Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mass Effect 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Enpsty
    replied
    Εδώ και 10 μέρες απολαμβάνω τον τίτλο. Δυστυχώς 360 και PC που να τρέχει games δεν έχω οπότε το 1 δεν το έχω παίξει και έχω κάποια κενά στην ιστορία (παρόλο πoυ διάβασα το plot).

    Το παιχνίδι είναι υπέροχο, ακριβώς όπως το θέλω. Μετά το Skyrim (που ακόμα δεν τελείωσα) δεν ήθελα κάτι εξίσου open world και η γραμμικότητα στις απόστολές του ΜΕ2 είναι ότι πρέπει.
    Μόλις το τελειώσω ξεκινάω καπάκι το 3 για να μην βγω απ'το κλίμα.

    Πόσo θα απογοητευτώ;

    Leave a comment:


  • sub_zero
    replied
    Μου πηρε 2 χρονια με μεγαλα κενα διαστηματα αλλα επιτελους τα τελειωσα και τα 2. Αναμικτα συναισθηματα για το 2ο μερος. Η αληθεια ειναι οτι λογω των μεγαλων κενων εχασα αρκετα απο την ιστορια. Επισης δεν με ενδιεφερε ιδιαιτερα να δω το καθετι που υπηρχε στο παιχνιδι. Το πρωτο θα που θα πω ειναι οτι μου φανηκε πολυ πιο playable σε σχεση με το 1. Κατα τα αλλα νομιζω οτι η ιστορια του 1 ηταν σαφως πιο ενδιαφερουσα. Το μοτιβο στο οποιο κινειται το 2 με κουρασε καπως. Δεν λεω, ειχε και τις καλες στιγμες του αλλα θα προτιμουσα να εβλεπα αναπτυξη της βασικης ιστοριας παρα αποστολες βασισμενες στους χαρακτηρες.
    Η τελευταια αποστολη ηταν πολυ καλη αλλα ετσι και αλλιως εχοντας δει το επικο τελος του πρωτου δεν ξερω αν ηταν καλυτερο γιατι περα απο την αισθηση που σου εδινε η λειτουργεια της ομαδας, νομιζω οτι ελειπε μια δυνατη μαχη. Παντως καταφερα να μου ψοφησουν σχεδον ολοι οποτε μαλλον θα ξαναπαιξω το τελευταιο κομματι για να τους εχω στο 3. Για tali και jack που δεν τις ειχα Loyal και σκοτωθηκαν σε ακυρη φαση μαλλον δεν μπορω να κανω τιποτα.
    Εχω αρχισει παντως να ψηνομαι για 2ο playthrough αλλα λογω και ελλειψης χρονου σκεφτομαι μηπως θα ηταν καλυτερα απλα να εβλεπα και κανενα αλλο παιχνιδι (ή να ξεκινουσα αμεσα και το 3)

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Μόλις τελείωσα το Lair of the Shadow Broker και το Arrival.

    Γενικές εντυπώσεις και για τα δύο μαζί. Γραμμικότατα fillers κόντρα στο πνεύμα του κανονικού παιχνιδιού σε πάρα πολλά σημεία, αλλά με ενδιαφέρουσες σεναριακές ιδέες. Απογοητεύτηκα πολύ από την έλλειψη επιλογών και paragon / renegade actions, ακόμα και σε σημεία που φώναζαν από μακριά πως κάτι (θα'πρεπε να) γίνεται. Το άκρον άωτον ήταν στο Arrival, όπου ο Shepard έχει επιλογή να ειδοποιήσει μια αποικία ή να μιλήσει με το Joker αλλά η κατάληξη είναι...ακριβώς η ίδια. Και τα δύο DLC είχαν την ίδια δομή, με μια ανατροπή στη μέση τους.

