στις εθνικές επετείους. Δεν έπεισαν κανένα τότε. Τώρα προσπαθούν να τις σταματήσουν εντελώς! Και δια της βίας…", είπε ο πρόεδρος της ΝΔ επισημαίνοντας ότι "οι εθνικές επέτειοι είναι τμήμα της παράδοσης του λαού μας. Είναι εκδηλώσεις τιμής σε αγώνες Ελευθερίας και τόνωσης της εθνικής μνήμης".

                                Γιάννης Δημαράς: Οι Έλληνες να δώσουν το παρών ειρηνικά στις παρελάσεις

                                Σχετικά με τη σημερινή κυβερνητική σύσκεψη και το θέμα της, ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Άρματος Πολιτών κ. Γιάννης Δημαράς έκανε την ακόλουθη δήλωση:
                                «Την ώρα που οι συγκυβερνώντες υποστηρίζουν ότι υπηρετούν τα συμφέροντα της χώρας, πανικόβλητοι φοβικοί και απέναντι από την Κοινωνία "συσκέπτονται", για να βρουν τρόπους να κρυφτούν από τους Πολίτες!
                                Είναι η πρώτη φορά στη μεταπολίτευση που συγκαλείται υπουργικό συμβούλιο, υποτίθεται εκλεγμένης Κυβέρνησης, με θέμα την… αντιμετώπιση των διαφωνούντων Πολιτών.
                                Την ίδια ώρα, έντεχνα, καλλιεργούν συνθήκες φόβου, για να μην πάνε οι Πολίτες στις παρελάσεις.
                                Καλούμε τους Έλληνες να δώσουν το «παρών» ειρηνικά στις εκδηλώσεις για την εθνική μας επέτειο».
                                Star Citizen videos Star Citizen gallery

                                Comment

                                Working...
                                X