Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cine - news

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • majorfox
    replied
    Ποιος ανυπομονεί για το πρώτο trailer ?
    θα είμαι εκεί !

    Leave a comment:


  • majorfox
    replied
    Επος ! Μόλις ανέβηκε το πρώτο τρέιλερ από την νέα ταινία Spider-Man ! Έχω εντυπωσιαστεί ! Αν το εκμεταλλευτεί η Sony σε νέο παιχνίδι για το ps5 θα σκίσει ! Ελπίζω να μην απογοητευτώ αυτή την φορά !



    Leave a comment:


  • majorfox
    replied
    Ανακοινώθηκε επίσημα η ημερομηνία κυκλοφορίας του Tenet σε DVD , Blu Ray , και digital στης 15 Δεκεμβρίου!

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Ναι ο Dr Strange θα εμφανιστει και στο Spider Man 3 το οποιο αν δε κανω λαθος ερχεται πριν το Doctor Strange 2.

    Leave a comment:


  • thunderjohn
    replied

    Leave a comment:


  • majorfox
    replied
    Ανακοινώθηκε επίσημα η σειρά the last of us και βρήκαν και ηθοποιό

    Leave a comment:


  • majorfox
    replied
    Επική παρουσίαση του Tenet

    Leave a comment:


  • majorfox
    replied
    Ο θεουλις Ρασελ Κρόου επιστρέφει με επικό ρόλο ! Αυτή η ταινία έπρεπε να γυριστεί στην Ελλάδα...

    Leave a comment:


  • majorfox
    replied
    Για όσους περιμένουν το επικό sc-fi θριλερ κατασκοπείας του Κρίστοφερ Νολαν τον Ιούλιο
    With theaters shut down across the country due to coronavirus, filmmaker Christopher Nolan urges people to support them when they reopen

    Leave a comment:


  • thunderjohn
    replied
    Doctor Strange 2 Can Bring Back Tobey Maguire's Spider-Man



    Έχει κάνει cameo στο Morbius:

    Leave a comment:


  • majorfox
    replied
    Από το πρωί χύνω βαρέλια

    ο Christophe Gans ανακοίνωσε την νέα ταινία Silent Hill που έκανε την πρώτη με τον Sean Bean !

    η δεύτερη ταινία ήταν από τον σκηνοθέτη michael j bassett και δεν ήταν καθόλου καλή ήταν απογοήτευση.

    τωρα που αναλαμβάνει πάλι ο Gans γίνεται ένας πανικός στο ιντερνετ
    Last edited by majorfox; 06-02-2020, 04:50 PM.

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Οταν ειδα οτι εσυ εκανες το ποστ ηξερα τι αφορουσε

    Leave a comment:


  • majorfox
    replied
    Christopher Nolan ΣΕ ΑΓΑΠΩ !!!!!!!!


    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Οι περισσοτεροι κραζουν το Spectre αλλα εκθειαζουν το Skyfall. Αντιθετα εγω βρηκα το Spectre πολυ καλο (για Bond movie) και το Skyfall δε μ αρεσε καθολου.

    Leave a comment:


  • Roronoa
    replied
    Γουσταρω πολυ ταινιες Bond, αλλα μετα το casino royale ηταν αρκετα forgettable. Το spectre με τον bardem ηταν καλουτσικο βεβαια.
    Last edited by Roronoa; 06-12-2019, 12:14 AM.

    Leave a comment:

Working...
X