    Για το καθένα ξεχωριστά. Το Lair of the Shadow Broker σώζεται από τις δύο boss fights του,που είναι αρκετά ενδιαφέρουσες, και κυρίως το φινάλε του, τις πληροφορίες που έβρισκε ο παίκτης για ένα σωρό κόσμο (από το ότι η Miranda δε μπορεί να κάνει παιδί μέχρι τον online gaming account του Legion, πολύ πλάκα) και το ότι είχε λίγα πράγματα να κάνεις και μετά τον τερματισμό του. Η φάση με την καταδίωξη είχε επίσης πλάκα, θυμίζοντας 5ο στοιχείο ή Crazy Taxi στο διάστημα. Αυτό που με παραξένεψε ήταν ο πιο χύμα Shepard, που πετάει σαρκαστικές ατάκες, κάνει πλάκα και είναι πιο badass απ'όσο τον ξέραμε αλλά με ένα περίεργο τρόπο, σα να παίζει σε αμερικάνικη b-movie. Και εδώ απουσίαζαν οι επιλογές, με το σενάριο να είναι γραμμικότατο, αλλά σώζεται από τα παραπάνω. Τα ψιλοαξίζει τα λεφτά του.

    Το Arrival ήταν φόλα. Βάζει το Shepard σε μια πολύ στριμόκωλη κατάσταση και τον αναγκάζει να κάνει ένα πράγμα μόνο μέχρι το τέλος, χωρίς καμία εναλλακτική. Λείπουν πολλά πράγματα που χαρακτηρίζουν τα Mass Effect και το τέλος είναι πολύ συζητήσιμο. Μάλλον γράφτηκε στο πόδι για να συνδέσει το 2 με το 3, αλλά αποτυγχάνει.

    Leave a comment:


  • Chaoscrow
    replied
    Titus νομίζω ότι το πρώτο είναι playable όσο αγνοήσεις την ύπαρξη του δεύτερου. Όπως προσπαθώ να κάνω. Παίζω βιαστικά για τα achievements και μόνο αλλά πιστεύω ότι ένα δεύτερο playthrough του πρώτου θα ήταν δυνατό χωρίς side missions, c-p dungeons και κουραστικές εξερευνήσεις με το MAKO. Μόνον έτσι για μένα.
    Το 2 από την άλλη είναι πολύ πιο ευχάριστα δοσμένο, βελτιωμένο σε σχεδόν κάθε τομέα και κάποια στιγμή θα το πήγαινα για full playthrough άνετα, να κάνω όλες τις αποστολές, να σώσω όλο το πλήρωμα κτλ. Όσο για το θέμα γραμμικότητας θα έλεγα ότι το πρώτο δεν είναι λιγότερο, απλά το κρύβει καλύτερα! ;)

    Leave a comment:


  • BigBOSS
    replied
    Mια χαρά playable είναι το πρώτο, μου άρεσε περισσότερο απο το δεύτερο το οποίο είναι παντελώς γραμμικό (λες και ειναι χωρισμένο σε επεισόδια) και λιγότερο rpg. Γενικά απο το δεύτερο έχουν αφαιρέσει πολλά rpg στοιχεία του πρώτου, ευτυχώς για το τρίτο διάβασα πως θα προσθέσουν περισσότερα rpg στοιχεία ώστε να είναι περισσότερο κοντά στο rpg όπως το πρώτο Mass Effect. Πάντως και τα δύο είναι παιχνιδάρες απλώς μου άρεσε περισσότερο το πρώτο μέρος διότι ήταν περισσότερο rpg και είχε περισσότερο ψάξιμο και εξερεύνηση-μυστήριο. Στο pc τα τερμάτησα.

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Chaoscrow δεν ξέρω για anime, αλλά έχουν κυκλοφορήσει 2 - 3 μίνι σειρές κόμικ των τεσσάρων τευχών η κάθε μία που συνδέουν τα τρία Mass Effect ακόμα περισσότερο μεταξύ τους. Το σχέδιο δε μου άρεσε γιατί μου φάνηκε πολύ πρόχειρο, αλλά το σενάριο ήταν ψιλοκαλό.

