Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cine - news

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • majorfox
    replied
    Ανέβηκε η πρώτη φωτό από τα γυρίσματα της νέας ταινίας του Κρίστοφερ Νόλαν ("Oppenheimer")

    Στην φωτο δείχνει τον Cillian Murphy στον ρόλο του Robert Oppenheimer τον δημιουργό της ατομικής βόμβας.


    δείτε το cast εδώ

    Attached Files
    Last edited by majorfox; 22-02-2022, 11:55 PM.

    Leave a comment:


  • majorfox
    replied
    Επικά νέα ! Ο Ντένζελ Ουάσινγκτον θέλει να παίξει σε ταινία του Κρίστοφερ Νόλαν και του στέλνει μήνυμα να τον καλέσει !

    Δείτε το το βίντεο από την συνέντευξη

    Leave a comment:


  • majorfox
    replied
    Συμφωνώ ! Οι περισσότεροι όταν μιλάμε για Μάτριξ εννοούμε την πρωτη ταινία που ήταν η καλύτερη ταινία sci-fi στο τέλος της δεκαετίας του 90 . Το δεύτερο και το τρίτο κυκλοφόρησαν την ίδια χρόνια το 2003 με ανούσιο σενάριο βαρετές μαχες. Εγώ προσωπικά μετά από το πρώτο Μάτριξ μου άρεσε το τρίτο σε κάποια σημεία ο πραγματικός κόσμος με τον πόλεμο των μηχανών αλλά και το Animatrix που είναι σκηνοθετημένο απο τους Ιάπωνες. Υπάρχουν επικές σκηνές στην anime ταινία Animatrix που αν γινόταν live action θα ήταν καλύτερο απο το resurrections.
    Last edited by majorfox; 26-12-2021, 12:07 PM.

    Leave a comment:


  • Deus
    replied
    Για το νέο Matrix έχω ακούσει και εγώ τα χειρότερα αν και θα εκφέρω άποψη αφού δω την ταινία. Εγώ πάντως με την ευκαιρία να πω το εξής, οι παλιές ταινίες είναι υπερεκτιμημένες κατά την άποψή μου. Μόνο η πρώτη ήταν πραγματικά καλή, οι επόμενες δύο ήταν πολύ, πολύ χειρότερες. Ειδικά η δεύτερη δεν μου άρεσε καθόλου και είχε μια από τις πιο WTF σκηνές που έχω δει ποτέ, εκείνη η σκηνή με το μαζικό όργιο. Η τρίτη ήταν αξιοπρεπής αλλά και πάλι χειρότερη από την πρώτη. Προσωπική άποψη πάντα.

    Leave a comment:


  • majorfox
    replied
    Originally posted by ChrisTop View Post
    Και γω χθες το 'δα και επίσης μου άρεσε αν και βαρέθηκα σε σημεία.
    Αν πρέπει να το κριτικάρω σοβαρά θα μιλήσω για την παντελής έλλειψη ανάπτυξης χαρακτήρων εκτός των 2 πρωταγωνιστών, αλλά στην πραγματικότητα νομίζω οτί η ταινία φτιάχτηκε για να κλείσει μια περίοδο που οι σκηνοθέτες (του Matrix) ήταν πολύ πιο σοβαροί, σκοτεινοί και experimental τα οποία είναι τα υλικά που συνήθως συνθέτουν αυτό που στην critics σκηνή είναι πολύ καλές ταινίες και να φτιάξει κάτι βασισμένο πάνω στην καινούργια της πλέον πραγματικότητα: η ζωή συνεχίζεται, η αγάπη νικάει, η σοβαροφάνεια καλή ήταν αλλά νταξ, ό,τι κάναμε ήταν γαμάτο αλλά και η καινούργια μας φάση είναι καλύτερη κτλ.

    είναι σοβαροί και σκοτεινοί οι Γουατσόφσκι ; Σιγά ανατρίχιασα … Γελάνε και οι πέτρες . Το μόνο που έκαναν είναι το πρώτο Μάτριξ που ειναι κλεμμένο σενάριο της σειρας Μάτριξ του 90 , και από άντρες να γίνουν γυναίκες.

    Leave a comment:


  • Chief
    replied
    Αν πρέπει να το κριτικάρω σοβαρά θα μιλήσω για την παντελής έλλειψη ανάπτυξης χαρακτήρων εκτός των 2 πρωταγωνιστών
    Μου άρεσε πάρα πολύ
     
    η Niobe και η κατάσταση της Io, και νομίζω, μαζί με τα χαρακτηριστικά του νέου προγράμματος Matrix, είναι καλός σχολιασμός για την εποχή σε σχέση με 20 χρόνια πριν. Αυτό που αποτρέπει την ταινία από το να είναι σπουδαία πιστεύω είναι η σύνδεση της πλοκής της με την ιστορία. Όλη η πλοκή ήταν ο Neo και η Trinity. Κάτι που μου φάνηκε καλό, αλλά θα ήθελα κάποιο hint για συνέχεια.

