Ανέβηκε η πρώτη φωτό από τα γυρίσματα της νέας ταινίας του Κρίστοφερ Νόλαν ("Oppenheimer")
Στην φωτο δείχνει τον Cillian Murphy στον ρόλο του Robert Oppenheimer τον δημιουργό της ατομικής βόμβας.
δείτε το cast εδώ
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Cine - news
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Επικά νέα ! Ο Ντένζελ Ουάσινγκτον θέλει να παίξει σε ταινία του Κρίστοφερ Νόλαν και του στέλνει μήνυμα να τον καλέσει !
Δείτε το το βίντεο από την συνέντευξη
Leave a comment:
-
Συμφωνώ ! Οι περισσότεροι όταν μιλάμε για Μάτριξ εννοούμε την πρωτη ταινία που ήταν η καλύτερη ταινία sci-fi στο τέλος της δεκαετίας του 90 . Το δεύτερο και το τρίτο κυκλοφόρησαν την ίδια χρόνια το 2003 με ανούσιο σενάριο βαρετές μαχες. Εγώ προσωπικά μετά από το πρώτο Μάτριξ μου άρεσε το τρίτο σε κάποια σημεία ο πραγματικός κόσμος με τον πόλεμο των μηχανών αλλά και το Animatrix που είναι σκηνοθετημένο απο τους Ιάπωνες. Υπάρχουν επικές σκηνές στην anime ταινία Animatrix που αν γινόταν live action θα ήταν καλύτερο απο το resurrections.Last edited by majorfox; 26-12-2021, 12:07 PM.
Leave a comment:
-
Για το νέο Matrix έχω ακούσει και εγώ τα χειρότερα αν και θα εκφέρω άποψη αφού δω την ταινία. Εγώ πάντως με την ευκαιρία να πω το εξής, οι παλιές ταινίες είναι υπερεκτιμημένες κατά την άποψή μου. Μόνο η πρώτη ήταν πραγματικά καλή, οι επόμενες δύο ήταν πολύ, πολύ χειρότερες. Ειδικά η δεύτερη δεν μου άρεσε καθόλου και είχε μια από τις πιο WTF σκηνές που έχω δει ποτέ, εκείνη η σκηνή με το μαζικό όργιο. Η τρίτη ήταν αξιοπρεπής αλλά και πάλι χειρότερη από την πρώτη. Προσωπική άποψη πάντα.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Originally posted by ChrisTop View PostΚαι γω χθες το 'δα και επίσης μου άρεσε αν και βαρέθηκα σε σημεία.
Αν πρέπει να το κριτικάρω σοβαρά θα μιλήσω για την παντελής έλλειψη ανάπτυξης χαρακτήρων εκτός των 2 πρωταγωνιστών, αλλά στην πραγματικότητα νομίζω οτί η ταινία φτιάχτηκε για να κλείσει μια περίοδο που οι σκηνοθέτες (του Matrix) ήταν πολύ πιο σοβαροί, σκοτεινοί και experimental τα οποία είναι τα υλικά που συνήθως συνθέτουν αυτό που στην critics σκηνή είναι πολύ καλές ταινίες και να φτιάξει κάτι βασισμένο πάνω στην καινούργια της πλέον πραγματικότητα: η ζωή συνεχίζεται, η αγάπη νικάει, η σοβαροφάνεια καλή ήταν αλλά νταξ, ό,τι κάναμε ήταν γαμάτο αλλά και η καινούργια μας φάση είναι καλύτερη κτλ.
είναι σοβαροί και σκοτεινοί οι Γουατσόφσκι ; Σιγά ανατρίχιασα … Γελάνε και οι πέτρες . Το μόνο που έκαναν είναι το πρώτο Μάτριξ που ειναι κλεμμένο σενάριο της σειρας Μάτριξ του 90 , και από άντρες να γίνουν γυναίκες.
Leave a comment:
-
Μου άρεσε πάρα πολύΑν πρέπει να το κριτικάρω σοβαρά θα μιλήσω για την παντελής έλλειψη ανάπτυξης χαρακτήρων εκτός των 2 πρωταγωνιστώνη Niobe και η κατάσταση της Io, και νομίζω, μαζί με τα χαρακτηριστικά του νέου προγράμματος Matrix, είναι καλός σχολιασμός για την εποχή σε σχέση με 20 χρόνια πριν. Αυτό που αποτρέπει την ταινία από το να είναι σπουδαία πιστεύω είναι η σύνδεση της πλοκής της με την ιστορία. Όλη η πλοκή ήταν ο Neo και η Trinity. Κάτι που μου φάνηκε καλό, αλλά θα ήθελα κάποιο hint για συνέχεια.