    For a list of fictional media in the Mass Effect universe, see Entertainment. See also: Books, Films There are currently eleven comics set in the Mass Effect universe. As the games are considered to be the player's story, almost none of the comics, like the novels, feature player characters like Commander Shepard as the main character. The sole exceptions are Mass Effect: Genesis, Mass Effect: Genesis 2, and two issues of Mass Effect: Foundation. The first two, being interactive, allow the...


    Αν σε ενδιαφέρει κάποιο από αυτά στείλε ΠΜ και δε θα χάσεις ;)

    Πιστεύεις πως το 1 είναι πλέον playable? Όταν το έπαιξα πρόσφατα με κούρασε πάρα πολύ.

    Leave a comment:


  • Chaoscrow
    replied
    Ετοιμάζομαι για 2nd playthrough renegade-style! Αλλά πριν από αυτό έχω να μαζέψω μερικά achievements του 1 που γίνονται εύκολα και προσπέρασα.

    Πάντως από ότι κατάλαβα, πρέπει να είμαι το μόνο άτομο εδώ που έπαιξε πρώτα το 2 και μετά το 1. Το γιατί έχει να κάνει με την περίοδο εκείνη που το έψαχνα (το 1) και δεν το έβρισκα σε καμία λογική τιμή ή και καθόλου! Μετά από λίγο καιρό το έβλεπα παντού πάλι. Τι να πω, Murphy's Law...
    Παίζοντας πρώτα το 2 και μετά το 1 φάνηκαν αμέσως οι διαφορές, σχεδόν όλες υπέρ του 2 φυσικά. Παρόλαυτα το κομμάτι εξερεύνησης με το MAKO φαίνεται πως είχε κάποιες προοπτικές να δώσει όντως αίσθηση εξερεύνησης πλανητών αν και μετά από τον πρώτο πλανήτη είχα ήδη κουραστεί αφάνταστα με την ηλίθια υλοποίηση που αναπολούσα τη γραμμική πορεία του 2. Give it another try BioWare...or not...not sure...

    Με τις κριτικές που διάβασα εδώ διαπιστώνω (αφού το 2 το βρήκα υπέροχο με ενδιαφέρον σενάριο, ωραίες περιοχές και μάχες) ότι είτε:
    -Δεν έχω ιδιαίτερα υψηλές απαιτήσεις (από το είδος ίσως; )
    ή
    -Το παιχνίδι κατάφερε να με τυφλώσει με τα θετικά του!


    Υ.Γ.1. Οι αναλύσεις σας για τα ηθικά διλήμματα τα έσπασαν! Ίσως βρω κάτι να προσθέσω αν θυμηθώ...
    Υ.Γ.2. Θα ήθελα να δω κάποια ταινία ή animation σε στυλ Halo Legends.

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Επειδή βλέπω αρκετό κόσμο να ετοιμάζεται για playthrough του Mass Effect 2 και/ή να περιμένει το demo του 3 (που παρεπιπτόντως δε θα το αγγίξω για να μη μου χαλάσει η έκπληξη), επαναφέρω το θέμα στον αφρό για τυχόν εντυπώσεις.

    Σκοπεύω κι εγώ να βάλω τώρα το ME2 γιατί δεν έχω παίξει κανένα DLC. Μάλλον δε θα ασχοληθώ με το Hammerfall αλλά Lair of the Shadow Broker και Arrival πρέπει οπωσδήποτε να τα παίξω για να ετοιμάσω τα saves για import. Κυρίως όμως θέλω να θυμηθώ κάποιους μηχανισμούς και να δω τι έχει αλλάξει και πόσο. Η φονική κοκκινομάλλα με το καρέ μαλλί και ο καράβλαχος πρασινομάτης μου είναι έτοιμοι να σώσουν το γαλαξία!

    Leave a comment:


  • sOLiD SNAKE
    replied
    Το τερματησα πριν λιγο καιρο στο ps3 και εγινα fan με την μια αν και δεν έχω παίξει το πρώτο . Τρομερό παιχνίδι και με πολύ καλα dlc (ειδικά το lair of the shadow broker , best dlc ever). Νταξει έχει και τα θεματάκια του, ήταν και περισσότερο γραμμικό από ότι περίμενα (πάνε οι εποχές των baldurs gate), δεν είμαι και πολύ φαν του Shooting γενικά αλλά βυθίστηκα στο sci-fi σύμπαν του κυριολεκτικά, οπότε φέρτε μου το 3 τώρα λέμε

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Μετά από πολλές περιπέτειες- αγορά του MAss Effect 2 σε 360 και των dlc και μετά από αλλαγή δίσκου δεν αναγνώριζε τα Cerberus Network DLCs ό,τι κι αν έκανα ενώ το customer support της ΕΑ σήκωσε τα χέρια ψηλά- αγόρασα το ME 2 σε PS3, πήρα και τα DLC και ησύχασα.

    Σπάστηκα πάρα πολύ που δεν μπορώ να κάνω τπτ για να περάσω τα save από το πρώτο ME- προφανώς- αλλά οκ περί ορέξεως( αν κρίνω από τα τρία playthrough στο πρώτο μπορεί να το παίξω και στο 360 απλώς χωρίς τον Zaeed που ούτως ή άλλως αδιάφορος μου είναι). Όπως και να έχει είμαι στις 8 ώρες. Αρχικά με ξένισε αρκετά αυτή η μεταστροφή σε shooter, το γεγονός πως πλέον έχεις κάποια sets εξοπλισμού και τα κάνεις equip σε συγκεκριμένες τοποθεσίες, όπως και το ότι με κάποια sets δεν μπορείς να βγάλεις το κράνος- ωραίος ο σχεδιασμός των πανοπλιών δε λέω, αλλά οκ θέλω να βλέπω το πρόσωπό μου όταν μιλάω. Τέλος πάντων στα σοβαρά τώρα, μου αρέσει πάρα πολύ πως υπάρχουν τόσες μικρές λεπτομέρειες από τον πρώτο τίτλο και από το lore που έφτιαξε η Bioware. πχ μια τυπική σκηνή για το lifespan talk



    Από την άλλη πλευρά αυτά είναι πράγματα που κακά τα ψέματα δε γίνεται να εξηγηθούν μέσα σε 5 λεπτά που κρατάει το comic prequel...( κοινώς ας έβγαζαν σαν extra και τον πρώτο τίτλο έστω σαν digital download αλλά μάλλον υπάρχει θέμα μιας και τότε η Bioware δεν άνηκε στην ΕΑ και είχε κάνε συμφωνία με την MSoft) Πάντως οι εντυπώσεις είναι πολυ θετικές, αν και θα ήθελα να αισθανομαι το game πιο πολύ σαν rpg. Έχουν βελτιώσει πάρα πολύ τo shooting κομμάτι βέβαια όπως και το ΑΙ των συμμάχων οπότε δε χάθηκε κάτι σημαντικό.

    Επίσης η Normandy Crash Site αποστολή ήταν κάπως βαρετή. Οκ είδαμε το Normandy, όντως συγκίνηση κτλ. Τα dog tags- όχι πως είναι και δύσκολο να τα εντοπίσεις αλλά είπαμε είμαι γκρινιάρης- γιατί πρέπει να πηγαινοερχεσαι να τα ψάχνεις pffff... περίμενα κάτι πιο ουσιαστικό να είμαι ειλικρινής από ένα μικρό collectathon.

    Πάω τώρα να σώσω την Jack αν και με αυτά που βλέπω πως έκανε με το που την έβγαλα από το stasis, μάλλον δε με έχει και πολύ ανάγκη.

    Leave a comment:


  • straier
    replied
    Από όλα τα Final Fantasy επέλεξαν την ταινία για το art direction. Fail απλά.

    Leave a comment:


  • BigBOSS
    replied
    Τι επηρέασε το art direction του Mass Effect;

    Η Bioware λύνει την απορία, ενώ δηλώνει ότι το franchise θα συνεχιστεί με "σωστό τρόπο"
    Μία ακόμα ενδιαφέρουσα είδηση για το franchise της Bioware ήρθε στο προσκήνιο. Ποιες μπορεί να είναι οι επιρροές του art direction του παιχνιδιού; Τα Star Treck, Battlestar Galactica, Blade Runner και σχεδόν κάθε ταινία ή σειρά επιστημονικής φαντασίας μπορεί να επηρέασαν σε μικρό ή μεγάλο βαθμό το τελικό αποτέλεσμα, όμως ο Derek Watts, art director της Bioware, είναι πολύ συγκεκριμένος. Το art direction του Mass Effect επηρεάστηκε από την ταινία Final Fantasy: The Spirits Within της Square που προβλήθηκε το 2001. Ο Watts δήλωσε στο Xbox World 360: "Πήραμε πολλά στοιχεία από το Final Fantasy: The Spirits Within. Χρησιμοποιήσαμε πολλά από τα GUIs (Graphical User Interface) τους και τον τρόπο που έφτιαξαν το διαστημόπλοιο –τα αρχικά σχέδια του Normandy ήταν βασισμένα σε αυτό".

    Και ο σχεδιασμός των ελικοπτέρων παραπέμπει στην ταινία: "Τα ελικόπτερά μας επίθεσης είναι ελαφρώς βασισμένα στην ταινία. Υπάρχουν μερικά εντυπωσιακά στοιχεία, ειδικά οι φωσφορίζουσες εικόνες με το GUI, τις χρησιμοποιήσαμε πολύ. Κρατάω φάκελο με αυτά τα στοιχεία και στην πραγματικότητα ακόμα ζητάω από τους συνεργάτες μου να τα κοιτάνε", ανέφερε το στέλεχος της Bioware.

    H BioWare επανέλαβε ότι το Mass Effect 3 δεν θα είναι το τελευταίο παιχνίδι στο σύμπαν του Mass Effect, αλλά ξεκαθάρισε ότι αυτή τη στιγμή το πρώτο πράγμα που την ενδιαφέρει είναι το τελευταίο μέρος της δημοφιλούς τριλογίας. Ο Ray Muzyka, συν-ιδρυτής της Bioware, δήλωσε στο Forbes: "Θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι θα είναι εκπληκτικό. (Το Mass Effect 3) είναι ο πρώτος μας στόχος. Πέρα από αυτό, επιθυμούμε να συνεχίσουμε το franchise του Mass Effect, δουλεύουμε με προσοχή στις λεπτομέρειες, προσπαθώντας να καταλάβουμε τι θέλουν οι οπαδοί και να βρούμε το σωστό τρόπο".
    http://www.gameover.gr/news/%CE%A4%CE%B9-%CE%B5%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%AD%CE%B1%CF%83%CE%B5-%CF%84%CE%BF-art-direction-%CF%84%CE%BF%CF%85-Mass-Effect.16451.html

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Originally posted by Vaynard View Post
    που να δειτε βεβαια και τις ξεπατικουρες των dungeons στο mass effect 1
    fixed ;)

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    α αυτο εννοεις οντως δεν διαφερουνε και πολυ τα σκηνικα και οι περιοχες στο mass effect 2, που να δειτε βεβαια και τις ξεπατικουρες των dungeons στο dragonage 2

    Leave a comment:


  • Loggo
    replied
    Originally posted by Vaynard View Post
    τι εννοεις loggo σε συγκεκριμενα αισθητικα πλαισια, ολα τα παιχιδια σε καποια συγκεκριμενα αισθητικα πλαισια κινουνται αυμφωνα με το τι θελουνε να αποδωσουνε οι σχεδιαστες τους δε λεει κατι αυτο
    Εννοώ ότι οι περιοχές που επισκέπτεσαι στο Mass Effect 2 μοιάζουν υπερβολικά μεταξύ τους η μια με την άλλη, δεν υπάρχει αισθητική ποικιλομορφία ώστε να δίνει ταυτότητα στις περιοχές. Αλλά, όπως είπα και σε προηγούμενο post, το παιχνίδι δικαιολογεί σε σημαντικό βαθμό τη συγκεκριμένη επιλογή.

    Leave a comment:

Working...
X