    Leave a comment:


  • ChrisTop
    replied
    Και γω χθες το 'δα και επίσης μου άρεσε αν και βαρέθηκα σε σημεία.
    Αν πρέπει να το κριτικάρω σοβαρά θα μιλήσω για την παντελής έλλειψη ανάπτυξης χαρακτήρων εκτός των 2 πρωταγωνιστών, αλλά στην πραγματικότητα νομίζω οτί η ταινία φτιάχτηκε για να κλείσει μια περίοδο που οι σκηνοθέτες (του Matrix) ήταν πολύ πιο σοβαροί, σκοτεινοί και experimental τα οποία είναι τα υλικά που συνήθως συνθέτουν αυτό που στην critics σκηνή είναι πολύ καλές ταινίες και να φτιάξει κάτι βασισμένο πάνω στην καινούργια της πλέον πραγματικότητα: η ζωή συνεχίζεται, η αγάπη νικάει, η σοβαροφάνεια καλή ήταν αλλά νταξ, ό,τι κάναμε ήταν γαμάτο αλλά και η καινούργια μας φάση είναι καλύτερη κτλ.

    Leave a comment:


  • majorfox
    replied
    Είδα το νέο Μάτριξ. Η απόλυτη ξεφτίλα . Καμία σχέση με το πρώτο ευρηματικό τρέιλερ και το δεύτερο . Η απόλυτη αηδία. Ντρέπομαι πραγματικά γι αυτό το σηχαμερο πράγμα που περίμενα με αγωνια να δω τόσο καιρό. Χίλιες φορές να κάνανε ριμεικ την πρώτη με την τεχνολογία που έχουν τώρα και καλύτερες ερμηνείες παρά αυτό το αίσχος.

    Ενας Νόλαν μας έμεινε που είναι εγγύηση στο σινεμά και ξέρω κάθε φορά θα δω ένα νέο έπος , οι υπόλοιποι να πάνε να γαμηθουνε…

    Leave a comment:


  • Chief
    replied
    Εμένα μ' άρεσε. Δεν είναι μνημειώδης ταινία σαν το πρώτο αλλά είχε κάτι να πει νομίζω.

    Leave a comment:


  • majorfox
    replied
    Άσχημα τα νέα για το νέο Matrix. Οι κριτικές είναι κάτω από το μέτριο . Το review του ign του έβαλε 4/10 και οι περισσότεροι φανς είναι απογοητευμένοι στο YouTube, και στο IMDb… υπάρχει περίπτωση η επιλογή των ηθοποιών να απογοήτευσε ; Η υπάρχουν κι αλλά προβλήματα ;

    Leave a comment:


  • thunderjohn
    replied
    ΒΓΗΚΕ ΤΟ MATRIX ΣΤΑ ΤΟΡΕΝΤΑΔΙΚΑ!
    ΕΧΩ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΗΔΗ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ!
    ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ!

    Leave a comment:


  • majorfox
    replied
    Ανέβηκε το soundtrack του νέου Matrix !
    απολαύστε:

    Leave a comment:


  • majorfox
    replied
    Νέο βίντεο από το Matrix Resurrections με κάνει να ανυπομονώ ακόμα περισσότερο !

    Ο Μορφέας εντοπίζει τον Νίο σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση μέσα σε τουαλέτα και προσπαθεί να τον πείσει να πάρει το κόκκινο χάπι γρήγορα !



    Leave a comment:


  • majorfox
    replied
    Originally posted by majorfox View Post
    Μόλις ανέβηκε το νέο τρέιλερ του Matrix και είναι επικο !



    Ο Geoff Keighley ανέβασε μια φωτο από το νέο τρέιλερ του Matrix και μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Μπορείτε να το βρείτε στο τουιτερ του . Είναι η σκηνή που ο Neo πέφτει στο κενό και ο κόσμος φωνάζει πίσω του με ένα αγαλματίδιο των game awards πάνω σε ένα τραπέζι.


    Leave a comment:


  • Deus
    replied
    Originally posted by majorfox View Post
    Επικά κινηματογραφικά νέα !

    Ο Ρίντλεϊ Σκοτ ανακοίνωσε ότι φτιάχνει σειρά Blade Runner !

    https://youtu.be/q8V_bmi5AFU


    Αυτά είναι συγκλονιστικά νέα, το Blade Runner είναι μια από τις καλύτερες ταινίες επιστημονικής φαντασίας όλων των εποχών. Θα περιμένω τη σειρά πως και πως.

    Leave a comment:

Working...
X