Leave a comment:
-
Και γω χθες το 'δα και επίσης μου άρεσε αν και βαρέθηκα σε σημεία.
Αν πρέπει να το κριτικάρω σοβαρά θα μιλήσω για την παντελής έλλειψη ανάπτυξης χαρακτήρων εκτός των 2 πρωταγωνιστών, αλλά στην πραγματικότητα νομίζω οτί η ταινία φτιάχτηκε για να κλείσει μια περίοδο που οι σκηνοθέτες (του Matrix) ήταν πολύ πιο σοβαροί, σκοτεινοί και experimental τα οποία είναι τα υλικά που συνήθως συνθέτουν αυτό που στην critics σκηνή είναι πολύ καλές ταινίες και να φτιάξει κάτι βασισμένο πάνω στην καινούργια της πλέον πραγματικότητα: η ζωή συνεχίζεται, η αγάπη νικάει, η σοβαροφάνεια καλή ήταν αλλά νταξ, ό,τι κάναμε ήταν γαμάτο αλλά και η καινούργια μας φάση είναι καλύτερη κτλ.
Leave a comment:
-
Είδα το νέο Μάτριξ. Η απόλυτη ξεφτίλα . Καμία σχέση με το πρώτο ευρηματικό τρέιλερ και το δεύτερο . Η απόλυτη αηδία. Ντρέπομαι πραγματικά γι αυτό το σηχαμερο πράγμα που περίμενα με αγωνια να δω τόσο καιρό. Χίλιες φορές να κάνανε ριμεικ την πρώτη με την τεχνολογία που έχουν τώρα και καλύτερες ερμηνείες παρά αυτό το αίσχος.
Ενας Νόλαν μας έμεινε που είναι εγγύηση στο σινεμά και ξέρω κάθε φορά θα δω ένα νέο έπος , οι υπόλοιποι να πάνε να γαμηθουνε…
Leave a comment:
-
Εμένα μ' άρεσε. Δεν είναι μνημειώδης ταινία σαν το πρώτο αλλά είχε κάτι να πει νομίζω.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Άσχημα τα νέα για το νέο Matrix. Οι κριτικές είναι κάτω από το μέτριο . Το review του ign του έβαλε 4/10 και οι περισσότεροι φανς είναι απογοητευμένοι στο YouTube, και στο IMDb… υπάρχει περίπτωση η επιλογή των ηθοποιών να απογοήτευσε ; Η υπάρχουν κι αλλά προβλήματα ;
Leave a comment:
-
ΒΓΗΚΕ ΤΟ MATRIX ΣΤΑ ΤΟΡΕΝΤΑΔΙΚΑ!
ΕΧΩ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΗΔΗ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ!
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ!
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
Νέο βίντεο από το Matrix Resurrections με κάνει να ανυπομονώ ακόμα περισσότερο !
Ο Μορφέας εντοπίζει τον Νίο σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση μέσα σε τουαλέτα και προσπαθεί να τον πείσει να πάρει το κόκκινο χάπι γρήγορα !
- Likes 1
Leave a comment:
-
Originally posted by majorfox View Post
Ο Geoff Keighley ανέβασε μια φωτο από το νέο τρέιλερ του Matrix και μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Μπορείτε να το βρείτε στο τουιτερ του . Είναι η σκηνή που ο Neo πέφτει στο κενό και ο κόσμος φωνάζει πίσω του με ένα αγαλματίδιο των game awards πάνω σε ένα τραπέζι.
Leave a comment:
-
Originally posted by majorfox View PostΕπικά κινηματογραφικά νέα !
Ο Ρίντλεϊ Σκοτ ανακοίνωσε ότι φτιάχνει σειρά Blade Runner !
https://youtu.be/q8V_bmi5AFU


Αυτά είναι συγκλονιστικά νέα, το Blade Runner είναι μια από τις καλύτερες ταινίες επιστημονικής φαντασίας όλων των εποχών. Θα περιμένω τη σειρά πως και πως.
Leave a comment:
Leave a comment: