Announcement
Collapse
No announcement yet.
Cine - news
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
-
-
Originally posted by Raf View Post
Το τρέιλερ ανήκει στη σειρά (όχι ταινία) Obi-Wan Kenobi και οι σειρές Star Wars έχουν αποδειχθεί πολύ καλές ως τώρα, γιατί δουλεύουν ταλαντούχοι άνθρωποι που αγαπούν το franchise. Προφανώς με το «ίδιο τρέιλερ» που φαίνεται πως έκρινες από το thumbnail, εννοείς τη μεγάλη επιστροφή του Ewan McGregor (Obi-Wan) αλλά και του Hayden Christensen (Anakin, Darth Vader).
είπα κάτι λάθος για το Star Wars ?
Leave a comment:
-
Το τρέιλερ ανήκει στη σειρά (όχι ταινία) Obi-Wan Kenobi και οι σειρές Star Wars έχουν αποδειχθεί πολύ καλές ως τώρα, γιατί δουλεύουν ταλαντούχοι άνθρωποι που αγαπούν το franchise. Προφανώς με το «ίδιο τρέιλερ» που φαίνεται πως έκρινες από το thumbnail, εννοείς τη μεγάλη επιστροφή του Ewan McGregor (Obi-Wan) αλλά και του Hayden Christensen (Anakin, Darth Vader).ρε παιδιά τι γίνεται με αυτό το Star Wars ? Κάθε φορά που βγαίνει ταινία δείχνουν το ίδιο τρέιλερ εδώ και δεκαετίες ; Την παλεύουν ; Δεν παίρνω στα σοβαρά ταινία Star Wars με λογότυπο ντισνει. Και να με πληρώσουν για να το δω δεν θα παω.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Originally posted by Ryu_gr View PostΓια να ετοιμαζόμαστε σιγά-σιγά! Έχω καλό προαίσθημα.
Επιστρέφει και το ομορφόπαιδο:
majorfox περί τέλειας ταινίας Spider-man θα συμφωνήσω αν είμαστε αδέκαστοι, αν και την εποχή που βγήκε ήταν τέλεια (το Spider-man 1 θεωρείται το Godfather των super hero movies). Ψεγάδια σε όποια ταινία θες βρίσκεις. Έχει βγει όμως η τέλεια σκηνή Spider-man: The train fight scene.
ρε παιδιά τι γίνεται με αυτό το Star Wars ? Κάθε φορά που βγαίνει ταινία δείχνουν το ίδιο τρέιλερ εδώ και δεκαετίες ; Την παλεύουν ; Δεν παίρνω στα σοβαρά ταινία Star Wars με λογότυπο ντισνει. Και να με πληρώσουν για να το δω δεν θα παω.
Το πρώτο Spider-Man δεν δικαιολογείται γιατί είχε ένα matrix πίσω του και έναν άφθαρτο και οι σκηνές του παρά ήταν χαζές για την εποχή του .
Το 2002 με τις ταινίες : Signs , Minority report και Insomnia το Spider-Man ήταν παιδικό. Το πρώτο Spider-Man ήταν το μοναδικό dvd που δεν αγόρασα το 2002 ούτε στο σινεμά δεν πήγα προτιμούσα να παιζω mgs2 αφού περισσότερη δράση είχε ο Kojima 😂
Last edited by majorfox; 19-05-2022, 06:43 AM.
Leave a comment:
-
Για να ετοιμαζόμαστε σιγά-σιγά! Έχω καλό προαίσθημα.
Επιστρέφει και το ομορφόπαιδο:
majorfox περί τέλειας ταινίας Spider-man θα συμφωνήσω αν είμαστε αδέκαστοι, αν και την εποχή που βγήκε ήταν τέλεια (το Spider-man 1 θεωρείται το Godfather των super hero movies). Ψεγάδια σε όποια ταινία θες βρίσκεις. Έχει βγει όμως η τέλεια σκηνή Spider-man: The train fight scene.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Ανέβηκε χθες και πέταξα από χαρά ! : ο Casey Affleck (ο αδερφός του Ben Affleck) μπαίνει στο καστ του Oppenheimer. Είναι η δεύτερη φορά που παίζει σε ταινία του Νόλαν !
Ανεβαζω την φωτο από τα γυρίσματα
- Likes 1
Leave a comment:
-
Νεα φωτο από τα γυρίσματα του Oppenheimer :
Cillian Murphy ως Oppenheimer και ο αγνώριστος Robert Downey Jr. ως Lawis Strauss.
Προσκυνάω Νόλαν για τον ρεαλισμό του !
- Likes 1
Leave a comment:
-
Originally posted by Asura View Post
Δεν έχω εμπιστοσύνη στον Ραιμι μετά την αποτυχία του 3 . Ωραίοι χαρακτήρες ηθοποιοί κοστούμια και σκηνικά αλλά το παρά έκανε παιδικό με κλάψα και ρομάντζο . Το κακό είναι ότι δεν έχει βγει ακόμα τέλεια ταινία Spider-Man. Ένας Σνάιντερ θα έσωζε την κατάσταση.
Leave a comment:
-
- Likes 3
Leave a comment:
-
Ο Gary Oldman μπαίνει επίσημα στο επικο καστ του "Oppenheimer" του Κρίστοφερ Νόλαν ! Αναρωτιέμαι πόσους ακόμα θα βάλει μέσα .
Δείτε την λίστα από κάτω
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: